Ystäväni Paul on kautta aikojen paras alallaan, joista minun mielestäni ykkönen on You are my destiny ja kakkonen Dont gamble with love, mutta tämä kolmonen osuva aiheeseen:
https://youtu.be/P3bRSa4tyVw
Ps. Kiitos viikon kommenteista minulle.
S
Pattaya Boy, Lonely Boy.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä poika opetin Kekkosen hiihtämään ja Putinin metsästämään. Ystäviäni molemmat. Pele ei meinannut pärjätä jaliksessa niin opetin sille kans pari kikkaa ja sit se alko pärjäämään. Meistä tuli hyviä saunakavereita ja kerran vuodessa käydään stadikalla palloilemassa poikaporukalla.
- Anonyymi
Minä näin Mustanaamion silmät baaritappelun yhteydessä, mutta en silti kokenut kauheaa kohtaloa. Sanotaan että kun Fantom liikkuu on salamakin hidas, mutta kun minä liikun, on Fantomkin hidas. Vanha jyväskyläläinen sananlasku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin Mustanaamion silmät baaritappelun yhteydessä, mutta en silti kokenut kauheaa kohtaloa. Sanotaan että kun Fantom liikkuu on salamakin hidas, mutta kun minä liikun, on Fantomkin hidas. Vanha jyväskyläläinen sananlasku.
Tinderisi on eri mieltä nopeudestasi maahantuoda hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderisi on eri mieltä nopeudestasi maahantuoda hänet.
Tinder on lähiössä seikkailevien yh-äitien, baariruusujen ja alkkismiesten kanava päästä koinimaan jotakin desperadoa kävelymatkan päässä, koska autoa ei ole.
Suomi - Thaimaa välillä treffit järjestetään asiallisten maksullisten treffipalveluiden kuten cupidin kautta. Ilmaispalveluista et hyvää naista löydä.
cupidman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder on lähiössä seikkailevien yh-äitien, baariruusujen ja alkkismiesten kanava päästä koinimaan jotakin desperadoa kävelymatkan päässä, koska autoa ei ole.
Suomi - Thaimaa välillä treffit järjestetään asiallisten maksullisten treffipalveluiden kuten cupidin kautta. Ilmaispalveluista et hyvää naista löydä.
cupidmanEi thaikut cupidiin mitään maksa, vaan juntti maksaa että pääsee kertomaan sähköpostinsa jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei thaikut cupidiin mitään maksa, vaan juntti maksaa että pääsee kertomaan sähköpostinsa jne.
Vai sähköpostinsa? Taidat olla 20 vuotta ajasta jäljessä. Ei sähköposteilla deittailla. Nykyään käytetään ensin treffisovellusta ja sitten whatsappia, signalia tai skypeä. Videopuheluihin kannattaa siirtyä mahdollisimman pian. Se on aitoustakuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai sähköpostinsa? Taidat olla 20 vuotta ajasta jäljessä. Ei sähköposteilla deittailla. Nykyään käytetään ensin treffisovellusta ja sitten whatsappia, signalia tai skypeä. Videopuheluihin kannattaa siirtyä mahdollisimman pian. Se on aitoustakuu.
Siitä huolimatta thaikut ei maksa profiilistaan vaikka vaihdatkin puheenaihetta.
Ihan sama kuinka jäljessä, koska olen aina kumppanin löytänyt muualta, kuin selailemalla nettiä.
Heh, joo, niinpä, aitoustakuu, vittumikäidiootti, deittisivut on täynnä feikkejä ja sinun kaltaisia kertakäyttökyrpiä.
- Anonyymi
Taitolaji.
Sanotaanko näin että tällä naamalla ei tarvi olla yksin eikä tarvi maksaa siitä mistä pattispojat joutuu maksamaan. http://but.fi/92j Kuvassa olen kuksani kanssa meidän pikku maja talot näkyen taustalla. Kerran yksi nainen tuli öökerhossa ja sanoi että nyt mennään. Oli tosi hyvän näköinen daami ja aika hellä. Hän oli ensi hoitaja. Olin saanut huusissa slaagin ku otin kolme salpaajaa huimaukseen. Villin yön vietin keskus sairaalassa. Delirium kohtauksien vallassa.
- Anonyymi
Valtioneuvoston kansila on valmistellut ulkonaliikkumiskieltoa Suomeen. Liikkumisrajoitus on suunniteltu siten, että se määrättäisiin kolmeksi viikoksi kerrallaan ja olisi voimassa vuorokauden ympäri.
Aikaa ei saa viettää kuin samassa taloudessa asuvien kanssa.
Voi voi sentään että nyt alkaa yksinäisyys painamaan pahasti Jyväskyläläisessä työsuhdekaksiossa haaveillen tinderistä sitten joskus kun korona ohitse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381