Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tässä+on+ollu+ihoa+ikävä,+sillä+kaatusisin+naamalleni+juhannus+koggoon+hoivapirtin+takabihalla.
23.06.2020 05:04
Resupetteri,+kun+minä+en+saa+madgustaa+niin+ei+kugaan+muugaan+saa+madgustaa.+ollaan+sitten+matkailun+kaipuussa+kaikki+mutta+voin+vakuuttaa+että+oon+jo+täällä+nauttien+ilmaisesta+ihokosketuksesta.+Hoitaja+just+rasvasi+takaosastoni+kun+horjahin+tupakki+paikalla+nokkobensaaseen+sätkää+kääriessä.+Pari+isompaa+jurmua+tuli+kun+siellä+pensaassa+oli+piikkilanga+aita+sisäs.
23.06.2020 04:57
Hyvin+sanottu+Hua+Hinin+mies!+On+nää+resupettereitä...+sillon+kun+mä+olin+2008+vuonna+tsiang+maissa+äiteen+kanssa,+niin+meillä+oli+oikeat+lentoliput++eikä+mitään+sähkö+posteja+tai+äly+goodeja.
Tulostettiin+ne+savonlinnan+pää+kirjastossa.+Katselin+sitä+tulostetta+koko+bussi+matkan+seutulan+lento+kentälle+ja+etu+käteen+jo+jännitti+näkyykö+perillä+norsuja.+äiteetä+jännitti+mitä+maksaa+riisi+annos+ja+onko+se+liian+tulisda+mun+ärtyvälle+suoli+yhtymälle.+
Kaikki+meni+hyvin+ja+ekasta+kaupasta+löytyi+nakkeja.+huoneessa+ei+ollu+mikroa+ni+lämmitettiin+osa+kainalossa+ja+osa+parvekkeella.+oli+ihan+tosi+mukavaa+että+ihan+hihguin+aina+välillä.
22.06.2020 18:28
resupetteri+joutuu+ostamaan+rahalla+kalalta+ihokosketusta...+tai+suomukosketusta....+sitten+tuleekin+kusiset+paikat,+hiili+jalanjälki+ja+hotellin+sokkeli+on+halki..+korjaus+velka+tulee+ja+saaste+pilvi..+Kävin+ennen+kuusi+kertaa+vuodessa+pattajalla+mutta+nyt+lautta+ei+kulje+enää+kuin+pattajalta+poispäin.+Juttelin+keskus+rikos+poliisin+kanssa+känsäinvälisistä+asioista+ja+hän+esitteli+minulle+togumentteja+resupettereiden+karkotus+määräyksistä.+Tulee+bannia+11+vuotta.
21.06.2020 20:00
Resupetteri.....+kerran+näin+niin+siistin+mopon+tsiangmaissa,+että+meinasin+tulla+hulluksi.....+itse+asiassa+tulinkin+ja+minut+siirrettiin+toiselle+osastolle,+jossa+on+rööki+parvekkeellakin+kalderit+ettei+hybbää.
18.06.2020 10:08
Kävelin+resupetteri+tutun+laivaston+komendajan,+arvovaltaisen+pomrestarin,+kunnian+arvoisen+terveys+virkamiehen+ja+kansainvälisen+poliisi+bäällikön+kanssa+laadukkaassa+kello+hameessani+pitkin+autiota+hiekka+rantaa+ja+siinä+he+sitten+kertoivat+luotta+muksellisesti+erilaisisista+toimista+joilla+tulee+pattajan+pojille+kusiset+paikat+ja+karateeni+10+vuotta+alkaen.
Aikovat+purkaa+palmut+ja+ranta+hiekat+pattajalta+jotta+niitä+ei+tarvita+kun+tulee+katoturisti+ja+niissä+on+pakteereja+kaiken+laisia.
Sitten+nähdään+mikä+on+pattajan+poikien+kasti+kun+istuu+karhotus+keskugsessa+ilman+ihokosketusta.
16.06.2020 14:52
Kun+olin+äiteen+kanssa+Valittujen+Palojen+palkintomatkalla+2008+niin+nähtiin+kun+ronsut+pelasi+potku+balloa.+Käitiin+meressä+sitten+mulla+oli+gellukkeet.+Huusin+äitille+että+mie+sorrun+mereen+mie+sorrun+mereen!+Äiti+sanoi+että+höpsö+se+on+vaan+kakka.+Sitten+mentiin+maasto+vitaralla+markkinoille+mutta+se+hajos+ylä+mäessä+ja+tultii+mini+pussilla+takas.
16.06.2020 11:00
Hei+maalais+pojat!+Olen+sala+peräinen+kostaja+Stadin+Maista,+juntit.+
Ikkunastani+näkyy+lasku+varjo+hyppyjä.+Laitan+teidät+aivo+pesulla+ajattelemaan+itseäni.+Itse+en+uskalla.+Välillä+täältä+pesee+tulee+porkkanaa,+villa+lankaa+ja+korkoja+korkojen+kera.+Käyttäisi+itsekin+korko+kenkiä,+mutta+kihti+pakottaa+varpaita+vimmatusti+kuin+olis+palavia+tuli+tikkuja+varbaan+kynsien+alla.+Muuten+söisisin+silliä+ja+joisisin+oludda.
15.06.2020 12:34
Kannattaa+miettiä+resupetteri+kaksi+kertaa+mitä+sanot..+Tässä+videossa+esiinnyn+ensimmäisenä+ehdokkaana+gunk+fu+elo+kuvaan+ja+rooli+tuli.+Sensein+oppilaat+jatkaa+sitten+siitä+ja+denzel+washington.
https://www.youtube.com/watch?v=dHUwtKBcS7E
07.06.2020 15:32
Osaan+päästää+niin+kimeän+khiai+huudon,+että+kukkaruukut+halkeaa.+Se+ääni+tulee+syämmen+pohjasta+tuolta+alhaalta+ja+samalla+on+pilalla+tapetit+ja+tunnelma..+resubetteri..
07.06.2020 15:14
Minuun+ette+likaisia+sormianne+työnnä.+Vaikka+kellohameeni+alla+ei+ole+muuta+kuin+mehevä+pehko,+niin+se+ei+tarkoita+että+se+olisi+vapaata+riistaa.
07.06.2020 11:16
Resupetteri+mä+ootan+täällä+paraisissa+niitä+poimijoita..+ihanaa+jos+niitä+tulee.+Otan+uuden+oman+hoitajan+niistä+sitten+itelle+diu+diu!+Kampasin+hampaat+ja+harjasin+ala+karvat+nätiksi+ja+pistin+hajua+kainaloon.+säästeliäänä+miehenä+laitoin+vain+toiseen+kainaloon,+koska+en+tarvi+molempiin+kainaloihin+omais+hoitajaa.+Haisee+hyvälle.+Barfyymin+nimi+on+"ilta+kakolassa"
03.06.2020 17:40
Hyvin+sanottu+etelän+veli!+On+nää+pettereitä..+Oon+ite+jo+rasvannu+rensselin+jos+noita+alkaa+tulla+sellasta+just+miehistä+miestä+apua+khiai!!!!+nyt+on+hyvät+sävärit+ja+ne+osaa+tehä+sen+myös+sormilla+ja+kielillä.+Annoin+mun+pildelle+jo+piiskaa+vähän+ni+pääsee+viiliksiin+uu+la+la+laa..
01.06.2020 12:05
Hyvä+etelän+mies!+Tuohon+ei+pysty+pattajan+resupetterit!+Mä+luulin+kerran+SSRI-yliannos+päissään+olevani+urho+kekkosen+näköinen+pisuaari+johon+kaikki+kävi+lorottelemassa+vuoron+perään.+Heräsin+koira+puistosta+ilman+housuja.+Täysi+kuu+oli+ja+suet+ulvo.+Kaikkein+ihmeellisintä+oli+että+viimenen+muistikuvani+oli+Turengissa+apteekissa+kolme+päivää+aiemmin,+että+millä+hitolla+mä+olin+joutunut+Savonlinnaan+ja+johonkin+koirapuistoon?+Mis+mun+housut?
28.05.2020 15:08
Hyvinkin+tuttuja+tuntemuksia.+Mulla+ku+on+toi+krooninen+olutputkentulehdus+ja+keliakia+ja+laktoosi-intoleranssi+ja+ärtyneen+suolen+oireyhtymä,+keuhkoahtauma,+refluksitauti+ja+mahahaava+ni+joutuu+vähän+kattomaan+missä+on+minkin+verran+etanolia+tai+propanolia+mitää+suuhunsa+tai+muuhunsa+laittaa.
28.05.2020 08:41
Ootko+koskaan+kokeillu+työntää+margariinilla+rasvattua+uimalakkia+hanuriin?+Kuulostaa+ihan+moottoripyörältä+kun+kaasuttaa?+Ite+tein+nii+että+laitoin+voinapin+eka+sinne+ja+sitte+lätsän.
Eteerinen+vaimo+kysyi+missä+uimahattu+ku+se+olis+ollu+menossa+paraisten+saaren+laituri+hyppytorniin+leiskauttamaa+kaksois+slutsin+puoli+volleylla.+Enhän+mä+ilennyt+tunnustaa+mutta+sitten+päästin+potaton+ni+se+heti+arvas+että+ei+hitto+taas...
28.05.2020 08:29
Ennenkuin+edes+ajattelet+ajamista+niin+sinun+on+hallittava+vasta+ohjaus.+Minun+kurssilla+voi+tulla+orpojen+perään.+Täällä+Thaimaassa+joutuu+karkotus+keskukseen+resupetterit+ja+tulee+ikävät+paikat+jos+ei+ole+mitä+voi+vakuuttaa,+voin+vakuuttaa+tämän+sillä+olen+ollut+jo+kauan+täällä+Thaimaassa.+Ladaa+tänne+meri+kontissa+halvalla+ei+saa+ja+sen+voin+vakuuttaa.+Herkulliset+kocktailit+täällä+Thaimaassa+on+40+patia+ja+sillä+syö+koko+illan+hyvin+harrin+paikassa.+Hyvä+ystäväni+Santtu+kertoi+että+kun+vespan+kahvasta+kääntää+niin+vauhti+tublaantuu.+Minulla+onkin+sanonta+joka+kertoo+kaiken+olen+naisen,+vedä+sarvesta+niin+mennään+toiseen+suuntaan+ja+sitten+kun+pukkaa+siitä+toisesta+sarvesta+niin+mennään+vaan+ja+bussilla+loput.
27.05.2020 17:32
Resupetteri+voin+vakuuttaa+että+minäkin+ja+ilmaiseksi+heti+aamulla.+Ilman+kustannuksia+ja+laskutusta+se+hoitui.+Olin+siinä+vaan+kontallaan+ja+se+teki+höpötitiä.+Laulatti+aamulla+kun+hän+oli+lähtenyt+ja+elämäm+tuntui+ihanalta.+Tämä+jäi+korvaan+madoksi..
https://www.youtube.com/watch?v=BUkmSGFmkUw
27.05.2020 17:13
Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+täällä.+olut+jo+kauan..+Säädin+juuri+Rolls+Roycen+V12+venttiilid+ja+tilasin+englannista+tulban+hatut.+Tämän+voin+vakuuttaa,+mutta+kamera+on+rikki+enkä+pysty+nyt+ottamaan+kuvaa.+Laitan+vanhan+kuvan+kuksasta+uudelleen+passen+kannen+kanssa+ja+sen+voin+vakuuttaa.
27.05.2020 17:07
Resupetteri+kerran+olin+niin+omassa+kastikkeessani+että+piti+tulla+balokunta+pesemään+paigat.+Kylmähuoneessani+sai+alenuksen+sähkö+laskusta+vaikka+mulla+seinät+taltioi+kylmää+ihan+oikeesti+ne+taltioi
27.05.2020 14:07
48 / 67