31.10.2020 Loy Kratong

Anonyymi

Muutama kuva eilisestä vesijuhlan avajaisista, kuvien laatu hieman heikohko kun Kale ei osaa kuvata, kuten kuvista saataa havaita, pässinpää.
By NumBall
ps. tänä vuonna juhlat oli poikkeuksellisesti järjestetty kolmeen paikkaan eripuolille hua hiniä, siivous urakkka on valmisti valtava, varsinkin syroxkin poiskerääminen on hankalaa kun sitä on näissa mereen laittettavissa laitteissa varsin paljon.
https://aijaa.com/4lsufo

52

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaahas, Hutsulan numeropalli olikin Karonin Loikkaria viettämässä, savusaunansa terassillä Espanjan Krabilla Jäämerellä.

• Anonyymi

Heijastuksista näkee että on kuvattu tietokoneen näytöltä.

• Anonyymi

Jaa jaa kuten kuopiossa on tapana, voi vakuuttaa että kuvat ovat itseni ottamia ja aitoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa kuten kuopiossa on tapana, voi vakuuttaa että kuvat ovat itseni ottamia ja aitoja.

On huomattu että vakuuttelet ihan päivittäin, usealla persoonallasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huomattu että vakuuttelet ihan päivittäin, usealla persoonallasi.

Petteri sekin on kuopion pojan harhoja, asut siis kuopiossa joten kuopio rulez.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri sekin on kuopion pojan harhoja, asut siis kuopiossa joten kuopio rulez.

Sinulle vastaisin että pattaya palsta rulez..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle vastaisin että pattaya palsta rulez..

onnellisesti thain kanssa aviossa 10-18 vuotta, riippuen profiilista viettää ympäri vuorokaudet päivystäen pattaya palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnellisesti thain kanssa aviossa 10-18 vuotta, riippuen profiilista viettää ympäri vuorokaudet päivystäen pattaya palstaa.

Yli 20 vuotta onnellisesti aviossa, muuten eilinen juhlapaikka joka kuvasta näkyy on yksi muutos Pattayaan nähden, tuolla ei haissut vieno paskanhaju kun mereltä päin tulee, paikka on muuten kuninkaan palatsin viereinen ranta, thaikkuja oli paljon jopa muutama suomalainen itseni lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 20 vuotta onnellisesti aviossa, muuten eilinen juhlapaikka joka kuvasta näkyy on yksi muutos Pattayaan nähden, tuolla ei haissut vieno paskanhaju kun mereltä päin tulee, paikka on muuten kuninkaan palatsin viereinen ranta, thaikkuja oli paljon jopa muutama suomalainen itseni lisäksi.

Onnellisesti ja onnellisesti. Aviossa kuitenkin. itseäni osuu silmään aina kun joku puhuu onnellisesta parisuhteesta ja viettää aikaa todella paljon pelkästään harrastuksiensa parissa yksin?

• Anonyymi

Eilen poistui joukostamme Sean Connery ja tänään viimeinen Mannerheim-ristin ritari Tuomas Gerdt. Ei ole oikein juhlatuulta nyt. Kunnioittaaksemme sotiemme veteraanien uhrauksia, vaalikaamme itsenäisen Suomen arvoja.
      Loy Krathong on valon juhla, eikä vesijuhla. Songkran taasen on vesijuhla uudenvuoden yhteydessä.

• Anonyymi

Moi NumBall!

Kiitos kuvista ja kertomastasi.

Loy Krathong on yksi Thaimaan hienoista juhlista, minun mielestäni ehkä hienoin. Minä miellän juhlan sekä valon, että veden juhlaksi. Chiang Maissa vietetään samoihin aikoihin myös Yi Peng juhlaa. Kaikkine oheistapahtumineen pidänkin Chiang Maita parhaana paikkana viettää Loy Krathongia.

Vastaavaa juhlaa vietetään myös Burmassa ja olisikin joskus mielenkiintoista päästä pällistelemään ja pähkäilemään, miten juhlat siellä eroavat Chiang Main juhlista.

Hua Hinin juhlia en koskaan ole päässyt todistamaan. Mielenkiintoista tuo mitä kerroit, että tänä vuonna siellä juhlat on jaettu kolmeen eri paikkaan. Tiedätkö mistä moinen johtuu, vai koronasta? Miten muuten ja missä juhlaa on Hua Hinissä aiemmin vietetty?

Styroxin mahdollinen käyttö osana Krathongien valmistus materiaaleista on mielestäni valitettavaa. Näin on myös monien thaimaalaisen mielestä. Joka vuosi kampanjoimaan siitä, että sitä ei käytettäisi, mutta aina sitä taitaa ainakin pieniä(?) määriä löytyä roskien joukosta. Outoa tämä tällainen etenkin jos ajatellaan, että Krathongin loyttaminen on eräänlainen puhdistautumisriitti, jolla myös hyvää onnea tulevalle vuodelle toivotaan.

• Anonyymi

Käki löytää tuollaiset paikat:

HuaHin Municipality is getting ready for the annual Loy Krathong Festival which will be held on Saturday, 31st October in five different locations:

• Hua Don Beach, Khao Takiab (near the ferry pier)

• Queen Sirikit Park, Soi 19

• Nong Kae Community

• Khao Takiab Community

• Khao Tao Reservoir

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HuaHin Municipality is getting ready for the annual Loy Krathong Festival which will be held on Saturday, 31st October in five different locations:

• Nong Kae Community

• Khao Takiab Community

• Khao Tao Reservoir

Kiitos yksinpuhelusta numerosensukka. Loy Krathong ei kuitenkaan ole vesijuhla kuten sanot, vaan valon juhla, eikä songkran ole riisijuhla kuten sanot, vaan se on thaimaalainen uusivuosi ja vesijuhla. Käsitteet "täällä thaimaassa" tuntuu aina menevän sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Nong Kae Community

• Khao Takiab Community

• Khao Tao Reservoir

Moi!

Kiitos käkittelystäsi.

Kuitenkin, kuten kirjoitin, tai yritin tarkoittaa.... omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia lähinnä kyselin tästä juhlasta. Ja Huom! Josta NumBall jo (aloituksessaan) oli kuvia aijannut.

• Anonyymi

Styroxin mahdollinen käyttö osana Krathongien valmistus materiaaleista on m"ielestäni valitettavaa"

Puhut asiaa; viime vuonna olin Khon Kaen keskustan järven rannalla kun lähettivät suuren määrän stryroksilauttoja joissa valot. Niitä lauttojen palasia oli 2kk myöhemmin joka paikassa....

Thaimaan jokaista suurta juhlaa varjostaa suuri roskaamisen määrä jota ei usein kerätä heti pois vaan tuuli riepottaa roskat suurelle alalle. Jomtien ja Dongtan beach'ille pisteet - ne siivotaan hyvin nopeasti ja kunnolla.

• Resupetterit Koi Raton on koirattomien juhla täällä Thaimaassa ja sen voin vakuuttaa. Meilläkin oli täällä kaksi pystykorvaista keskikaljannoutaja-dopparia mutta toisen söi käärme ja toinen joutui nanalla hirvikolariin, kun oli menossa junalla Jällivaaralle paimenthamaan poroloita. Koi Raton juhlassa muistelemme entisiä koiriamme ja laskemme ne täytettynä Kallaveteen kynttilä hännän alla.

• Anonyymi

Naapurinne kutsuvat tapahtumaanne " luiskaotta ralliksi" serkkusi konkkaavat ympäri pitäjää ja niillä kaikilla on sama nimi.

• Anonyymi

Vai ei osaa Kale kuvata. Mä tykkään numeroukko sun tyylistäs ja asenteestasi.

Lisäksi olet ainoa joka täällä sekopäiden palstalla juttelee järkeen meneviä asioita ja infoo thaimaan asioista sillai, että siinä on oikeeta tietoa

Nää muutamat apinat täällä vaan möykkää ja mölyää.

Täällä on helppo tuntea itsensä kokonaiseksi, kun näkee miten pahoin jotkut muut voivat.

• Anonyymi

Jos kerta minä itse noin sanon niin onhan se sitten niin. Tykkään kovasti omasta tyylistäni myös. Olenhan minä varsin tyylikäs ja lukenut tosi paljon. Kokenut itse enkä lue vikin pediaa. Näytöltä saa otettua parhaat fotot ilman että tulee corona.

NumDoll, HHN

• Anonyymi

Kiitos kommentista, tosiasia on kuitenkin että tiedän Thaimaasta liian vähän mutta pattayan rakkaat eivät senkään vertaa, ilman googlea eivät mitään, minä olen niin laiska etten viitsi edes etsiä googlesta, siksi jutuissa on epätarkkuuksia, jopa virheitä mutta ei ne minua haittaa...
        By NumBall HHN

• Anonyymi

Paappa kuva Hutsulan asemalta, ei netistä räpsäistyä

• Anonyymi

Kale kuvaa vain hutsulan leidareita , muut kuvat epäonnistuu aina.

Mutta laita vaan, kiva verrata vaikka tähän BB-Suomi ilmestykseen.

• Anonyymi

Ella eli se BBn leidari äänestettiin tänään ulos koko näytelmästä. Ehti jakaa suoltaan ahkerasti juovuspäissään kaikille ja kelepas. Hih, mikä kansa, hävettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ella eli se BBn leidari äänestettiin tänään ulos koko näytelmästä. Ehti jakaa suoltaan ahkerasti juovuspäissään kaikille ja kelepas. Hih, mikä kansa, hävettää.

Normaalit aikuiset katselee juurikin tuollaisia ohjelmia?

• Anonyymi

Numeromiehen avaus todisti kaikille, että hän ei ole Thaimaata nähnytkään.

• Anonyymi

Kuvien laatu on siksi surkea koska hän on ottanut ne näyttöruudulta videon pysäytyskuvasta joko youtubesta tai jonkun Facebook videosta. Siinä on aamu taas mennyt kivasti askarrellessa, mutta humalassa jälki ei ole kummoista.

laiffila, Vantaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvien laatu on siksi surkea koska hän on ottanut ne näyttöruudulta videon pysäytyskuvasta joko youtubesta tai jonkun Facebook videosta. Siinä on aamu taas mennyt kivasti askarrellessa, mutta humalassa jälki ei ole kummoista.

laiffila, Vantaa

Tokan kuvan keskivaiheilla kanavan rannassa seisovan miehen takana jalkojen juuressa heijastuu kameran tarkennusvalot tietokoneen näyttöruudusta sinertävänä länttinä jossa on kaksi valopilkkua. Selkeästi näyttöruudulta otetut kuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laiffila, Vantaa

Mistähän tälläinen vainoharhaisuus oikein kumpuaa, kyllä kuvat on otettu ihan oikeasti hua hinissä tuolla kuvassa näkyvällä kameralla, erittäin outoa että pitää etsimällä etsiä kuvista todisteita siitä että ne kopioitu netistä, eivät vaan ole, olen ne itse ottanut joskin tai toisesta laatu on huono, enkä tiedä mistä se johtuu, koska yleensä kameran kuvat on asiallisia... todennäköisesti joku ominaisuus päällä joka ei pitäisi olla, en tiedä.

Toisiaan paikkoja jossa juhlaa juhlittiin oli kolme, viime vuosina on ollut vain yksi, mutta syy on varmaan koronassa, ensimmäinen kuva on keskustasta, josta kulkue lähti liikkeelle keskustaan päin, itse lähdin toiseen suuntaan ja olin Queen Sirikit Park, Soi 19 hua hinin jotenkin tunteville samalla alueella sijatsee myös entinen immigration, mutta se on muuttanut nyt 15 kilsaa toiseen paikkaan.

Väkeä oli aika paljon, laitoin tuosta vielä yhden kuvan https://aijaa.com/DSX46t tuosta lähtee kulkue liikkeelle kohti keskustaa...

Pitää selvittää mistä tuo kuvien huono laatu johtuu, olisiko syynä se että otin kuvat google driveista jonne kamera siirtää ne automaattisesti, suurin osa kuvista on otettu siis tuosta kulkueesta 48Mt kokoisena, ja liikenteen jakajan päältä, rannalta kuvat on mistä sattuu, osan otin itse osan vaimo.

By NumBall, HHN

,HHN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tälläinen vainoharhaisuus oikein kumpuaa, kyllä kuvat on otettu ihan oikeasti hua hinissä tuolla kuvassa näkyvällä kameralla, erittäin outoa että pitää etsimällä etsiä kuvista todisteita siitä että ne kopioitu netistä, eivät vaan ole, olen ne itse ottanut joskin tai toisesta laatu on huono, enkä tiedä mistä se johtuu, koska yleensä kameran kuvat on asiallisia... todennäköisesti joku ominaisuus päällä joka ei pitäisi olla, en tiedä.

Toisiaan paikkoja jossa juhlaa juhlittiin oli kolme, viime vuosina on ollut vain yksi, mutta syy on varmaan koronassa, ensimmäinen kuva on keskustasta, josta kulkue lähti liikkeelle keskustaan päin, itse lähdin toiseen suuntaan ja olin Queen Sirikit Park, Soi 19 hua hinin jotenkin tunteville samalla alueella sijatsee myös entinen immigration, mutta se on muuttanut nyt 15 kilsaa toiseen paikkaan.

Väkeä oli aika paljon, laitoin tuosta vielä yhden kuvan https://aijaa.com/DSX46t tuosta lähtee kulkue liikkeelle kohti keskustaa...

Pitää selvittää mistä tuo kuvien huono laatu johtuu, olisiko syynä se että otin kuvat google driveista jonne kamera siirtää ne automaattisesti, suurin osa kuvista on otettu siis tuosta kulkueesta 48Mt kokoisena, ja liikenteen jakajan päältä, rannalta kuvat on mistä sattuu, osan otin itse osan vaimo.

By NumBall, HHN

,HHN

Mielenkiintoista että kehut lähes päivittäin it taidoillasi mutta nyt et kuitenkaan ymmärrä puhelimesi kameran asetuksista mitään. Näytöltä kuvattuja kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista että kehut lähes päivittäin it taidoillasi mutta nyt et kuitenkaan ymmärrä puhelimesi kameran asetuksista mitään. Näytöltä kuvattuja kuvia.

Maailmassa on paljon asioita mistä en tiedä yhtään mitään, mutta tiedän sentään missä kuvani olen ottanut
        by NumBall Hhn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on paljon asioita mistä en tiedä yhtään mitään, mutta tiedän sentään missä kuvani olen ottanut
        by NumBall Hhn

Olet siis kokemusperäinen näyttöruutumatkailija. Illu Illuusio lempinimeltään. Hiekkaharjun Hobin Ruud, ottaa kelakorvauksen veronmaksajain kautta ja antaa ne takaisin valtiolle Alkon kautta. Apteekki ja lääkereissut kustantaa kunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall, HHN

,HHN

Moi NumBall!

Alkuun anteeksi tätä pyytäisin, että nyt vasta ehdin vastailemaan -- ja mutta kiitos uudesta hienosta kuvasta.

Loy Krathong - valon ja veden juhla - on hieno ajankohta Thaimaassa, etenkin Chiang Maissa, yrittää ottaa näyttäviä kuvia.

Haasteelliseksi näyttävien kuvien ottamisen tekee mielestäni useampi eri asia. Eräs näistä mielestäni on valaistusolosuhteiden ja erinäisten esim. katuvaloista tulevien häiritsevien vastavalojen hallinta. Usein eri kameroiden automatiikka ei näitä hallitse ja osaavan kuvaajan ehkä kannattaa ainakin osittain yrittää käyttää kameransa mahdollisia manuaalisiasäätöjä.

Mitä tulee tuohon nyt aijaamaasi kuvaan, niin se on mielestäni oikein hieno. Oma mielenkiintoni kuitenkin kiinnittyi tuohon kuvassa näkyvään kylttiin. Kuvasi ei taida olla aivan kulkueen alusta otettu?

Noh, oli tai ei - niin tähän täälläkin käytyyn keskusteluun viitaten - kyltin tekstin sisältö on ainakin osaltaan aika huomion arvoinen. Vai mitä mieltä olet sinä tästä?

Malta en siis olla kysymättä, että otitko sinä vai vaimosi tämän ko. kuvan?

Palatakseni vielä hieman kuvien laatuun, niin minun mielestäni tuo mainitsemasi 48Mt koko on aika hurja. Näkisinkin, että tuo, kuinka monen Mt:n kuvia kamera pystyy tuottamaan ei ole kuvien laadun kannalta niin merkittävää kuin esim. on kamerassa käytettävien objektiivien valovoimaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi NumBall!

Alkuun anteeksi tätä pyytäisin, että nyt vasta ehdin vastailemaan -- ja mutta kiitos uudesta hienosta kuvasta.

Loy Krathong - valon ja veden juhla - on hieno ajankohta Thaimaassa, etenkin Chiang Maissa, yrittää ottaa näyttäviä kuvia.

Haasteelliseksi näyttävien kuvien ottamisen tekee mielestäni useampi eri asia. Eräs näistä mielestäni on valaistusolosuhteiden ja erinäisten esim. katuvaloista tulevien häiritsevien vastavalojen hallinta. Usein eri kameroiden automatiikka ei näitä hallitse ja osaavan kuvaajan ehkä kannattaa ainakin osittain yrittää käyttää kameransa mahdollisia manuaalisiasäätöjä.

Mitä tulee tuohon nyt aijaamaasi kuvaan, niin se on mielestäni oikein hieno. Oma mielenkiintoni kuitenkin kiinnittyi tuohon kuvassa näkyvään kylttiin. Kuvasi ei taida olla aivan kulkueen alusta otettu?

Noh, oli tai ei - niin tähän täälläkin käytyyn keskusteluun viitaten - kyltin tekstin sisältö on ainakin osaltaan aika huomion arvoinen. Vai mitä mieltä olet sinä tästä?

Malta en siis olla kysymättä, että otitko sinä vai vaimosi tämän ko. kuvan?

Palatakseni vielä hieman kuvien laatuun, niin minun mielestäni tuo mainitsemasi 48Mt koko on aika hurja. Näkisinkin, että tuo, kuinka monen Mt:n kuvia kamera pystyy tuottamaan ei ole kuvien laadun kannalta niin merkittävää kuin esim. on kamerassa käytettävien objektiivien valovoimaisuus.

Moi Senssu!

Alkuun anteeksi pyytäisin tätä, että nyt vasta kysyn missä viipyy kuva kuksastasi Chiang Main lehden päällä?

Kamerasi objektiivien valovoimaisuus heikolla tasollako ollen, vaiko vai manuaalisäädöt pikkasen haasteellisia ollen?

Kiitos kuitenkin kaukoputkesi kuvista matkamuisto norsuineen.

PS. On se vaan jännää, että jollakin ystävälläsi TÄÄLLÄ Hua Hinistä on samanlainen kaukoputki ja matkamuisto norsu kuin minulla TÄÄLLÄ ollen.

• Anonyymi

BB Ella tuli sairaan kateelliseksi Paulalle, noin siis suomi-leidari toimii, mites nuo Hutsulan leidarit, laita vaan kuvakokoelmasi jakoon, ihan instastreeminä, katotaan miten sulla peitto heiluu kun pääset leikkuihin .

• Anonyymi

Väität kolmeen eri paikkaan, etkö osaa edes kuuklettaa ja lukia lontoota, ainakin VIITEEN eri paikkaan nuo oli sijoitettu.

Räjähtikö Niuvan kiljupönttö ?

• Anonyymi

Hän ei lue. Hän kokee itse. Käynyt kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja kaikissa go go baareissa. Hän näkee historian itse ja kyselee osoitetiedot ohikulkijalta, tunnustelee omin käsin muovi-ikkunat ihan itse. Marjastusta ja tähtiharrastusta hän ei tee itse vaan katselee sitä netistä koska netissä on paremmat kuvat kuin metsässä.
        Kaikki muut hän tekee itse. Ajokouluttajana hän opetteli salen parkkipaikalla ajamaan wavella ihan itse ja saavutti harleysensein arvonimen. Silloin hän oppi vastaohjauksen salat. Sitää ennen hän kuitenkin kertoi Suomessa ajaneensa isoilla pyörillä nokkapyörä ilmassa jo ennen wave-kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei lue. Hän kokee itse. Käynyt kaikissa Thaimaan kaupungeissa ja kaikissa go go baareissa. Hän näkee historian itse ja kyselee osoitetiedot ohikulkijalta, tunnustelee omin käsin muovi-ikkunat ihan itse. Marjastusta ja tähtiharrastusta hän ei tee itse vaan katselee sitä netistä koska netissä on paremmat kuvat kuin metsässä.
        Kaikki muut hän tekee itse. Ajokouluttajana hän opetteli salen parkkipaikalla ajamaan wavella ihan itse ja saavutti harleysensein arvonimen. Silloin hän oppi vastaohjauksen salat. Sitää ennen hän kuitenkin kertoi Suomessa ajaneensa isoilla pyörillä nokkapyörä ilmassa jo ennen wave-kokemusta.

Muutama kuva siivotusta juhlasta... DMCVqT hua hinin kuningattaren puistosta...
        Kale kehittyy, pattayan rakas taas ei niinkään.
        By NumBall HHN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama kuva siivotusta juhlasta... DMCVqT hua hinin kuningattaren puistosta...
        Kale kehittyy, pattayan rakas taas ei niinkään.
        By NumBall HHN

Hyvä Kale! Kale kehittyy. Viiskymppisenä vapautettiin Kale jo peruskoulun tukiluokalta itsenäiseen elämään laitokseen omaan huoneeseen, kun äitee siirtyi ajasta ikuisuuteen eikä ollut kettää ennää keittelemässä puurova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän nyt etsimään töitä sinäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Kale! Kale kehittyy. Viiskymppisenä vapautettiin Kale jo peruskoulun tukiluokalta itsenäiseen elämään laitokseen omaan huoneeseen, kun äitee siirtyi ajasta ikuisuuteen eikä ollut kettää ennää keittelemässä puurova.

Se nyt on aivan sama mihin mielikuvituksesi luoman Kalen sijoitat, ja puuroa nauttimassa, onhan se tai hän samaa sarjaa onkopoikien, amalian lerppojen kanssa, mutta olisi hieman kornia että ovat samasssa laitoksessa kanssasi, nauttimassa samaa puuroa 50 vuotiaana, kun sinä reppana kulutat aikaasi maleksimalla verovaroin kustannettuna joten nauti puurosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on aivan sama mihin mielikuvituksesi luoman Kalen sijoitat, ja puuroa nauttimassa, onhan se tai hän samaa sarjaa onkopoikien, amalian lerppojen kanssa, mutta olisi hieman kornia että ovat samasssa laitoksessa kanssasi, nauttimassa samaa puuroa 50 vuotiaana, kun sinä reppana kulutat aikaasi maleksimalla verovaroin kustannettuna joten nauti puurosta.

On ihan todellinen henkilö tuo Kalervo S. Asui vielä 2018 Cha amissa, mutta facessa ilmoitti asuvansa Hua Hinissa.

Hänen talonsa oli myynnissä vielä viime vuonna. En tiedä onko mennyt kaupaksi, mutta ilmeisimmin on mennyt, ja hän on nyt Suomessa.

Hän on isänmaallinen mies sosiaalisen median päivitysten perusteella, joten kyseessä et ole sinä. Kale on suomalainen kunnon mies.

T 2010

• Anonyymi

Hahmo numball juttelee eniten tällä pattaya palstalla vaikka on hua hinnistä vaikka sillä on oma palsta.
      Kaikista tarinoista päätellen ei oikeasti asu siellä.
      Sairas yksilö trollaa tällä palstalla. Kaikki johtuu siitä että siellä joku hässii.

• Anonyymi

Sinä voin käyttää sanamuotoa täällä sinä siellä, eikä siellä poju...
        By NumBall HHN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voin käyttää sanamuotoa täällä sinä siellä, eikä siellä poju...
        By NumBall HHN

Minä voin käyttää sanamuotoa täällä sinä siellä, eikä siellä poju...
        By NumBall...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin käyttää sanamuotoa täällä sinä siellä, eikä siellä poju...
        By NumBall...

Simo kylmähuoneessaan.

• Anonyymi

Isaanissa "Loi Kretonki" on Sadon juhla. Nimetty ekan riisisadon valmistumisen mukaan.

Tämä tieto minun Isaanin riisipellolta, ei Gooccelista. Kaatavat just nyt ekaa satoa. Piti olla mukana mutta.....

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Olikohan tämäkin oikein kun Niuvanniemessä vesijuhlan aikana päälleni heitettiin kesken käynyttä kiljua?

• Anonyymi

Siinä meni kiljuannos aivan hukkaan.

• Anonyymi

Kunhan ei vaan aamaaliaa pommittele sua gamppihampin spermoilla, joita säilytellyt lootassaan

• Anonyymi

hyi helevata, tässähän menee Niuvan maine

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      117
      3257
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      251
      2054
    3. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      63
      1984
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      136
      1879
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1382
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      96
      1285
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1247
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1205
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59