Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MariRa
profiilit
MariRa
MariRa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+vielä+lisäajallakin+saanut+aivan+mahtavan+paljon+vastauksia.+Kiitos+kaikille!+Olen+todella+iloinen,+että+tämä+tutkimukseni+onnistui+näin+hyvin+ja+että+olette+ottaneet+vaivaksi+minua+tässä+auttaa.
Kokemuksia+on+ollut+laidasta+laitaan+ja+joitakin+kommenttejä+lukiessä+on+tullut+ihan+kyyneleetkin+silmiin.
Muistutuksena+vielä+heille,+ketkä+eivät+ole+vielä+päässeet+vastaamaan:+kysely+sulkeutuu+tänään+klo+23.59+ja+huomisesta+lähtien+alkaa+vastauksien+analysointi.+
Kiitän+ja+kumarran!
Mari
13.03.2019 09:57
Kiitos+kaikille+kyselyyn+vastanneille!+Teidän+avulla+olen+saanut+tutkimuksen+onnistumiseksi+riittävän+määrän+vastauksia.+Mutta+koska+aikatauluuni+on+tullut+pieni+muutos,+minulla+on+mahdollisuus+jatkaa+kyselyn+vastausaikaa+ke+13.3+klo+23.59+asti.+
Eli+jos+et+ehtinyt+edellisen+vastausajan+puitteessa+vastata+tähän+raskaudenkeskeytyksen+hoitopolku-kokemuksiin+liittyvään+kyselyyn,+niin+nyt+on+siihen+vielä+mahdollisuus.+Lisäajalla+annetut+vastaukset+lisää+tutkimuksen+luotettavuutta+ja+laatua.+
Linkki+kyselyyn:+https://www.webropolsurveys.com/S/32FC3979A9D5DE28.par
11.03.2019 10:43
Hei,
Jos+et+ole+vielä+kerenny+vastata+tähän kyselyyn,+niin+vielä+on+siihen+mahdollisuus.+Kysely+on+auki+tänään+klo+23.59 asti.+Tutkimuksen+onnistumiseen+tarvitsen+vielä+vain 7+vastausta.
Pyydän+päivästäsi+sen+10+minuuttia,+jotta+voisin+huomenna+aloittaa+vastauksien+analysoinnin+ja+saisin+kevään+aikana+valmistuvan+opinnäytetyön+avulla+naisten+kokemukset+sekä mielipiteet+näkyviin.
10.03.2019 12:35
Kysely+on+auki+vielä+tämän+viikon+ajan+eli+10.3+asti.+Kyselyyn+saa+vastata+vaikka+keskeytyksestä+oliskin+aikaa+(vaikka+jopa+yli+10v).
Täällä+keskustelupalstalla+on+varmasti+naisia,+keitä+tämä+aihe+koskettaa+ja+ketkä+voi+auttaa+minua+tämän+tutkimuksen+onnistumisessa.+Oma+kiinnostukseni+aihetta+kohti+on+suuri+ja+peräisin+suoraan+käytännön+työstä.+Tarvitsen+vain+vielä+hiukan+Teidän+apua+ja+lisää+vastaajia.
Kysely+on+tehty+mahdollisimman+yksinkertaiseksi+eikä+avoimet+kysymykset+ole+pakollisia!
05.03.2019 18:09
1 / 1