Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Nyt+sitten+vain+kipin+kapin+rokotteita+ottamaan+jos+joku+on+vielä+saamatta.Tärkeimpinä+ovat:-+Puutiaskuumerokotus,-+Mpr-+rokote,-+hepatiitti,-+jäykkäkouristus,-+mo-+rokote,-+dtap-+rokote,-+bcg-+rokote,-+keltakuume-+rokotus,-+lavantautirokotus,-+kolerarokotus,-+polio-+rokotus,-+meningokokkirokotus,-+japanin+aivotulehdus-+rokotus,-+kurkkumätärokotus,-+influenssarokotteita+(+min+10+erilaista),-+roturavirusrokote,-+vesirokko,-+papilloomavirusrokote,-+rotavirustautirokote,-+tuberkuloosi,-+vihurirokko,-+kurkkumätä,-+hepatiitti+A-+ja+B-+rokotukset,Mainitsin+tässä+vain+muutamia,+riskiryhmiin+kuuluvat+voivat+tietenkin+ottaa+lisää+rokotuksia+tarpeidensa+mukaisesti,+tarjontaa+riittää+toki+kaikille..
  2. Kiitoksia+pojille+armeija-+kommenteista.Kerron+sotilastaustani+jottei+sitä+sitten+tarvitse+jälkeenpäin+arvuutella.P-+arvoni+oli+9+ja+pysyin+marssirivistön+tahdissa.+Minut+siis+valittiin+aliupeerikouluun+mitä+arvostin+suuresti.Puolikurssilla+minut+ylennettiin+korpraaliksi.+Kurssin+päätyttyä+olin+alikersantti.+Koska+olin+esimiesteni+mielestä+vittumaisen+näköinen+mies+minut+valittiin+santsariksi+aliupseerikoulun+santsariksi.+Itselleni+se+oli+lievä+pettymys+koska+olin+toivonut+upseerikouluun.Kävin+kersanttikurssin+ja+sain+rähinäremmin+jota+toki+kannoin+ylpeästi.YK-+palveluksistani+olen+vannonut+vaitiolopitovalan+mutta+voin+mainita+olleeni+niissä+kersantti-+ylikersantti-+ja+vääpelivakansseilla.