rikollinen = te-virkailija ämmä

näinseond

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/252351-kuva-tyoton-nain-taysin-karenssit-ovat-muuttumassa-lindstrom-tarkensi-mita


tuossa joku taulukko, varmasta työstä kieltäytyminen = 90 pv karenssi

vertaa: itse sain kovimman karenssin mitä voi saada, eli työssäolo ehto, vaikka en ole KOSKAAN kieltäytynyt työstä eikä koskaan työnhaku ole ollut pois päältä.

tämä sama te-tsto on muutenkin tehnyt erittäin paljon rikoksia ja siellä on mitättömimmät vajakit työssä, semmoisia ketä pitäisi ihmeenä että mihinkä työhön kelpaisi, semmoisia siel istuu vastassa, silloin kun siel ennen vanhaan paikan pääl käytiin enemmän

nykyää puhelullla hoidettaan ja sähköinen painottuu

Hyvä että itse tietää ainakin ettei ole mitään virhettä tehnyt ja näistä te-virkailijoista on todistetut ja osalta jopa heidän itse tunnustamat rikokset olemassa tietoa..

Lopputulema kuitenkin, vaikka rikosuhriksi noiden niljakeiden taholta voi joutua, eihän se käteen jäävä rahatulo voi misään tapauksessa hyvä olla.. :)

9

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu tunne,,itse olin työkkärin psykologillakin..

      • turhiaovat

        sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

        järki olematon ja olemus vastenmielinen

        mistä ne repii ntuommoisia??


      • turhake2019
        turhiaovat kirjoitti:

        sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

        järki olematon ja olemus vastenmielinen

        mistä ne repii ntuommoisia??

        Äänestetään työkkärit vuoden turhakkeeksi!


    • työkkäripsykologi käski mun ottaa yhteyttä oikeessen ammattiauttajaan..nio huomenna on aika mielenterveyspuolella psykologi

      • olikin.vale.lääkäri

        Eli työkkäripsykologi olikin puoskari vai noitatohtori?


    • realismi______

      Työkyvytöntä työnhakijaa lyödään olantakaa?

      • materialismi

        Miksi et lyö takaisin, nenä sisään että silleen?


    • Anttijapaavo

      Poistaa karenssit

    • yhtähelvettiä

      Ikääntynyt vajaakuntoinen läheinen joutui kymmenisen vuotta sitten karenssiin ja pääsi takaisin kortistoon vasta täytettyään työssäoloehdon työkkärin osoittamassa pakkotyöpaikassa. Hän ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt mennä heti työkkärin osoittamaan hänen taidoilleen sopimattomaan pakkotyöpaikkaan ja rangaistus tuli rankimman kautta. Mikään selitys ja valitus ei kohtuutonta päätöstä perunut, vaikka autoin häntä prosessissa.

      Mikä kummallisinta, sekä työkkärin että kunnan virkamiehet ovat sanoneet, että hänen olisi pitänyt päästä eläkkeelle jo aikapäiviä sitten. Eläkeanomukset on kuitenkin hylätty sääntöjään lääkärinlausunnoista piittaamatta. Vasta nyt vuosikymmenien kyykytyksen jälkeen Lex Lindström 2 uhkaa tuoda helpotusta elämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe