Grillikauden avajaiset Suomessa

Anonyymi-ap

Kotiipaluu Pattayalta pari viikkoa sitten sujui kivuttomasti, tietäen että jussin jälkeen mennään taas. Kotimatkalla silloin ostelin sulatettuun jääkaappiin ja pakastumeen täytettä. Nostin nyt lihanhimossa sulamaan Stockmans Rotukarjan short ribsit
https://ibb.co/D3WY37D Menee huomenna sitten vuokassa uuniin miedossa lämmössä itsetehdyssä marinadissa, jonka jälkeen vielä sihautus grillissä.
Lihan pitäisi olla laadukasta irlantilaista ruohoruokitun naudan lihaa, jossa luvataan "ainutlaatuinen yhdistelmä syvää makua ja suussasulavaa mureutta. Ne on peräisin nautakarjasta, joka on kasvanut vehreillä, luonnollisilla laitumilla, ja ne ovat täynnä ravinteita sekä puhdasta, täyteläistä makua, jonka vain ruohoruokittu liha voi tarjota"

Marinadiin tulee voita, sipulia, valkosipulia, inkivääriä, makeaa soijaa, viinietikkaa, lihalientä ja kuivattua salottisipulin rouhetta. Valmiiden ribsien kanssa tarjotaan vihreitä papuja, kirsikkatomaattia, punaista chilirouhetta, paistettuja salottisipuleita.
En ole aiemmin valmistanut niin nyt mennään tuottajan reseptillä. Uuniaika noin 6 tuntia, grillissä vain sihautus pintaan. Ruokailu grillikatoksessa niin ei haittaa vaikka sataisi. Lisäksi on K-kaupan valmiita vartaita, kepakoita, maissia ja perus Kabanossia.
Juomana tuliaisviskiä lentoasemalta ja kotimaista olutta.

GolfAri

9

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myö täällä Simonkylässä haudutetaan riisipuurot grillissä. Valmistusaika on vain 10 tuntia. 8 tunnin kohilla lisätään kirsikaksi puuron päälle 2,5 kg norjalaista lohta.

      • Muista lisätä runsas hiili, noki, karsta ja muut palo jäämät ennen hunajointia. Meillä on hunajakin savustettu. Aimo teki thaimaalaista palo vahinko puuria iffin ohjeiden mukaan. Kysyin aimolta että miksi tää maistuu ihan palaneelle muoville ni aimo kertoi että se maku tulee sammutus peitteestä, kun keittiön ylä kaapit syttyi tuleen liekityksen aikana.

        Aimo on hullu savustaja. Se ei suostu kokkaamaan ollenkaan jos huoneistossa on palo varoitin.
        Kerran sain pahoja palo vammoja, kun aimo halusi pelata poltto palloa paali majassa. Meinasin tulla hulluksi... Aimo aloittaa aamuisin tupakoinnin ja kakkaamisen viideltä, mutta nousee sängystä vasta kuudelta...


      • Anonyymi

        Ja pala rasvamaksaa!


    • Aimo höyrytti nokipuuroa savussa rööki suussa ja oli lisäämässä siihen tuhkaa päälle,
      ni alko menee vähän kuivakaksi se puuro, niin aimo rusautti pirtu pullon auki ja lorautti sitä reilusti tulikuumana hehkuvaan puuro kattilaan... Palomiehet sai revittyä meidät viime hetkellä raunioista ennen kuin katto romahti... Ennen tuota räjähdystä otettiin Aimosta uusi passikuva... https://ibb.co/GvpffFq2 Onneksi kuva otettiin ennen räjähdystä, koska Aimo meni siinä aika huonoon kuntoon.... Sen toinen korva löytyi naapurin pihavalon päältä seuraavana kesänä kun ne leikkas nurmikkoa... Meinattiin ensin tulla hulluks mutta sitte naurettiin niin että Aimolta meni ala leuka paikoiltaan...

    • Anonyymi

      Potatokukkoa aattelin laatella... kuhan kerkeen.

      • Anonyymi

        Tyst tyst, berätta inte våra hemligheter.

        By Puppe (I byn Simola).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyst tyst, berätta inte våra hemligheter.

        By Puppe (I byn Simola).

        Och det är jag som sätter DIG i dragspelet!


      • Anonyymi

        Kuhasta saa grillaamalla hyväå sushia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe