Mistä löytää naisen

Kaikysyäsaa--

Olen ruma köyhä työtön mies mutta haluan naisen elämääni. Haluaako naiset rumia miehiä edes?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raha-on-kemia

on paljon rumia työttömiä naisia mut ne haluaa rikkaan miehen.

• Ätmi-palsta

On vaikeaa löytä normaalia naista joka ei ole jonkun paskan jännämiehen käyttämä.

• Tavaramarkkinatko

Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?

• olis.makeeta
        Tavaramarkkinatko kirjoitti:

Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?

Minä ainakin toivoisin olevani naisten käyttämä tavara.

• 6a5e3wef

Työttömyys lienee suurempi ongelma. Naisena arvostaisin, että mies elättää itse itsensä. Työn kautta kokee, että miehellä ehkä on edes se asia, josta se voi myös puhua. Tosin tylsää on sekin, jos ei osaa puhua muusta kuin työstä.
      Harva ihminen on niin ruma, että se olisi ylitsepääsemätön asia jos muuten natsaa.

• OpenYourEyes

Onhan myös rumia työttömiä sinkkunaisia... Match?

• dorass

Työvoimavirkailija määräsi karenssin uhalla työttömän syömään omaa ripulipaskaansa. Sattui niin hauskasti, että työtön pummi tukehtui omaan ripulipaskaansa. Työvoimavirkailija kuvasi työttömän loisen kuolinkamppailun videolle. Työvoimavirkailijat saivat todella mahtavat naurut TYP:n taukohuoneessa, kun katsoivat työttömän pummin tukehtumiskuoleman.

• Alma-75v

No deal.

• Pillujen--asiantuntija

Rumilla ei ole oikeutta naiseen. Mitä siitäkin tulisi jos rumat naisia naisia, naiset menis pilalle.

• Kaippa naiset haluaa tatuoiden rikollisen jännämiehen, joka vetää vähä kamaa ja on niin jännä et saa sen vitun kauniin naisen, itse työtön ja rahaton tavis mies, ei ole saumaa edes saada tavis naista.

• wanhaämmä

Näistä ulinoista vois vääntää yhtä hyvin myös version "mistä ruma, tyhmä, työtön ja köyhä ätmi löytää uuden Mersun?!"

Niin, mistä?!

• ostosta.ei.puhetta

Mersuliikkeestä löytää uuden mersun.

• eisitteajellasaatana

Ei vaan niin ettei sille työttömälle edes myytäisi vanhaa, käytettyä autoa. Korkeintaan jonkun miljoona kilsaa ajetun ruostuneen rämän jonka pakoputki vuotaa ja kone tiputtaa öljyä joka paikkaan. Siis jos nyt lähtee edes käyntiin ilman tolkutonta suostuttelua.

• kannattaavalehdella

Rumuutta on huono valehdella livenä mutta työtilanteensa kyllä voi, ja kannattaakin koska naiset ovat niin pinnallisia senkin suhteen.

• ReinoAamukenkä

Kannattaa käydä tsekkaamassa seurakunnan eri tilaisuuksissa.
      Siellä käy naisia, jotka haluaa raittiin ja kiltin miehen, eikä miehen ulkonäkö ole tärkein.
      Nämä naiset eivät käy missään yökerhoissa tai kapakoissa.
      Seurakunnan tilaisuuksissa käy yleensä pappoja, mummeleita, aviopareja, mutta myös nuoria leskiä ja naimattomia naisia eri ikäisiä.
      Yhdessäkin tilaisuudessa oli ainakin 15 yksinäistä sinkkunaista/leskeä ja pari nuorta miestä.
      Mutta he ovat näitä perinteisiä arvoja kunnioittavia eli miehen pitää tedä aloite.

• esittääpitäskuitenkin

Tuskin se on parempi miehelle esittää uskista kuin vaikka valehdella työstään, ja tuskin uskiksille kelpaa työtön muutenkaan.

• Kaisanoasaa

Menisin heti töihin jos saisin pillua.

• Töihinvaan

Ensin työ, sitten huvi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12840
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4441
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      114
      4124
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3688
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3381
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3367
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      49
      2272
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      43
      2241
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      31
      2044
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1718
    Aihe