Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
skriiduli
profiilit
skriiduli
skriiduli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyydä+lisätitoja,+ja+kun+saat+tyydyttävän+vastauksen+niin+anna+mennä.
05.05.2019 13:29
Kiitos+vaan+analyysistä.+Säästin+justiin+monta+tonnia+terapiamakuissa+kun+nyt+tiedän+sinun+ansiosta+mikä+minua+vaivaa.+Saan+laittaa+sitte+senkin+rahan+kummitoimintaan
05.05.2019 13:27
No+on+ollut,+ja+jos+se+jänskättää,+niin+kannattaa+lykätä+vähän+myöhemmäksi.
Suhteen+tulee+olla+vakaalla+pohjalla,ja+ensirakkauden+huumankin+haihduttua+sen+tulisi+olla+se+kallio+jolle+elämä+rakennetaan.
Seksi+on+parasta+maailmassa+kun+on+oman+luotettavan+rakkaan+puolisonsa+kanssa+eikä+tarvitse+olla+muuta+kuin+itsensä.
Se+tulee+myös+toiselle+suodoa,ja+kas+kummaa...Ongelma+tuleekin+siinä+että+toinen+koittaa+muuttaa+toista,ja+sittenihmettelee+että+kuka+olet+kun+ennen+olit+sitä+ja+tätä...
Naiset+Varsinkin+harrastavat+tätä+unelmien+miehen+rakentamista.
Ja+tiedoksi+vaan+että+olen+itsekin+NAINEN
15.04.2019 11:28
Katoliset+papit+ovat+raiskanneet+lapsia+ja+raiskaavat+edelleen+mutta+kun+niillä+on+paavin+siunaus+niin+pääsee+kuin+koira+veräjästä.+Ja+naisen+sanon+että+kaikki+ne+4+raiskausta+jotka+ovat+minuun+kohdistettuja.+Oli+ihan+SUOMALAISTEN+TEKEMIÄ.+ENSIMMÄINEN+KUN+OLIN+JUURI+TÄYTTÄNYT9V.
Ei+rasismia+voi+perustella+yhden+tai+edes+10+ihmisen+teoilla,+on+kansalaisuus+mikä+vaan.
Ja+jos+rikokset+alkoivat+maahanmuuton+myötä,+niin+miksi+vitussa+verorahoja+on+tuhlattu+vankiloitten+rakentamiseen.
15.04.2019 11:13
Onko+se+sulta+pois+jos+joku+ottaa+kummilapsen?
Voi+voi+ressukkaa.
Taitaa+olla+kateuden+katkera+sointi+äänessä.
Isä+sano+aina+että+ellei+oo+mitään+hyvää+sanottavaa,+voi+olla+hiljaa.
Ja+joku+voi+luulla+viisaaksikin+kunnei+oo+äänessä+ja+paljasta+tyhmyyttään.
12.04.2019 14:37
Kyllä+se+on+niin+että+jos+kummimaksu+on+29+egee+kuussa,ni+se+on+vajaa+euro+päivässä.+Sen+rahan+tekee+vaikka+tyhjillä+pulloilla.
Ja+tuhlaa+kahviloihin+ja+hampurilaisiin+ja+kotiinkuljetettuihin+pizzoihin.+
KAIKILLA+on+varaa+auttaa.
Ja+kun+sain+ekan+kortin+jossa+oli+oman+kummipojan+piirtämä+pallo,+ja+kirjoitettu+viereen+enkuksi+ball.Olin+niin+onnellinen+kun+poika+pääsi+vasta+viime+kesänä+kouluun+kun+sai+kummin.Minut.
12.04.2019 14:34
MONTAKOHAN+PEKKAA+JA+TIMOA+SUOMESTA+LÖYTYY???+JA+ERI+NPÄIVINÄ+SYNTYNEITÄ++???
12.04.2019 14:21
1 / 1