Olen ruma köyhä työtön mies mutta haluan naisen elämääni. Haluaako naiset rumia miehiä edes?
Mistä löytää naisen
18
<50
Vastaukset
- Raha-on-kemia
on paljon rumia työttömiä naisia mut ne haluaa rikkaan miehen.
- Ätmi-palsta
On vaikeaa löytä normaalia naista joka ei ole jonkun paskan jännämiehen käyttämä.
- Tavaramarkkinatko
Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?
- olis.makeeta
Tavaramarkkinatko kirjoitti:
Ei se nainen ole mikään tavara jota miehet käyttää! Oletko itse naisten käyttämä tavara?
Minä ainakin toivoisin olevani naisten käyttämä tavara.
- 6a5e3wef
Työttömyys lienee suurempi ongelma. Naisena arvostaisin, että mies elättää itse itsensä. Työn kautta kokee, että miehellä ehkä on edes se asia, josta se voi myös puhua. Tosin tylsää on sekin, jos ei osaa puhua muusta kuin työstä.
Harva ihminen on niin ruma, että se olisi ylitsepääsemätön asia jos muuten natsaa. - OpenYourEyes
Onhan myös rumia työttömiä sinkkunaisia... Match?
- dorass
Työvoimavirkailija määräsi karenssin uhalla työttömän syömään omaa ripulipaskaansa. Sattui niin hauskasti, että työtön pummi tukehtui omaan ripulipaskaansa. Työvoimavirkailija kuvasi työttömän loisen kuolinkamppailun videolle. Työvoimavirkailijat saivat todella mahtavat naurut TYP:n taukohuoneessa, kun katsoivat työttömän pummin tukehtumiskuoleman.
- Alma-75v
No deal.
- Pillujen--asiantuntija
Rumilla ei ole oikeutta naiseen. Mitä siitäkin tulisi jos rumat naisia naisia, naiset menis pilalle.
Kaippa naiset haluaa tatuoiden rikollisen jännämiehen, joka vetää vähä kamaa ja on niin jännä et saa sen vitun kauniin naisen, itse työtön ja rahaton tavis mies, ei ole saumaa edes saada tavis naista.
- wanhaämmä
Näistä ulinoista vois vääntää yhtä hyvin myös version "mistä ruma, tyhmä, työtön ja köyhä ätmi löytää uuden Mersun?!"
Niin, mistä?!- ostosta.ei.puhetta
Mersuliikkeestä löytää uuden mersun.
- eisitteajellasaatana
Ei vaan niin ettei sille työttömälle edes myytäisi vanhaa, käytettyä autoa. Korkeintaan jonkun miljoona kilsaa ajetun ruostuneen rämän jonka pakoputki vuotaa ja kone tiputtaa öljyä joka paikkaan. Siis jos nyt lähtee edes käyntiin ilman tolkutonta suostuttelua.
- kannattaavalehdella
Rumuutta on huono valehdella livenä mutta työtilanteensa kyllä voi, ja kannattaakin koska naiset ovat niin pinnallisia senkin suhteen.
- ReinoAamukenkä
Kannattaa käydä tsekkaamassa seurakunnan eri tilaisuuksissa.
Siellä käy naisia, jotka haluaa raittiin ja kiltin miehen, eikä miehen ulkonäkö ole tärkein.
Nämä naiset eivät käy missään yökerhoissa tai kapakoissa.
Seurakunnan tilaisuuksissa käy yleensä pappoja, mummeleita, aviopareja, mutta myös nuoria leskiä ja naimattomia naisia eri ikäisiä.
Yhdessäkin tilaisuudessa oli ainakin 15 yksinäistä sinkkunaista/leskeä ja pari nuorta miestä.
Mutta he ovat näitä perinteisiä arvoja kunnioittavia eli miehen pitää tedä aloite.- esittääpitäskuitenkin
Tuskin se on parempi miehelle esittää uskista kuin vaikka valehdella työstään, ja tuskin uskiksille kelpaa työtön muutenkaan.
- Kaisanoasaa
Menisin heti töihin jos saisin pillua.
- Töihinvaan
Ensin työ, sitten huvi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912840V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914441Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144124- 513688
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533381- 1203367
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul492272- 432241
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312044On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718