Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kätevämpää+on+mennä+chiang+maihin+kun+se+on+ihan+tossa+hesan+vieressä.+Näppärä+paimata+lessit+ja+ulkoiluttaa+aimon+kanssa+kuksaa.
25.01.2021 07:55
Savon+luonto+luo+outoa+taikaa
Se+on+kaunis+ja+vertaamaton
Kalakukko+silakalle+tuoksuu
Haju+melkein+kuin+nainen+se+on
Savon+kelaan+ja+sossuun+ma+ryntään
kelakorvaus+nyt+saatava+on
Umpeen+muurautuneet+on+silmät
Aimo+joskus+niin+on+mahdoton
Kun+kerran+matkallain
Jorvin+sairaalaan+eksyin
Mukanani+kuksa+vain
Kumipuinen+tuo
Mua+kutsuu+hesa+vain
Sen+tenho+yksin
Sen+muisto+mulle
Aina+kaipuutaan+luo
25.01.2021 07:50
Resupetteri+olen+kehidellyt+uutta+liike+toimintaa+tarjoilijoille+koska+kannan+vastuuni.+Thaimaalainen+sukka+korjaamo+tehdas+on+tää+uus+toimiala+johon+tulee+osakkaaksi+rahalla+motivoituneet+työttömät+tarjoilijat+ja+kokki.
Maanantaina+on+palkallinen+vapaapäivä.+Tiistaina+vien+heille+kotiin+rahaa+päivä+tarpeisiin.
Keskiviikkona+vien+orpo+lapsilta+risat+sukat+ja+toimitan+ne+pakulla+tehtaalle.+Torstaina+kyselen+jos+joku+haluu+mennä+töihin+ja+tarviiko+rahaa+tuua.+Perjantaisin+on+virkistys+ohjelmaa.+Thaimaalaista+rokkia+ja+suuren+suosion+saavuttaneet+tanssiaiset.+Musa+tulee+tuubista.+
Viikonloppuna+otetaan+ihan+rennosti+ja+ladataan+battereita+seuraavaan+viikkoon.
Pitkävartiset+vrotee-sukat+samaa+paria+40+patia+pari.+Eri+paria+20+patia+ja+lyhyt+vartinen+ja+pitkä+vartinen+pari+10+patia+ommelduna+sukan+värisellä+lankalla.
24.01.2021 14:59
Meidän+ravintola+korsetissa+tarjoojat+asuu+oma+koti+taloissa+suhdetyössä.+Realisoin+Suomessa+motin+koivu+halkoja+kun+ei+ole+enää+sitä+kaminaakaan.+vaihdossa+sain+kiteen+kirkasta.+Pakkaset+onneski+laski+ja+lunta+ei+tule+enää+niin+paljon+tupaan+ku+tilkittin+katon+paffi+laatikolla.+Maailman+paras+pahvi+laatikko+jossa+tuotiin+meille+pottuja+eurooppa+ruoka-avusta.+Aimo+sen+sinne+asenti+ja+sääti+saloran+telkka+antennin.+Nyt+näkyy+ykkönen+hyvin,+maikkari+melkein+ja+ku+aimo+oli+katolla+ni+sen+kellohameen+alta+näkyi+pikku+kakkonen.
24.01.2021 13:20
Ei+kyllä+mä+oon+ennenki+sen+todennu+että+thamaahan+mennään+vain+yhden+asian+takia.+Panemaan.+Sinne+mennään+panemaan+halvalla+resupetterit+ja+resupirkot+ne+vaan+koko+ajan+panee+koska+se+on+halpaa+mennä+sinne+panemaan.+Toikin+likka+on+kahden+viikon+miljonääri+ja+esittää+kahden+viikon+miljonääriä+ja+sitten+se+panee+niin+että+tuskin+jää+ruokaan+kaan+rahaa.
23.01.2021 15:22
Kun+Aimo+katsoi+minua+ekaa+kertaa+silmiin+1957+ja+vannoi+ettei+ole+kiljusammioon+koskenut,+niin+uskoin+haihtumis+teoriaan.+Rakkaus+sokaisi.+Se+petteri+laittaa+mun+mukiin+pamin+ja+kun+nukahan+se+ryystää+suoraan+sammiosta.+Teeskentelin+nukkuvaa+1958+ja+näin+tämän+omin+silmin.+Olin+repiä+kello+hameeni.
18.01.2021 18:03
Fase+kaverin+kuvia+ptoto+shopattu.+laitappa+dunkku+päivän+lehti+purje+veneen+kannelle+kanan+munien+ja+kokis+pullon+viereen?+ei+onnistu?+ok.
16.01.2021 14:25
resupetteri+käärme+söi+kuksan+mutta+kuvat+on+kyllä+valmiina+tuossa+kamerassa+heti+kun+se+tulee+huollosta..
16.01.2021 14:20
Nyt+on+resupekat+sellanen+tilanne+että+aimo+lähti.+Otti+pankki+kirjan+ja+lähti.+Vei+ne+kuvat+mennessään+kuksasta+chiang+main+lehden+päällä.+vedon+lyönti+pilalla.+Aimo+on+nähty+viimeksi+Jorvin+sairaalan+edustalla.+Tundo+merkit+on+sata+viiskymmentä+pitkä+järvisen+bipo+päässä,+kumara+asento,+puu+jalka,+punakka+nenä+ja+suuret+korvat.+Sarka+housut+ja+labikkaat+jalas+toisest+varsi+korjattu+ruskeella+teibillä.
Jos+näätte+hänet+ni+sanokaa+että+oon+pahollani+kaikesta+mitä+sanoin+suutus+kilju+bäissäni.+Mulla+oli+joku+myrkytys+päällä+enkä+ollu+oma+itteni.+Sanokaa+Aimolle+että+jos+se+tulee+takas+ni+hipsuttelen+sitä+illala.
16.01.2021 11:23
Mul+on+semmone+idea+että+aimon+kanssa+viedään+lada+halvalla+rahtilaivalla+thaimaseen+ja+piileskellään+ilmaseks+matka+siellä+taka+kontissa,+käydään+taks+friistä+hakemassa+halvalla+kuksaan+kuohuvaa+ja+mennään+etä+töihin+pattajalle.
Taka+penkille+laitetaan+perunoita+ja+sitte+voiaan+syyä+niitä+sitten+sen+käsinoja+reiän+kautta+kurkottamalla+päällä.+Neljä+pottua+per+nokka+päivä+pitäs+riittää.
15.01.2021 19:02
Meitsi+sai+täällä+hesan+thaimaassa+valo+kuvan+huin+haista+ja+sitte+kuuglasin+muru+kahvin+heti+perään.+Hyvä+viilis+täällä+dhaimaassa.+Alepassa+oli+viilikset+-30+brosenttia+mansikka+ja+perdsikka.
15.01.2021 14:13
Tilanne+on+pöyristyttävä+ja+jouduin+kumoamaan+monta+kuksallista+että+sain+hapen+jälleen+kulkemaan..+Suomalainen+mies+siis+Thaimaassa+ja+sillä+on+vaimo+ja+lapsi..+Oikea+vaimo+ja+oikea+lapsi..+en+kestä.+Kamerakin+sillä+Puriramin+miehellä+on+kunnossa+ja+laittelee+tuoreita+fotoja!+Ennen+kuulumatonta.+Minun+kamera+meni+vahingossa+pyykki+koneeseen+ja+nyt+en+pysty+postittamaan+kuvia+jotka+tuossa+odottelee+että+pattajan+puriramin+poika+lopettaa+luikkimisen+ja+laittaa+vaimonsa+koivuun+tyttären+tossuissa+pankki+kirja+kädessä.+
Sitten+lupaan+laittaa+sellaisen+kuva+gollaasin+tulemaan+potpuurina+tänne.+Nyt+säädän+porpelin+lapa+kulmia+jahdilla.+Aimo+soutaa.
13.01.2021 19:16
Meikäboika+on+sian+tuntija.+Annoin+aimolle+aamupusun+ni+se+oli+kännissä+kääntynyt+niin+päin+että+sen+arse+oli+tyynyllä.+Karvasta+ja+tosi+paskasta.+Jouduin+pesemään+hampaan+ja+yrjötti+vähä.
12.01.2021 10:05
Resupensseli+savossa+kadehtii+katkerana+meidän+perheen+kriisi+säkkiä.+Kytkin+siihen+ubuntusta+kuitu+kaapelin+ja+yhdistin+sen+dc+sähkö+töpsilään+hups+liittimellä+joka+lähettää+moni+toriin+singnaalin+ja+näen+heti+moni+torista+kuka+riisiämme+himottee.+Kaapelia+ei+oo+ku+metri+ni+joudun+toistaseksi+pitämään+kriisipussin+ihan+siinä+monotorin+vieressä.
10.01.2021 12:43
Niin+no+mutta+kun+resupetteri+jos+niin+sitten+kyllä+mä...+on+aijaat+valmiina+ja+kaikki.+Jätin+ne+tuonne+salaiselle+moottori+radalle+ne+kuvat+mutta+haen+ne+sieltä+sitten+kyllä+varmana+jos+kun+kai+neiti+laittaa+vedon+ja+tuo+mulle+luvatut+rahat+niin+sitten+kyllä+kai+varmaan+ehkä+laitan+kuvat+tulemaan+ne+on+ihan+tossa+piirongin+päällä+pinossa+kai+ellei+kamerani+oo+huollossa+taas..
10.01.2021 08:13
resupetterit+esittelee+pattajan+poikien+jahteja.+Mulla+ei+ole+mitään+tarvetta+todistella+teille+mitään+mutta+mulla+kyllä+on+tuoreita+aijaa+kuvia+tossa+odottelemassa+postitusta+iso+läjä..+on+jahtikuvia+kuksan+kanssa+Chiang+Maissa+ja+puhketin+siamin+lahdella+liblattelemassa+sukeltaja+tyttöjen+ylä+osattomissa+uiden+siinä+ympyrää+ja+sitten+on+rols+roisen+kuvia+kuksan+kaa+ja+harleyn+kaa+ja+kumman+kaa.+Onhan+näitä+mutta+sitä+ennen+tarin+kaks+kytä+tonnia+rahaa+tänne+hesaan+ja+heti.
09.01.2021 15:52
Aimolla+sika+huono+kuulo+ilman+laitetta..+Sanoin+sille+että+laitappas+inkivääriä+teen+sekkaa,+ni+se+toi+mulle+puolen+minnuutin+piästä+ladatun+hirvi+kiväärin+ja+vakuutus+paperit+alle+kirjoitettavaksi..
08.01.2021 17:27
se+oli+karate+isku.+khiai.
08.01.2021 10:49
Resupetteri+kun+äiteen+kanssa+kävin+2008+omais+hoitajan+haku+matkalla+niin+antovat+mullen+kylällä+arvo+nimen+räijai-saku+joka+tarkoitti+suurta+ja+viisasta+johtajaa.+Vasta+kun+vaimo+muutti+takas+taimaahan+se+kerto+sen+tarkoittaneen+kullinenää.+Olin+niin+tuohtunut+että+kuksa+kaatui+ja+iskin+pöydällä+olleeseen+tuli+tikku+askiin+ison+klommon.
08.01.2021 10:47
Olen+perustanut+ilkeilyn+vastaisen+järjestön+ja+karate+seuran+nimeltään+Aimo+Kai.
En+pojuttele+enkä+resu+petterilete+enää+ketään.+En+aio+mainita+enää+iho+kosketuksista+enkä+pilkata+ihmisryhmiä+kuten+savolaisia.+Jätä+kutsumatta+juntiksi+hesan+ulko+puolella+asuvia.+En+halveksi+enää+maaseutua+enkä+kutsu+liikuntaa+narsimiksi.+Lopetan+höpinät+läheis+kasvatuksista+ja+sburguista.+En+osta+enää+yhtään+palsta+jahtia+enkä+palsta+huvilaa+tältä+sivustolta.
Aimo+Kai+karate+seurassamme+on+pykälää+leveämpi+haara+asento+kontallaan+kuin+muissa+karate+seuroissa.+Tekniikka+perustuu+pää+asiassa+pyllistämiseen+ja+reippaaseen+hinaamiseen.+Käytämme+peukaloita,+niveliä+ja+arcoxia+kihti+lääkettä.+Aimolla+on+jo+lildo+mutta+kaikilla+uusilla+jäsenillä+pitää+olla+omat.+
Aimo+Kain+tunnushuuto+on+"Aimo+Kai+hin+lek+fai+diipa+dai+khiai"
05.01.2021 19:29
42 / 72