Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
talvi1
profiilit
talvi1
talvi1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aikanaan oltua Posion kunnan johtajana sai ajettua Posion ahdinkoon,nyt ollessa Pudasjärven kaupungin johtajana Pudasjärven kriisikuntiin,postimerkki perseeseen ja potkaista eteläafrikkaan,
09.08.2023 14:38
Tämän+kansan+kynttilän+nimi+on+Seppo.+Pudasjärveläiset+ovat+mulle+sanoneet+että+tästä+asiasta+ei+saa+puhua+mikä+mulle+ei+sovi+että+huijareita+suojellaan.+Vieläkö+hän+kansan+kynttilä+huijari+ilkeää+kylillä+leuka+pystyssä+kulkea
18.03.2022 14:40
Pudasjärven+vuokratalot+Oy+on+yrittänyt+periä+vuokria+kahteen+kertaan+kun+on+huomannut+vuokralaisen+muistin+huonontuneen.Itseltäkin+yritettiin+periä+vuokria+kahteen+kertaan+kun+on+huomannut+vuokralaisen+muistin+huonontuneen.kuinka+paljon+näitä+tapauksia+onkaan.saatuani+heidän+tietoon+olevansa+yhdeydessä+asianajaan+ja+käräjille+menossa+asia+selvisi+heti.+Entisen+työntekijän+Päivi+Taipaleen+työaikana+tämmöisiä+ongelmia+ei+ollut+ikinä,+sisäinen+tutkinta+pyyntö+kyseiseen+paikkaan+tarpeellinen
27.01.2022 11:13
Ainakin+Kalle+joka+varastanut+monelta+omaisuutta+ja+myynyt+heti+eteenpäin
17.01.2022 20:29
Linnaan+joudat+siellä+naisten+alistajat+ja+lasten+hyväksi+käyttäjät+joutuvat+alimpaan+kastiin+ja+saavat+kunnon+rangaistuksen+muilta+vanteita😄👊
14.12.2021 08:33
Kokemusta+on+kahden+työn+loppumisesta+halpa+työvoiman+saavuttua+työmaalle.Aikoinaan+laivoilla+ympäri+maapalloa+sisustusasentajana+kiertäneenä+puolalaiset+vei+hommat+ja+suomen+telakoilla+itäblokin+maalaiset.Työn+antaja+sanoi+ettei+urakoita+hyvää+laskea+kun+kilpailijat+hinnoittelee+hinnat+alakanttiin+jättäen+kaikki+työnantaja+maksut+maksamatta+ja+tehän+ette+suostu+palkan+alennukseen.
19.09.2021 21:22
Olen+kirkosta+eronnut+15+vuotta+sitten,kun+aikanaan+palkan+korotukset+meni+nolla+linjaa.+Kirkkoherran+virastossa+sanoin+nyt+ainakin+tulee+palkan+korotus+mulle,ihmettelivät+päätöstä.+Tuumasin+vain+että+pakko+joku+ratkaisu+tehdä+kun+suomessa+tähän+menty
28.04.2019 12:32
1 / 1