- Hei olen mies 50v/182 Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta
- oletko pöljä
- moi halutko tuttua juttela soitaa kiinostako yhdessä olla pasi 49 v Iisalmesta
- etsin kumppania tyttö kaveria jos kiinosta [email protected]
- Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. Etsin 0458889795 kalasa marjssa tanssimasa käyn [email protected] ei lapsia en naimisiin ollut halutko tuttua juttela tavata saako tanssi kaveri
- Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. Etsin 0458889795 kalasa marjssa tanssimasa käyn [email protected] ei lapsia en naimisiin ollut halutko tuttua juttela tavata saako tanssi kaveri
- Hei vapaa sinkku pasi 49v/183/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. Etsin 0458889795 saako tuttua juttela. soita mulle kakki käy mä sinne tulla olla 1 viikko
- Moi olen 48v Iisalmesta [email protected] milloin käy soita 0458889795 voin olla kauvan