Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Numerosensein+vollotus+poistui+samantien+tästä+erinomaisesta+aloituksesta.+Thaimaalaiset+naiset+ovat+vaimoainesta+ja+siten+rakkauden+ammattilaisia!
02.02.2021 11:11
..jos+hoipun+himaan+aamuyöstä,+Aimo+tylysti+monottaa..+jos+kotiudun+suoraan+työstä..+saan+jonottaa..
02.02.2021 10:13
Katokku+mä+olen+jo+täällä+ja+voin+sen+helbosti+todentaa+ja+vaguuttaa.+Juuri+laitoin+thaimaalaisen+vaimon+kanssa+ka+labuikon+helkaman+uuniin+ja+pistin+intialaista+kurri+tsiliä+päälle.+Tule+vaan+tänne+niin+pandadadoidan+näppärästi+nabauttaen+peukadolla,+vai+mitä+numba+että+on+nää?
01.02.2021 13:14
Kuinka+sujuu+multa+lauantai?+No+samalla+tavalla+kuin+kaikki+muutkin+viikonpäivät.+Täällä.
Kuinka+kuluu+multa+lauantai
Ainoo+kaverikin+töitä+sai
Kuinka+kuluu+multa+lauantai..+lauantai?
Pienet+sievät+tyttäret+hienoissa+autoissaan,
minuun+eivät+tuhlaa+lämpimiä+tunteitaan
Kärryni+puhki+ruostuu,+en+heitä+kiinni+saa
Siis+tyydyn+jalan+matkaa+taittamaan.
En+kehtais+mennä+baariinkaan,+kepuu+latkimaan
Säästän+senkin+iltaan+että+yöllä+unen+saan
Nämä+naamat+turvonneet+minä+tunnen+tarkalleen
Se+masentaa.+Masentaa+kun+katsoo+kaltaistaan...+Jutelkaa+mulle+jooko?+Oon+oikeesti+tosi+mukava+kaveri+ja+oon+jo+täällä.+Kävin+jo+kaikissa+paikoissa+ja+nyt+oon+huoneessani.
30.01.2021 16:36
Kuinka+sujuu+multa+lauantai?+No+samalla+tavalla+kuin+kaikki+muutkin+viikonpäivät.+Täällä.
Kuinka+kuluu+multa+lauantai
Ainoo+kaverikin+töitä+sai
Kuinka+kuluu+multa+lauantai..+lauantai?
Pienet+sievät+tyttäret+hienoissa+autoissaan,
minuun+eivät+tuhlaa+lämpimiä+tunteitaan
Kärryni+puhki+ruostuu,+en+heitä+kiinni+saa
Siis+tyydyn+jalan+matkaa+taittamaan.
En+kehtaa+mennä+baariinkaan,+kepuu+latkimaan
Säästän+senkin+iltaan+että+yöllä+unen+saan
Ne+naamat+turvonneet+minä+tunnen+tarkalleen
Se+masentaa.+Masentaa+kun+katsoo+kaltaistaan.
30.01.2021 16:24
Lupasin+Aimolle+ilmaisen+rakkauden+alkumetreillä+rikkautta+ja+rakkautta,+muhkean+perinnön+myös.+Valehtelin+hälle+että+kohta+tulee+rahaa+kun+saan+kirjallisuus+palkinnon+tärkeästä+työstäni+s+kaksnelosella.+Aimo+uskoi.+Aimon+usko+rikkauteen+alkoi+horjua+kun+raahasin+hänet+hiekkaharjulaisesta+yksiöstä+peri+kunnan+rintama+mies+taloon.
Aimo+sai+minut+myös+kiinni+pitämästä+ruoka+päivä+kirjaa+exelillä,+johon+olin+merkannut+että+raha+riittää+jos+hän+juo+nuudelien+kanssa+vettä.+Aimo+sitten+eräänä+päivänä+sanoi+että+puhveli+on+sairastunut+ja+lähti+Thaimaahan.+Sanoi+ettei+se+tarkoita+eroa,+vaan+että+hän+kyllä+palaa.+Ei+ole+kohta+vuoteen+näkynyt+eikä+kuulunut.+Ei+vastaa+edes+viesteihin.+Petollisia+nuo+thai+aimot.+Pelkän+rahan+perässä.
30.01.2021 13:47
Kätevämpää+on+mennä+chiang+maihin+kun+se+on+ihan+tossa+hesan+vieressä.+Näppärä+paimata+lessit+ja+ulkoiluttaa+aimon+kanssa+kuksaa.
25.01.2021 07:55
Savon+luonto+luo+outoa+taikaa
Se+on+kaunis+ja+vertaamaton
Kalakukko+silakalle+tuoksuu
Haju+melkein+kuin+nainen+se+on
Savon+kelaan+ja+sossuun+ma+ryntään
kelakorvaus+nyt+saatava+on
Umpeen+muurautuneet+on+silmät
Aimo+joskus+niin+on+mahdoton
Kun+kerran+matkallain
Jorvin+sairaalaan+eksyin
Mukanani+kuksa+vain
Kumipuinen+tuo
Mua+kutsuu+hesa+vain
Sen+tenho+yksin
Sen+muisto+mulle
Aina+kaipuutaan+luo
25.01.2021 07:50
Resupetteri+olen+kehidellyt+uutta+liike+toimintaa+tarjoilijoille+koska+kannan+vastuuni.+Thaimaalainen+sukka+korjaamo+tehdas+on+tää+uus+toimiala+johon+tulee+osakkaaksi+rahalla+motivoituneet+työttömät+tarjoilijat+ja+kokki.
Maanantaina+on+palkallinen+vapaapäivä.+Tiistaina+vien+heille+kotiin+rahaa+päivä+tarpeisiin.
Keskiviikkona+vien+orpo+lapsilta+risat+sukat+ja+toimitan+ne+pakulla+tehtaalle.+Torstaina+kyselen+jos+joku+haluu+mennä+töihin+ja+tarviiko+rahaa+tuua.+Perjantaisin+on+virkistys+ohjelmaa.+Thaimaalaista+rokkia+ja+suuren+suosion+saavuttaneet+tanssiaiset.+Musa+tulee+tuubista.+
Viikonloppuna+otetaan+ihan+rennosti+ja+ladataan+battereita+seuraavaan+viikkoon.
Pitkävartiset+vrotee-sukat+samaa+paria+40+patia+pari.+Eri+paria+20+patia+ja+lyhyt+vartinen+ja+pitkä+vartinen+pari+10+patia+ommelduna+sukan+värisellä+lankalla.
24.01.2021 14:59
Meidän+ravintola+korsetissa+tarjoojat+asuu+oma+koti+taloissa+suhdetyössä.+Realisoin+Suomessa+motin+koivu+halkoja+kun+ei+ole+enää+sitä+kaminaakaan.+vaihdossa+sain+kiteen+kirkasta.+Pakkaset+onneski+laski+ja+lunta+ei+tule+enää+niin+paljon+tupaan+ku+tilkittin+katon+paffi+laatikolla.+Maailman+paras+pahvi+laatikko+jossa+tuotiin+meille+pottuja+eurooppa+ruoka-avusta.+Aimo+sen+sinne+asenti+ja+sääti+saloran+telkka+antennin.+Nyt+näkyy+ykkönen+hyvin,+maikkari+melkein+ja+ku+aimo+oli+katolla+ni+sen+kellohameen+alta+näkyi+pikku+kakkonen.
24.01.2021 13:20
Ei+kyllä+mä+oon+ennenki+sen+todennu+että+thamaahan+mennään+vain+yhden+asian+takia.+Panemaan.+Sinne+mennään+panemaan+halvalla+resupetterit+ja+resupirkot+ne+vaan+koko+ajan+panee+koska+se+on+halpaa+mennä+sinne+panemaan.+Toikin+likka+on+kahden+viikon+miljonääri+ja+esittää+kahden+viikon+miljonääriä+ja+sitten+se+panee+niin+että+tuskin+jää+ruokaan+kaan+rahaa.
23.01.2021 15:22
Kun+Aimo+katsoi+minua+ekaa+kertaa+silmiin+1957+ja+vannoi+ettei+ole+kiljusammioon+koskenut,+niin+uskoin+haihtumis+teoriaan.+Rakkaus+sokaisi.+Se+petteri+laittaa+mun+mukiin+pamin+ja+kun+nukahan+se+ryystää+suoraan+sammiosta.+Teeskentelin+nukkuvaa+1958+ja+näin+tämän+omin+silmin.+Olin+repiä+kello+hameeni.
18.01.2021 18:03
Fase+kaverin+kuvia+ptoto+shopattu.+laitappa+dunkku+päivän+lehti+purje+veneen+kannelle+kanan+munien+ja+kokis+pullon+viereen?+ei+onnistu?+ok.
16.01.2021 14:25
resupetteri+käärme+söi+kuksan+mutta+kuvat+on+kyllä+valmiina+tuossa+kamerassa+heti+kun+se+tulee+huollosta..
16.01.2021 14:20
Nyt+on+resupekat+sellanen+tilanne+että+aimo+lähti.+Otti+pankki+kirjan+ja+lähti.+Vei+ne+kuvat+mennessään+kuksasta+chiang+main+lehden+päällä.+vedon+lyönti+pilalla.+Aimo+on+nähty+viimeksi+Jorvin+sairaalan+edustalla.+Tundo+merkit+on+sata+viiskymmentä+pitkä+järvisen+bipo+päässä,+kumara+asento,+puu+jalka,+punakka+nenä+ja+suuret+korvat.+Sarka+housut+ja+labikkaat+jalas+toisest+varsi+korjattu+ruskeella+teibillä.
Jos+näätte+hänet+ni+sanokaa+että+oon+pahollani+kaikesta+mitä+sanoin+suutus+kilju+bäissäni.+Mulla+oli+joku+myrkytys+päällä+enkä+ollu+oma+itteni.+Sanokaa+Aimolle+että+jos+se+tulee+takas+ni+hipsuttelen+sitä+illala.
16.01.2021 11:23
Mul+on+semmone+idea+että+aimon+kanssa+viedään+lada+halvalla+rahtilaivalla+thaimaseen+ja+piileskellään+ilmaseks+matka+siellä+taka+kontissa,+käydään+taks+friistä+hakemassa+halvalla+kuksaan+kuohuvaa+ja+mennään+etä+töihin+pattajalle.
Taka+penkille+laitetaan+perunoita+ja+sitte+voiaan+syyä+niitä+sitten+sen+käsinoja+reiän+kautta+kurkottamalla+päällä.+Neljä+pottua+per+nokka+päivä+pitäs+riittää.
15.01.2021 19:02
Meitsi+sai+täällä+hesan+thaimaassa+valo+kuvan+huin+haista+ja+sitte+kuuglasin+muru+kahvin+heti+perään.+Hyvä+viilis+täällä+dhaimaassa.+Alepassa+oli+viilikset+-30+brosenttia+mansikka+ja+perdsikka.
15.01.2021 14:13
Tilanne+on+pöyristyttävä+ja+jouduin+kumoamaan+monta+kuksallista+että+sain+hapen+jälleen+kulkemaan..+Suomalainen+mies+siis+Thaimaassa+ja+sillä+on+vaimo+ja+lapsi..+Oikea+vaimo+ja+oikea+lapsi..+en+kestä.+Kamerakin+sillä+Puriramin+miehellä+on+kunnossa+ja+laittelee+tuoreita+fotoja!+Ennen+kuulumatonta.+Minun+kamera+meni+vahingossa+pyykki+koneeseen+ja+nyt+en+pysty+postittamaan+kuvia+jotka+tuossa+odottelee+että+pattajan+puriramin+poika+lopettaa+luikkimisen+ja+laittaa+vaimonsa+koivuun+tyttären+tossuissa+pankki+kirja+kädessä.+
Sitten+lupaan+laittaa+sellaisen+kuva+gollaasin+tulemaan+potpuurina+tänne.+Nyt+säädän+porpelin+lapa+kulmia+jahdilla.+Aimo+soutaa.
13.01.2021 19:16
Meikäboika+on+sian+tuntija.+Annoin+aimolle+aamupusun+ni+se+oli+kännissä+kääntynyt+niin+päin+että+sen+arse+oli+tyynyllä.+Karvasta+ja+tosi+paskasta.+Jouduin+pesemään+hampaan+ja+yrjötti+vähä.
12.01.2021 10:05
Resupensseli+savossa+kadehtii+katkerana+meidän+perheen+kriisi+säkkiä.+Kytkin+siihen+ubuntusta+kuitu+kaapelin+ja+yhdistin+sen+dc+sähkö+töpsilään+hups+liittimellä+joka+lähettää+moni+toriin+singnaalin+ja+näen+heti+moni+torista+kuka+riisiämme+himottee.+Kaapelia+ei+oo+ku+metri+ni+joudun+toistaseksi+pitämään+kriisipussin+ihan+siinä+monotorin+vieressä.
10.01.2021 12:43
42 / 72