Kevari vakuutus

itäpääty98

Elikkäs kuinka paljon suunnilleen maksaa kevarin tieliikenne vakuutus

13

21174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppeliäkunosaa

No Se riippuu mikä pyörä sinulla on ja sitten mistä yhtiöstä hankit vakuutuksen. Minulla oli vakuutus aikoinaan 570€ ,mutta kyllä Se lähemmäs tonnia vuodessa menee jos en nyt aivan väärässä ole todella kalliita kevarin vakuutukset ovat

• fadsvasfvasdfsdfvsdf

Mulla oli 460e ja kaverilla 960e. Pyörästä riippuen.

• Nostalgiaa

Vakuutusyhtiöiden hinnoitteluissa suuria eroja. Juuri otin pojan kevariin vakuutuksen ja Fenniasta pelkkä liikennevakuutus kevariin keskittämisalennusten jälkeen 729 euroa/vuosi (ympärivuotinen). Otin IF:ltä ympärivuotisen vakuutuksen osakaskolla ja hintaa tuli 404 euroa/vuosi.

Kannattaa hiukka vertailla hintoja, niin ei tarvitse tuplana maksaa.

• Oooonrobotti

Ei sitä kortilla ajeta. Kypärä päähän ja menoks sano Annie Lennox.

• Aavii

Ei tässä korttia kyselty. Kortitta ajosta saat pikkurapsut, vakuutuksitta kun telot itsesi tai jonkun muun niin alkaa olla loppuelämä sitten paketissa taloudelliselta kannalta. Tai eväät jatkoon ainakin heikentyvät huomattavasti.

• Anonyymi

Ois enox :D

• afsegfewsgwesg

Vastataan myöhässä! Mutta siis itsellä KTM Duke 2017 (isän nimissä) laajakasko 150€ omavastuulla (paras vakuutus mitä saa) 499€ vuosi.

• Anonyymi

Eli onko 2012 mallisen duken vakuutus
        pienempi vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli onko 2012 mallisen duken vakuutus
        pienempi vai?

Laita havittelemasi tai omasi rekkari vakuutusyhtiön laskuriin omilla tiedoillasi niin saat vastauksen.

• Anonyymi

Katsele niitä rekkarin mukaan vakuutusyhtiöiden sivuilta. Ne vaihtelee aika paljon. Siitä pääset kärylle.

• Anonyymi

Varmaa 1€

• Anonyymi

Emt

• Anonyymi

Ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe