Kysely raskaudenkeskeytyksen läpikäyneille naisille

Arvoisat raskaudenkeskeytyksen läpikäyneet naiset,

Olen viimeisen vuoden sairaanhoitajaopiskelija Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Teen opinnäytetyöni raskaudenkeskeytyksen hoitopolun toimivuudesta. Opinnäytetyöni tarkoituksena on kuvata naisten kokemuksia hoitopolun jokaisessa vaiheessa. Tutkimuksen tavoitteena on tuottaa hoitohenkilökunnalle kokemuksellista tietoa raskaudenkeskeytyspotilaan hoitoon liittyen. Tutkimuksen avulla saatu tieto antaa mahdollisuuden kehittää raskaudenkeskeytyspotilaan hoitopolkua sekä potilaalle suunnattuja palveluja.

Kyselyyn vastaamiseen menee n. 10 minuuttia. Vastaaminen on vapaaehtoista ja tapahtuu anonyymisti eli yksittäisiä vastaajia ei pysty tunnistamaan. Kyselyaineisto käsitellään täysin luottamuksellisesti. Kyselyn tulosten pohjalta julkaistaan opinnäytetyö keväällä 2019 Theseus-verkkopalvelussa.

Aihe on hyvin arkaluonteinen, ehkä tämä lienee syynä, miksi naisten kokemuksista ei kovinkaan paljon tutkimuksia ole tehty. Tästä syystä jokaisen kyselyyn osallistujan vastaukset ovat ensiarvoisen tärkeitä.

Kyselyyn pääset alla olevasta linkistä.
https://www.webropolsurveys.com/S/32FC3979A9D5DE28.par

Ystävällisin tervesin
Mari Randmaa
(Tutkimukseen liittyvät kysymykset voi lähettää osoitteeseen [email protected].)

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysely on auki vielä tämän viikon ajan eli 10.3 asti. Kyselyyn saa vastata vaikka keskeytyksestä oliskin aikaa (vaikka jopa yli 10v).

Täällä keskustelupalstalla on varmasti naisia, keitä tämä aihe koskettaa ja ketkä voi auttaa minua tämän tutkimuksen onnistumisessa. Oma kiinnostukseni aihetta kohti on suuri ja peräisin suoraan käytännön työstä. Tarvitsen vain vielä hiukan Teidän apua ja lisää vastaajia.

Kysely on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi eikä avoimet kysymykset ole pakollisia!

• Hei,

Jos et ole vielä kerenny vastata tähän kyselyyn, niin vielä on siihen mahdollisuus. Kysely on auki tänään klo 23.59 asti. Tutkimuksen onnistumiseen tarvitsen vielä vain 7 vastausta.

Pyydän päivästäsi sen 10 minuuttia, jotta voisin huomenna aloittaa vastauksien analysoinnin ja saisin kevään aikana valmistuvan opinnäytetyön avulla naisten kokemukset sekä mielipiteet näkyviin.

• Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Teidän avulla olen saanut tutkimuksen onnistumiseksi riittävän määrän vastauksia. Mutta koska aikatauluuni on tullut pieni muutos, minulla on mahdollisuus jatkaa kyselyn vastausaikaa ke 13.3 klo 23.59 asti.

Eli jos et ehtinyt edellisen vastausajan puitteessa vastata tähän raskaudenkeskeytyksen hoitopolku-kokemuksiin liittyvään kyselyyn, niin nyt on siihen vielä mahdollisuus. Lisäajalla annetut vastaukset lisää tutkimuksen luotettavuutta ja laatua.

Linkki kyselyyn: https://www.webropolsurveys.com/S/32FC3979A9D5DE28.par

• Olen vielä lisäajallakin saanut aivan mahtavan paljon vastauksia. Kiitos kaikille! Olen todella iloinen, että tämä tutkimukseni onnistui näin hyvin ja että olette ottaneet vaivaksi minua tässä auttaa.
      Kokemuksia on ollut laidasta laitaan ja joitakin kommenttejä lukiessä on tullut ihan kyyneleetkin silmiin.

Muistutuksena vielä heille, ketkä eivät ole vielä päässeet vastaamaan: kysely sulkeutuu tänään klo 23.59 ja huomisesta lähtien alkaa vastauksien analysointi.

Kiitän ja kumarran!
      Mari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4320
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2171
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1711
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      878
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    Aihe