Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. mutta resupetteri.. olen jo täällä... olen ollut jo kauan täällä ja niin on ollut aimokin... on mahtavaa olla vaan ja oleskella täällä ollen... lenkille en mene enkä ulos... sinne on ikärajakin ja aamu kävelijät masentuu helposti ja joutuu piikittämään sitten miehisyyttä pullosta että kasvaa tukka ja tulee miehisyyttä niinkuin meille miehisille miehille miehuuden puskiessa miestä ylös portaita... tohtori mainitsin hop lopissa että kuntoni on äärimmäinen.. kun makoilin letkuissa osastolla läähättä mättä...
  2. Aimon vaimo katseli ja kuuletti sadan tuuman telkkarista kun pää ministeri puhui siitä että varmasti ei tuoda maitoa kyllä thaimaasen ja sitten se sano että se on aivan varmaa. Sitte se sano että ketään ei tule thaimaaseen ja että se on ihan varmaa.
    Lopuksi se sano että on ihan tosi varmaa että thaimaasessa ei saa pankista pankki kortteja vaan ne anomukset joltakin Esalta vai oliko se Visa? jonpi kunpi.
    Erittäin varmaa tietoa kuitennii.
    Aimon vaimo.. hmm.. sehän oon mä! Tässä meinaa tulla hulluksi näiden maito tuotteiden kanssa.. aimon piimät on jo viiksessä ennestään