Mistä löytää naisen

Kaikysyäsaa--

Olen ruma köyhä työtön mies mutta haluan naisen elämääni. Haluaako naiset rumia miehiä edes?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raha-on-kemia

      on paljon rumia työttömiä naisia mut ne haluaa rikkaan miehen.

    • Ätmi-palsta

      On vaikeaa löytä normaalia naista joka ei ole jonkun paskan jännämiehen käyttämä.

      • Tavaramarkkinatko

        Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?


      • olis.makeeta
        Tavaramarkkinatko kirjoitti:

        Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?

        Minä ainakin toivoisin olevani naisten käyttämä tavara.


    • 6a5e3wef

      Työttömyys lienee suurempi ongelma. Naisena arvostaisin, että mies elättää itse itsensä. Työn kautta kokee, että miehellä ehkä on edes se asia, josta se voi myös puhua. Tosin tylsää on sekin, jos ei osaa puhua muusta kuin työstä.
      Harva ihminen on niin ruma, että se olisi ylitsepääsemätön asia jos muuten natsaa.

    • OpenYourEyes

      Onhan myös rumia työttömiä sinkkunaisia... Match?

    • dorass

      Työvoimavirkailija määräsi karenssin uhalla työttömän syömään omaa ripulipaskaansa. Sattui niin hauskasti, että työtön pummi tukehtui omaan ripulipaskaansa. Työvoimavirkailija kuvasi työttömän loisen kuolinkamppailun videolle. Työvoimavirkailijat saivat todella mahtavat naurut TYP:n taukohuoneessa, kun katsoivat työttömän pummin tukehtumiskuoleman.

    • Alma-75v

      No deal.

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumilla ei ole oikeutta naiseen. Mitä siitäkin tulisi jos rumat naisia naisia, naiset menis pilalle.

    • Kaippa naiset haluaa tatuoiden rikollisen jännämiehen, joka vetää vähä kamaa ja on niin jännä et saa sen vitun kauniin naisen, itse työtön ja rahaton tavis mies, ei ole saumaa edes saada tavis naista.

    • wanhaämmä

      Näistä ulinoista vois vääntää yhtä hyvin myös version "mistä ruma, tyhmä, työtön ja köyhä ätmi löytää uuden Mersun?!"

      Niin, mistä?!

      • ostosta.ei.puhetta

        Mersuliikkeestä löytää uuden mersun.


      • eisitteajellasaatana

        Ei vaan niin ettei sille työttömälle edes myytäisi vanhaa, käytettyä autoa. Korkeintaan jonkun miljoona kilsaa ajetun ruostuneen rämän jonka pakoputki vuotaa ja kone tiputtaa öljyä joka paikkaan. Siis jos nyt lähtee edes käyntiin ilman tolkutonta suostuttelua.


    • kannattaavalehdella

      Rumuutta on huono valehdella livenä mutta työtilanteensa kyllä voi, ja kannattaakin koska naiset ovat niin pinnallisia senkin suhteen.

    • ReinoAamukenkä

      Kannattaa käydä tsekkaamassa seurakunnan eri tilaisuuksissa.
      Siellä käy naisia, jotka haluaa raittiin ja kiltin miehen, eikä miehen ulkonäkö ole tärkein.
      Nämä naiset eivät käy missään yökerhoissa tai kapakoissa.
      Seurakunnan tilaisuuksissa käy yleensä pappoja, mummeleita, aviopareja, mutta myös nuoria leskiä ja naimattomia naisia eri ikäisiä.
      Yhdessäkin tilaisuudessa oli ainakin 15 yksinäistä sinkkunaista/leskeä ja pari nuorta miestä.
      Mutta he ovat näitä perinteisiä arvoja kunnioittavia eli miehen pitää tedä aloite.

      • esittääpitäskuitenkin

        Tuskin se on parempi miehelle esittää uskista kuin vaikka valehdella työstään, ja tuskin uskiksille kelpaa työtön muutenkaan.


    • Kaisanoasaa

      Menisin heti töihin jos saisin pillua.

      • Töihinvaan

        Ensin työ, sitten huvi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe