Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
profiilit
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Teologiasi+ei+ole+pelastavaa"
Mikään+teologia+ei+pelasta.+Pelastus+on+YHDEN+Jumalan+antamassa+laissa+ja+sen+noudattamisessa+Jeesuksen+viitoittamalla+tavalla+ja,+tietenkin,+Jumalan+armossa+tuomipäivänä.
"ei+sovi+millään+tavalla+siihen+kristinuskoon+jonka+minä+tunnen."
Sitä+tärkeämpää+on+muistuttaa+sinuakin+Jeesuksen+todellisesta+opetuksesta+ja+kristitty-termin+merkityksestä+sen+oikeassa+merkityksessä.+Paavalilainen+kummitus,+vainajahenki+ja+vampyyrikultti+on+hämärtänyt+aivan+liian+monen+vilpittömänkin+uskovan+mielen+ja+eksyttänyt+heidät+kadotuksen+tielle.
"Kristinuskoon+kuuluu+tietyt+peruspilarit"
Totta,+mutta+eksyttäjä-Paavali+onnistui+maailmanhistorian+suurimmalla+vedätyksellään+pitkälti+kaatamaan+nuo+pilarit+siitä+kristinuskon+irvikuvasta,+jonka+nykyään+valtavirran+uskontona+tunnemme.
07.02.2020 11:31
Koska+kyse+on+kokonaisuudesta,+mitä+ajassa+tapahtuu.
04.02.2020 09:18
Kyllä+poistuu+kirjoitukset+täältä.+Tässä+on+kyse+samasta+asiasta,+kuin+laajemmin+tapahtuu+tässä+uljaassa+liittovaltiossamme;+väärien+mielipiteiden+karsimisesta+ja+ns.+ajattelurikoksista.+Meitä+ohjataan+ja+aivopestään+kohti+moniarvoista+(lue:arvotonta)+ja+monikulttuurista+liittovaltiota.
04.02.2020 09:03
Tuo+on+juuri+sitä+paavalilaista+kummitusteologiaa,+vainajahenkien+palvontaa.
02.02.2020 18:59
Kyllä+löytyy.+Löytyisipä+vain+seurakunta+joka+ei+palvoisi+vainajahenkiä.
02.02.2020 17:39
No+niin+on,+jos+kannatat+kansallisen+itsemääräämisoikeuden+antamista+muiden+käsiin.
02.02.2020 15:40
"Kuka+sinua+on+opettanut+"kummitusteologiastasi"+onko+oppisi+OMAA+päätelmääsi,+mikset+voi+kertoa+missä+olet+oppinut+ajattelemaan+noin+tai+jos+se+ei+ole+sinun+omaa+"oppiasi"+ts.+olet+itse+tuota+mieltä+mistä+puhut.+"
Ajattelemaan+oppiminen+on+varmaankin+periytyvä+ominaisuus,+sen+oppii+jos+perimä+on+ajattelulle+suotuisaa.+Mitä+tulee+kummitusteologiaan,+niin+eihän+tarvitse+kuin+lukea+Uuta+testamenttia.+Siinä+missä+Jeesus+opettaa+rehtiä+YHDEN+Jumalan+palvelemista+ja+kehottaa+seuraajiaan+samaan,+kummitusteologi+Paavali+intoutuu+palvomaan+haamuja.+Paavalin+oppi+löi+läpi+minijumalisessa+pakanamaailmassa,+ja+sen+pohjalta+kehiteltiin+lisäyksiä+kuten+äiti(Maria)-jumaluus,+joka+toki+myös+on+jo+kuollut,+eli+vainajahenki,+sekä+pelkkä+demoninen+henki-jumaluus.+Lisäksi+rukoiltaviksi+on+kehitelty+valtava+määrä+erilaisia+pyhimyksiä,+eli+kokonainen+kummitusten+legioona.
"haluat+antaa+vaikutelman+että+tuo+olisi+jonkin+isomman+piirin+oivaltama+totuus"
Miten+niin+isomman+piirin+oivaltama+totuus?+Kyse+on+itse+alkuperäisestä+Jumalan+ilmoituksesta+ja+Jeesuksen+alkuperäisestä+opetuksesta.
"puheesi+viittaa+suuressa+määrin+islamilaisuuteen,+me+sitte+EI,+sen+kiellät+jyrkästi,+miksi+se+niin+selvästi+on+sen+kaltaista+sitten?+"
Islamista+en+tiedä+mitään,+kuten+olen+useasti+jo+todennut.+Jos+kuitenkin+Jeesuksen+seuraajana+palvelen+YHTÄ+Jumalaa+opettajani+esimerkkiä+seuraten++ja+islamissa+toimitaan+samoin+niin+minkäs+teet.
"haluaisitko+sinä+ehkä+lanseerata+jotain+uutta+kristinoppia+tai+jotain+sinnepäin."
Uutta?+Kyse+on+alkuperäisestä+Jeesuksen+opetuksesta+ajalta+ennen+kummitusteologian+kehittelyä.
"+Mistä+johtuu+mystisyytesi"
Mikä+ihmeen+mystisyys?
02.02.2020 15:38
Meille+on+annettu+YHDEN+Jumalan+laki+noudatettavaksemme.+Jeesus+opetti+ja+näytti+kuinka+tuo+laki+täytetään.+Siinä+on+pelastuksemme.+Jumala+on+armahtavainen,+ja+tuota+armoa+tarvitsemme+tuomiolla,+koska+olemme+vajavaisia.+Kukaan+ei+ole+meidän+syntejämme+sovittanut,+itse+vastamme+kukin+omista+synneistämme.+Jumala+on+kuitekin+laupias+ja+armahtavainen..
02.02.2020 14:42
Heko-heko....kantasuomalainen+olen...
02.02.2020 10:54
Kysymys+kuuluukin,+miksi+ihmeessä+Suomi+on+halukas+vastaanottamaan?+Tai+siis,+virallinen+kanta+on,+että+Suomi+on+valmista+vastaanottoon.+Kuten+puoluekannatusmittaukset+osoittavat,+kansan+syvät+rivit+eivät+ole+valmiit.
02.02.2020 10:37
Jeesus+opetti+miten+rukoilla,+eli+Herran+rukouksen.+Ei+siinä+alitajunnalla+rukoilla+vaan+suulla+ja+järjellä.
01.02.2020 15:01
Älä+nyt+hulluja+horise+hyvä+ihminen.+En+ole+ainoa+oikeauskoinen.+Vähän+meitä+on+kummituskulttilaisiin+verratuna,+mutta+en+tietenkään+ole+ainoa.+Jeesuksen+porukoissa+seisomme.
01.02.2020 14:24
Siksi,+että+tuo+Jeesuksen+jumaluuden+oppi+on+harhaoppi.+Se+on+paavalilaista+kummitusteologiaa+ja+pakanallista+roomalaista+monijumalaisuutta+sekä+primitiivistä+äiti-jumaluuden+palvontaa.+OIKEAAN+kristinuskoon,+siis+Kristuksen+oppien+seuraamiseen,+eivät+paavalilaiset+haamuopit+kuulu.
01.02.2020 14:22
Papin+on.+Papittaret+ovat+pakanallisia+ja+pelkkää+pakanallista+hedelmällisyyskulttia+on+tuon+aloituksen+linkin+takana.
31.01.2020 18:15
On+paljon+sopivia+ammatteja.+Papittaret+eivät+kuulu+kirkkoon.
31.01.2020 18:06
En+ole+profeetta,+eikä+tarvitsekaan+olla+ymmärtääkseen,+että+nykyhallitus+ei+taivalla+kauttaan+loppuun.
31.01.2020 13:42
Juuri+näin.+Eu+ja+Euro+ovat+Suomen+tuho.
31.01.2020 13:12
Jeesus+opetti+meille+rukouksen+jota+rukoilla.+Ei+siinä+mikään+alitajunta+rukoile,+vaan+ihminen+itse+YHDEN+Jumalan+edessä.
31.01.2020 13:08
Onnea+Britannia!+Rkoilen,+että+Suomen+kansa+vielä++saa+kokea+itsenäisyyden+brittien+rohkeuden+ja+vapaudenhalun+rohkaisemana.+Itsenäinen+Suomi+oli+hyvä+paikka+elää.
31.01.2020 12:50
Seuraavassa+on!
31.01.2020 12:00
13 / 54