Pressu ei pysynyt mopon päällä

Anonyymi

Ärsyttää, kun pressu oli irronnut ukkosmyrskyssä mopon päältä ja nyt koko mopo aivan märkänä. Ei sitten kukaan naapuri jaksanut nostaa paikoilleen. Yksikin tuli tossa viisastelemaan, että oli nähnyt miten peitto irtosi...

Toisaalta jotenki ymmärtää sen, että ei vieraaseen laitteeseen uskalla mennä puuttumaan. Jos vaikka omistaja tulee just paikalle, kun koitat laittaa pressua takaisin. Voi tietty aiheuttaa kiusallisen hetken, että mitäs täällä touhutaan :O

Miten on? Laitatteko pressun takaisin vieraan tai edes vähän tutun laitteen päälle, jos näätte että on irronnu? Mun mielestä olisi hyvä, jos laittaa.

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En koske toisten varusteisiin. Ties mistä minua syytettäisiin.

• Itse laitan mustekalat eteen ja taakse, niillä pysyy.

Ja tuohon naapurin/lähimmäisen auttamiseen totean että hinku vähenee kun ekan kerran tulee poliisi paikalle kyselemään että mitäs touhutaan :-)

• Anonyymi

Joo tää hyvä. Ei ainakaan ilman ilkivaltaa irtoa.

Tai sitten kandee ostaa arvokkaampi pressu, missä on kiinnitysremmit mukana.

• Anonyymi

laita pressu paremmin ensikerralla itse. minulla ei lähde vaikka repäsee kuinka.

• Anonyymi

Pressu on hyvä, kun tuuli hakkaa sitä yön yli maalipintaa vasten...

• Anonyymi

NO aivan hyvä, kunhan vaan maalipinta suhteellisen puhdas ja ehkä jopa vahattu. Ja mieluummin noin, kuin että linnut paskoo mopon päälle ja sateen sattuessa myös kastuu.
        Lisäksi vähentää kaiken maailman näpelöitsijöiden käymistä mopon kimppuun :O

• Anonyymi

Jaaa-a , jos ajokäytöksesi ja käytös muutenkin on naapureita & kanssaihmisiä huomioivaa, sit ois voinu naapuri kyl olla ystävällisesti
      Mutta jos kaasutat & rälläät ja pidät koko kulmakunnan hereillä - oisin itekkii jättänyt laittamatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe