Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon+ihan+varmasti+vetänyt+enemmän+herbaa+ku+kaikki+muut+täällä+yhteensä.+Voidaan+sanoa+että+oon+herba+laiffi+mies.+Kuus+haima+tulehusta,+rasvamaksan+siirto+jonossa,+deliriumia+kerran+kuussa,+talo+meni+ja+luotto+tiiot,+kodin+hoitaja+muutti+thaimaaseen,+lapset+ei+enää+moikkaa,+suolisto+ongelmia+ja+vatsapaineet+koholla,+viis+kertaa+ollut+avanteessa+teltassa+Jorvissa,+spyyke+sekasin+ja+otan+ihan+miten+sattuu+lääkkeitä.
Se+on+pojut+herba+laiffia+se!+Alkossa+muistaakseni+8+egee+pottu.+Nykyää+juon+perä+kontista+ostettua+paltian+viinasta.
11.04.2021 16:00
Mitäs+ihmeellistä+tossa+koulussa+on?+Olen+minäkin+resupetteri+käynyt+koulta+ja+paljon+olenkin.+Enemmän+kuin+kaikki+pattajan+resupekat+yhteensä.+Jo+kymmenvuotiaana+havaittiin+että+oon+yliälykäs+lapsi+ja+mut+siirrettiin+suoraan+tukioon.
Buhun+sujuvasti+viittä+eri+kieldä+ja+kuuntelen+poul+ankkaa.+Dai+jana+on+lempi+kapaleeni.
11.04.2021 12:03
Olin+rehvakkaana+lähössä+kuopijosta+junalla+hesaan+ja+sieltä+pattajalle.+Kondonoori++kysyi+junassa+matka+lippuja.+Olin+että+ei+kiitos+mä+meen+vaan+hesan+lento+kentälle.+
Se+sano+että+et+ilman+matka+lippuja+kyllä+mee+mihinkään.+Vetäisin+lombakon+esiin+ja+kysysin+että+paljonko?+Viiskyt+ja+yksi+euroa+sanoi+kondonoomi.+Ai+hesaan+vai?+tarkensin.+Ei+mulla+ollu+ku+11+euroa+ja+kaksi+kolikkoa.
Jäi+se+matka+sitte+siihen+mutta+tiiän+jonkin+verran+tosta+morsiamena+olosta.+Mua+naitettiin+setä+miehelle+aimolle+aikanaan+ja+äitee+koulutti+mua+hyväksi+morsiameksi.+Lakkas+kynsi+nauhat+ja+kaikki,+pesi+mun+molemmat+hampaat+fairilla.
Opetti+myös+naimahan+ja+kysyu+että+tiedänkö+mikä+on+esi+leikki?+Sanoin+reilusti+että+en+tiedä.+Äitee+sanoi+että+hyvä,+ei+tiiä+aimokaan.
11.04.2021 10:06
Eikö+ookki+numpa+niin+että+parhaat+miehet+tulee+suomeen+potsvanasta?+Ne+on+tottuneita+rakennus+mestareita+ku+ne+tekee+ite+majat+ja+kimakassa+kunnossa+kun+eivät+särvi+kaljaa+jatkuvasti+niinku+pattaiajn+pojaat.+Kansa+koulun+sanakirjassa+niille+oli+määritelmä+Huom+sukkela+tasku+varas.
10.04.2021 18:17
Pesuretteri+vetäisin+aimolle+täysi+mittaisen+kello+hame+tanssi+shown+ni+se+sano+että+oon+humalatar+tässä+asussa+ja+liikkeissäni+on+mystiikkaa+ja+eroottista+sätkintää.+
Kynsi+vallit+olin+laittannu+ihan+viimesen+päälle+kundoon+enkä+pureksinnu+niitä.+Oli+niin+puhtaat+peukalot+että+voi+työntää+ne+aimoon+ihan+minne+vaan+vaikka+vaihtaen.
Täällä+kuopion+thaimaan+ilta+lehdessä+oli+juttua+kun+sisi+lisko+yritti+siwaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/03b15814-17c4-4d95-a9f4-99d5a4c0969f
Voin+laittaa+kuksan+thainmaalaisen+ilta+lehden+päivän+päälle?+Alkaako+tuntti+putisemaan?
10.04.2021 16:16
Äläpäs+resupetteri+vääristele+mun+sanomisia+täällä+thaimaassa.+Mulla+on+kahden+vuoden+hinduputki+päällä+ja+numballa+on+jippoeläke+kortti.+Aimo+on+työeläkenorsu.
09.04.2021 15:18
Voin+vakuuttaa+että+olen+nähnyt+jippo-kauko+putkella+tähtiä+vaikka+miten+paljon.+Olin+hörppässyt+aimon+juhla+kiljut+naamariin+ni+aimo+vetäs+etu+raivoon+jippoputkella+ja+vähän+taaksekin.+Näin+ensin+ison+otavan+ja+sitten+pöydän+kulman.+Tullut+tutustuttua+tuohon+agrologiin+enemmän+kuin+muut+yhteensä+ja+oon+koulutukseltani+akrobaatti.
Olin+nasalla+27+vuotta+astronauttina+ja+kerros+siivoojana.+Tämänkin+voi+vakuuttaa.
09.04.2021 13:21
Heti+kun+ryhtydde+sanojen+mittaiseksi+meeheksi+niin+saatte+tuoda+mulle+rahaa+makkara+talon+edustalle+hesaan+jossa+todista+olevani+chiang+maissa.+Siellä+odottaa+liivi+miesten+pesis+joukkue+ja+luvassa+on+talo+paperit+näytille+ja+sitten+tulee+pandaan.
Ollaan+saaristossa+just+ja+aimo+tekee+voltteja+vedeen+vitosesta.
09.04.2021 13:15
Kerran+oltii+etelässä+koko+perhe.+Me+lapset+oltii+leikkimässä+sisällis+sotaa+talikoilla,+ku+iso+äiti+vinkkasi+silmää+ja+sanoi+että+tuleppas+sulo-anneli+tänne+niin+iso+äiti+opettaa+naimahan+ilmaiseksi.+Sanoin+sille+resupetterille+että+ei+tarvi,+sillä+mä+osaan+jo.+Se+kysy+että+mitä+ihmettä...+kuka+opetti?+Perus+rehellisenä+lapsena+vastasin+että+eno+mies.
07.04.2021 09:59
En+ole+ajatellut+asiaa+koska+olen+kohtuu+miljoona+mies,+mutta+toden+näköisesti+saisin+ilmaiseksi+koska+olen+hyvän+näköinen.+Kerran+sanovat+mäkkärissä+että+hei+ota+tosta+tripla+vopper+kaunis+poika.+Mä+söin+sen+ja+hörbbäsin+pirdelöä+berään.+Ilmaisexi.
07.04.2021 09:53
Mun+mutsi+kiristi+mua+että+jos+en+lopeta+tahallaan+piereskelyä+niin+se+rajoittaa+mun+hapen+saantia+naruttamalla+mun+kaulan+seudun+kun+nukun+päivä+unta+mun+huoneessa.
07.04.2021 09:50
Syy+on+hyvin+yksin+kertainen.+En+voi+kuvata+sellasia+kuvia+kenellekään+koska+olen+saanut+epä+tyydyttäviä+kuvia+buniranin+miehen+altaan+ritilän+risteys+kohdasta,+josta+pyysin+häneltä+selvitystä.+Korttini+ovat+niin+tuoreet+että+niissä+haisee+muste+edelleen+ja+Harleyni+satulannahka+niin+tuore+että+se+juttelee+mulle+ja+aimolle.
06.04.2021 13:23
Tossa+oli+juttua+aimon+hampaista.
https://www.stara.fi/2021/04/03/tutkijat-paljastivat-ihmiset-voivat-kehittya-myrkyllisiksi-kuin-kaarmeet/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
04.04.2021 13:40
Yritin+eilen+hukuttaa+murheeni..+mutta+aimo+ei+suostunnu+tulemaan+ees+veneeseen.+Vissiin+aavisti+palaneen+käryä+kun+mulla+oli+jollassa+kiviä,+jätesäkki,+rautalankaa,+kirves+ja+jesaria.+Siitä+äijästä+ei+oo+ku+harmia.+Viimene+niitti+oli+ku+se+oli+syöny+hesen+etukupongit.+Siis+söi+ne+paperiset+kuponnit+joissa+oli+hamburilaisen+kuvia.
04.04.2021 13:24
Sama.+Pattayalla+käytetyd+alle+kolme+kypää+pantti+lainaamossa.+Viimex+ostin+vahingossa+kahdet+ylä+hampaat.
03.04.2021 18:40
Resupetteri+en+tiiä+vaik+menis+vielä+kiillottamalla..+https://aijaa.com/D02k7U+Jää+rahaa+sitten+muuhunkin.+Istuin+lempi+smuuti+paikassa+kun+aimo+tuli+siihen+ja+rakkaus+roihusi+kirjaimellisesti+kun+sen+sinoliin+kastunu+parta+sytty+mun+sätkästä+tuleen+suudellessa
03.04.2021 12:32
Minua+on+askarruttanut+jo+vuosi+kymmeniä+äiteen+uunin+pankolla+että+miltähän+se+tuntuis+olla+saama+mies.+Olen+kyllä+nähnyt+kun+rengit+rahalla+reitittää+äiteetä,+mutta+ei+se+oo+sama+asia+ku+ite.+Päätin+tossa+sitten+ryhistäytyä+ja+mennä+kokeilemaan+miltä+se+tuntuu+saaha+rahalla.+
Laitoin+menneniä+tukkaan+ja+leikkasin+äitin+nenäkarvat,+ettei+maksullinen+pastöroitu+säikähä+niitä+ku+tuon+sen+tupaan+peremmälle+ja+esittelen+äiteellee+niiku+herrasmiehet+tekee.+Siitä+sitten+pussi+pysäkille+ja+sanoin+kuskille+rehvakkaasti+että+hesaan+naisiin.+Kuski+sano+että+38,50+euroa.+Katoin+lompakkoa+ja+siellä+ei+ollu+ku+kelakortti+ja+ryppynen+vitska.+Takasi+kotiin+missä+äiti+oli+tehnyt+rieskan.+Lattialle.
02.04.2021 16:54
Aimo+sano+tossa+yx+ilta+että+sillä+on+romanttinen+olo+siellä+alhaalla+mutta+se+olikin+glamydia.+Saanu+sen+vahingossa+ku+oli+vaihtunu+päälys+housut+leipä+jonossa+jonkun+maajussin+kanssa.+Mun+mielestä+ne+kyl+oli+samat+housut.+Resuset+takaa.
01.04.2021 20:16
Aimo+on+romanttinen+ja+kova+flirttailemaan.+Silloin+kun+tavattiin,+ni+aimo+bongasi+mut+mun+lempi+smuuti+paikasta+ja+sanoi+että+siinäpä+vetävän+näköinen+kundi.+
Tarjosi+mulle+povitaskusta+juustoa,+taisi+olla+tseddaria+ja+ryypyn+taskumatista.+Propanolia.+Sitten+hän+esitti+jo+sen+romanttisen+kysymyksen+silmään+katsoen+(toinen+oli+muurautunut+umpeen+yhteenotossa+ovi+miehen+kanssa)+viettelevän+käheällä+äänellä+(olutputken+tulehdus)+näin+sanoen:+Miten+olis+romanttinen+illallinen+kahdelle+kynddilän+valossa,+vain+minä,+sinä+ja+purkki+vaseliinia?
30.03.2021 19:52
Resupetteri+tietenkin+rahalla+ostaa+lipun+paratiisiin...+itse+olen+enemmänkin+romantiikka+miehiä+joka+hurmaa+naiset+mainiolla+ulko+näöllä+ja+veikeillä+letkautuksilla.+Siitä+näkee+että+naiset+tykkää+jutuistani+kun+niillä+lirahtaa+vähän+kusta+nansoihin.+Pelkästään+kainalo+pieruilla+olen+valloittanut+ruotsalaisia+naisia+joilla+on+niin+pitkät+jalat+että+tarvii+a+tikkaat+että+pääsee+pusittelemaan.+Monet+naiset+sanoneet+mulle+että+siksi+antavat+ilmaiseksi+kun+olen+laadukkaan+ja+tasokkaan+näkönen.
30.03.2021 11:19
38 / 72