Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meikäpoika+sai+ainakin+ilmaiseksi+jo+varhai+buperteetissä...+enolta.+Myöhemmin+anoin+käyttää+kello+hametta.+Tosi+ilmavaa+ilman+nansoja.
04.07.2020 17:24
Kaiffarit+osastolla+sanoi+että+toiletti-ankka+käy+paremmin+sibuliin+kun+laittaa+sen+hanuriosastolle.+Etsin+brivaatti+huoneen+ja+aloin+sitten+ähräämään+sitä+ankan+nokkaa+nahka+kukkuloiden+väliin+liinavaate+varastossa.+Hupiukot+oli+täyttäneet+ankan+tapaskolla.+Just+kun+kirkaisin+tuskasta+khiai,+niin+ne+resupetterit+avas+oven+ja+otti+valokuvia.+Tiesin+seuraavien+päivien+aikana+mitä+liekkipieru+todellisuudessa+tarkoittaa...
01.07.2020 15:58
Meidän+pussimatka+duurin+kesä+kauppaan+lykättiin+ensi+vuodelle.+Sitten+sitä+taas+mennään.+viimeksi+nähtiin+esa+keskinen+ja+ostin+muovi+kipon+missä+voi+pitää+silakoida+ilman+että+koko+osasto+käryää+fisulle.
30.06.2020 19:55
Minkä+hintasia+ne+on+jos+ottaa+marjan+poimiasta+ittelleen+uuen+omais+hoitajan?+Riittääkö+jos+hommaa+niille+kelakortin+ja+rakastaa+sitten+läsnäollen+ihan+ilmaiseksi+muuten+veltolla?
30.06.2020 16:09
Mä+vein+yhen+akan+kerran+putkenpätkineen+huvibuistoon.+Osdin+sille+hattaran+ja+sanoin+että+sinä+resupirkko+sitten+tarjoat+hamppari+ateriat+seuraavaksi+koska+oon+tasan+arvoinen.+Yritti+maksattaa+mulla+vielä+narun+vedon+ni+lähin+kävelemään+ja+huusin+että+piä+putkenpätkäs+sitte..+kiroilin+tosi+paljon+kun+rullasin+tuolillani+kotiin+siitä+sitten+ja+säästin+pussi+magsun.
30.06.2020 15:34
Resupetterit,+mä+kaatasisin+kerran+neljä+naista+kerralla+joskus+1998..+
Kaksi+niistä+oli+vähän+vanhempia+naisia+ja+kaksi+tosi+oli+vanhoja+keppeineen..+Yhessä+välissä+näin+mekon+alla+nansotkin..+Se+tapahtui+vaasassa+ostoskeskuksen+liukuportaissa.+En+nähny+mistä+portaat+alkaa+ku+sylissäni+oli+ilmasia+yllätysämpäreitä+otsaani+saakka+korkea+pino.+Hirvee+hässäkkä+ensihoitajien+kanssa.+Kaksi+vähemmän+loukkaantunutta+tuijotti+meitsiä+pahan+näköisesti+poliklinikan+aulassa.+Oisin+näyttäny+niille+kansain+välistä+sormi+merkkiä+mutta+kaikki+sormet+oli+murtunnu.
Tiisaina+kun+pääsin+sairaalasta+ni+ämpärit+oli+joku+vienny.+Oikeus+käsittely+on+vieläkin+asiasta+kesken..
30.06.2020 15:27
Meille+tulee+osastolle+jo+apu+ja+seurakin.+oli+mahtavaa+lukea+ilmaiseksi+kun+lempi+solistini+erkki+liikanen+kertoi+nokkos+uutteen+auttaneen+nivel+kipuihin.+ostin+sitä+heti+ja+sain+kamalan+ihottuman.+meinasin+tulla+hulluksi+sitä+raapiessa+sitten.+kortisoni+turvotti+pääni+yli+kaksinkertaiseksi+ja+hikipanta+kiristi+niin+pahasti+päänahgaa+että+korvat+meni+sinisiksi.
28.06.2020 12:35
Mulla+on+jo+se+ongelma..+voin+vakuuttaa.+tosi+harvoin+kuitenkaan+enää+joudun+lepo+siteisiin+sen+jälkeen+kun+otsaani+operoidiin.+onko+muuten+tietoa+on+se+sun+venäläisen+liikemies+ystävän+8+euron+200+neliön+sviitti+pore+ammeella+vapaana+pattajalla+nyt+syksyllä?+jos+ostan+baarin+ni+sitten+tarvin+laatu+majoituksen+ja+kuvaan+salaa+paljastan+kaiken+sitten?+Näkyykö+siitä+sviidistä+meri?
28.06.2020 10:26
Mulla+on+jo+harrastus,+resupetterit.+Kunto+on+kasvanut+ja+askeleeni+pituus+oli+eilen+mitattuna+jo+32+senttiä.+Suorituksen+aikana+puhisin+niin+että+jorma+ja+kallu+meni+ikkunaan+kattomaan+meneekö+siellä+juna.+Sitte+yhessä+naurettiin+asialle+ja+mentiin+siivous+parvekkeelle+kärimään+sätkiä.+Verenbaineeni+on+nyt+jo+ihanteelliset+192/124+ja+leposyge+alle+160.+Uudet+lääkkeet+tuntuu+tepsivän.+
Sain+uudet+rillitki+ni+näillä+näkee.+Ikkunasta+seurasin+aamulla+oravan+boikasten+temmellysdä+männysä.+Obtikko+sanoi+että+seuraava+linssivahvuus+on+sitten+opaskoira.
Niin+se+mun+harrastus+on+istualtaan+tehty+haara+hybbely.+Siinä+jännitetään+mahaa+kolmasti+niin+kovaa+että+silmät+pullistuu+päästä.+Usein+tulee+samalla+piaru,+mutta+sitähä+varten+meillä+on+täällä+vipissä+hoitsut.+"Saa+tulla+pyyhkimään"+ku+vaan+ku+huutaa+ni+kohta+on+taas+puhdasta+pakaraa+pattajan+palstalla+valmiina+tutkimaan+pattaja+tilannetta+ja+poikia.
28.06.2020 09:31
Meillekin+tuli+koska+olemme+VIP+tason+kastia.+Maskoin+tilauksen+salasella+titaani+amexilla+ja+koska+ollaan+elite+statusta+niin+tilaus+tuotiin+keittiön+böydälle+saakka.+Viiskyt+pakettia+saarioisten+silakka+laadiggoa.
28.06.2020 09:20
Resupetteri,+meidän+ravintola+korsetissa+käy+ihan+tavallisii+thaimaalaisi+brosentti+liivi+miehiä+kellohameissaan.+Eivät+syö+eikä+ota+olutta,+mutta+katsovat+juuduubista+amerikkalais+hengista+musaa.+Haen+tien+toiselta+puolelta+ruokaa+jos+jollai+on+nälkä.
Tien+yli+mennessä+katon+aina+väärään+suuntaan+ensin+että+tuleego+autoi.+Oon+jäänyt+jo+kaheksan+kertaa+auton+alle+pelkästään+tänä+vuonna.
28.06.2020 09:17
Hoitajat+vei+meiät+vantaan+joen+rantaa+pignikille,+oli+eväät+ja+kaikki+mehua.+varjon+alla+joisisin+ja+söisin+pullaa.+Oisin+päässyt+uimaan,+mutta+söin+pätmän+kellukkeistani+venttiilit,+kun+niihi+oisi+pitänny+vissii+puhaldaa.
26.06.2020 12:32
Resupetteri..+mulla+on+viimeisimmän+tiedon+mukaan+paskat+housussain..+taas..
26.06.2020 12:28
Resupetteri..+Lääkäri+kutsui+Jorvissa+keuhkojani+sillä+nimellä+sikari+ja+sätkä+harrastukseni+vuoksi.+On+kuulema+ku+tervapaperia+keuhkot..+Säädettiin+sitten+happilaitetta+isommalle+ni+ei+tässä+mitää..+kelapäivä+oli+tossa+ni+hommasin+vähän+tasokkaampaa+laatu+hofnarria.+Sillä+se+lähtee+millä+se+on+tullukki+ja+mitä+lääkärit+tietää+mun+keuhkosta?+Ei+mitään.+Puhuin+yksikössä+koska+toinen+on+poistettu.
26.06.2020 09:27
Kerran+istuin+Lien+paarissa+ja+koijasin+sen+tietokoneen.+Sitten+siihen+tuli+Kruisen+Tomppa+joka+on+hyvä+kaverini+ja+mentiin+yhdessä+apina+temppeliin.+Denzeli+sai+parkki+sakon+ni+hoidin+sen+tutun+poliisi+bäällikön+kanssa+pois.+Denzel+oli+niin+kiitollinen+että+se+tuli+meiän+siamin+lahden+phukettiin+ja+hommasi+mulle+roolin+sgifi+elokuvasta.
Näyttelen+siinä+naamalleen+puusta+tipahtanutta+marakattia,+joka+opettelee+elämään+ihmisten+barissa+hesassa.
25.06.2020 17:15
Me+laitettiin+vintiltä+kaikki+vanhat+toosat+rinnakkain+ni+niistä+tuli+kaks+sataa+tuumaa+kuvaputkea..+tasokkaita+saloran+telkkarieitä.+Ne+on+niin+vanhoja+että+yhdestä+tulee+sdepe+show+ja+toisesta+1958+vuoden+euro+wiisut.
25.06.2020 15:57
Itse+asiassa+olin+jo+tietokilbailussa+resupetterit..+Kyselijä+pyöritti+onnen+pyörää+niin+että+meinasin+tulla+hulluksi+kun+seurasin+sen+kieppumista.+tuli+huono+vointi.+
Eka+kysymys+oli+neljä+kirjainta,+kulkuneuvo,+alkaa+a+kirjaimella+ja+loppuu+oohon?+Kysäisin+että+mistä+kukaan+voi+tota+tietää+ku+siitä+puuttuu+kirjaimia+välistä??+Oli+sitten+pakko+vastata+jotakin+ni+vastasin+haimatulehdus.+Ei+ollu+oikeen,+mutta+oli+kuulema+hyvä+vastaus+ja+melkein+pääsin+siitä+sitten+vinaaliin.+Yleisö+anto+alpodit.
25.06.2020 15:23
Se+tuntuu+aina+jännältä+kun+hoitaja+laittaa+ryppy+reikään+salvaa.+vip-tason+salvaa.+Tulehtuu+tosi+herkästi+sieltä+se+pypyn+seutu+kun+aina+on+vähän+kakaskaa+siinä+ärdyneellä+iholla.+Resut+joutuu+maksaa+ihokosketuksesta+ja+joudutte+maksamaan+myös+mun+ihokosketukset,+nääs+ku+nää+menee+verommaksajien+selgä+nahasta.+heheh!
25.06.2020 12:38
voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+elite..+kotitöllin+takana+vesakossa+ollut+ojassa+kyljellään+jo+37+vuotta+Savossa.+Väriltään+nykyään+moni+värinen+ratkaisu.+Penskat+sotkeneet+sprai+maaleilla+ja+on+kirkko+venettä+ja+kuurakettia+kylet+täynnä...+resupetterit...+Mustaa+amexia+mulla+ei+just+nyt+oo+mutta+silmät+on..+kikkailin+aamulla+puurokuksan+kanssa+aikani+niin+keittiön+täti+hermostu+ja+nasautti+kauhalla+otsaan.+Uskokaa+tai+älkää+petterit+mutta+nyt+on+nenä+keltanen,+posket+punaset+ja+silmät+mustat.+Naama+on+ku+belgian+lippu...
25.06.2020 12:31
Istahdin+tuossa+sohvalle+hetki+sitten+suomikaksnelosta+kurkkaamaan+niin+nyt+selkä+aivan+jumissa+ja+jalat+kylmät.+Ambulanssilla+toivat+Jorviin+ja+on+kaikenlaista+nyt+sitten+operaatiota+tulossa.+Lääkäri+kysäisi+millon+tää+soffalle+istahtaminen+tarkalleen+tapahtui...+sanoin+että+2015+tammikuussa+mutta+tarkkaa+bäivää+en+muisda.+Soffatyyny+on+kasvanu+hanuriin+kiinni+ja+pari+vieteriä.+Neljästä+kohtaan+on+nikamat+päällekkäin+ja+ihokarvoitus+on+sillä+mallilla+että+tohtori+totesi+että+ilman+tuota+soffatyynyä+ei+tietäis+kumpi+on+etupuoli.
Mutta+oon+jo+täällä+voin+vakuuttaa.
23.06.2020 09:12
47 / 67