nazi

![]()
Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1178Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1178Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1178Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1178Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1178Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1178Ilmastojärkevää kouluruokaa Ruotsissa!
Gretan kotimaassa on jo ryhdytty toimimaan sanoista tekoihin kulttijohtajansa käskyn mukaisesti: https://mvlehti.net/201578Ilmastojärkevää kouluruokaa Ruotsissa!
Gretan kotimaassa on jo ryhdytty toimimaan sanoista tekoihin kulttijohtajansa käskyn mukaisesti: https://mvlehti.net/201578Ilmastojärkevää kouluruokaa Ruotsissa!
Gretan kotimaassa on jo ryhdytty toimimaan sanoista tekoihin kulttijohtajansa käskyn mukaisesti: https://mvlehti.net/201578Arvon matemaatikot, pieni tehtävä teille.
Suezin kanava on 200 km pitkä. Ajatellaan että sen molempien päiden vesien pintojen korkeus on samalla tasolla niin kuin378Arvon matemaatikot, pieni tehtävä teille.
Suezin kanava on 200 km pitkä. Ajatellaan että sen molempien päiden vesien pintojen korkeus on samalla tasolla niin kuin378Arvon matemaatikot, pieni tehtävä teille.
Suezin kanava on 200 km pitkä. Ajatellaan että sen molempien päiden vesien pintojen korkeus on samalla tasolla niin kuin378Retu "jalokivikaupoilla".
Oli kaunis päivä niin kuin Pattayalla aina on Joulukuussa. Päätimme porukalla mennä viettämään sitä rannalle. Retukin o1278Retu "jalokivikaupoilla".
Oli kaunis päivä niin kuin Pattayalla aina on Joulukuussa. Päätimme porukalla mennä viettämään sitä rannalle. Retukin o1278Retu "jalokivikaupoilla".
Oli kaunis päivä niin kuin Pattayalla aina on Joulukuussa. Päätimme porukalla mennä viettämään sitä rannalle. Retukin o1278Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen677Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen677Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen677Uusi rakkaus ja lentolippu Bangkokiin.
Merkillinen yhtälö moni ajattelee mutta kohdallani se oli taannoin todellisuutta. Olin jo keväällä ostanut ja maksanut1377Uusi rakkaus ja lentolippu Bangkokiin.
Merkillinen yhtälö moni ajattelee mutta kohdallani se oli taannoin todellisuutta. Olin jo keväällä ostanut ja maksanut1377