Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jutustelija1
profiilit
Jutustelija1
Jutustelija1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
1487
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+käy+silloin+liian+rikkaalla+koska+olet+säätänyt+suuttimen+koon+tehokkaamman+version+mukaan+niin+kuin+pitääkin.
24.08.2020 21:42
Noista+ei+huudella+kun+ovat+laittomia+kadulla,+se+on+kevareissa+jo+vähän+eri+asia+kuin+mopoissa+joista+tavataan+puhua+joka+paikassa.
Noin+muuten+niin+paljon+helpommalla+saat+kovemmat+kulut+pyörääsi+kun+ostat+suoraan+2t+mantsan,+vie+nelaria+ja+ei+tarvitse+viritellä.
24.08.2020 21:35
Tervehdys+-+Hyvää+alkanutta+viikkoa!
Nyt+olisi:+Haastattelussa+'Zombie+Eater'+ja+Mikro-Arvio+heidän+työstään+- Sludge+trio+Suomesta.
Olen+kuunnellut+heidän+musiikkiaan+ja+pidän+siitä.+Pidin+myös+musiikkivideosta,+Lyriikkavideosta+ja+live+show+videosta.+Valokuvat+ja+EP:n+kansitaide+olivat+myös+mieleeni.
24.08.2020 14:48
Jos+itse+osaa+ja+tekee+niin+ei+se+sitten+vielä+kun+löytyy+joku+lämmin+talli,+mutta+jos+tekee+kuten+minä+ja+vie+liekkeeseen+niin+ajat+on+ajokaudella+tiukilla+ja+rahaa+menee+vaikka+olisi+pelkkä+tarkistus.
Pahinta+jos+rahaa+riittää+niin+on+nuo+jonutus+ajat+sinne+huoltoon,+usein+sanovat+kesällä+että+jonoa+on+yli+kuukausi.+Ajan+itse+todella+paljon+joten+kun+kilometrit+tulevat+täyteen+niin+ei+ole+aikaa+odottaa+yli+kuukautta,+siinä+ajassa+ajaisin+jo+uudestaan+sen+huoltovälin.
Ja+ei+voi+varata+etukäteen+kun+on+esim+vaihtanut+hiljan+pyörää+ja+tilanne+tulee+eteen+nopeasti.+Ja+toisaalta+kun+ei+tässä+elämässä+koskaan+tiedä+mitä+tapahtuu+niin+voi+ihan+hyvin+olla+ettei+aina+ehdikään+ajamaan+kymppitonnia+tai+muuta+siinä+ajassa+että+huoltoa+olisi+mielekästä+varata+niin+paljon+ennakkoon.
Kunnioitan+sitä+jos+tekee+itse+ja+silloinhan+hommat+hoituu,+mutta+itse+vien+aina+liikkeeseen+perusvoiteluita+lukuun+ottamatta.
23.08.2020 21:24
Nelareissa+se+syöpä+on+venttiilien+tarkistukset+säädöt.+Ne+tarkistetaan+oli+tarvetta+tai+ei+siis+säädöille+ja+se+maksaa.+Jonottaa+sinne+huoltoon+ja+sitten+viedä+ja+tuoda.
2t+ohittaa+myös+tuon+tilanteen+kuten+nelarin+baanalla.
22.08.2020 21:52
Tuo+virisylinteri/Gianelli+ja+16mm+kaasari+on+aika+hyvä+kombo,+siinä+kaikki+osat+tukevat+toisiaan+ja+sopivat+siis+hyvin+yhteen.
20.08.2020 19:59
Se+on+se+paras+tapa,+kaverin+mopoa+voi+koittaa+rauhassa+ilman+stressiä+niin+saa+hyvän+tuntuman+asiaan.
20.08.2020 19:57
Kyllä+siinä+pärjää,+ja+roikottamalla+itseään+satulan+toisella+puolella+pysähtyessä+pärjää+lyhyempikin+kuski.
19.08.2020 21:52
Moni+on+ottanut+tavaksi+jättää+kaikki+moiset+linkittelyt+omaan+arvoonsa+niitä+auki+klikkaamatta.+Ihan+toimiva+niksi.+Ne+onnettomuudet+löytyy+kyllä+ihan+poliisin+sivuilta+ynnä+muualta+kun+niitä+haluaa+katsoa.
18.08.2020 21:37
Vaikka+laji+tavallaan+kuoliiskin+niin+sitten+se+jatkaisi+elämäänsä+muilla+kulkineilla,+eli+motoristi-asenne+ei+kuole+koskaan.+-+Se+vain+muuttaa+muotoaan.
18.08.2020 21:31
Kannattaa+muistaa+että+juutuuppi+aloitti+vasta+kun+Tarja+oli+jo+pois+yhtyeestä,+eli+ei+ole+reilua+verrata+katselumääriä+kun+ei+koko+palvelua+edes+ollut+olemassa+hänen+aikanaan.
18.08.2020 21:24
Jonnet+teki+mahdollisesti+väärin+kun+tulivat+kulman+takaa,+kaveriis+teki+oikein+kun+ehti+toimia+oikein+tilanteessa.+Sinä+ajoit+perään+joka+on+aina+sanktion+paikka,+eli+ei+kannata+mennä+huutelemaan+mitään+poliisilaitokselle.+-+Saisit+todennäköisesti+ainoana+rangaistuksen+koko+poppoosta.
17.08.2020 21:02
Joo+ja+aina+on+elegantteja+malleja+tarjolla+herrashenkilöille+iästä+riippumatta.+Itse+ostin+nuorena+parhaan+sporttiskootterin+ja+samalla+taktiikalla+menisin+näin+vanhempanakin.
17.08.2020 20:58
Buell+oli+kaikkea+tuota,+kannattaisiko+laittaa+käytetty+hankintaan?
Asenne+vehje,+tekisi+mieli+hankkia+omaankin+talliin+kilokyykyn+seuraksi.
16.08.2020 22:19
Jos+poistaa+kaikki+rajoitteet,+variaattorin+prikat+ynnä+muut+ja+säätää+teharille+sopivaksi.+Niin+eiköhän+tuolla+60km/h+pääse.
13.08.2020 19:48
Sanoisin+mieluummin+mikä+on+hyvä+malli+kuin+merkki,+malleja+on+erilaisia+monella+merkillä+mutta+parhaat+mallit+on+kultaa.
12.08.2020 22:33
Se+uusi+malli+oli+terävä+uutuus+Yamahalta+silloin,+vanhalla+olikin+jo+menty+pitkään.
12.08.2020 22:32
Tervehdys+-+Mukavaa+keskiviikkoa!
Nyt+olisi:+Haastattelussa+'Euphoria'+ja+Mikro-Arviossa+'Euphoria'+-+Tämä+uniikki+vokalisti+Chrisanthi:n+ja+kitaristi+Tony+Kash:in+muodostama+duo+yhdisti+luovuutensa+luoden+'Euphoria:n'.+Rock+musiikkia,+sovitettuna+kaikille+jotka+kaipaavat+vahvoja+kitaroita+ja+melodioita+ladattuna+positiivisella+energialla.
Olen+kuunnellut+'Heaven's+A+Breath+Away'+kappaletta+ja+nähnyt+musiikkivideon+ja+pidän+kovasti+siitä+toivoen+että+myös+muut+tykkäävät.+Näen+sieluni+silmin+heidät+esiintymässä+jollain+stadionilla+illalla+auringon+laskiessa+värjäten+taivaan+punaisellaan.+Toivon+heille+kaikkea+hyvää+urallaan.
12.08.2020 15:12
Eipä+kestä,+hyvä+että+löytyi.
11.08.2020 22:36
No+mutta+jos+on+aloittelija+ja+hakee+ekaa+peliä+niin+85+on+hyvä+ratkaisu.
09.08.2020 21:45
40 / 75