Karaten entiset kuumakallet tänään täällä Thaimaassa

Anonyymi

Olen saanut muutaman kyselyn tähän, että missä mennään, tänään.

Lahden karateseuran nykyisitä vetäjistä en oikeastaan paljonkaan tiedä, tänään. Hyvin veti ne keikat, mihin minä aikoinani osallistuin.

Nyt täällä joku supo vaikuttaa....

Täältä Thaimaasta tähän

24

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puuh..

    • Anonyymi

      Uskokaa tai älkää - olen tavannut ammattilaisia myös Chiang Maissa.

      • Anonyymi

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.

        Montako matsia sinä olet otellut Thaimaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako matsia sinä olet otellut Thaimaassa?

        Chiang Maissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.

        joku kertoi, että treenien jälkeen, olisi saanut teinipoikana erityistä opetusta itsepuolustuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.

        Eikä tässä vielä kaikki, muutaman myös Hua Hinissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.

        Muutaman feikkiottelun myös otellut.
        Mutta älä huoli.
        Tuotto tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tässä vielä kaikki, muutaman myös Hua Hinissä!

        Ohhoh aikamoinen olet laatuasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.

        Höh... oikeesti höh.... ei vaan voi olla totta, että suurin piirtein salamana aikana,. Oikeesti tarvittaessa, kun minä olen itsepuolustus taitamuksia opettanut melkein koko Suomen armeijalle niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh... oikeesti höh.... ei vaan voi olla totta, että suurin piirtein salamana aikana,. Oikeesti tarvittaessa, kun minä olen itsepuolustus taitamuksia opettanut melkein koko Suomen armeijalle niin...

        No tosiaan olet mies paikallaan ollut.
        Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tosiaan olet mies paikallaan ollut.
        Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa.

        ..... Pähkinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh aikamoinen olet laatuasi.

        Ohhoh ja aikamoinen olen ollut laatuani.

        Vanha Gubbe, jo.

        Hommahan on oikeastaan ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tosiaan olet mies paikallaan ollut.
        Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa.

        Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.

        Vallinneista olosuhteista huolimatta olen koattunut tehdä parhaani.

        Erikoisjoukoissa siis palvellessani juoksin matkan melkein tasan kolmetuhatta ja kolmesataa metriä .

        Minun Kaveri teki ennätyksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.

        Vallinneista olosuhteista huolimatta olen koattunut tehdä parhaani.

        Erikoisjoukoissa siis palvellessani juoksin matkan melkein tasan kolmetuhatta ja kolmesataa metriä .

        Minun Kaveri teki ennätyksensä.

        Suatanan paskiaoset... kerron vielä kaikki !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suatanan paskiaoset... kerron vielä kaikki !!!

        Juu juu ja ihan sama ottaako kupoliin, ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.

        Vallinneista olosuhteista huolimatta olen koattunut tehdä parhaani.

        Erikoisjoukoissa siis palvellessani juoksin matkan melkein tasan kolmetuhatta ja kolmesataa metriä .

        Minun Kaveri teki ennätyksensä.

        Eräänä aamuna ohimennen tapaukseni pysähdytti minut.
        Ei hän ollut ohimennen minulle, miten ikinä voisi olla?
        Me sitten vain ajauduimme erilleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh ja aikamoinen olen ollut laatuani.

        Vanha Gubbe, jo.

        Hommahan on oikeastaan ihan sama.

        Kesärenkaat,..


    • Anonyymi

      Aloitus ON persestä.

    • Anonyymi

      Karate on Japania ja tarkoittaa, tyhjä käsi. Näillä pelleillä on tyhjä käsi kun he kerjäävät almuja Pattayalla. Romaniasta on saapunut Suomeen paljon mummo karatekoja kerjäämään.

      • Anonyymi

        Alunperin se tarkoitti kiinalaista kättä, juuret on nimittäin Kiinassa, josta ne levisi Okinawalle, kovimmat sempait tietää, siis ei senseit.

        Ja aseitakin karatessa riittää, joten lajin nimi on varsin harhaanjohtava, ehkä kyseessä on vain zen?


    • Erikois joukoissa ollessani meille vedettiin jumppa kaks kertaa päivässä. Meiät oli jaettu erikois ryhmiin. Jalattomat, kädettömät ja päättömät. Ite kuuluin vielä erikois ryhmään päättömät. Tyhjä pää on japaniliksi 空の頭
      Ruoka tunnilla kuunneltiin musiikkeja ja leikin seitsemää samuraita yksin arestissa viivottimella kun varastin naapuri huoneneen sepin täytetyn tomaatin ja tein siitä hassun nasse nenän. Opea ei naurattanut ollenkaan ja ei kyllä itteenikään ku huomasin sen kiehuvan kuumaksi. Sain lempi nimen Supernasse sitten loppu leirin ajaksi. Paluu matkalla pysähyttiin Japanin Haukivuorella ja saatii aseman kiparista pehmisket.

      • Mun karaten tyyli suunta on karata & luikkia. Siinä esitetään erilaisia haasteita ja sitten mennään sängyn alle piiloon ja sanotaan äitille että et avaa ovea ees posti miehelle.
        Mulla on kolmen kanin khiai kellohameessa ja propelli kesä hatussa. On tullut voittojakin ja tunnustusta. Kerran voitin pingossa kahvipaketin ja ale kuponnin apskun puffaan.


      • Anonyymi

        Korjaan DOPPARI.!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe