Olen mies ja minulla on kova tarve!

Maitolasi

Haluan harrastaa seksiä! Mutta se käy, koska akti vaatii pääsääntöisesti myös toisen, vastakkaista sukupuolta olevan kenraalin. Minulla on kaikki paitsi ei naista. En toki halua lehmää vain koska haluan lasin maitoa. Onko minulla ongelma? On. Olen puutteessa! Elämä on aika kettumaista...

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitinäppärä1

      joo, niin se on,, muittamutkitta koeta jaksaa, jaskaa, jaksaa, jaskaa ,,, nied.....porimai,,,,;) viurake.....

    • Maitolasi

      Tuskaani ei voi ymmärtää kuin toinen puutteessa elävä.

      • Tyynelä

        Katsele näitä deittipalstoja.
        Vahinko ettei täällä voi yksityisviestejä lähetellä, että löytyisi seuraa.
        Torikahvila- foorumilla on yv. käytössä, mutta naisia vähän.
        Miehet sielläkin kipuilee.
        Tarmokkaasti vain toimeen.


    • joseipersauki

      Rahalla puutteista selviää..

      • nykyaikaa

        Niin, robottinukkea vaan ostammaan.


    • Maitolasi

      Paljonko olisit valmis sijoittamaan?

    • Tummatulinen19

      Sama täällä on nainen joka miehen tarpeessa .
      Mistä sinut löytää . Kaunotar .

      • Maitolasi

        Ylihärmästä.


    • peukkua

      Oletko raukka kädetön ?

    • lue Raamattua

      • Palava_Majava

        Ei Jeesuksellakaan ollut naista ikinä. Syntyi Neitsyt-Mariasta, mutta uskallan kyseenalaista kaikki. Varsinkin Marian neitsyyden.


      • Palava_Majava kirjoitti:

        Ei Jeesuksellakaan ollut naista ikinä. Syntyi Neitsyt-Mariasta, mutta uskallan kyseenalaista kaikki. Varsinkin Marian neitsyyden.

        No lueppa Raamatusta miten asia on


      • Palava_Majava
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        No lueppa Raamatusta miten asia on

        Luin. Eikö Jessellä ollut jotain säpinää Magdaleenan kanssa?


      • Palava_Majava kirjoitti:

        Luin. Eikö Jessellä ollut jotain säpinää Magdaleenan kanssa?

        Ei.

        Äläkä pilkkaa Herraa Jeesusta tuolla pilkkanimellä

        häpeäisit jo


      • Palava_Majava
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        Ei.

        Äläkä pilkkaa Herraa Jeesusta tuolla pilkkanimellä

        häpeäisit jo

        "Hän, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"

        Näin lausui Jeesus Nasaretilainen, kun juutalaiset uhkasivat kivittää huonona naisena pidetyn henkilön. Mun teoria on, että Jessellä oli säpinää sen naisen kanssa. Himot ne on hiirelläkin.


      • Palava_Majava kirjoitti:

        "Hän, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"

        Näin lausui Jeesus Nasaretilainen, kun juutalaiset uhkasivat kivittää huonona naisena pidetyn henkilön. Mun teoria on, että Jessellä oli säpinää sen naisen kanssa. Himot ne on hiirelläkin.

        Teoriasi on iljettävä.

        Jumalan Poika eli maan päällä ihmisen kaltaisena täydellisen synnittömän elämän ja on nyt Isän oikealla puolella taivaassa

        Ei tässä ole kukaan ketään kivittämässä. Kyllä parannuksen saarnaa saa saarnata kaikille


      • Palava_Majava
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        Teoriasi on iljettävä.

        Jumalan Poika eli maan päällä ihmisen kaltaisena täydellisen synnittömän elämän ja on nyt Isän oikealla puolella taivaassa

        Ei tässä ole kukaan ketään kivittämässä. Kyllä parannuksen saarnaa saa saarnata kaikille

        Jeesus oli mahtava ihminen, ei kukaan kerettiläinenkään sitä voi kiistää tänä päivänä, mutta vaikka ei uskoisikaan ihmetekoihin, niin kyllä Jesse oli olemassa.

        Jotkut taas eivät usko edes siihen, että kyseinen Herra oli edes olemassa!


      • Palava_Majava kirjoitti:

        Jeesus oli mahtava ihminen, ei kukaan kerettiläinenkään sitä voi kiistää tänä päivänä, mutta vaikka ei uskoisikaan ihmetekoihin, niin kyllä Jesse oli olemassa.

        Jotkut taas eivät usko edes siihen, että kyseinen Herra oli edes olemassa!

        Jeesus on Jumalan Poika.


    • Vanha-mies

      Noin minäkin tunsin kun olin nuori mutta nyt on aika jo armahtanut, ristikkokin on jo kiinnostavampi kuin nainen.

      • Palava_Majava

        Testosteronitaso kyllä voi laskea muutoinkin, kuin vanhetessa. Mulla esimerkiksi ei tee mieli edes tyydyttää itseäni, kuin korkeintaan kerran viikossa. Nuorempana taas täytyi hakata tattia vähintään joka ikinen ilta.

        Nyt elämä ei ole enää niin hektistä, mikä sopii meikän tylsyyttä kaipaavalle luonteelle hyvin. Rauhallisuudessa ja tylsissä rutiineissa on mua viehättä tunnelma, joka joskus antaa jopa transsin kaltaisen olotilan, varsinkin jos Jarrea taustalla.


    • LapanenLaulaa

      Näppylähanskat käteen ja netti auki. Jesse pelastaa.

    • 170319

      Sama täällä olin vuosia selibaatissa ja alkoi kaivertamaan itsetuntoa rakastuin auraajaan joka naimisissa ja noin vuosia sitten harrastettiin seksiä aika aktiivisesti yhdessä ja pyysi minua emännäksi ja ym . ja puukaatui melkein päälle ja kaiken maailman kivaa yhdessä meillä oli ja tehtiin töitä yhdessä ja nyt sitten melkein . No nyt on välipaussi ja kevät tulee ja kesä .
      Puhutaan , nauretaan , itketään ja toisen puoliso soittaa niin muuttuu niin kireäksi.
      Ymmärsin se on sitä suurta rakkautta .

    • Tummatulinen19

      Mistä sinut tavoittaa ?

      • Maitolasi

        Emmä puhelinnumeroa tänne laita. Asun Ylihärmässä.


    • vois juu

      • Naiminua

        Milloin ja missä sitten nähdään .


      • Maitolasi

        Heti kun aurat kohtaa... se onkin sitten vaikeampaa. Asun Ylihärmässä. Loput saat selvittää itse.


      • Naiminua kirjoitti:

        Milloin ja missä sitten nähdään .

        missäpäin aaut?sul kuvia?


      • Maitolasi

        Oon tänä iltana kotona ja maistan vähän Kanadalaista meluvettä. Tuutko kaveriksi? Kuviani en tänne laita! Näet Live:nä paljon paremmin... 😘
        P.S mä oon todellinen mies. Ja ihan hyvännäköinen. Etsin seuraa rehellisesti en kusetusmielessä.


    • Maitolasi

      Koita soittaa numeroon 041-7980296 ja kysy mitä kuuluu. Numero on prepaid, joten ei identiteettiä.

      • 3-33-33

        muistitko maksaa käteisellä, ettei luottokorttiasi voida yhdistää numeron ostotapahtumaan?

        myös valvonta kamerasta ja tilivalvonnasta voi katsoa kuka on ostanut kunkin prepaid numeron ja mihin aikaan.


      • Maitolasi

        Siitä vaan sitten tutkimaan. Onnea! Muistaakseni maksoin käteisellä, kauppa-aktia suorittaessa, minulla oli irtonenä, peruukki ja tekoviikset.


    • Palava_Majava

      Miksi soittaa johonkin numeroon, kun täällä saa keskustella ilmaiseksi? No, kai ne haluaa ihmisen äänen ja nopean, realiaikaisen dialogin kokea, jonka aikana täytyy keskittyä ja ajatella nopeaa. Ei mun juttu.

      PREPAID-liittymä on kyllä identiteetitön, mannet käyttävät sitä paljon, mutta eikö ne ole 046-alkuisia?

    • tavisssa

      pientä korvausta vastaan onnistuu. tarvin ruokaa

    • Maitolasi

      En ole manne ja kyllä tämä on prepaid-numero.

    • lötjöne

      Hanki lammas.

    • erf765at7f

      Eikö jo lapsena opetettu, että aina ei vaan saa sitä, mitä haluaa?
      Opettele päästämään irti. Lapsi osaa, sinä et.

      • Maitolasi

        Avaa hieman, mistä minun pitää laskea irti?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4174
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4062
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3884
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2697
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2465
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2064
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2062
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1930
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1599
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe