Pattaya Boy, Lonely Boy.

Anonyymi

Ystäväni Paul on kautta aikojen paras alallaan, joista minun mielestäni ykkönen on You are my destiny ja kakkonen Dont gamble with love, mutta tämä kolmonen osuva aiheeseen:
https://youtu.be/P3bRSa4tyVw

Ps. Kiitos viikon kommenteista minulle.

S

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä poika opetin Kekkosen hiihtämään ja Putinin metsästämään. Ystäviäni molemmat. Pele ei meinannut pärjätä jaliksessa niin opetin sille kans pari kikkaa ja sit se alko pärjäämään. Meistä tuli hyviä saunakavereita ja kerran vuodessa käydään stadikalla palloilemassa poikaporukalla.

      • Anonyymi

        Minä näin Mustanaamion silmät baaritappelun yhteydessä, mutta en silti kokenut kauheaa kohtaloa. Sanotaan että kun Fantom liikkuu on salamakin hidas, mutta kun minä liikun, on Fantomkin hidas. Vanha jyväskyläläinen sananlasku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin Mustanaamion silmät baaritappelun yhteydessä, mutta en silti kokenut kauheaa kohtaloa. Sanotaan että kun Fantom liikkuu on salamakin hidas, mutta kun minä liikun, on Fantomkin hidas. Vanha jyväskyläläinen sananlasku.

        Tinderisi on eri mieltä nopeudestasi maahantuoda hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderisi on eri mieltä nopeudestasi maahantuoda hänet.

        Tinder on lähiössä seikkailevien yh-äitien, baariruusujen ja alkkismiesten kanava päästä koinimaan jotakin desperadoa kävelymatkan päässä, koska autoa ei ole.
        Suomi - Thaimaa välillä treffit järjestetään asiallisten maksullisten treffipalveluiden kuten cupidin kautta. Ilmaispalveluista et hyvää naista löydä.

        cupidman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on lähiössä seikkailevien yh-äitien, baariruusujen ja alkkismiesten kanava päästä koinimaan jotakin desperadoa kävelymatkan päässä, koska autoa ei ole.
        Suomi - Thaimaa välillä treffit järjestetään asiallisten maksullisten treffipalveluiden kuten cupidin kautta. Ilmaispalveluista et hyvää naista löydä.

        cupidman

        Ei thaikut cupidiin mitään maksa, vaan juntti maksaa että pääsee kertomaan sähköpostinsa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei thaikut cupidiin mitään maksa, vaan juntti maksaa että pääsee kertomaan sähköpostinsa jne.

        Vai sähköpostinsa? Taidat olla 20 vuotta ajasta jäljessä. Ei sähköposteilla deittailla. Nykyään käytetään ensin treffisovellusta ja sitten whatsappia, signalia tai skypeä. Videopuheluihin kannattaa siirtyä mahdollisimman pian. Se on aitoustakuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sähköpostinsa? Taidat olla 20 vuotta ajasta jäljessä. Ei sähköposteilla deittailla. Nykyään käytetään ensin treffisovellusta ja sitten whatsappia, signalia tai skypeä. Videopuheluihin kannattaa siirtyä mahdollisimman pian. Se on aitoustakuu.

        Siitä huolimatta thaikut ei maksa profiilistaan vaikka vaihdatkin puheenaihetta.
        Ihan sama kuinka jäljessä, koska olen aina kumppanin löytänyt muualta, kuin selailemalla nettiä.
        Heh, joo, niinpä, aitoustakuu, vittumikäidiootti, deittisivut on täynnä feikkejä ja sinun kaltaisia kertakäyttökyrpiä.


    • Anonyymi

      Taitolaji.

    • Sanotaanko näin että tällä naamalla ei tarvi olla yksin eikä tarvi maksaa siitä mistä pattispojat joutuu maksamaan. http://but.fi/92j Kuvassa olen kuksani kanssa meidän pikku maja talot näkyen taustalla. Kerran yksi nainen tuli öökerhossa ja sanoi että nyt mennään. Oli tosi hyvän näköinen daami ja aika hellä. Hän oli ensi hoitaja. Olin saanut huusissa slaagin ku otin kolme salpaajaa huimaukseen. Villin yön vietin keskus sairaalassa. Delirium kohtauksien vallassa.

    • Anonyymi

      Valtioneuvoston kansila on valmistellut ulkonaliikkumiskieltoa Suomeen. Liikkumisrajoitus on suunniteltu siten, että se määrättäisiin kolmeksi viikoksi kerrallaan ja olisi voimassa vuorokauden ympäri.

      Aikaa ei saa viettää kuin samassa taloudessa asuvien kanssa.

      Voi voi sentään että nyt alkaa yksinäisyys painamaan pahasti Jyväskyläläisessä työsuhdekaksiossa haaveillen tinderistä sitten joskus kun korona ohitse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe