https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/252351-kuva-tyoton-nain-taysin-karenssit-ovat-muuttumassa-lindstrom-tarkensi-mita
tuossa joku taulukko, varmasta työstä kieltäytyminen = 90 pv karenssi
vertaa: itse sain kovimman karenssin mitä voi saada, eli työssäolo ehto, vaikka en ole KOSKAAN kieltäytynyt työstä eikä koskaan työnhaku ole ollut pois päältä.
tämä sama te-tsto on muutenkin tehnyt erittäin paljon rikoksia ja siellä on mitättömimmät vajakit työssä, semmoisia ketä pitäisi ihmeenä että mihinkä työhön kelpaisi, semmoisia siel istuu vastassa, silloin kun siel ennen vanhaan paikan pääl käytiin enemmän
nykyää puhelullla hoidettaan ja sähköinen painottuu
Hyvä että itse tietää ainakin ettei ole mitään virhettä tehnyt ja näistä te-virkailijoista on todistetut ja osalta jopa heidän itse tunnustamat rikokset olemassa tietoa..
Lopputulema kuitenkin, vaikka rikosuhriksi noiden niljakeiden taholta voi joutua, eihän se käteen jäävä rahatulo voi misään tapauksessa hyvä olla.. :)
rikollinen = te-virkailija ämmä
9
<50
Vastaukset
tuttu tunne,,itse olin työkkärin psykologillakin..
- turhiaovat
sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa
järki olematon ja olemus vastenmielinen
mistä ne repii ntuommoisia?? - turhake2019
turhiaovat kirjoitti:
sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa
järki olematon ja olemus vastenmielinen
mistä ne repii ntuommoisia??Äänestetään työkkärit vuoden turhakkeeksi!
työkkäripsykologi käski mun ottaa yhteyttä oikeessen ammattiauttajaan..nio huomenna on aika mielenterveyspuolella psykologi
- olikin.vale.lääkäri
Eli työkkäripsykologi olikin puoskari vai noitatohtori?
- realismi______
Työkyvytöntä työnhakijaa lyödään olantakaa?
- materialismi
Miksi et lyö takaisin, nenä sisään että silleen?
- Anttijapaavo
Poistaa karenssit
- yhtähelvettiä
Ikääntynyt vajaakuntoinen läheinen joutui kymmenisen vuotta sitten karenssiin ja pääsi takaisin kortistoon vasta täytettyään työssäoloehdon työkkärin osoittamassa pakkotyöpaikassa. Hän ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt mennä heti työkkärin osoittamaan hänen taidoilleen sopimattomaan pakkotyöpaikkaan ja rangaistus tuli rankimman kautta. Mikään selitys ja valitus ei kohtuutonta päätöstä perunut, vaikka autoin häntä prosessissa.
Mikä kummallisinta, sekä työkkärin että kunnan virkamiehet ovat sanoneet, että hänen olisi pitänyt päästä eläkkeelle jo aikapäiviä sitten. Eläkeanomukset on kuitenkin hylätty sääntöjään lääkärinlausunnoista piittaamatta. Vasta nyt vuosikymmenien kyykytyksen jälkeen Lex Lindström 2 uhkaa tuoda helpotusta elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845