Hau hau !!
Tuossa muutama päivä sitten NumBall lupaili lähettävänsä kuvia uudesta pihallaan makailevasta koirastaan tämän hurja vartiokoira Thai ridgeback ollen.
Ystävällisesti nyt kysyisin, että missähän nämä kuvat mahtavat viipyä ja miksi?
Ps. Koirien tasokas kuvaaminen on taitolaji.
Kuvia koiristanne täällä Thaimaassa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Buudelien kuvat kiellettyjä ollen?
- Anonyymi
Pattayan rakas on keksinyt perjantain Pattayan aiheen, saas nähdä mitä perjantaikossu muuta tuo tullessaan.
- Anonyymi
Elähän sie nyt pohjoisen Miäs...
Meikämandoliini kun täräyttää kuvan Meidän uudesta vahtikoirasta kookospuutarhassa... niin Kuopijossa asti naapurin Kaukkareillakin mennöö häntä koipien välliin.
Khiai. - Anonyymi
Kuksan kuvaa ja lottaryn numeroita turhaanko odotamme?
- Anonyymi
Numeromiehen koirat muuttivat rotuaan ja kotimaataan ennen menehtymistään käärmeen puremiin ja auton alle, mutta lopuksi niitä ei koskaan ollutkaan mutta teron kanssa käydään näyttelyissä edelleen.
- Anonyymi
Puppis Buudelineidit onkin aivan oma ryhmänsä.... aitaus ...... 😂😂
- Anonyymi
Eivät muuta minulla on ollut täällä kolme koiraa nyt on neljäs, noin vuotinen narttu thai ridgeback, se on yhden kaverin koira jonka vaimo on sille allerginen, yritti ensin luovuttaa sitä temppeliin mutta eivät olleet oikein kiinnostuneita, hyvä vartiokoira... ei kannata tulla portintaakse norkoilemaan, se käytettiin eläinlääkärissä, että saatiin tarvittavat rokotukset...
Täällä on tapana että joko koira häviää, jokin eläintappaa sen tai auto ajaa päälle, kun liikennettä on aika paljon.
Buudelia en kannata ottaa siitä ei ole mitään hyötyä, mid. kokoinen koira pitää käärmeet poissa pihalta, sekä kutsumattomat vieraat- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät muuta minulla on ollut täällä kolme koiraa nyt on neljäs, noin vuotinen narttu thai ridgeback, se on yhden kaverin koira jonka vaimo on sille allerginen, yritti ensin luovuttaa sitä temppeliin mutta eivät olleet oikein kiinnostuneita, hyvä vartiokoira... ei kannata tulla portintaakse norkoilemaan, se käytettiin eläinlääkärissä, että saatiin tarvittavat rokotukset...
Täällä on tapana että joko koira häviää, jokin eläintappaa sen tai auto ajaa päälle, kun liikennettä on aika paljon.
Buudelia en kannata ottaa siitä ei ole mitään hyötyä, mid. kokoinen koira pitää käärmeet poissa pihalta, sekä kutsumattomat vieraat-On kummallisia koiria. Välillä ne on ja välillä niitä ei ole. Alunperin ne oli Suomessa ja koiranäyttelyissä käytiin miehevästi miesporukassa. Ne vaihtaa rotua ja välillä ne kuolee jäämällä auton alle ja käärmeen puremina. Sitten ne taas on ja nyt ne vaihteeksi lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kummallisia koiria. Välillä ne on ja välillä niitä ei ole. Alunperin ne oli Suomessa ja koiranäyttelyissä käytiin miehevästi miesporukassa. Ne vaihtaa rotua ja välillä ne kuolee jäämällä auton alle ja käärmeen puremina. Sitten ne taas on ja nyt ne vaihteeksi lisääntyy.
Vähän niinkuin Pattayan rakkaat, yhtenä päivänä heitä on 20 ja toisena vain yksi, mutta kaikilla sama asenne ja junttimainen käytösmalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinkuin Pattayan rakkaat, yhtenä päivänä heitä on 20 ja toisena vain yksi, mutta kaikilla sama asenne ja junttimainen käytösmalli.
Ai siksikö kun ne ei usko satujasi ja valheitasi ja muuttuvia kertomuksiasi? Vai siksikö että he tietää sinun olevan Suomessa palvelutalossa?
- Anonyymi
Tosin sinun on mahdoton tulla tuonne portin taakse, mikään lentoyhtiö ei kuljeta sinua tai kaltaistasi, reppana.
- Anonyymi
Hau hau.
- Anonyymi
Laitatko nyt vaiko vasta jotan klo 3:n jälkeen aijaten sen lupaamasi kuvan uudesta "dopparistasi" Thai ridgebackistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko nyt vaiko vasta jotan klo 3:n jälkeen aijaten sen lupaamasi kuvan uudesta "dopparistasi" Thai ridgebackistä?
Ei saa kysellä tällaisia. 🚜
- Anonyymi
Senssumaisuuden huippu, mikä mahtaa ollen?
- Anonyymi
Poju mulla on jo koiria ja on ollu jo pitkään. Mulla on tollanen thaimaalainen riisikoira, sitten on google-kuvahakukoir ja talmadialainen wifikoira. Sitten on vielä karkeakorvainen käärmekoira, ruotsalainen homekoira ja kaksijalkainen keskikaljannoutaja, aimo nimeltään.
NumBaII, HHN 60v, Havaintopallo Hauhon NummiltaOlipa hyvin sanottu etelän mies! Mua kutsutaan hiekkiksessä Töpöhännäksi ja meillä on Teron kanssa kaksi todella vaarallista vartijo koiraa. Ne on suomenruotsalaisia homohännänheiluttajia rodultaan ja valio yksilöidä.
- Anonyymi
Jos en väärin muista niin sulla on kaksi ruumiskoiraa jotka menehtyi onnettomuuksissa. Onko ne nyt sitten zombiekoiria ja heränneet takaisin eloon?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381