Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Allu85
profiilit
Allu85
Allu85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
462
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu+minä+myös+menen+kello+4-5+nukkumaan+kun+ei+ole+mitään+elämää.+Ja+tuntuuhan+se+kurjalta+herätä+kello+14+päivällä+vihasena+ja+vittuuntuneena.
01.04.2019 19:15
Juu+tuttua,+ite+työtön+kaveriton,+elämä+junnannu+jo+vuosia+paikkaan,+apua+hakenut+mutta+tuntuu+paskalta+kun+on+muide+ja+naisten+silmis+sossupummi+luuseri,mut+näillä+mennää+ku+kusi+elämänsä+ja+opiskelut+ja+kaikki.+Rahaakaa+ei+paskaakaa+ole+ja+ei+naista.
01.04.2019 19:13
Tuntuu+nii+jotenki+semmoselta+ettei+täs+ole+mitään+järkee+täs+hommas,+kun+elää+nii+omaa+elämää+yksin.+Ainut+missä+ees+yritän+käydä+on+kuntosali+ja+lenkki.+Muuten+olen+vain+yksin.+Täälä+eteläs+ei+oikein+tutustu+ihmisiin,+kaikilla+on+omat+piirit+ja+oma+elämä+ja+kaverit.+Ja+monet+on+viel+kiireisiä,käy+vaan+töissä+ja+opiskelee+ja+vielä+koulutettuja.+Itellä+meni+koulut+perseestä+ja+lähinnä+vihaan+elämääni+ja+itteeni,+täähän+on+ihan+hullua,+töitä+olen+kokeillut+tehdä+monessa+paikkaa+hetken,+mutta+jotkut+työt+ovat+vaan+niin+vaikeita+ja+raskaita+että+en+ole+pärjännyt.+Sit+sain+diagnoosin+heikkolahjaisuus.+Olen+paljo+miettinyt+kaikkee,+en+tule+edes+toimeen+ihmistenkaa.+Sit+nää+somalit+ja+musta+kyl+vie+naiset.+Että+ei+tässä+muuta.
01.04.2019 19:09
Semmosta+paskaa+päivästä+toiseen,+unirytmi+sekasi,+lääkkeet+nukuttaa+herää+ku+toiset+tulee+toista+ja+ei+oo+mitään+elämää+kun+olla+päivästä+toiseen+yksin,+se+masentaa.+Viimesin+työpaikka+oli+Postilla+ja+sain+potkut.+Koulutusta+ei+ole+ja+ikinä+vakituista+työtä+ollut.+Kai+olen+naisten+silmis+jonkinlainen+luuseri.+Olen+yrittäny+etsiä+kavereita,+mutta+tuntuu+että+kaikki+mut+tuntee+ja+pitää+yksinkertasena+tyhmänä,+saa+nähä+kauanko+tätä+yksinoloo+jaksaa.+Apua+olen+hakenut.+Mutta+en+saa+edes+naista.
01.04.2019 18:44
Kaippa+naiset+haluaa+tatuoiden+rikollisen+jännämiehen,+joka+vetää+vähä+kamaa+ja+on+niin+jännä+et+saa+sen+vitun+kauniin+naisen,+itse+työtön+ja+rahaton+tavis+mies,+ei+ole+saumaa+edes+saada+tavis+naista.
01.04.2019 14:28
Tuntuu+et+oon+niin+erilainen+ja+elän+omas+maailmas,+toisilla+on+jo+tässä+iässä+vakituiset+työt+ja+omat+kaverit+ja+parisuhteet,+ei+mä+jatkan+valitusta+ja+säälin+itteeni+ja+kaikkee+paskaa,+miten+luuseri+musta+tuli+ja+miks+mun+pitää+elää,+ku+en+osaa+töissä+mitää+ja+saan+potkuja+sun+muuta,+ei+tässä+oo+mitää+järkee,+olen+yrittänyt+etsiä+kavereita,+mutta+näköjään+kukaan+ei+halua+tutustua,+näillä+mennää+hautaan+asti.
01.04.2019 14:22
Joopa+joo,+sonninsoutavaa+paskaa.
01.04.2019 14:17
Juu+ei+puhettakaa+et+sais+naista,+ne+on+nii+vaikeita,+seksiä+jos+haluaa+pitää+mennä+huoriin+ja+semmosta,+peli+on+jo+menetetty,+nuorena+vielä+saiki+naisia
01.04.2019 00:41
Joo+samaa+paskaa+tääläki,+masemtunut+työtön,+yksinäinen,+naiset+jätti,+runkatessa+ja+rahattomana+tää+elämä+menee+yksin,+telkkua+ja+leffoja+katellessa.
31.03.2019 21:22
Parempi+kun+ei+tänne+kirjota+mitää,+ku+ei+näytä+ketää+kiinnostavan,+tekee+vaa+itestä+naurunalaisen+pellen+joo.
31.03.2019 21:09
tai+parempi+tänne+kun+ei+kirjota+mitään,+koska+ketään+ei+oikeestaa+taida+kiinnostaa..
31.03.2019 21:01
Juu+kai+se+täytyy+luovuttaa+ku+ei+noita+naisia+oikee+kiinnosta,+helpompi+olla+yksin.
31.03.2019 19:58
Teinejä+oli+taas+baarit+täynnä,+yrin+jutella,+mut+jos+ne+ajatteli+et+oon+liian+vanha,+koska+ikäluokka+oli+nuorta,+menen+katselemaan+vanhempaa+kaunista+naista,+koskea+olen+komea.
31.03.2019 00:52
Juu+kannattaa+naiset+on+nii+vitun+vaikeita.+Ei+niitä+kiinnosta,+pitäs+olla+joku+cheek+nii+naisia+on+jonossa.
30.03.2019 22:32
Tolleen+vaa+ne+tinder+naiset+poistaa+ku+ei+niitä+kiinnosta,+parempi+ettii+se+nainen+livenä+ja+duunia,+ei+niitä+työtön+kiinnosta.
30.03.2019 22:30
Nykyajan+naiset+ostaa+merkkivaatta.+Ja+niil+on+omat+kaverit.+Kokoajan+snäppi+tai+insta+pääl.+Eivät+kato+ees+silmiin,+ja+ei+tod+kiinnosta.+En+usko+et+kaikki+komeatkaan+saa+naista+nykyään.
29.03.2019 22:08
Mä+oon+ainaski+ollu+parisuhteissa+en+vaan+1.+Myös+saanut+naisia+kyllä.+Mutta+ajat+ovat+muuttuneet+ja+naisia+kiinnostaa+enempi+ulkomaalaiset+miehet+kuin+suomalaiset.+Niin+se+vaan+on+fakta.+Nykyään+ei+onnistu+ja+yleensä+etsimällä+ei+onnistu+mikään.+Siksi+baaritkaa+ei+enää+niin+kiinnosta.
29.03.2019 22:01
No+nyt+ku+asensin+Tinderin+uudestaan,niin+alkoi+tulla+osumia.+Olen+saanut+naisia+kyllä.
29.03.2019 17:53
Kyllähän+se+uppooki+joskus,+haha.
29.03.2019 16:50
Noi+jännämies+paska+jutut+on+täyttä+paskaa.+Kyl+kuka+mies+vaan+saa+naista.
29.03.2019 16:49
13 / 24