Naisten seuransaanti ja sen helppous

katkerom

Yritä tässä nyt tavallisena sinkkumiehenä löytää edes yhtä treffikumppania.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/4d2f85b0-cd75-4821-817a-153a6b0a7ede

Naisille riittää satoja miehiä ja itse ei saa mitään viestiä edes takaisin.

Tämäkin sai 60 eri miestä panna ennenkuin suostui normaaliin suhteeseen? Miten itseään kunnioittava mies voi tuohon koskea?

Oksettavaa tälläinen käytös nykyään. Missä ovat kunnolliset nuoret naiset?

96

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. En mäkää saa viestejä naisilta takaisin. Vaikka en ole ruma. Naisille nyt ei näytä tunnu kelpaavan. Ennen kyl pääsi nuorempana treffeille, ei enään.

      • elämänrealiteetit

        Et tietenkää enää treffeille pääse, jos vanhana gubbena nuoria naisia yrität. Tottahan sä silloin nuorena miehenä niitten kanssa treffeille pääsit.


      • joo pidä sä vaan pääs kiinni, todellaki pääsen, olen vielki nuori.


      • KilttiMies89
        elämänrealiteetit kirjoitti:

        Et tietenkää enää treffeille pääse, jos vanhana gubbena nuoria naisia yrität. Tottahan sä silloin nuorena miehenä niitten kanssa treffeille pääsit.

        Eihän nyt 34-vuotias ole vielä lähimainkaan mikään vanha gubbe vaan mies parhaassa iässä! Jotain rotia nyt siihen kommentointiin.

        Niin ja kuka nyt muka haluaa mitään finninaamaista parikymppistä pojanrimpulaa kun sen sijaan olis tarjolla charmikasta päälle kolmekymppistä aikuista miestä jolla on yleensä enemmän varallisuuttakin kuin sillä nuorella pojan koltiaisella? Häh?


      • Juuri niin ny on asiaa,ja naistaki pitäs olla jo.


      • KilttiMies89
        Allu85 kirjoitti:

        Juuri niin ny on asiaa,ja naistaki pitäs olla jo.

        Niin, kyllä sitä luulis että iän tuoma charmikkuus uppoaa naisiin kuin veitsi voihin, ihme juttu jos näin ei ole.


      • Kyllähän se uppooki joskus, haha.


      • Hillvi

        Ei kyllä tullut mieleen edes vilkaista, paitsi yökkien jonkun ns polkupyörän setämiehiä, joita oli usein pari kolme "kierrossa" niillä onnettomilla tytöillä.. harvemmin oli vientiä näillä oman ikäluokan keskuudessa.

        Jotku juu rahan ja asunnon vuoksi teininä sortuu setiin mutta kukin tyylillään. :)

        Fiksu. Perusterve ja hoikka, liikunnallinen jne nuori nainen ei helposti alennu setiin.
        Pitää jo olla paljon hyötyjä mikäli hairahtuu. (Enkä puhu mistään 5-10v ikäerosta, ne on viel ihan luonnekohtaista normia & kipinöinti tällöin)

        Kaivakaa sedät lompakot esiin ja ehkä joku pulska yksinkertainen parikymppinen ilahtuu tyhjätaskustakin. ;)


    • Minkälaisia ne treffi-ilmoitukset teillä on, jos sellaisen teette? Mitä siinä lukee?

    • Nykyään ei saa ees pillua, mitä ennen sai.

    • Kai pitäs olla tatuoitu sekopää jännämies. Kiltti ja rauhallinen ei tatuoitu ei kelpaa naisille.

      • Eiköhän tuo ole kärjistystä. Riippuu ehkä siitäkin mimmoista naista etsit ja mistä. Jos olet osastolla naiset, jotka tykkää kiiltokuvista taikka tatuoiduista, ei tuu osumaa.

        Kuvaakin enemmän aina kiinnostaa, kuinka ihmiset itseään "markkinoi" mm. treffi-ilmoituksissaan, se vika voi olla siellä ulosannin ja "markkinoinnin" puolella, eikä niinkään lärvissä...


      • pihallatipunen

        Oletko sama tyyppi, joka aikaisemmin kirjoitti muistaakseni nimellä "Aleksei"? . Silloin kirjoitit moneen ketjuun monta hieman aggressiivissävyistä viestiä, ja nyt alkaa vissiin tulla samaa settiä..


      • En ole.


      • pihallatipunen

      • pihallatipunen kirjoitti:

        Oletko sama tyyppi, joka aikaisemmin kirjoitti muistaakseni nimellä "Aleksei"? . Silloin kirjoitit moneen ketjuun monta hieman aggressiivissävyistä viestiä, ja nyt alkaa vissiin tulla samaa settiä..

        Perjantaina muuten maalle.... klipsklops! 😃👍



      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        No en ole

        Nyt taidat vähän juksata?

        Tai jos et, niin samantyyppistä tekstiä tyyliin "kertaus on opintojen äiti" tms.


      • pihallatipunen
        Dissi kirjoitti:

        Perjantaina muuten maalle.... klipsklops! 😃👍

        Maalla olisi mukavaa mutta nyt ei pysty. Vielä viikonloppuna kaupungissa projektia alkavaan putkiremppaan liittyen..eli oman kämpän tyhjennystä ja vkl pitäisi viedä evakkoasuntoon tavaraa.

        Jos sitten seuraavana viikonloppuna pääsis maalle.


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Maalla olisi mukavaa mutta nyt ei pysty. Vielä viikonloppuna kaupungissa projektia alkavaan putkiremppaan liittyen..eli oman kämpän tyhjennystä ja vkl pitäisi viedä evakkoasuntoon tavaraa.

        Jos sitten seuraavana viikonloppuna pääsis maalle.

        Mulla slkaa ensviikolla jo työt ja perjantaina lähtee muksut äitinsä luo. Mä ampasen maalle ja teen setälle metsästä rankoja. Turaamistahan se on, mutta jos arska paistaa ja pystyy jotain tekemään, niin eiköhän sitä pari-kolme mottia saa vaikka väkisin puuta pihaan. 😎

        Ja ulkosaunassa illalla hiet pois! 😊👌


      • 13.tusinaan

      • pihallatipunen
        13.tusinaan kirjoitti:

        Aleksei oli eri ikäinen. Ajattelin myös samoin aluksi että alek on vaihtanut nimimerkkiä.
        Sopiihan samantyyppisiä

        Miten niin eri-ikäinen? No jos toi "Allu85" on 85 vuotias niin sitten....

        Mutta jos 85 on syntymävuosi, niin silloin hän on ollut 33 vuotias v.2018 eli "Aleksei33".


      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        No en ole

        Voisit kyllä olla edes rehellinen ja myöntää olevasi sama henkilö!


      • Olen, mitä sitte!


      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        Olen, mitä sitte!

        Tulihan se sieltä 👍.

        Olisi tuo rageaminen kuitenkin lopulta paljastanut.


    • Vaikka mitä kirjotat ilmotukseen, naisille laittaa viestin, eivät vastaa, ja semmosta. Yksinäisen sinkku miehen elämä on kivaa. Ja tuntuu olevan liian paljo noita koulutettuja naisia joten ei kiitos. Koska itse en ole koulutettu, ja olen työtön.

      • Tarkoitatko nyt koulutetulla jotain tiettyä koulutusastetta kuten korkeakoulu/yliopisto, vai tarkoitatko, että naisen pitäisi olla vain peruskoulupohjalta tai jopa peruskoulun kesken jättänyt?


      • Tarkoitan joo. Itse tavallinen amis ja työtön. Ja tuntuu et kaikki töissä tai opiskelee tai ovat liian nirsoja. Kai uramies kiinnostaa heitä.


      • KoulutettuNainen
        Allu85 kirjoitti:

        Tarkoitan joo. Itse tavallinen amis ja työtön. Ja tuntuu et kaikki töissä tai opiskelee tai ovat liian nirsoja. Kai uramies kiinnostaa heitä.

        No ei se nainen välttämättä uramiestä etsi, mutta karu fakta on se, että naiset etsivät enimmäkseen omaa tulotasoa vastaavia tai sen ylittäviä miehiä. Eivät halua elättää sinua. Varsinkin koulutettu, itsestään huolehtiva nainen odottaa mieheltä samaa.

        Ja tytöthän menevät enemmän lukioon kuin sinne amikseesi, joten amisnaisen löytäminen voi osoittautua erittäin haastavaksi. Ja kun koulutettu ei huoli.

        En minäkään halua tinkiä elintasostani ottamalla työttömän miehen jos sinkkuna tienaan hyvin ja rahaa jää käteen. Se on suu ruokittavaksi mutta ei rahaa kassaan.


      • No onnea vitusti, mä en käy töissä ja pärjään ihan hyvin näillä tuloilla ja vuokra on 20 €. Nou hätä tässä. No ei tarvi elättää mua, mä pärjään ihan omillani rahoillani, jos ei löydy naista ei löydy, olen kyllä töihin menossa, kyllä mullekki rahaa jää käteen sopivasti. No siinäs etsivät, juuri kuten tuo pelle bachelor, naiset on ihan kiimassa häneen.


      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        No onnea vitusti, mä en käy töissä ja pärjään ihan hyvin näillä tuloilla ja vuokra on 20 €. Nou hätä tässä. No ei tarvi elättää mua, mä pärjään ihan omillani rahoillani, jos ei löydy naista ei löydy, olen kyllä töihin menossa, kyllä mullekki rahaa jää käteen sopivasti. No siinäs etsivät, juuri kuten tuo pelle bachelor, naiset on ihan kiimassa häneen.

        Vuokra on 20€???? Kuukaudessako??

        Missä noin halvalla asuu???


      • Vantaalla.


      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        Vantaalla.

        Siis missä ja minkä tyyppisessä asunnossa? Ikinä en ole kuullut noin pienestä vuokrasta. En muista paljonko mulla oli soluasunnon huoneen vuokra markka-aikaan Turun kupeessa mutta varmasti oli enemmän kuin 120mk..ehkä.


      • Haha yksiö,tarkotin lähinnä että tuella maksan koko vuokran melkeen, ja jää maksettavaksi 20 €.


      • pihallatipunen
        Allu85 kirjoitti:

        Haha yksiö,tarkotin lähinnä että tuella maksan koko vuokran melkeen, ja jää maksettavaksi 20 €.

        No jaha. Olen minäkin joskus työtön ollut enkä maksanut itte koko vuokraa mutta silti ilmoitin aina kyllä "oikean" vuokran.

        Sä olet vähän epärehellisen oloinen tyyppi ku et ensin edes myöntänyt kirjoittaneesi toisella nimimerkillä.


      • Kiitos vaan, ihan sama.


    • Mä itse miehenä oon ollut oikeastaan iloinen siitä, että mulle ei tunkenut tyrkylle itseään naiset.
      Jostain 100;sta ilmoituksesta sopivan löytäminen on karseaa raakkaamista. 😳

      Johan jo nykyään ahdistaa astianpesukoneen ostokin! Miljuuna eri vaihtoehtoa ja haluais itselleen sopivan vaan... helpompi ois kun vaihtoehtoja ois vaan kaks... upo ja aeg.

      Massasta erottuminen omaksi edukseen on kyllä haaste, mutta toisaalta äärimmäisen mielenkiintoinenkin. Siinä kun tutustuu itseensäkin väkisin. Pärstä ja muut kertoimet voi raakata sivuun ja miettiä arvoja ja ajatuksia niiden takaa. Johan muuttuu ääni kellossa...

      Mutta eipä sellainen väkisin onnistu.... pitää haluta sitä ihmistä vierelle.... ihmistä, ei vaan naista....

    • hah hah haa! satoja miehiä, ei riitä enkä kyllä satoja edes tahtoisi.

      vaan eihän tässä tavalliselle naiselle mitään järkevää seuraa löydy. niin se on.

    • Naista on mahdotonta löytää nykyaikana. Hautaan asti yksin. Se on suomi miehen kohtalo nykyään. Jeps näin on.

      • KilttiMies89

        Niin, en tiedä mikä niitä naisia nykyään vaivaa kun suurin osa niistä tuntuu kuvittelevan liikoja itsestään.


      • Jep, en ymmärrä minäkään. Komea mun mielestä olen ja pitkä, mut ei auta.


    • Pitäs olla koruja, hyvä vartalo, rahaa sopivasti, merkkovaatteita. Ihme et ne somalipellet saa naiset ku ne on just sellasia.

      • pihallatipunen

        Kyllä nyt tulee taas tekstiä siihen tyyliin, että et voi enää valehdella, ettet muka olisi ennen kirjoittanut "Aleksei33" nimimerkillä...


      • Ohhoh, puusilmällä kun kattoo kaikki näyttää ykstoikkoiselta. Ja kaikki naiset yhtä puiseville, kuin silmänsäkin.


      • Toisaalta kyllähän miehiäkin kiinnostaa todennäköisemmin sellainen nainen, jolla on hyvä vartalo, koruja (tai muuten laittautunut) ja joillekin miehille merkkivaatteetkin voivat olla plussaa. Eikö ole vähän epärealistista, että naisille olisi ihan sama, vaikka toisella olisi huono vartalo ja ei olisi yhtään laittautunut?

        Tuo merkkivaatejuttu pitää varmasti paikkansa - tietynlaisten ihmisten kohdalla. Ihmiset, jotka itse pukeutuvat merkkivaatteisiin ja arvostavat niitä, varmaan haluavat samaa kumppanilta. Mutta onhan niitä paljon sellaisiakin naisia, jotka eivät käytä merkkivaatteita. Eniten tuolla kirpputoreilla (kuten UFFilla yms) näkee nimenomaan naisia etsimässä vaatteita itselleen. Joten jos ei muka tapaa muita kuin merkkivaatenaisia, on kyllä itse tavalla tai toisella hakeutunut sellaisia kohti.


      • No minä käytän suht hienoja vaatteita ja olen omasta mielestä pitkä ja ok näköinen,mutta olen kokeillut naisia etsiä sun muuta, mutta ei mitään toivoa. Kai on selvästi vikaa.


      • Mietinpähänvaan

        Jos kirjoitat naisille samalla tyylillä, kuin täälläkin, mä lähtisin ehkä ensi töikseen siitä liikkeelle 😉


      • kumpikampi
        Allu85 kirjoitti:

        No minä käytän suht hienoja vaatteita ja olen omasta mielestä pitkä ja ok näköinen,mutta olen kokeillut naisia etsiä sun muuta, mutta ei mitään toivoa. Kai on selvästi vikaa.

        "Allu85
        27.3.2019 13:04
        joo pidä sä vaan pääs kiinni, todellaki pääsen, olen vielki nuori"

        Tässä sanot että pääset naisiin mutta sitten et pääsekään. Kumpi totta?


      • No mutta sanoit aika törkeesti.


      • No kyllä vielä naisia tulee,kesä on tulossa ja pitää mennä töihin.


      • KilttiMies89
        Allu85 kirjoitti:

        No kyllä vielä naisia tulee,kesä on tulossa ja pitää mennä töihin.

        Nyt oli kieltämättä melko ristiriitaista juttua kun ensin kerrot että kaikki toivo on mennyttä naisen ja pillun saannin suhteen ja sitten sanot että kyllä naisia vielä tulee kun kesäkin on tulossa.

        Täytyy sanoa että ei ainakaan itsellä paranna naisen saanti mahdollisuuksia sekään että kesä tulee vaikka ehkä naiset yleisesti onkin silloin antavaisemmalla päällä mutta ei koske ainakaan minua.


      • Okei, sit kantsii suunnata baariin ja avata silmät. :D


    • viinamies

      Pitää juoda viinaa ja käydä yökerhossa bailaamassa. Kun juo ja käy yökerhossa säännöllisesti, kehittyvät bailaustaidot hyviksi ja tapaa naisia.

      Raittiina ei tapaa ketään.

      • Niin se vähä taitaa olla, paitsi naiset vihaa miehiä jotka juo kokoajan.


      • KilttiMies89
        Allu85 kirjoitti:

        Niin se vähä taitaa olla, paitsi naiset vihaa miehiä jotka juo kokoajan.

        Ei kiltin ja kunnollisen miehen kannata ryypätä kun ei ne naiset siltikään kiinnostu vaikka jois itsensä hengiltä. Muutenkin täysin epäreilu asetelma että miehen täytyy ryypätä terveytensä pilalle eikä naisten tarvitse tehdä oikeastaan mitään muuta kuin näyttäytyä nopeasti baarissa niin heti saa seuraa. Tavalliselle tai alempitasoiselle miehelle se taas tietää ainakin kymmeniä ellei satoja baarireissuja ennenkuin mahdollisesti onnistuu. Rahaa siinä vain palaa ihan helvetisti ja menee terveyskin ehkä ihan turhan takia.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Ei kiltin ja kunnollisen miehen kannata ryypätä kun ei ne naiset siltikään kiinnostu vaikka jois itsensä hengiltä. Muutenkin täysin epäreilu asetelma että miehen täytyy ryypätä terveytensä pilalle eikä naisten tarvitse tehdä oikeastaan mitään muuta kuin näyttäytyä nopeasti baarissa niin heti saa seuraa. Tavalliselle tai alempitasoiselle miehelle se taas tietää ainakin kymmeniä ellei satoja baarireissuja ennenkuin mahdollisesti onnistuu. Rahaa siinä vain palaa ihan helvetisti ja menee terveyskin ehkä ihan turhan takia.

        Ihan samaa mieltä. Ne naiset ovat yleensä omissa porukoissa sielä. Rahat vain palaa ja hermot menee, kun tavallaan heitä ei kiinnosta. Minäki paljo käyny baareissa, mutta naiset lähinnä lähteny matkaan kun olen pitkä mies, ja pitkät aina kiinnostaa, olen vaa menny juttelemaan kuin nainen katsonut päälle ja siitä lähtenyt, ja välillä saanut pillua, enää ei onnistu, en ymmärrä, ehkä naiset on muuttunu ja ei enää niin helposti anna pillua ja lähde matkaan baarista?


    • Marilynmarilyn

      Olen 50 nainen, eronnut, Minusta on tullut katkera miehille. Mulle on kehittynyt vuosien varrella monista miehistä sellainen kuva, että he eivät tunne naista kohtaan muuta kuin himoa, nainen on miehelle kuin tavara. Jos annat, olet hutsu, jos et, olet pihtari. Mun käsitys miehistä on lähtökohtaisesti sellainen, että heidän tunteet korreloi vain pallien pakotusasteeseen. Nainen on miehelle P. Vaimo tai tyttöystävä on vakiP. Miehet puhuvat naisista kuin tavarasta, joka otetaan ja vaihdetaan, jota saadaan, pannaan ja käytetään. Koskaan en suostu enää suhteeseen, missä naisesta puhutaan noin, eikä mikään satuta naista enempää, kuin esineellistäminen.
      Naiset suojelevat itseään vain hyväksikäytöltä, kun eivät suostu suhteisiin.

      • JossainMuualla

        Sinulla on pitänyt kiirettä, kun olet ehtinyt kaikkiin miehiin tutustua ja katkeroitua.

        Voi sentään, mahtaa olla vaikeaa olla nainen.


      • Erinäkökulma

        No mitens näinpäin, kun mä oon nainen ja oon aina tuntenut parisuhteessa hyvin hyvin vahvaa himoa kumppania kohtaan, mua ei kyl oo kukaan lokeroinut sen suhteen minnekään, mä en oo kyl myöskään kokenut ikinä olevani tavara...

        Pieleen menet asiat on ollut kyl muualla


      • Marilynmarilyn

        Ei tartte kaikkiin tutustua, kaikki miehet samanlaisia, pelkkä seksi mielessä niillä. Tämän tajuaa jokainen nainen ja miehet sen tietää, tottakai, mutta puhuvat siitä vain keskenään.


      • JossainMuualla
        Marilynmarilyn kirjoitti:

        Ei tartte kaikkiin tutustua, kaikki miehet samanlaisia, pelkkä seksi mielessä niillä. Tämän tajuaa jokainen nainen ja miehet sen tietää, tottakai, mutta puhuvat siitä vain keskenään.

        Väitteesi on yleistävää roskaa sekä väärin.

        Ajattelen myös rahaa.


      • KilttiMies89
        Marilynmarilyn kirjoitti:

        Ei tartte kaikkiin tutustua, kaikki miehet samanlaisia, pelkkä seksi mielessä niillä. Tämän tajuaa jokainen nainen ja miehet sen tietää, tottakai, mutta puhuvat siitä vain keskenään.

        Typerää yleistämistä, tietämättömyyttä ja suvaitsemattomuutta.

        Itse ajattelen silloin jääkiekkoa tai kaljan juontia tai uhkapelejä jos ei ole pillu mielessä.


    • Munki entinen kaveri jännämies. Käytti huumeita ja joi alkoholia ja tappeli, sai ihan oikeesti mallin näkösen tyttöystävän, tollasta se sit on.

    • Petterilläpä oli 600.

      Kyllä se on miehillä helppoa niin.

      • Nimenomaan

        ....Oli....


    • rimaylös

      No kuinkakohan moni meistä miehistä panisi vain 40 kanssa jos 150 naista tarjoaisi itseään, varmasti suurimmalla osalla menisi sata rikki.

      Mutta itse en ymmärrä miksei enemmän syyllistetä miehiä ketkä laskevat rimaansa ja spammaavat kaikkia naisia, hehän kaivavat kuoppaa itsensä ja muiden miesten alta.

    • Oi sain kauniin naisen ja osuman tinderissä ja hän vielä vastasi viestiin, mutta onkohan edes kiinnostunut, se jää nähtäväksi :D.

      • Ei tainnu olla kiinnostunu, harmi. Mut kiva et saa joskus osumia.


    • Pillujen--asiantuntija

      Mies on ruma jos naiset ei vastaa miehelle. turha sitä muuta väittää. kyllä komeat miehet pääsee treffeille helposti mutta rumille naiset ei vastaa.

      • Niin no pääsetkö ite vitun sekopää?


      • Pillujen--asiantuntija
        Allu85 kirjoitti:

        Niin no pääsetkö ite vitun sekopää?

        En ole edes yrittänyt päästä treffeille enkä en ole sanonut että olen komea. Sinähän täällä väität että olet komea mutta et pääse treffeille joten olet kuitenkin ruma. Mies voi olla komea omasta mielestään mutta naiset sen päättää oletko vai etkö etkä pääse treffeille joten olet ruma.


      • No en todellakaan ole ruma, että ole vain hiljaa sinä sielä!


      • Niin kun sä olet niin ruma, niin naisia ei ruma sekopää kiinnosta, olet runkkari.


    • Mikähän sekopää toi Pillujen asiantuntija on? Kehtaaki tollasen nimimerkin laittaa huhuh.

    • Tahdontietää

      Missä nettideittisivustolla ovat ne kaikki mukavat miehet, jotka haluavat muutakin kuin seksiä?

      • ahdistaa

        Varmaan ihan joka sivustolla on näitä mukavia miehiä mutta eiväthän naiset ole käytännössä kiinnostuneita heistä koska jättäytyvät vain passiivisesti odottelemaan millaisia törkyviestejä sieltä oikein tuleekaan. Ja kai niitä tuleekin kun riittävän kauan odottelee tekemättä itse mitään.

        Jos vain sanoo arvostavansa mukavia, tositarkoituksella olevia miehiä, niin se on yhtä tyhjän kanssa koska jokainen voi sanoa ihan mitä vaan.


    • Toisilla on helppoa kun he saavat naista.

      • Delivery

        Itse pitää jokaisen hankkia sitä naisseuraa. Ei kukaan sitä kotiin tuo.


      • Kyllä sitä yritetään, tinderistä sun muuta, en ymmärrä vain naisia, en katsele mitään missejä. Ja painan sydämiä ihan tavallisille naisille. Ja tiedän että semmoisin saan, mutta ei näytä heillekkään kelpaavan. Työtön mies. Työtön kotona makaava kaveriton on niille heti turn off. Ja harvoin on työttömiäkään naisia,melkee kaikki tekee jotain.


    • Oom sentää ruvennu käymää salilla ja laihduttaan ku on vähän ylipainoa ja mahaa, mut silti pitäs naisia olla.

      • wanhaämmä

        Huvinsa kullakin...

        Eikö aika kuluisi paremmin vaikkapa parin tunnin lenkillä kuin trollailemalla autistisesti sinkut -palstalle?


    • Rumat miehet ei saa naisia. Miksi siitä ei saa puhua vaan viestit poistetaan.
      Naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä. Jeps näin on.

      • KilttiMies89

        Itse kuitenkin väitit ettet ole ruma mutta siltikään et saa naista?

        Omasta mielestäni en ole ruma mutta en kyllä komeakaan, ihan tavallinen suomalainen mies olen ulkonäöltäni mutta ehkä vika on juuri siinä että hukun massaan kun minun näköisiä miehiä on ainakin yli puolet tusinassa. En myöskään osaa puhua naisille niin että vaikuttaisin kiinnostavalta. Mun elämässä ei tapahdu mitään erikoista tai jännää eli olen varmaan helvetin tylsää seuraa ja naiset huomaa sen nopeasti. Ryyppään kyllä paljon mutta ei se ole naisten mielestä jännää, niinhän melkein jokainen mies ryyppää eikä se ole enää mikään valttikortti. Muodikkaampaa on käyttää huumeita ja hakata ihmisiä.


      • No nyt ku asensin Tinderin uudestaan,niin alkoi tulla osumia. Olen saanut naisia kyllä.


    • Pillujen--asiantuntija

      Se on vaan niin että naiset valitsee ja mies odottaa että osuuko naisen vainta kohdalle. Rumimmat jää siksi ilman naista. Naiset panee niitä komeimpia miehiä ja myös rumat naiset haluaa samoja miehiä un missit. Vai saatteko naisia helposti, ette koska muuten olisitte parisuhteessa

      • Mä oon ainaski ollu parisuhteissa en vaan 1. Myös saanut naisia kyllä. Mutta ajat ovat muuttuneet ja naisia kiinnostaa enempi ulkomaalaiset miehet kuin suomalaiset. Niin se vaan on fakta. Nykyään ei onnistu ja yleensä etsimällä ei onnistu mikään. Siksi baaritkaa ei enää niin kiinnosta.


      • KilttiMies89
        Allu85 kirjoitti:

        Mä oon ainaski ollu parisuhteissa en vaan 1. Myös saanut naisia kyllä. Mutta ajat ovat muuttuneet ja naisia kiinnostaa enempi ulkomaalaiset miehet kuin suomalaiset. Niin se vaan on fakta. Nykyään ei onnistu ja yleensä etsimällä ei onnistu mikään. Siksi baaritkaa ei enää niin kiinnosta.

        Itse en valitettavasti ehtinyt koskaan seurustella ennenkuin tuli tämä pakolaisaalto Suomeen syksyllä 2015. Pakko kait se on myöntää tosiasiat että peli on menetetty ja keskittyä muihin asioihin elämässä kuin naisiin.


      • Juu kannattaa naiset on nii vitun vaikeita. Ei niitä kiinnosta, pitäs olla joku cheek nii naisia on jonossa.


      • KilttiMies89
        Allu85 kirjoitti:

        Juu kannattaa naiset on nii vitun vaikeita. Ei niitä kiinnosta, pitäs olla joku cheek nii naisia on jonossa.

        Käydä sitten kuitenkin aina joskus maksullisissa että saa edes seksiä joskus.


      • Allu85

        Juuri niin se kai pitää tehdä ja maksaa sen 100 €.


      • Kun nykyään pitää käydä ihme että saa naisen. Yritän jo totutella elämään yksin aina. Naisia oli ja meni. Antaa ulkomaalaiset jännämiehet viedä naiset, suomalaiset ovat aivan kiimassa niihin.


    • Tolleen vaa ne tinder naiset poistaa ku ei niitä kiinnosta, parempi ettii se nainen livenä ja duunia, ei niitä työtön kiinnosta.

    • Teinejä oli taas baarit täynnä, yrin jutella, mut jos ne ajatteli et oon liian vanha, koska ikäluokka oli nuorta, menen katselemaan vanhempaa kaunista naista, koskea olen komea.

    • Juu kai se täytyy luovuttaa ku ei noita naisia oikee kiinnosta, helpompi olla yksin.

    • tai parempi tänne kun ei kirjota mitään, koska ketään ei oikeestaa taida kiinnostaa..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe