Kansallisesta itsemääräämisoikeudesta puhuu julkisesti tunnettu poliitikkomme.
Onko hävyttömyydellä enää mitään rajaa?
https://www.youtube.com/watch?v=mWmNNLnWd3Q
Järkyttävää julkista vihapuhetta!
4
52
Vastaukset
- Anonyymi
Karmea nainen kaikkinensa.
- Anonyymi
Listataan intuitiivisesti osittain jo nähtävillä olevia globalismin agendoja:
- homosaatio (esim. Massachusetts)
- ateismi tai vaihtoehtoisesti muut ryhmät tappava kulttuuri
- eutanasia - tämä on tullut uutena ja taklaa kovaa ihmisiä kumoon, mikäli pääsee valtaan
- muun kuin oman maan sotajoukot, eli siis ylikansalliset sotaorganisaatiot ja niille kumartavat rahavallan kautta
- mikrosirutus, ideana globalisteillä siruttaa ihminen samalla tavalla kuin koira tai kissa tai muu (peto)
- 5 g verkko, myös yhteydessä tuohon sirutus-asiaan
- tegnologian ryöstäyttäminen käsistä, esim tekoäly
- kansallisvaltioiden alasajo ja kansan ryöstäminen/ryöstättäminen
- aiheuttavat normaalin järjen alasajoa (osittan mikroaaltoverkkojen kautta) ja rikollisten hyysääminen
- rikkaimmiston möyhentyäminen niin, etteivät aja oman maan köyhien asiaa, siis ajavat empatian ja sympatin alasajoa
- ideana heillä kenties ahneiston pitäminen edelleen ahneena
- psykopaattien leviäminen, joku möyhii päitä, että rikollinen alkaa tuntea oikeutusta rikolliselle teolleen
- sodat, kun mikään ei enää riitä - ahne ei saa koskaan kyllikseen, jos se ei saa heikentämällä tapettua, niin ärsyttää jonkun tahon sotimaan (kansojen yllyttäminen toisiaan vastaan)Kiitän nöyrästi mahtavasta luettelosta. Juurikin näin.
Lisään luetteloon vielä mahtavat valeet joissa Maan muodosta meille valehdellaan. Motiiveja näille on esitetty lukuisia joita saatte pohtia jos siihen haluja ja kykyjä on.
Valtaosa kansoistamme kuitenkin vielä uskoo kaiken mitä töllöstä tulee ja valtamedia toitottaa.
On kuitenkin nousemassa uusi sukupolvi joka ei enää töllöä katsele ja raivoisa onkin taistelu heidän saamisekseen maailman eliitin näkemyksien alaiseksi.
Nämä nykynuoret nauravat paskaisesti Kuu- käynneille ja Nasan valheille.
Uusi aikakausi koittaa ja mielenkiinnolla sen seurauksia tulemme katselemaan mikäli elinpäiviä riittää.....- Anonyymi
"On kuitenkin nousemassa uusi sukupolvi joka ei enää töllöä katsele"
Voin muuten kertoa, että heidän medialukutaitonsa on aika paljon parempi kuin meillä vanhuksilla. Nuori sukupolvi ymmärtää, miten totuutta ei löydä tiukasti moderoiduista Facebook- ryhmistä, juuri niistä, joilla tätä litteä maa sceneäkin pyöritetään.
Joka kerta kun sieltä sujetusta piiristä jalkaudutaan avoimille foorumeille, tulee lituskajengille kuumat paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
