https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/252351-kuva-tyoton-nain-taysin-karenssit-ovat-muuttumassa-lindstrom-tarkensi-mita
tuossa joku taulukko, varmasta työstä kieltäytyminen = 90 pv karenssi
vertaa: itse sain kovimman karenssin mitä voi saada, eli työssäolo ehto, vaikka en ole KOSKAAN kieltäytynyt työstä eikä koskaan työnhaku ole ollut pois päältä.
tämä sama te-tsto on muutenkin tehnyt erittäin paljon rikoksia ja siellä on mitättömimmät vajakit työssä, semmoisia ketä pitäisi ihmeenä että mihinkä työhön kelpaisi, semmoisia siel istuu vastassa, silloin kun siel ennen vanhaan paikan pääl käytiin enemmän
nykyää puhelullla hoidettaan ja sähköinen painottuu
Hyvä että itse tietää ainakin ettei ole mitään virhettä tehnyt ja näistä te-virkailijoista on todistetut ja osalta jopa heidän itse tunnustamat rikokset olemassa tietoa..
Lopputulema kuitenkin, vaikka rikosuhriksi noiden niljakeiden taholta voi joutua, eihän se käteen jäävä rahatulo voi misään tapauksessa hyvä olla.. :)
rikollinen = te-virkailija ämmä
9
97
Vastaukset
tuttu tunne,,itse olin työkkärin psykologillakin..
- turhiaovat
sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa
järki olematon ja olemus vastenmielinen
mistä ne repii ntuommoisia?? - turhake2019
turhiaovat kirjoitti:
sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa
järki olematon ja olemus vastenmielinen
mistä ne repii ntuommoisia??Äänestetään työkkärit vuoden turhakkeeksi!
työkkäripsykologi käski mun ottaa yhteyttä oikeessen ammattiauttajaan..nio huomenna on aika mielenterveyspuolella psykologi
- olikin.vale.lääkäri
Eli työkkäripsykologi olikin puoskari vai noitatohtori?
- realismi______
Työkyvytöntä työnhakijaa lyödään olantakaa?
- materialismi
Miksi et lyö takaisin, nenä sisään että silleen?
- Anttijapaavo
Poistaa karenssit
- yhtähelvettiä
Ikääntynyt vajaakuntoinen läheinen joutui kymmenisen vuotta sitten karenssiin ja pääsi takaisin kortistoon vasta täytettyään työssäoloehdon työkkärin osoittamassa pakkotyöpaikassa. Hän ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt mennä heti työkkärin osoittamaan hänen taidoilleen sopimattomaan pakkotyöpaikkaan ja rangaistus tuli rankimman kautta. Mikään selitys ja valitus ei kohtuutonta päätöstä perunut, vaikka autoin häntä prosessissa.
Mikä kummallisinta, sekä työkkärin että kunnan virkamiehet ovat sanoneet, että hänen olisi pitänyt päästä eläkkeelle jo aikapäiviä sitten. Eläkeanomukset on kuitenkin hylätty sääntöjään lääkärinlausunnoista piittaamatta. Vasta nyt vuosikymmenien kyykytyksen jälkeen Lex Lindström 2 uhkaa tuoda helpotusta elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483