Kyllä näkyy suomipojan mielisairaus

Anonyymi

Kun vilkaisin palstaa, ei voi kuin todeta että suomalaiset on päänsä juoneita mielisairaita. Ei niiden jutuissa ole mitään järkeä. Tällaista väkeä kun siellä käy?

18

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi syytä pistää Pattayalta suomeen saapuvat matkustajat jo lentoasemalla eristyksiin ja kaikkien psyyke tulisi tutkia ennen kuin päästetään ulos, jos enää päästetään.

    • Anonyymi

      Ei ne mielisairaat kirjoittajat ole siellä Thaimaassa käyneetkään, onneksi.

      • Anonyymi

        Niin taitaa olla. Tulee jostain suljetulta nämä oksennukset.


    • Anonyymi

      MegaSkitso aloittanut päivän yksinpuhelut ja poistatukset

    • Joo mäkin vilkaisin tätä palstaa. Huomasin olevani ainoa täysbäinen täällä. Ajellaan just jahdilla Aimon kanssa porvoon jokea pitkin kohti siamin lahtea. Kuksat täynnä laatujuomaa ja yläosattomat ja muut vähä osaiset ui tossa ympärillä.
      Öljykorkin hattu vissii löysällä ku jotaki vuotaa tonne veseen koko ajan. Patarumpu vartaloinen Aimo yritti virtsaa reelingin yli mutta unohti avata sepaluksen. Heheh! Kato ku se ei nää sitä. Jotain meinasin ostaa kohtuumiljoonilla tänään mutten oo kekannu vielä mitä. Ehkä saari tai baari olis kiva ja Aimolle kusilaari.

    • Anonyymi

      Lähinnä aloittajan mielisairaus, hänhän näitä älyttömiä ketjuja aloittelee

      • Anonyymi

        Etkö huomaa aloittajan aktivoineen Pattayan rakkaiden mielisairaimman SENSSUCHLANGMAIN?
        Tuohan on 44 kuten kirjoitti ja aiemmin esiintyen 2010:n asiamiehenä, ystävän, bestiksenä ja valtakunnallisen rakennusliikkeen työpäällikkönä ja osakkaana.
        Interbet tarjoaa rajattomat mahdollisuudet mielisairaille.


    • Anonyymi

      Elähän nyt nämähän ovat kertoneet olevansa varakkaita, viriileja jopa alfauroksia, jotka jakavat morsiamensa kaltaistensa kanssa ja ovat siitä jopa ylpeitä.

      • Anonyymi

        Toinen mikä näitä pellejä yhdistää on Suomalaisen naisen pelko, tämä hirviö on amalia nimeltään, vaikuttanut palstalla jo toista kymmentä vuotta.


      • Anonyymi

        Sinun rinnalla diakonissalaitoksella letkuissa makaava muumio on viriili alfauros. Sinä lerppis olet aivan finaalissa. Kannattaisi nuo viimeiset ajat käyttää fiksummin kuin lässyttää hevonpaskaa matkailupalstalla jonne ei ole mitään asiaa eikä aasinsiltaa omassa elämässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun rinnalla diakonissalaitoksella letkuissa makaava muumio on viriili alfauros. Sinä lerppis olet aivan finaalissa. Kannattaisi nuo viimeiset ajat käyttää fiksummin kuin lässyttää hevonpaskaa matkailupalstalla jonne ei ole mitään asiaa eikä aasinsiltaa omassa elämässäsi.

        Tuo on kanssa yksi mielisairauden muoto, ja varsin paha sellainen... voitko kertoa missä hua hinissä on diakonissalaitos niin käyn itseäsi moikkaamassa, olet sinä surkea tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen mikä näitä pellejä yhdistää on Suomalaisen naisen pelko, tämä hirviö on amalia nimeltään, vaikuttanut palstalla jo toista kymmentä vuotta.

        Moi!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... eikös tuo toistakymmentä ollen yhdys sana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... eikös tuo toistakymmentä ollen yhdys sana?

        Olles terkkuja.


    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo asuvansa Hua Hinissa, Chiang Maissa, Vantaalla, Helsingissä, Espanjassa sekä Paraisissa. Välillä Phuketissa. Kuusi kertaa vuodessa Pattayalla. Veneilee kolmessa eri maassa ja puolen tusinaa yritystä on. Hua Hinissa asuu vaihtotalossa, johon äskettäin muutti. Suomesta myi Kulosaaren ja Kaskisaaren miljoonahuvilat. Salahuviloissa Cha amissa ja Chonburissa piipahtelee silloin tällöin. Välillä ajaa lentäen Harleylla halki Thaimaan ja istuukin vartin päästä jo taksissa.
      Alunperin oli Toyota Yaris. Nyt on V12 Rolls Roycet ja Mersut ja kolme moottoripyörää, mutta kulkee bussilla. Miljoonista huolimatta pitää ruokabudjettipäiväkirjaa.

      Siinä on yhdelle miehelle hommaa kun ottaa vielä huomioon että on oikea liikemies ja arvostettu karatesensei. Varmaan pitää kiirettä. Perhekin on jossa vaimo ja pieni koulupoika.

      • Anonyymi

        Ja tämä chiang main harvapää ei tee töitä, mutta hän tekee salaista työtä netissä, työtä jota hänen mukaansa me emme koskaan saa tietää?

        Tuskinpa kuitenkaan kovin vastuullisesta työstä on kysymys. Ne ei kajahtaneille operatiivisia suojatöitä tuppaa järjestelemään, jos ei ole poliittisia suhteita mihinkään suuntaan. Senssun kaltaiset tuskin ehtivät suhteitaan vaalimaan, koska aktiviteettiä tuntuu olevan herralla ja paljon. Tämän pääaktiviteetin ollen suomi24 foorumeilla postailee
        unelmiaan tuntemattomille ja kovasti itsekkin yrittäen uskoa, myös elävänsä kuten kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä chiang main harvapää ei tee töitä, mutta hän tekee salaista työtä netissä, työtä jota hänen mukaansa me emme koskaan saa tietää?

        Tuskinpa kuitenkaan kovin vastuullisesta työstä on kysymys. Ne ei kajahtaneille operatiivisia suojatöitä tuppaa järjestelemään, jos ei ole poliittisia suhteita mihinkään suuntaan. Senssun kaltaiset tuskin ehtivät suhteitaan vaalimaan, koska aktiviteettiä tuntuu olevan herralla ja paljon. Tämän pääaktiviteetin ollen suomi24 foorumeilla postailee
        unelmiaan tuntemattomille ja kovasti itsekkin yrittäen uskoa, myös elävänsä kuten kirjoittaa.

        Kirjoituksiesi, siis jokapäiväisten samanaiheisten kirjoituksiesi johdosta tiedustelen onko sinulla kaikki hyvin myös äitisi mielestä?


      • Anonyymi

        Olisi kiva tietää uskooko tämä kaapo, näihin itse keksimiinsä juttuihin, jossa yhdistelee usean kirjoittajan juttuja, on siinä kuitenkin yhdelle miehelle hommaa, mutta jos elämäänsä auttaa mikäs sitten siinä, mutta vaimoa saatikka lasta tällä kaapolla en soisi olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä chiang main harvapää ei tee töitä, mutta hän tekee salaista työtä netissä, työtä jota hänen mukaansa me emme koskaan saa tietää?

        Tuskinpa kuitenkaan kovin vastuullisesta työstä on kysymys. Ne ei kajahtaneille operatiivisia suojatöitä tuppaa järjestelemään, jos ei ole poliittisia suhteita mihinkään suuntaan. Senssun kaltaiset tuskin ehtivät suhteitaan vaalimaan, koska aktiviteettiä tuntuu olevan herralla ja paljon. Tämän pääaktiviteetin ollen suomi24 foorumeilla postailee
        unelmiaan tuntemattomille ja kovasti itsekkin yrittäen uskoa, myös elävänsä kuten kirjoittaa.

        Haaveillut lisätienesteistä hommaamalla mainosklikkauksia, mutta huomannut ettei sillä duunilla pysy viinoissa vaan saa ainoastaan hiluja. Haaveilee myös moderaattorin hommista. Tarjoutunut takuulla ilmaiseksi, mutta moinen törky vetää koko sivuston maineen lokaan niin ne moden hommat ei hällä ole pitkäikäisiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe