Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+vaihdoin+jo+sukupuolta+ja+nyt+oon+virallisesti+resupetteri.+Koetin+ensin+ilmoittaa+että+oon+kesämopo,+mutta+se+oli+jo+varattu+hua+hinin+miehelle.+Häntä+ajetaan+kesäisin+kuin+tulpatonta+mopoa+rempseässä+poikaporukassa.+Hiekkatiellä+se+käy+polvien+päälle,+mutta+sitä+herkummin+mouruaa!
02.10.2020 16:45
Meillä+täällä+palvelukoti+Hiivaisessa+Lötkössä+oli+sellaset+orkideat+isolla+porugalla.+Olin+junassa+kolmantena+mutta+koska+mulla+ei+skulannut+niin+hoidin+sitten+asian+kielitaidoillani.+Vieläkin+on+hampaiden+raossa+irto+karvoja.+Molempien+hampaiden.+Se+hyvä+puoli+on+että+karvat+ei+erotu+hymyillessä,+koska+molemmat+myrkkyhampaani+ovat+kuin+palaneet+tulitikut.+Vaimon+Glinikalla+hampaitani+koetettiin+joskus+hoitaa+koska+ne+oli+kuumat+kesällä,+mutta+ne+oli+niin+hauraita+että+ne+mureni+mustaksi+jauhoksi+jo+pelkästä+poran+äänestä+ennen+varsinaista+kontaktia.
02.10.2020 14:13
Mut+tunnetaan+hiekkiksessä+nimellä+masturbaatiokeikari.+Lempi+nimi+tuli+kun+kärähdin+ostarin+gulmalla.+Vaimo+lähti+kun+katselin+jatkuvasti+videoita+joissa+olin+kuvannut+itseäni+vetämässä+lapaan+tumputellen+samalla+kun+katselin+niitä+videoita.+Väitti+itse+rakkaaksi.+Oli+kirjoittanut+avio+ero+hakemukseen+että+"omituinen+äijä,+ihan+ku+Helsingin+Sanomat,+kannetaan+joka+aamu+kotiin+ja+rupee+heti+valehtelemaan"
01.10.2020 10:59
Me+oikeat+liikemiehet+ollaa+jo+täällä+oikeasti+ja+voidaan+se+vakuuttaa+helposti+ilman+kuvia.+Vakuutamme+että+muut+ei+olla.+Me+ollaa+jo+täällä+Chiang+Main+Phuketin+Hua+Hinissa+ihan+vähän+hönössä+komiassa+tönössä.+Ollaan+vaan+ja+vakuutellaan.+Jahka+pidätte+sananne+ja+marinoitte+itseänne+niin+laitan+sellaiset+kuvat+tulemaan+hissi+norsuista+ja+vaikka+mistä+jotka+vetää+todella+hiljaisegsi+joka+iigan.+Joka+kuvassa+mukana+kuksa.+Appi+ukkoni+nauraa+tuossa+vieressä+teille+thaimaaksi+vietnamilaisella+agksentilla.
28.09.2020 16:15
ei+pidä+paikkaansa+resupetteri..+mä+tumpudan+yhtä+hyvin+talossa+ja+puu+tarhassa+darrassa..
28.09.2020 12:59
Resupetteri+kun+tulet+tähän+ikään+ymärrät+maalimaa+niin+kuin+minä+yrrämmän.+Ladassa+mulla+oli+puukuula+istuin.+Kuuntelin+alla+pukatsoovaa+radiosta+tunnelmoiden+silmät+kiinni+kotkan+sataman+tuntumassa.+Törmäsin+venäläiseen+täys+perä+vaunuun+ja+luisuin+puukuulia+pitkin+jalkatilaan+myttyyn.+Jäin+kiinni+jumiin+polkimien+alle+ja+lada+rekan+perä+vaunun+alle.+Kuski+huomasi+vasta+Karstulassa+että+siellä+on+lada+perä+kontissa.+Röngetissä+unohtu+munasuoja+ja+pallini+ruskistui+pieniksi+rusinoiksi.+Kaamea+haju+oli.+Sen+jälkeen+jouduin+käyttämään+kello+hametta+ku+sei+ei+hankaa+nivusia.+Mulla+on+sama+meikkaustyyli+ku+romutransu+markuksella.
27.09.2020 10:28
Resupetteri+mä+olen+jo+unohtanut+thaimaan,+kylmähuoneet,+turvalaitteet,+ubuntut,+kasvimaat+ja+kaikki.+Mä+olen+jo+täällä+Gonalassa.+Hoivakoti+Gonalan+Voivitut+on+ollut+tuki+kohtani+jo+monet+kuugaudet.+Maa+kiertää+kuuda+joka+torstai.+Sen+verran+pläjäytin+tähän+kohtaan+astrofobiaa+teille+pettereille.+Talkki+on+ihmisen+ihokosketuksen+parasda+aikaa.
26.09.2020 19:26
resupetteri+veikkapoika+söi+kilju+tuskassa+puu+tulpan+kilju+tiinusta+koska+se+haisi+kuulemma+niin+hyvältä.+Ei+keksitty+nyt+muuta+pohja+roppua+siihi+ku+etusormi.+Vuorotellen+ollaan+oltu+siinä+tulppana+ja+palkinnoksi+sitten+saa+imeskellä+sitä+makiaa+sormea+vuoron+vaihtuessa.+Veikkapoika+oli+vissiin+käyttänny+vessana+sitä+tiinua+ku+oli+aikasen+vahva+magu+tänä+aamuna+sormessa.
25.09.2020 07:37
rakkaat..+olen+kuuklaillut+melkein+koko+vuoden+ollen+tipassa.+Mutta+ei+tippa+tapa+ja+ämbäriin+ei+hugu.+Laittoivatten+uudet+lääkkeet+ja+eilen+luulin+olevani+ellen+de+generis+ja+äänesti+kim+jon+il+unia+residenssiksi+laosiin.+Lopuksi+taistelin+leinojia+vasdaan+ja+voitin+bingossa+kinkun.
24.09.2020 19:15
Se+on+maalais+juntti+muki+jollaisia+käyttää+vain+hesan+ulko+puolella+asuvat+maalais+juntit.+Kas+ku+mulla+ei+oo+vyö+laukkua+ku+on+tollanen+mukigi.+Varmaa+pälvi+kalju+on+kuitenkin+en+oo+kattonnu+peilistä.
22.09.2020 18:39
Teette+vaan+pitkää+bäivää+siellä+savossa.+Mun+päiväd+on+joskus+jopa+20+tundia+vuoro+kautessa+täällä+matkailu+palstalla+samalla+ku+ajan+jahtia+tai+taivaimoa+ilmatteeks.
22.09.2020 18:06
tuli+kiroitus+virhe+tuossa..+toivuin+siis+deguesta.+Olipaha+kamala+drakula+sen+jälkeen..
20.09.2020 14:30
Resupensselit,+harmitonta+kissailua+ei+ole.+Minua+puri+villi+kissa+ja+sporkioni+samana+kesänä+juuri+kun+olin+toipunut+denguesta+ja+malariasta.+Suolta+poistettiin+ruoka+myrkytyksen+ja+käärmeen+puremien+jälkeen+niin+paljon+että+sen+pinta+alalla+olis+peittänyt+savonlinnan+torin+kahdesti.+Mutta+niinhän+se+laulu+menee+että+"karhun+poika+sairastaa,+häntä+hellii+käärme".+Ei+ois+pitänny+työntää+päätä+sinne+käärmeenkoloon.
20.09.2020 14:29
Meillä+on+osasdolla+ulko+maalainen+maalainen+lähihoitaja.+Hurjasdelin+tossa+käytävällä+pyörä+tuolilla+ni+se+sano+että+oon+oikea+villi+rasva.+Sanoin+sille+että+tarkoitat+varmaan+villivarsaa?+Sano+et+ei+ku+rasvaa+ja+vielä+kuittas+että+mun+rasvaprosentti+on+sama+kuin+valion+voilla.+Varmaan+tullut+maatalous+tugien+perässä+suomeen+se+resupirkko..
19.09.2020 14:25
resupetteri+pesaisin+tossa+toukokuussa+vappusatasta+ootellessa+kellohametta+nostaen+rensselini+ja+kibbasin+ne+vedet+epähuomiossa+ikkunasta+suoraan+kukka+puskaan.+Kukkien+tilalla+siinä+on+nyt+keltavihreä+palanut+maa+vaan.+Ei+se+mitään+ku+ei+sitä+vappusatastakaan+tullu+ni+en+päässy+kylille+tuulettamaan.
19.09.2020 08:42
resupetteri..+meillä+sai+kuntoutuksessa+tehdä+puusepän+tunnilla+omasta+päästä+mitä+vaan.+Minä+tein+telkän+pöntön.+Rasiaporalla.+Yli+300+tikkiä.+Ymmärsin+ohjeet+kuulema+väärin.
18.09.2020 12:18
Terkkuja+täältä+Thaimaasta!+Täällä+Thaimaassa+on+lämmintä+ja+mukavaa.+Syömme+täällä+thaimaalaisia+ruokia+ja+katsellaan+thaimaalaisia+telkka+ohjelmia+ja+luetaan+päivän+lehdiä.+Meillä+on+täällä+thai+vaimot.+Haluan+suomalaisille+resupettereille+lähettää+täältä+Thaimaasta+video+tervehdyksen+ja+kannustaa+teitä+näin.+Pyrkikää+tähän+samaan+kuin+minä+niin+pääsetten+elämässä+pitkälle+vielä!
https://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs
17.09.2020 14:20
Mulla+on+jo+se+päte+vyys..+voin+vakuuttaa+ala+kastilaiset..
16.09.2020 16:22
Tuttu+poliisi+bäällikkö+sanoi+aamu+kävelyllä+mulle+että+resujen+pitää+vakuuttaa+dollarit+ja+koskee+eläkeläistä.+Olen+ottanut+selvää+ja+vaimo+käänsi+minut+televisiossa.
16.09.2020 12:54
Kun+olin+vielä+nuori+sensei,+hampaaton+isäni+sähisi+minulle+jotakin+käsittämätöntä+humalassa+kuin+apassipäällikkö+kaatuillen+pihamaalla.+Ojensi+minulle+kuksan+näin+sanoen;+sötshä+käfä+änyd+afas+hoo+joo+trfst+kirs+asi+lirf+auts+oho.+Sitten+hän+sammui+romuläjän+päälle+suu+auki.+
Nyt+kun+olen+tässä+miehiseen+igään+tullud+itekkin,+ni+aion+ojentaa+kuksan+omalle+pojalleni+joka+juuri+sai+perus+koulun+päästä+todistuksen+jo+48+vuotiaana.+Pidän+samanlaisen+puheen+kuin+isäni+aikoinaan.
Tulee+liikutava+hetkinen.
16.09.2020 12:50
47 / 72