rikollinen = te-virkailija ämmä

näinseond

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/252351-kuva-tyoton-nain-taysin-karenssit-ovat-muuttumassa-lindstrom-tarkensi-mita


tuossa joku taulukko, varmasta työstä kieltäytyminen = 90 pv karenssi

vertaa: itse sain kovimman karenssin mitä voi saada, eli työssäolo ehto, vaikka en ole KOSKAAN kieltäytynyt työstä eikä koskaan työnhaku ole ollut pois päältä.

tämä sama te-tsto on muutenkin tehnyt erittäin paljon rikoksia ja siellä on mitättömimmät vajakit työssä, semmoisia ketä pitäisi ihmeenä että mihinkä työhön kelpaisi, semmoisia siel istuu vastassa, silloin kun siel ennen vanhaan paikan pääl käytiin enemmän

nykyää puhelullla hoidettaan ja sähköinen painottuu

Hyvä että itse tietää ainakin ettei ole mitään virhettä tehnyt ja näistä te-virkailijoista on todistetut ja osalta jopa heidän itse tunnustamat rikokset olemassa tietoa..

Lopputulema kuitenkin, vaikka rikosuhriksi noiden niljakeiden taholta voi joutua, eihän se käteen jäävä rahatulo voi misään tapauksessa hyvä olla.. :)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu tunne,,itse olin työkkärin psykologillakin..

      • turhiaovat

        sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

        järki olematon ja olemus vastenmielinen

        mistä ne repii ntuommoisia??


      • turhake2019
        turhiaovat kirjoitti:

        sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

        järki olematon ja olemus vastenmielinen

        mistä ne repii ntuommoisia??

        Äänestetään työkkärit vuoden turhakkeeksi!


    • työkkäripsykologi käski mun ottaa yhteyttä oikeessen ammattiauttajaan..nio huomenna on aika mielenterveyspuolella psykologi

      • olikin.vale.lääkäri

        Eli työkkäripsykologi olikin puoskari vai noitatohtori?


    • realismi______

      Työkyvytöntä työnhakijaa lyödään olantakaa?

      • materialismi

        Miksi et lyö takaisin, nenä sisään että silleen?


    • Anttijapaavo

      Poistaa karenssit

    • yhtähelvettiä

      Ikääntynyt vajaakuntoinen läheinen joutui kymmenisen vuotta sitten karenssiin ja pääsi takaisin kortistoon vasta täytettyään työssäoloehdon työkkärin osoittamassa pakkotyöpaikassa. Hän ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt mennä heti työkkärin osoittamaan hänen taidoilleen sopimattomaan pakkotyöpaikkaan ja rangaistus tuli rankimman kautta. Mikään selitys ja valitus ei kohtuutonta päätöstä perunut, vaikka autoin häntä prosessissa.

      Mikä kummallisinta, sekä työkkärin että kunnan virkamiehet ovat sanoneet, että hänen olisi pitänyt päästä eläkkeelle jo aikapäiviä sitten. Eläkeanomukset on kuitenkin hylätty sääntöjään lääkärinlausunnoista piittaamatta. Vasta nyt vuosikymmenien kyykytyksen jälkeen Lex Lindström 2 uhkaa tuoda helpotusta elämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe