Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+hyvän+illuusiomatkan+nakkasit!+Oliko+sama+reissu+ku+kävit+keski+yöllä+vegasissa+hotelli+aamiaisella?+Toi+parketti+mies+kikka+oli+hyvä.+Täydyy+pitää+mielessä.+Kerran+olin+ite+liiterissä+halko+pinontakana+Kanadassa+melonta+retkellä+Pariisin+Thamesilla+ni+ylä+kerran+pirkko+ja+pekko+alko+tappeleen+kännissä.+Soitin+ihan+hiljaa+boliisille.+Hätä+puhelut+on+ilmasia+ku+mulla+oli+prii+peidistä+puhe+aika+loppu+ni+en+voinu+muualle+ees+soittaa.+Yritin+tilata+halko+liiteriin+pitsan+hätä+keskusken+kautta+mutta+se+sano+ettei+ne+tilaa+pitsoja+eikä+ainakaa+velaksi.
S
22.05.2021 12:54
Meinakkona+nää+ettei+mun+pohjolan+miähen+silakkalaatikko+kuvattuna+perämetsikössä+sijaitsevan+perikunnan+rintama+mies+talon+helkama+uunissa+muka+kiinnosta?+Kaikki+sano+että+tosi+siistiä+tuolla+Thaimaassa.+Pistin+sitten+vielä+foton+nuudeli+pussista+tuloste+papereiden+päällä.+Vuoden+paras+kuva+oli+mun+mielestä+numeroveljen+kuva+thaimaan+hienommasta+temppelistä.+Sitä+temppeliä+symboloi+kuvassa+järvessä+uiskenentelevat+kalaset.+Ite+temppeli+ei+siinä+näy+koska+se+on+siellä+mehtän+takana.
20.05.2021 19:56
Mun+silakkalaatikko+kuvattuna+paraisten+perä+metsikössä+sijaitsevan+peri+kunnan+rintama+mies+talon+helkama+uunissa+sai+heti+suuren+suosion+ja+kaikki+sano+että+tosi+siistiä+tuolla+chlang+maissa.+Pistin+sitten+vielä+foton+nuudeli+pussista+tuloste+papereiden+päällä.+Vuoden+paras+kuva+oli+mun+mielestä+numaban+kuva+thaimaan+hienommasta+temppelistä.+Sitä+temppeliä+symboloi+kuvassa+järvessä+uiskenentelevat+kalaset.+Ite+temppeli+ei+siinä+näy+koska+se+on+siellä+mehtän+takana.
20.05.2021 19:40
Resupetteri+se+on+ihan+sama+mitä+siinä+lukee+tai+missä+se+on+on+otettu...+ihan+ekaksi+sanon+ettei+se+kuva+kiinnosta+ja+en+aio+edes+katsoa+sitä.+Ku+oon+katsonut+sen+niin+ekaksi+paskon+housuuni+ja+parahdan+hysteeriseen+itkuun.+Otan+kuksasta+kaksin+käsin+ja+kokoan+itteni+seuraavaksi+että+pystyn+kirjoittamaan.+Sitte+sanon+että+ompas+ruma+vanha+mersu+ja+kenenlie+passi+ja+kukalie+kirjottanut+viestin.+Iltaan+mennessä+olen+jo+unohtanut+koko+asian,+kaipaan+rakastani+ja+koetan+keksii+juttui+miten+saisin+sen+jubaamaan+mun+kaa.+Myöhään+jatkan+pierujuttujen+ettimistä+ja+yhistän+kaikki+ulko+mailla+asuvat+yheksi+limpiksi+savon+helmiä.
18.05.2021 17:12
Mulla+on+sellanen+olo+ollut+tänään+kuin+Gvynehd+Paldrowolla+elokuvassa+Sinpaad+ja+tiikerin+silmä+mutta+Pashalla+on+kaikkein+suurimmat+meijerit.+Sovitin+vanhaa+kellohametta+ja+pakko+tunnustaa+että+on+tullut+korona+kiloja.+Ei+mennyt+hame+kuin+toiseen+jalkaan+ja+illalla+olis+pitänyt+tanssia+kavereiden+kanssa+Bob+Sinatraa+plubilla.
17.05.2021 13:29
Ajelee+joo+mutta+jos+on+likanen+peukalo+ni+mun+kellohameen+alle+turha+tulla+sorkkimaan.
S
15.05.2021 20:45
Peri+aatteessa+voisin.....+mutta+neidon+varvas+oli+epäillyttävässä+asennossa+2016+vuonna+kun+hän+oli+olevinaan+kala+veneessä+meressä+missä+ei+ollut+ees+tembbeliä....+sellaista+varvasta+ei+meikäläiseen+laiteta.....
15.05.2021 18:55
Mulla+on+aina+ollut+kova+kunto.+Tsyykkinen+ja+henkinen+fysiimi.+Valitin+tässä+just+reenien+jälkeen+väsymystä+lääkärille+ni+se+sano+että+oon+yli+kunnossa,+että+nyt+pitää+huilata+kunnolla+ku+yli+kunto+voi+olla+vaarallista.+Nyt+oon+huilannu+sen+lääkäri+lausunnon+jälkeen+46+vuotta+yhtä+menoa+ja+vieläkin+on+selittämätön+väsymys+tila+makkara+nuudeli+spaketti+aterioiden+jälkeen,+päivisin+ja+aamuisinkin+ramasee.+Joskus+kun+on+oikein+krapula+niin+nukun+vartin+pätkissä+ja+sitten+tunti+pattajan+palstaa+ja+sitten+taas+vartin+uniapneat.+Tsyykkinen+puoli+pysyy+kunnossa+kun+harjotan+verpaliikkaa+ja+lujen+tosi+baljon.
Ennen+sairaseläkettä+koetin+aamuisin+nousta+kyllä+töihin+mutta+ihan+selittämätön+väsymys+iski+joka+aamu+ja+painelin+kellon+torkku+nappulaa+pitkälle+ilta+päivään+saakka+ja+sitte+soitin+bomolle+että+ei+pysty.
13.05.2021 13:32
Olin+aika+liukas+leiboi,+Aimo+piti+siitä+huolen.+Ensi+treffeille+oli+varannut+jo+mukaan+terä+ketju+öljyä,+lamppu+öljyä,+suksi+voidetta,+hevosen+satulan,+suitset,+nahkaisen+pallon+remmeineen,+pisto+sahan+johon+oli+kiinnitetty+puinen+lildo,+kasettinauhurin+mistä+kuului+hevosten+hirnuntaa,+auton+jalka+pumpun+ja+kaikkea....+tarvittiin+kolme+miestä+kantamaan+ne+vehkeet+tupaan.+Niin+ja+toi+se+vanhaa+nisua.+Otettii+kahvit+ennen+ku+ruvettiin+hommiin.+Aimo+halus+aina+olla+hiili+vaunu.+Kysyin+miksi+ni+se+sano+että+isotalon+antti+oli+ensimmäinen+ja+rannanjärvi+oli+toinen.
10.05.2021 20:20
Aikoinaan+kun+tussutuin+Aimoon,+se+oli+rakkauten+ihanaa+aikaa+ladalla+myötä+ja+alamäessä,+siinä+kun+ei+ollu+vaihe+laatikkoa+ollenkaan.+Käyntiin+lähti+pakkasilla+kyllä+ja+valo+palo.
Rakkauvessa+oli+omat+vaikiat+ajat+kun+pölyn+imuri+myynti+matkallaan+Aimo+tuli+Joen+suuhun.+Joe+oli+meinannut+tukehtua+ja+siitä+sitten+käry+kävi.+Mutta+ilmanen+rakkaus+on+armollinen,+se+ei+kadehdi+ei+kerskaa+eikä+heti+himotte+toisen+lerspaa.
10.05.2021 12:37
Varmaankin+koska+olen+todella+kova+kuntoinen+192+senttinen+mies+Hua+Hiinista+joka+kuvaa+juostessaan+aimon+kanssa+sumeita+kuvia+apinoloista.+Mut+tunnetaan+täällä+myös+nimellä+lentävä+suomalainen+salmiakkihammas.
09.05.2021 17:55
Mulla+ei+ole...+voi+v....
07.05.2021 23:03
Voi+poju+mulla+on+paljon+enemmän+ja+hyvä+kunto+ja+pohgeet....+Syön+juuri+thaimaalaista+herkkua+piisan+lillua+johon+tulee+päälle+kurkin+elliä+jotain+27+rgammaa.+Aimo+juo+vettä+ku+mua+ottaa+vieläki+jotenki+etu+raivoon+se+sauna+jubakka....
07.05.2021 20:02
Aina+petterit+vaan+epäilee+kaikkea+ja+määräilee+mutte+ei+sitten+sniffaa+että+täälä+pitäs+kertoa+matkosta.+Omista+matkosta.+Mä+olen+jo+täällä+voin+vaguuttaa+mutta+kerron+täältä+pienen+matka+kertomuksen.+Aimo+meni+eeltä+jo+saunaan+kun+b+rapun+porukalla+oli+vielä+vuoro.+Hirveellä+hopulla+sinne+kiiruhti+ja+otti+pyyheenresun+mukaansa.
Menin+sinne+viis+minuuttia+myöhemmin.+
Pukkariin+kuulin+jo+ihme+muminaa+saunasta+ja+säikähin+että+Aimo+on+istunu+taas+vahingossa+kiukaalle,+se+ku+oli+vähä+ottanu+eikä+ois+ollu+eka+kerta.+Aukasin+oven+ni+Aimo+istuu+ylälauteella+jalat+levällään+ja+b+rapun+varmaan+ysi+kymppisellä+Jorkilla+on+sen+lemmenkäpälä+huulessa.+Huusin+että+Aimo+rakas+mitä+ihmettä...?
Aimo+sano+että+Jorkki+liukastu+ku+se+etti+löyly+kauhaa.+Ensin+en+meinannu+uskoa+mutta+sitte+huomasin+että+joo+liukkaat+on+lauteet+siivouksen+jäliltä.
07.05.2021 19:53
Minun+kamerani+on+ehdon+alaisessa+vedossa+eikä+sillä+vo+hyvänen+aikai+kuksaa+kuvata+koska+ubuntu+muuri+on+kuitu+käytössä+laskiaiseen+saakkana.+Aimon+kanssa+lasketaan+tyhjät+tölkit+aina+laskiais+tiistaina+joka+on+kuun+toinen+tiistai+koska+sillon+meiltä+aina+loppuu+sen+kuun+rahat.
07.05.2021 16:03
Imuroidussa+kuvassa+netti+katos+leijuu.+Etpä+pysty+resupensseli+aijaamaan+Raijaa+tuonne+puuhun+passi+thaimaalaisesta+piimä+purkista+pilkottaen+lento+lipun+välistä?+Määrään+sinut+aijaamaan+raijan+ja+sitten+kun+se+on+aijatty+olen+valmis+panda+hommiin+Siam+Maissa+kunhan+neiti+pistää+vaimon+koivuun+savossa+järven+rannassa+hippi+tatuloinnin+näkyen.
07.05.2021 15:59
Moi+numba!+Mä+löysinkin+jo+sen+sun+doplermannin+kuvan.+https://aijaa.com/8I3L1q
Ei+paljo+kannata+tulla+pattajan+poikien+teikäläisen+reviirille+rietastelemaan+tai+tulee+lipakka+lähtö+sieltä+kyllä+kookos+kukka+kasvi+maa+tarhalta.+Tehokkain+yhdistelmä+vartioon+on+doplermanni+ja+ubuntu+pohjainen+valvonta+kennosto.
06.05.2021 15:43
Kuvaus+kyykkyni+on+huippu+luokkaa.+Kai+näit+thaimaalaisen+hindu+norsun+juuri+äskin?+
Tehdään+juuri+tässä+aimon+kanssa+thaimaalaista+Hui+Maa+fatpong+maak+maak+muonaa+joka+on+paikallinen+herkku.+Tähän+tulee+kilon+pussi+iso+äidin+perinteisiä+ranskalaisia,+puoli+kiloa+sbagettia,+desi+suolaa,+nuudelipussin+mukana+tullutta+osteri+soosin+hajua+ja+fenix+kedsuppia.+Thaimaalaiset+nauttii+tätä+herkkua+runsaan+kraana+veden+kera.+Hyväksi+aivoille.+Talon+alla+on+11+vuotta+vanhoja+vuosikerta+vesi+pulloja.+Erinomainen+laatu+ja+maku.
Thaimaalaiset+vihaa+salaattia+ja+inhoaa+hedelmiä.+Sbagetti+on+tervettä+perus+ruokaa.
06.05.2021 15:34
Seison+sen+alkuperäisen+vedon+takana+jossa+pattajan+feikkirakkaat+tuo+mulle+hesaan+rahaa+ja+sitten+napautan+ne+peukalolla+armoilleni+niin+että+ähtärin+pandatkin+on+kateellisia+niiden+silmän+ympäryksille.
06.05.2021 08:59
Olen+miettinyt+pääni+buhki+että+kenen+passi+ja+kenen+Tukadi?+Kuopiosta+hommattu+thai+kilvet+vanhaan+mopoon+joka+on+naamioidu+tukadiksi.+Asiantravelin+passi+voi+ihan+hyvin+olla+savolaisessa+puussa.+Olen+nähnyt+sen+kuvan+ennenkin.+Laitapa+se+moottori+pyörä+passi+TT:n+ammeeseen+silleen+että+siellä+näkyy+vauva+ja+vaimo+uima+altaan+puhistus+laskun+kanssa?+aha+ok...
06.05.2021 08:46
35 / 72