Tonnikalaa kalastamassa täällä Thaimaassa

Anonyymi

Laitoin eilen, vaimon Pirkka olutta, hakemaan Cittariin tiellä Kuopivossa.
Sanoin että tuoppa, vosuseni samalla, pari purkkia TONNIKALAA.
Itte en viittinyt lähteä, kun tuo kihti taas vaivaa, ja vatsakin kuralla ollen....
Skodalla kävi kun tuon ässä Mersun V-12 moottorin venttiilit on vielä säätämättä.

Söinkin tuossa juuri... puolisen tuntia sitten, aamiaiseksi suoraan purkista, koktaihaarukalla tonnikalaa aurinkon kuka öljyssä....
Hyvvää, oli mutta, mutta, mutta, NYT kyllä KYRSII!!

Täällä joku, tietäjä tiesi kertoa, että THAIMAASSA EI PURKITETA TONNIKALAA, että se,kala AINA, jotain BONIITTIA tai SKIPJÄKKIÄ ollen.

Vaan eipäs ollutkaan, että taasko mua höynäytettiin.... voin vakuutta, että ei ollut aitoa boniittia, tuo mitä söin...,kyllä sen maistaa, ja purkissakin perskules, lukee selevällä savolla, jotta JONH VEST yellowfin TUN MED SOLSIKKEOLIE.

Nyt ystävällisesti, vaadin tältä, tietäjältä joka väitti, että Thaimaassa purkitetaan vain boniittia tai skipjäkkiä.... selvitystä tästä, että MITEN TÄMÄ VOI OLLA MAHDOLLISTA.... onkos tuo yellowfin tonni kala sitten purkitettu, täällä SUOMEN SAVOSSA, suotana sentään.... !!??

18

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS. Voin aijata kuvan purkista ja haarukasta jos tietäjä on sanojensa mittainen mies ja aijaa vaihtarina kuvan kuksasta Chiag Maissa.

    • Anonyymi

      Kuinka sinä saat veneeseen tonnin painoisen kalan? Onko pienempiä tonnikaloja, ja jos on niin nehän eivät ole tonnikaloja.

    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että thaimaassa ei purkiteta tonnikalaa.

      • Anonyymi

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.

        Voin vakuuttaa että olin maan alaisessa tonni kala tehtaassa naapurin poliisi päällikön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että olin maan alaisessa tonni kala tehtaassa naapurin poliisi päällikön kanssa.

        Minä voin vakuuttaa että thaimaassa ei purkiteta tonnikalaa vaan boniittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedian mukaan Thaimaa on maailman suurin purkittaja. Ei kalastaja, mutta purkittaja. Burmalaista halpatyövoimaa käytössään.

        Norjastakin lähettävät pussilohta pakattavaksi thaimaahan. Laivarahtina, pakkaavat sitten siellä ja panevat tulemaan seppälän cittariin. Laivarahtina, kalan kuolemasta seppälän cittariin aikaa menee n 2viikkoa.

        3 viikko sitä myydään tuore kalatiskillä, jos ei mee kaupan viikossa, viedään savustettavaksi myydään savulohena neljäs viikko. Jos ei mee kaupan viikossa, niin viides viikko myydään tonnikalasalaattina.


        Kuudennella viikolla salaattipurkki saa kylkeensä 30% alennuksesta kertovan tarran. 7 viikkona purkki löytyy ota korista ilmaiseksi, ja kehoitetaan huomaamaan päiväysmerkinnät.


    • Resupetterit.... olin siihen aikaan vielä cittarin asiakas tarkkailijana jyväskylässä ja thaimaalainen omais hoitajani asui vielä mun luona. Ei siitä tarkkailusta kukaan mitään maksanut mulle, mutta se oli mennyt jo pahasti veriin. Seurailin thaimaalaisilta näyttäviä naisia ja kurkin niitten ostos koppaan, kuuntelin kun ne sai ohjeita puhelimessa ja vainosin kassojen kautta parkki paikalle saakka kun halusin tietää millainen ukko millaisella autolla siellä oottaa kaljojaan.

      Siellä oli aina pallomaha ukko huonolla autolla ja hampailla. Pahan hajuinenkin.
      Laitoin thaivaimon sitten sinne markettiin yksin ostoksille hakemaan nuudelia, makaroonia, alekokkia ja ryynäriä, joka on hyvä aivomakkara.
      Vaistomaisesti lähdin seuraamaan vaimoani heti perään. Kuikin hyllyjen välissä ja katselin osaako se ostaa mitä ja ettei se kaupan vessassa petä jonkun jarmon kanssa.

      Seurasin sitä kassoille ja katoin että mitä kaikkee sillä on.
      Oli ostanu tambbooneja.... kenen kanssa se niitä käyttää??? Sain raivarin mutta seurasin sitä kuitenkin parkkipaikalle salaa. Halusin nähdä jos siellä parkki paikalla oottaa joku jarmo sitä. Se meni kuitenkin suoraan meidän autoon...... ja ette petterit arvaa kuka siellä autossa istui pallomahansa kanssa?? Se olin minä itse.
      En mä mikään hullu ole.

      • Anonyymi

        Tuohon ei kaikki pysty ja olipa hyvin sanottu, Pohjoisen Mies! Silloin kun olin villissä lännessä niin mut tunnettiin nimellä Lerbba John West, lännen vetelin vetäjä. Kerran menin kaksin taisteluun niin vedin kyllä nopeesti mutta huomasin sitte että olin unohtanut pukea housut ja asevyön. Olin munasillaan siinä saluunan edessä ja kaikki nauro.

        NumBaII 60v HHN, Houstonin Hurjin Nauris


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon ei kaikki pysty ja olipa hyvin sanottu, Pohjoisen Mies! Silloin kun olin villissä lännessä niin mut tunnettiin nimellä Lerbba John West, lännen vetelin vetäjä. Kerran menin kaksin taisteluun niin vedin kyllä nopeesti mutta huomasin sitte että olin unohtanut pukea housut ja asevyön. Olin munasillaan siinä saluunan edessä ja kaikki nauro.

        NumBaII 60v HHN, Houstonin Hurjin Nauris

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.

        3 minuuttia aiemmin tiesit ilman sinistäsi keltaevätonnikalasäilykkeistä, voisit jo lopettaa ton idiotismisi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran Aimo heitti hoivakodin vessassa boniitit mun selkään ja pyyhki sairaalan sukalla. Sille oli hehheh jäänyt Jorvin sukat kun sille siirrettiin siellä uusi maksa ja sarveis kalvot. Ilmaiseksi.

        Ilmaiseksi... toki vain ilmaiSEKSI!

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaiseksi... toki vain ilmaiSEKSI!

        S

        Outo tarve sulla laittaa oireilujesi perään tuo S, mutta jos siitä nautit niin jatka toki.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Outo tarve sulla laittaa oireilujesi perään tuo S, mutta jos siitä nautit niin jatka toki.

        Outo tarve sulla välissä kirjoittaa siniselläsi ja välissä NumBallina, mutta jatka oireiluitasi jos niistä nautit, toki.


    • Anonyymi

      Olen vähän onneton senssukka, osaan tikuilla syön vain sushit.

    • Anonyymi

      Täällä Päijänteellä kalastetaan muikkua.
      Kieritellään pikkumuikut ruisjauhoissa ja paistetaan runsaassa voissa.
      Ai että on makoisaa!

      Tai muikkukukkoa. Sitä kun kauhoo ni tietää hyvän päälle!

    • Anonyymi

      Nyt kyllä heti lähdemme vaimoni kanssa heti aamusta sittariin kalatamaan tonnikala purkkien sijaan LUONNONKALA purkkeja.

      5

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe