Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Olin+kerran+ladukkaassa+yögerhossa.+Sitten+siihen+tuli+reilusti+yli+kaksi+metrisiä+ruotsalaisnaisia+joilla+oli+niin+pitkät+sääret+että+niissä+oli+kaksi+polvilumbiota+molemmissa+jaloissa.+Naiset+totesi+että+minulla+on+niin+hyvä+ulko+näkö,+että+haluavat+olla+kanssani+ilmaiseksi.+Koska+olen+hyvä+kundoinen,+niin+tanssidin+heitä+ihan+pörryksiin+saakka.+Mentiin+sitten+meille,+naiset+maksoi+taksin+ja+osti+meille+matkalta+kepandit+tsili+kastikkeella+nakki+kiosgista.+Kioskilla+oli+kolme+metrisiä+karbaaseja+mutta+tein+niistä+hetkessä+pandoja.+Naiset+ihasteli+ja+sanoi+ruotsiksi+että+nyt+on+miehellä+kuntoa.+Se+on+kunto+huoneelta+hankittua.+Yhessä+välissä+se+toinen+otti+housut+pois+ja+en+ollu+ikkää+nähny+niin+tuuheatukkaisia+kasseja+kellään.+Mulla+taitaa+vieläki+olla+molempien+hampaiden+raossa+niitä.+Aamulla+heräsin+oli+vieneet+luxor+telkkarini+ja+kaksi+kellohametta.
  2. Hoitajat+vei+meiät+vantaan+joen+rantaa+pignikille,+oli+eväät+ja+kaikki+mehua.+varjon+alla+joisisin+ja+söisin+pullaa.+Oisin+päässyt+uimaan,+mutta+söin+pätmän+kellukkeistani+venttiilit,+kun+niihi+oisi+pitänny+vissii+puhaldaa.