Haluan harrastaa seksiä! Mutta se käy, koska akti vaatii pääsääntöisesti myös toisen, vastakkaista sukupuolta olevan kenraalin. Minulla on kaikki paitsi ei naista. En toki halua lehmää vain koska haluan lasin maitoa. Onko minulla ongelma? On. Olen puutteessa! Elämä on aika kettumaista...
Olen mies ja minulla on kova tarve!
Maitolasi
38161
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
Vastaukset 38
Vanhimmat
joo, niin se on,, muittamutkitta koeta jaksaa, jaskaa, jaksaa, jaskaa ,,, nied.....porimai,,,,;) viurake.....
Tuskaani ei voi ymmärtää kuin toinen puutteessa elävä.
Katsele näitä deittipalstoja.
Vahinko ettei täällä voi yksityisviestejä lähetellä, että löytyisi seuraa.
Torikahvila- foorumilla on yv. käytössä, mutta naisia vähän.
Miehet sielläkin kipuilee.
Tarmokkaasti vain toimeen.
Rahalla puutteista selviää..
Niin, robottinukkea vaan ostammaan.
Paljonko olisit valmis sijoittamaan?
Sama täällä on nainen joka miehen tarpeessa .
Mistä sinut löytää . Kaunotar .
Ylihärmästä.
Oletko raukka kädetön ?
lue Raamattua
Ei Jeesuksellakaan ollut naista ikinä. Syntyi Neitsyt-Mariasta, mutta uskallan kyseenalaista kaikki. Varsinkin Marian neitsyyden.
No lueppa Raamatusta miten asia on
Luin. Eikö Jessellä ollut jotain säpinää Magdaleenan kanssa?
Ei.
Äläkä pilkkaa Herraa Jeesusta tuolla pilkkanimellä
häpeäisit jo
"Hän, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"
Näin lausui Jeesus Nasaretilainen, kun juutalaiset uhkasivat kivittää huonona naisena pidetyn henkilön. Mun teoria on, että Jessellä oli säpinää sen naisen kanssa. Himot ne on hiirelläkin.
Teoriasi on iljettävä.
Jumalan Poika eli maan päällä ihmisen kaltaisena täydellisen synnittömän elämän ja on nyt Isän oikealla puolella taivaassa
Ei tässä ole kukaan ketään kivittämässä. Kyllä parannuksen saarnaa saa saarnata kaikille
Jeesus oli mahtava ihminen, ei kukaan kerettiläinenkään sitä voi kiistää tänä päivänä, mutta vaikka ei uskoisikaan ihmetekoihin, niin kyllä Jesse oli olemassa.
Jotkut taas eivät usko edes siihen, että kyseinen Herra oli edes olemassa!
Jeesus on Jumalan Poika.
Noin minäkin tunsin kun olin nuori mutta nyt on aika jo armahtanut, ristikkokin on jo kiinnostavampi kuin nainen.
Testosteronitaso kyllä voi laskea muutoinkin, kuin vanhetessa. Mulla esimerkiksi ei tee mieli edes tyydyttää itseäni, kuin korkeintaan kerran viikossa. Nuorempana taas täytyi hakata tattia vähintään joka ikinen ilta.
Nyt elämä ei ole enää niin hektistä, mikä sopii meikän tylsyyttä kaipaavalle luonteelle hyvin. Rauhallisuudessa ja tylsissä rutiineissa on mua viehättä tunnelma, joka joskus antaa jopa transsin kaltaisen olotilan, varsinkin jos Jarrea taustalla.
Näppylähanskat käteen ja netti auki. Jesse pelastaa.
Sama täällä olin vuosia selibaatissa ja alkoi kaivertamaan itsetuntoa rakastuin auraajaan joka naimisissa ja noin vuosia sitten harrastettiin seksiä aika aktiivisesti yhdessä ja pyysi minua emännäksi ja ym . ja puukaatui melkein päälle ja kaiken maailman kivaa yhdessä meillä oli ja tehtiin töitä yhdessä ja nyt sitten melkein . No nyt on välipaussi ja kevät tulee ja kesä .
Puhutaan , nauretaan , itketään ja toisen puoliso soittaa niin muuttuu niin kireäksi.
Ymmärsin se on sitä suurta rakkautta .
Mistä sinut tavoittaa ?
Emmä puhelinnumeroa tänne laita. Asun Ylihärmässä.
vois juu
Milloin ja missä sitten nähdään .
Heti kun aurat kohtaa... se onkin sitten vaikeampaa. Asun Ylihärmässä. Loput saat selvittää itse.
missäpäin aaut?sul kuvia?
Oon tänä iltana kotona ja maistan vähän Kanadalaista meluvettä. Tuutko kaveriksi? Kuviani en tänne laita! Näet Live:nä paljon paremmin... 😘
P.S mä oon todellinen mies. Ja ihan hyvännäköinen. Etsin seuraa rehellisesti en kusetusmielessä.
Koita soittaa numeroon 041-7980296 ja kysy mitä kuuluu. Numero on prepaid, joten ei identiteettiä.
muistitko maksaa käteisellä, ettei luottokorttiasi voida yhdistää numeron ostotapahtumaan?
myös valvonta kamerasta ja tilivalvonnasta voi katsoa kuka on ostanut kunkin prepaid numeron ja mihin aikaan.
Siitä vaan sitten tutkimaan. Onnea! Muistaakseni maksoin käteisellä, kauppa-aktia suorittaessa, minulla oli irtonenä, peruukki ja tekoviikset.
Miksi soittaa johonkin numeroon, kun täällä saa keskustella ilmaiseksi? No, kai ne haluaa ihmisen äänen ja nopean, realiaikaisen dialogin kokea, jonka aikana täytyy keskittyä ja ajatella nopeaa. Ei mun juttu.
PREPAID-liittymä on kyllä identiteetitön, mannet käyttävät sitä paljon, mutta eikö ne ole 046-alkuisia?
pientä korvausta vastaan onnistuu. tarvin ruokaa
En ole manne ja kyllä tämä on prepaid-numero.
Hanki lammas.
Eikö jo lapsena opetettu, että aina ei vaan saa sitä, mitä haluaa?
Opettele päästämään irti. Lapsi osaa, sinä et.
Avaa hieman, mistä minun pitää laskea irti?