Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

143

  1. Jo+luomiskertomus,+koko+Raamatun+alku-+ja+lähtökohta,+puhuu+homoseksuaalisuutta+ja+kaikkia+muitakin+seksuaalisia+poikkeavuuksia+vastaan.+Ensimmäisessä+Mooseksen+kirjassa+kirjoitetaan+seuraavaa:+"Jumala+loi+ihmisen+kuvakseen,+Jumalan+kuvaksi+hän+hänet+loi,+mieheksi+ja+naiseksi+hän+loi+heidät.+Jumala+siunasi+heidät+ja+sanoi+heille:+"Olkaa+hedelmälliset,+lisääntykää+ja+täyttäkää+maa"+(1.+Moos.+1:27-28)+"Herra+Jumala+sanoi:+"Ei+ole+hyvä+ihmisen+olla+yksinään.+Minä+teen+hänelle+kumppanin,+...+Herra+Jumala+teki+tästä+kylkiluusta+naisen+ja+toi+hänet+miehen+luo.+Ja+mies+sanoi:+-+Tämä+se+on!+Tämä+on+luu+minun+luustani+ja+liha+minun+lihastani.+Naiseksi+häntä+sanottakoon:+miehestä+hänet+on+otettu!+Siksi+mies+jättää+isänsä+ja+äitinsä+ja+liittyy+vaimoonsa,+niin+että+he+tulevat+yhdeksi+lihaksi."+(1.+Moos.+2:18-24)Luomisesta+alkaen+on+ollut+selvää,+että+Jumala+loi+miehen+mieheksi+ja+naisen+naiseksi.+Hän+loi+miehen+ja+naisen+myös+elämään+ja+lisääntymään+yhdessä.+Pelkästään+tässä+on+jo+paljon+tehtävää:+olla+ja+elää+miehenä+ja+naisena,+perustaa+perhe+ja+saada+lapsia.+Jumalan+luomistahto+ja+luomisjärjestys+sulkeekin+pois+kaiken+homoseksuaalisuuden.+Kaksi+miestä+tai+kaksi+naista+yhdessä+eivät+voi+täyttää+Jumalan+hyvää+suunnitelmaa.+He+eivät+voi+lisääntyä,+koska+se+on+luonnon+ja+luomisen+vastaista.+On+myös+vakavasti+huomioitava,+että+Jumala+loi+miehelle+kumppaniksi+nimenomaan+naisen+eikä+suinkaan+toista+miestä!
  2. suvakkilehti+se+on
  3. ihanaa+rikastusta..:)
  4. rikastusta+jälleen
  5. krista+hot
  6. ahaa,,ajjaa..:)
  7. sairasta+toimintaa,,,