Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaimo+valkkasi+tässä+meille+vähän+paremmat+vappulihat+meidän+hua+hinin+konseri+duunarin+krilliltä+kun+sattu+tuleemaan+valtion+apu+paaterot+tilille.+0fgThR
Riisin+kanssa+erin+omaista.+vertailua+tarvidaan+kellä+komein+vaimo.
02.05.2020 08:07
Mulla+aika+helbbo+elämäm.+Aamu+yöllä+pisu+ja+pattajan+palstaa.+Kuuvelta+bisu+ja+pattajan+palstan+tarkistus.+seiskalta+buuro+ja+nettiin.+joku+on+voinut+jo+avata+pelin.
koneella+menee+puolille+päivin+ja+sitten+lounas.+lauletaan+tei+tehään+samalla+satu+jumppa+venytellen.+sitte+taas+pattajaa+kuuteen+saakka+ja+päivällien.+siitä+heti+pattajan+juttui+kattomaan.+ilta+maitoa+voi+juoda+samalla+kun+on+pattajan+palstalla.+illalla+jatkan+samoissa+merkeissäni.+juhla+pyhinä+menee+puolille+öin+ja+ylikin.+Oma+ennätys+täällä+on+22+tuntia+vuoro+kautessa.+normi+seddi+on+16.+
päivisin+täällä+thaimaassa+ajellaan+laatu+jahdeilla+ja+tasokkailla+motskari+pyörillä+karatea+ja+orpoja+obettaen+ravintoloiden+duunareiden+kanssa+jotka+suunnittelee+samalla+siinä+barketti+lattioita.+ei+tarvi+kedään+lomauttaa+vastuun+otamme+heidän+talo+lainoisdaan+vaimo+kanssa+kylbylässä+maleksien+moottori+radalla.+emme+arvosta+rahaa+vaan+elämäm+muita+arvoja+omaan+kastiin+kuuluen.
02.05.2020 07:52
Mun+vaimo+on+kova+soppailemaan.+Lähti+kax+kuukautta+sitten+ostamaan+riisiä+ja+tsiliä,+eikä+oo+vieläkää+tullu+takas.
01.05.2020 18:31
Kävin+hakemassa+pojan+töisdä+vähän+ladukkaammaalla+pyörällä.+ostin+sattumalda+kun+olin+vaki+smuuti+paikassani+istumassa+sanoma+lehdellä.+eivät+anna+istua+enää+ilman+lehdeä+erään+vesi+vahingon+vuoksi.+poika+oli+tehnyt+tänään+monta+pig+mäggiä+töissä+ja+häbi+miilin+joka+on+hyväksi+elin+tasolle.+nyt+menemme+ratalle+kiemurtelemaan+vaahto+muovia+kun+olemme+syön.+H3reVd
01.05.2020 17:25
Hyvin+sanottu+etelän+mies.+Pisteet+sulle+propsit.+Pyyhit+juuri+tatamin+puhtaaksi.+On+kamalaa+kun+pattajalla+on+rosputoitu+ja+suomalainen+pervomies+samaan+aikaan+toteuttamassa+epä+normaaleja+mieli+halujaan+niiku+golfia+ja+uintia.+Pahimmat+syö+suomi+baarissa+ikean+lihabullia+thaimaassa.+Sitten+vielä+tykkäävät+niistä+peruna+muussilla.+Veneellä+mennään+saarelle+tupakoimaan+ja+ollaan+olevinaan+jotakin+halvan+viinan+kanssa.+Yksi+pattajan+ukko+vuokrasi+moottori+pyörän,+kun+ei+ole+omaa.+sillä+ajeli+sitten+vastaan+tulijoiden+kaistalla+ilman+vatsaohjausta+ja+ei+tiedenään+vaguutuksia.+Tulee+liriset+paikat+kun+boliisi+vie+katumus+keskukseen.+siellä+sitten+on+petteri+ja+tulee+kymmenen+vuoden+paniini+maahan.+ei+mitään+asiaa+enää.+siinä+se+on+sitten+se+petteri+pojun+pariisi.
01.05.2020 16:11
resupetteri..+tuttu+dullimies+laittoi+niihin+kyllä+tuoreet+leimad+kun+menin+tudun+poliisibäällikön+kanssa+leima+myymälään+dullissa+buvarnashumissa
27.04.2020 13:34
Se+on+totta.+resupetterit+saa+porkkanaa+mitä+tilaa+villa+langalla.+Oppivathapahan+mistä+ostavat+ihoon+kosketusta.+Nuudeli+on+hyvää+aivoruokaa+ja+nyt+kun+meidän+vaimon+veljen+siskojen+miesten+vaimoilla+on+ravindolat+kiinni+niin+me+kasataan+pala+peliä+tieto+koneella.+Yx+teki+tosi+hienon+kuvan+ja+me+muut+taputettiin+että+nyt+ei+tarvi+ketää+lomauttaa+humaanisti+vaan+me+puhalledaan+yhteen+hiiteen.+Nyt+ne+saa+maksettua+siskon+vaimojen+miesten+veljien+talolainat+jotka+minä+takaan+oleskeluluvattomana,+työluvattomana+ja+yritysluvattomana.+Henkilökohtaisista+syistä.
26.04.2020 14:08
Resupetteri,+mun+auto+matto+on+hienompi+ku+sun+automatto.+Laatu+on+ihan+eri+tasoa+ja+sun+matto+on+kuraa.+mun+mädsboks+autoissa+on+erillis+jousitus+ja+turva+gaari
26.04.2020 13:41
Hua+Hinin+miehellä+on+ratti+ja+polkimet,+mutta+mulla+on+ratti,+polkimet+ja+auto+matto!+Mulla+hauskaa+ollen+resupetterit!+Auto+matolla+kun+vetää+mätspoksilla+vastaohjausta+ni+kaarteet+menee+melki+kahta+sataa.+Laitatin+mätspokseihin+vee+kasi+laatu+moottorit.
26.04.2020 12:46
Se+on+riippunut+hyödyttömänä+jo+kaksgyt+vuotta.+Venyy+muttei+jögötä
26.04.2020 10:26
Kokeiltu+on.+Aimo+teki+mulle+aamupuuron+sinisistä+pillereistä+1993.+Silmät+seiso+ku+hullun+päässä+ja+huulet+meni+sinisiksi+mutta+lerppa+se+lerpotti+vaa+eikä+ollu+enää+tuntoakaa.
26.04.2020 09:31
resupetteri+tuttu+poliisi+bäällikkö+sanoi+että+tuhanned+suomalaiset+on+juuri+määrätty+karkotus+leireihin+ja+kielto+lakkiin.+Muijalle+tuli+jo+tuki+mutta+mun+vehkeeseen+ei+auta+mikään+tuki+enää+ku+ei+kiinnosta+ne+naisten+putget
26.04.2020 09:25
Kuopijossa+on+puoli+bilvistä+siivous+parvekkeella.+vedin+siellä+sätkän.+jos+on+puruja+ja+vilttereitä+jollaki+ni+otan+vasdaan
26.04.2020 09:23
rekka+pelissä+tulee+mulle+tosi+miehekäs+olo.+poltan+usein+sätkää+samalla+ja+pierenskelen+niigu+rekka+miehet.+euro+trukt+on+se+peli.+amerikan+laatu+rekoilla+ajan+ja+kuljetan+tukkeja.+siinä+on+ääni+ni+ei+tarvee+ite+päristää+suulla.+ei+meinaa+hampaat+pysyä+suussa+jos+päristää+ja+naapurihuoneen+jarmo+hermoontuu.
26.04.2020 09:21
Minua+naurattaa+guuglaminen+hauskaa+ollen+ja+wigipediat+naurattaa.+Guuglasin+wigipediasta+nauramisen+https://fi.wikipedia.org/wiki/Nauraminen
25.04.2020 12:42
resu..+tiedätkö+että+ennen+se+matkailuauto+oli+vaa+kruiseri+nimellä?+Sitten+kun+ostin+sellasen+kruiserin+ja+ajoin+sillä+kylän+raittia+sikari+hampaissa+ni+joku+huus+että+paroni+kruisaa!+Siitä+se+Baron+nimi+sitten+tuli+sille+pakulle.+Kerran+palo+naama+ku+olin+etelässä+ilman+rasvaa.+Siitä+tulee+se+nimi+punainen+baroni.+Somerolla+oli+lämmin+se+koko+kesä.+Blus+kaksymmendä.
21.04.2020 10:25
resupetteri..+mulla+oli+tällane+mutta+muistaakseni+vihree+väriltään+https://www.youtube.com/watch?v=TauoIFkPFZQ+siinä+oli+vieterijousitetut+pengit+ja+kuorma+hihna+takana+mihin+sai+retki+eväät+kiinnitettyä+ja+viltin.+haukkasi+polttoöljyä+satasella+kymmenen+litraa+ja+öljyä+saman+verran.+Otin+siitä+fodonkin+todisteeksi+https://www.nettiauto.com/fso/polle/autoarvostelut
21.04.2020 09:49
Meillä+on+liiketoiminta+rajotusten+vuoksi+karatessa+ja+kassa+lippaat+kanissa.+Tarjoilijat+saa+palkallista+vapaata+siihen+saakka+kun+korona+kestää+ja+ilmaset+liput+jokaiseen+kellohame+ja+liivi+iltaan+missä+laulaa+tänäänkin+biledäni+ja+pauli+ankka+daijanaa.
Latasin+juomakaabit+salaista+juhlaa+varten+äärimmilleen+kansainvälisiä+laatu+juomia.
Tulee+tasokasta.+Liivijengin+kanssa+sovittiin+että+kukaan+ei+aja+partaa+ennenku+korona+on+ohi.+Mäkin+kasvatin+liivin+ja+parran+sitä+varten.+Aimo+sano+että+kutittaa.+Sanoin+että+laita+enemmän+talkkia+sisäreisiin.
19.04.2020 21:25
resupetteri+mä+olen+jo+täällä+voin+vaguuttaa+ja+mulla+on+jo+aimo.+Huoneessa+yks+toista+se+asuu+vanha+meri+mies.+kerto+londoon+meri+mies+kirkosta+jossa+oli+jo+14+vuotiaana+pappis+miesten+opissa.+piti+samalla+kuulema+laulaa+aave+mariaa+kun+opetettiin+takaakin.+sano+että+sillon+oli+vaikee+laulaa+ku+oli+samaan+aikaa+rumpetti+suussa.
Oli+mulla+kerran+nainenki+mutta+ne+vaihto+osastolle+sitte+mies+hoitajat.+Aimo+on+muuten+tosi+rakas+mutta+se+näykkii+niskaa+samalla.
19.04.2020 07:51
mullei+oo+resupetteri+ikinä+pakattu+varjoon+mutta+kakattu+on+ja+pyyhitty+verhoon.+Kerran+oltiin+neljän+muun+lentokapteenien+kanssa+näsin+neula+hississä+ja+se+meni+niin+kovaa+että+siitä+muodostu+hissiin+viis+gaytä.+Nää+on+näitä+lentäjien+dermejä+ette+te+näistä+tiedä+mutta+voin+kertoa+että+jo+kahdessa+gayssä+on+tekemistä+taviksille+maa+rapuille.
19.04.2020 07:43
52 / 67