Onko teillä seksisuhteita?

Kaikysyäsaa--

Ollut tai on menossa?

21

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kggtyj

      Kiitos, kyllä :)

    • Ja tässäkö oletat ihmisten avautuvan asioistaan?

      Hahhah, olet vähän lapsellinen.

      • kiinnostaako.pimpit.edes

        eli ei ole paljon pimppejä nähty eikä pimpeillä leikitty


      • kiinnostaako.pimpit.edes kirjoitti:

        eli ei ole paljon pimppejä nähty eikä pimpeillä leikitty

        Pimppileikit ei taida olla sulle tuttuja..


    • wanhaämmä

      Ei ku me ollaan kaikki täyskokemattomia neitsytsetiä ja -tätejä.

      • hyvin.ilmaistu

        yritätkö nätisti sanoa että olet kokenut tinderityttö ja monen pojan yleinen polku rasia


      • No on ollut, ja jos se jänskättää, niin kannattaa lykätä vähän myöhemmäksi.
        Suhteen tulee olla vakaalla pohjalla,ja ensirakkauden huumankin haihduttua sen tulisi olla se kallio jolle elämä rakennetaan.
        Seksi on parasta maailmassa kun on oman luotettavan rakkaan puolisonsa kanssa eikä tarvitse olla muuta kuin itsensä.
        Se tulee myös toiselle suodoa,ja kas kummaa...Ongelma tuleekin siinä että toinen koittaa muuttaa toista,ja sittenihmettelee että kuka olet kun ennen olit sitä ja tätä...
        Naiset Varsinkin harrastavat tätä unelmien miehen rakentamista.
        Ja tiedoksi vaan että olen itsekin NAINEN


    • pihallatipunen

      Luin, että "onko teillä seksisuhteita metrossa"?....En juurikaan käytä metroa.

      • vanhoo.piikoo

        että hiljaista on sillä rintamalla ja se on vain pissailua varten


    • Avoliitto

      On tietenkin ja sitä kutsutaan avoliitoksi, ei kai kukaan jaksaa elää ilman seksiä.

    • Tämä-selvä

      Varattuna teillä on seksisuhde jonkun toisen kanssa.

    • Pelkästään seksisuhteita on ollut..En ole koskaan seurustellut.
      Toki haluaisin seurustella, mutta suhteet aloitan fwb- juttuna ja näin annan itselleni sekä partnerilleni aikaa katsoa herääkö suurempia tunteita aikaa myöden.
      Tällä hetkellä ei ole ketään ja haluaisin löytää uuden kaverin joka täyttää kriteerini..Profiilissani näistä enemmän.

      • Yöh

        Sinäkös se olit joka etsi tyttöjä täällä? Keski-ikäinen mies?!?


      • Yöh kirjoitti:

        Sinäkös se olit joka etsi tyttöjä täällä? Keski-ikäinen mies?!?

        Mitä tyttöjä?... Ihan täysi-ikäistä neitseellista fwb- kaveria minä olen etsinyt pidempään suhteeseen.


      • TässähänTämä

      • Dfghuuikkvc

    • PolyA

      On suhteita

    • kuuluuolla

      Tottakai on. Eikö sulla sitte ole?

    • Karvamuna

      On seksisuhteita ollut ja on koska vuonna 2019 naiset ei halua sitoutua.

      • Hirveä nimimerkki. Se johtuu siitä. Pane vaikka pääsiäismuna.


      • oottepasälykkäitä

        Mä uskon niin, että monille parasta on, että munat on. Pääsiäismunasta tulee mieleen yllätykset, jotka voi olla sangen ikäviä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe