Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+tuon+Papanakin+sensei+ollut+jo+kauan.+Sen+isä+Wonkupata+vonkui+pitkään+juuri+minua+senseiksi+kun+se+näki+peukaloni+siistit+kynsi+vallit+ja+tupla+khiai+iskun.+Lempi+tekniikkani+on+"nuudelin+kosto"+niminen+tekniikka,+jossa+hyökätään+kovana+kuin+raaka+nuudeli+leffa+teatterissa+thaimaalaisen+taffel+sipsinä.
25.07.2021 16:26
Hyvin+sanottu+Numba!+Otetaanko+seuraavaksi+käsiteltäväksi+aiheeksi+kuksan+puuttuminen+Chiang+Maista+vaiko+titaanisen+amexkortin+puuttuminen+Hua+Hinista?+Moni+kyselee+missä+meidän+V12+Rollssit+ja+mersut+on.+Puritko+sä+sen+sun+Rollssin+silleen+ettei+siitä+enää+saa+kuvaa+ollenkaan?+Mun+V12+mersu+on+Paraisilla+ja+kuksa+on+juuttunut+tulliin.+Mitä+mieltä+oot+näistä+nollan+kuiteista?+Kuka+on+ottanut+nää+kuvat?+https://aijaa.com/4zPLTf+Aika+hyvin+on+feikannut+noi+varjot+tohon.
25.07.2021 14:09
`Tätä+mietin+myös+päivin+öin...?+https://aijaa.com/BdwcbG+Miten+hän+on+siirtänyt+puolessa+tunnissa+aijaahan+Thaimaassa+otetun+kuvan+jossa+samat+kellonajat+ja+päiväykset+kameran+näytöllä+ja+kännykässä?+Onko+siellä+Thaimaassa+joku+vai+ei?+Kuka+näitä+kuvia+oikein+ottaa?
25.07.2021 13:23
Opiskelen+paraikaa+kuksan+siirtämistä+Suomesta+Chiang+Maihin+Pedassa,+mutta+en+ole+vielä+keksinyt+miten+"kymppi"+saa+kotiseutunsa+tuoreet+kuitit,+laskut,+prätkäpaperit,+thai-id-kortit,+rokotustodistuksen+sivut+nimineen+ja+passinumeroineen+varjoineen+siirrettyä+kuvaan...+nämä+vaatii+vielä+harjoitusta+ja+että+saa+thaipassinkin+samaan+kuvaan+https://aijaa.com/0tFBSp+kun+sitä+pyysin....+Onkohan+siellä+Nangrongissa+joku+suomalainen+vai+onko+nämä+pedakuvia?
25.07.2021 13:15
Kurhisen+Antilla+oli+Kannelmäessä+naissimulaattori.+Tosi+hieno+mutta+ei+sovellu+resupettereille.+Nukkebordellissa+me+varakkaat+herrasmiehet+rakastelemme+100.000+usd:n+nukkeja+niin+että+raajat+irtoilee.+Ei+tarvi+matkustella+mihinkään+Thaimaahan+mokoman+putken+pätkän+takia+rahalla,+kun+voi+Kandelissa+tehä+saman+rahalla+naissimulaattorissa.
25.07.2021 13:05
Resupentteri..+olen+ollut+madkalla+jo+kauan+voin+vaguuttaa..+Rois+Rois+on+tossa+tallissa+purettuna+keula+merkistä+alkaen..+pitäis+maalata.+Korona+kaatuu+mereen+ja+tulee+kongurssi.+Seílaattori+kertoi.+
Dui+NamBaII,+vuosia+ilman+naista
24.07.2021 18:31
Oltiin+meidän+kohtuumiljoonasaaressa+moottori+pyörä+jengin+kanssa+kun+prosentti+mies+ojenti+mulle+yllättäen+liivit+jossa+luki+mun+nimi+takana....+TURO-ORVOKKI+isoilla+kirjaimilla....+istahdin+liikuttuneena+laholle+portaalle+ja+meinasin+tulla+hulluksi...+Nahkahousun+persauksiin+tarttui+naula+ja+ne+repes+niin+että+vitjapallit+muljahti+esiin.+Jengi+repes+kanssa.+Sain+siitä+veren+myrkytyksen+ja+multa+amputoitiin+varpaat+ja+toinen+jalka+niinku+lato+taiteilija+Palmun+Jussilta.+Kova+sikari+mies+se+Jussi.+Terveellistä+kuin+raaka+nuudeli.
23.07.2021 13:55
Vai+semmosta...+ei+se+niin+mennyt.+Aamuyöllä+heräsin+siihen+että+olin+syönyt+puolet+tyynystä+ja+ensi+hoitajat+kaivoi+henki+torvestani+höyhenöitä.+Naapuri+huoneen+Touko+oli+kutsunut+hoitajat+kun+olin+huutanut+ruotsiksi+isää+ja+äitiä,+puhunut+portaista,+palo+tikkaista,+vaimoista+ja+kiljunut+ei..+ei..+ei..+eijei+kymppi+eiiiii......+luulin+olevani+tonnikala+purkissa+oleva+villa+koira+jota+huorat+koskettelee+pihdeillä+ja+intubointi+vehkeillä.+Yritin+laittaa+vastaan+mutta+tiukensivat+remmejä.
Pistelivät+minuun+niin+monta+piikkiä+että+lopulta+olo+oli+kuin+piikki+sialla.+Hoitajat+oli+niin+vittuuntuneita+että+sanoivat+seuraavaksi+soittavansa+suoraan+ruumis+auton+ja+syöttävänsä+lopunkin+tyynyn+minulle+siinä+vaiheessa+kun+en+itse+jaksa.+Ihan+ok+fiilis+nyt.+On+nää+resupettereitä,+vai+mitä+numba?+Neidin+talo+rakennettu+tikkujen+varaan+ja+on+muka+portaat+ja+kaikki+ei+vittulainen+mitä+puheita+hahahahah+hahahahhah+ahahhahahhahahhahh!!!+...ohoh+tulee+vieläkin+suusta+höyhenöitä...
22.07.2021 09:08
Se+oikeesti+kerto+ja+se+oikeesti+tietää+koska+se+oikeesti+on+jo+siellä+ja+sen+vaimolta+kun+kysyy+niin+se+vastaa+koska+se+on+ollut+jo+tosi+kauan+thaimaasessa+ja+suomentaa.
https://www.youtube.com/watch?v=fYMl75kdehk
Tollasen+hommasin+kun+sattu+olee+vähä+ylimäärästä.+Säädettii+porpelit+ihan+viimesen+päälle+kisa-asentoon+ja+nyt+mennään+bhugetista+hankoon+yhdessä+yössä.+Annettiin+miehistölle+vapaa+päivä.
21.07.2021 18:40
En+tarvi+lippuja.+Lahjakas+matemaatikko,+insinöörilentäjä+ja+hyvä+ystäväni+Hua+Hinista+kertoi+että+ei+tarvi+kuin+30+euroa+rahaa,+niin+saa+ihokosketusta+Pattayalta+ja+siksi+sinne+matkustaa+ne+joilla+on+vain+30+euroa+rahaa.+Mulle+jää+teoriassa+seuraavasta+sairas+eläkkeestä+35+euroa,+eli+femma+ylimääräistäkin+vielä.+Nyt+vaan+mietin+että+miten+sinne+Pattayalle+pääsee+tuhlaamaan+ne+rahat?+Rahtilaivallako+ilmaiseksi+jos+tekee+töitä+matkalla?
21.07.2021 17:27
Hyvin+sanottu+veli!+Minäkään+en+koskaan+ole+ketään++anonyymiä+arvostellut+enkä+haukkunut+koska+se+on+idiotismia.+En+ole+kutsunut+ketään+lumppuhuoravaimoksi+enkä+arabiluihuksi+tai+harvahampaiseksi+pallomahaksi,+koska+se+olisi+idiotismia.+Minäkin+olen+63+vuotias+aviomies+ja+oikea+liikemies.+Sain+sensein+arvonimen+opii-isältäni+Sukulaku+Takapirulta+samalla+kun+suoritin+mustan+silmän+Hiekkaharjun+Nesteen+kahviossa+vuonna+1996.+
En+ole+minäkään+koskaan+kopioinut+kenenkään+kirjotuksia+enkä+tehnyt+niistä+uusia+aloituksia.+
Minäkin+aion+alkaa+elämään+normaalia+elämää+vasta+sitten+kun+neiti+seisoo+vaimon+kanssa+savusaunassa+lastenvaunut+tatuoituna+ja+ritilän+päällä+on+Atrillia+joihin+on+kirjoitettu+viestejä+minulle+minua+ajatellen.
20.07.2021 12:59
Resupetteri+jos+oisit+täällä+Thaimaassa+niin+tietäisit+että+kumi+puinen+kuksa+kukkii+vain+kaksi+kertaa+vuodessa..+
Maailman+parhaista+ravintoloista+en+viitsi+ottaa+kuvia++koska+aina+epäillään+että+en+ole+täällä+chiang+maissa+vaan+Kuopiossa..++Mulla+on+täällä+tosi+paljon+digidi+tasoisia+laatu+kuvia+jos+vaan+neiti+seisoo+koivun+takana+vaimon+kanssa+joulu+kuussa+2007
20.07.2021 12:36
Näin+se+on,+numba.+Minä+laitan+riisiin+osteri+soosia,+niin+se+on+vähän+niinkuin+thaimaalainen+meren+herkut+annos+ja+annokselle+jää+hintaa+alle+15+suomen+paatero+senteissä+mitattuna.+Akka+juo+meillä+kraanavettä.+Tukipäivänä+se+saa+lorottaa+sitä+kaksi+sekuntia+kattilaan+ettei+maistu+kraanalle.+Kattilassa+sitten+keittyy+muna.
18.07.2021 16:20
On+se+vitun+saatana+sellainen+perkeleen+vittu+että+saatana+että+korpeaa+aivan+saatanan+vitun+helvetisti+perkeleen+vitun+saatanan+vittu+mikä+idiootti+perkele+mä+sille+arvostukset+saatana+näytän+silleen+että+velliä+kiskoo+perkele+vielä+2080+luvulla+vitun+sannin+kanssa+perkeleen+runoratsu+saatana+elämän+kokemusta+ja+kaikkea+paskaa+vittu+ja+sitten+tarinoita+kerrotaan+vittu+kyllä+täältäkin+lähtee...+lopburin+vitun+apinatemppeli+on+saatananperkeleen+apinatemppeli!!!!+Vittu!!!!!!
17.07.2021 13:51
Hyvin+sanottu+numba!+Nämä+jäykkäkyrpä+huoranvitut+viriilit+paskamunat+luulee+että+rahalla+voi+osta+mitä+vaan+ja+sitten+saada+ihokosketusta+rahalla+kun+muuten+ei+paskakyrvät+vitunidiootit+saatanansaatana+saa!!!+Vitun+huoravaimot+kotona+laittaa+meikkiä+että+saa+jäykkämunalta+sairasta+rahaa+hikistä+pallomaha+ihokosketusta...+hyi+saatana+mitä+vitun+munakyrpää+kivespussi+sentään+soikoon!!!
Nyt+pitää+mennä+meillä+on+tänään+glassista+musiikkia+puuhahuoneella+ja+lausudaan+rujoja.
Pituus+ja+punnitus+on+samassa+ja+maksa+kokeeet.
17.07.2021 11:52
No+kukas+vittu+se+sinä+huoranvittu+olet+saatana?+vai+kiroilua?+vittusaatanaperkele+ette+tiedä+taimaasta+mitään+ja+neiti+on+täynnä+vittuilluusiota+ja+haaveperhettä+perkele+vittuimurointi+kuvilla+vitun+saatanansaatana+mitävitunidiootteja+olette+vitunperkeleensaatana+vittu+mitä+vittua+te+suojelette+tuota+vitunfeikkiä+saatananperkeleenvittu+sanon+saatana+miten+mielisairaan+saatanan+vitullista+vittua+voi+perkeleen+vitunvittu!!!!!!+&%¤#"!+saatana+ei+kuulu+aiheeseen+vittuperkele!!!!
17.07.2021 11:17
Resupetteri+se+oli+thaimaan+matka+ministeri+joka+soitti.+Vastasin+sille+aha,+aijaa,+oho,+eikai,+miten,+miksi,+huhhuh,+niinkai,+voi+ei,+ei+voi+ja+voi+voi.+En+ymmärtänyt+sanaakaan+mutta+vaimo+tulkkasi+ja+sano+että+se+olikin+lehtimyyjä.+Kerran+aimona+ala+karvat+takkusi+niin+pahasti+että+jäin+etuhampaistani+niin+kiinni.+Siihen+aikaan+mulla+oli+vielä+etuhampaat.+Mikä+homma+oli+mennä+siinä+tilassa+ladalla+terveyskeskukseen.+Aimolla+hirveet+tuskat.+Mä+painoin+takajaloilla+kaasuja+ja+aimo+ohjasi.+Sai+ne+meiät+irti.+Aimolle+tuli+munatulehdus+ja+mulle+ientulehdus.+Sain+kortisonia+ikeniin+ja+porttikiellon+Ikeaan+jossa+tämä+tapahtui+kalu+osastolla,
16.07.2021 10:46
Mulla+on+resupetteri+musta+titaani+amex+rokote+passi+mutta+se+on+tuolla+kolmannen+kerroksen+näkö+alatasanteella+shekki+vihon+välissä+ja+en+jaksa+nyt+hakea+ku+varvasta+juilii+ihan+saatanasti+ku+söin+suola+liemet+vanhasta+silli+purkista+niinkuin+täällä+thaimaassa+on+tapana+syödä.+Päälle+vedin+raakaa+nuudelia+ja+tein+koti+sushia+pilkkomalla+lauantai+makkaraa+eldorado+kala+puikon+päälle.+Ropaus+juustoraastetta+päälle.+Hyvin+kesti+tämän+kuun+ruoka+pudjetti.+Vasta+tänä+aamuna+loppu+rahat+Alepassa.
15.07.2021 12:46
Kerran+olin+niin+rankassa+kiljupöhnässä+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Myöhemmin+kävi+ilmi+että+rotta+oli+hukkunut+siihen+tiinuun+ja+oli+varsin+pitkälle+mätändynyt.+Ihmettelin+siinä+kun+oli+häntä+kuksassa.+Ei+siinä+ennen+ollut+päätä+eikä+häntää.
15.07.2021 10:33
Ikinä+en+ole+siitä+maksanut+ja+aina+on+tussua+riittänyt.+Meillä+on+tapana+leikellä+UFF:n+laatikosta+löydetyt+vanhat+pyyhkeet+tussuiksi,+isoiksi+ja+pieniksi.+Pikkutussulla+saa+putsattua+hellan+nuudeli+sopan+keiton+jälkeen+ja+isolla+tussulla+voi+vaikka+mopata+lattijaa.+Kun+kostuttaa+tussun+saippuvaan+niin+sitä+tulee+lian+kitkaa+lieventävä+vaikutus+ja+sillä+voi+sitten+pestä+vaikka+vee+see+istuimen+ja+etu+hampaat.
15.07.2021 10:30
31 / 72