Tuppimulkku Pattayan vilinässä.

Natsi

Enhän minä nyt tuppimulkkuja toru; syyttömiä he toki ovat vajavaisuuteensa mutta on riemuisaa omata leikattu tukeva jörbäle.

Oppaat ovat kertoillet etteivät taatusti ota poskeen tuppimulkkuja ja ymmärrän kantansa. Töhnää esinahan alla kutsutaan smegmaksi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Smegma

Uskon ettei se maistu kovinkaan hyvälle.

24

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan se on paha, jos esinahan sijaan on leikattu se eka pari senttiä koko heijarista, kuten sulla! Ei tainnu paljoa jäädä jälelle?

      • Anonyymi

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?

        Mitäs muuta sulla oli mielessä Pattayan palstalle sitten lausua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muuta sulla oli mielessä Pattayan palstalle sitten lausua?

        Mitäs sanotte Pattis aiheesn liittyen? mitä aiotte siis sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sanotte Pattis aiheesn liittyen? mitä aiotte siis sanoa?

        Olisin ehkä sanonut jotain Pattaya aiheeseen liittyvää mutku natsi ehti ekana.


    • Kun oltiin hyvän ystäväni numban kanssa kolmannella luokalla rinnakkais luokilla nelikymppisinä Tikkurilan ala-asteella, ni oltiin jo sillon tosi hyvät kaverukset. Meidät tunnettiin välkällä nimillä illu ja yrpä. Numba oli se yrpä. Siihen aikaan sillä vielä jöpötti. Mobolla ku mentiin kakx päällä ni se tökki mua joskus sillä leikillää selkään.

      • Anonyymi

        Aivoinvalidien matkailutarinat top-10.


      • Anonyymi

        Olen aivan varma että tarina on tosi, voin vakuuttaa.


    • Anonyymi

      Häiriintyneen monologifoorumi.

      • Anonyymi

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?.?


      • Anonyymi

        Olet oikeassa aika pitkälti. Jos jollain on tarve aloittaa keskustelu.. tuntemattomien tai tuntemiensa ihmisten kanssa falloksensa koosta ja nuorena kiristäneestä esinahastaan?? On hänellä pakko olla valtavasti kokemusta salaliitoista ja pattayan matkailusta?


      • Anonyymi

        Sinä sensei voisit kehittää ihan uuden hahmon palstalle.
        Vaikka sellaisen joka puhuu totta ja kerrot tositarinan itsestäsi. Älä keksi sitten sille uudelle hahmollesi mitään jahteja äläkä merenrantahuviloita. Ei mitään lentokapteenin titteleitä, ei karate sensein arvonimiä, eikä mitään mitä ei oikeasti ole olemassa. Se ei ole mikään synti eikä häpeä, jos olet joutunut tulemaan Suomeen maitojunalla, tai olet käynyt Thaimaassa vain parilla lomamatkalla. Thaimaan matkailu ei ole mikään saavutus kellekään eikä Thaimaassa asuminen. Kuka vaan voi matkustaa ja asua Thaimaassa jos haluaa. Tahdosta se on kiinni ja asiat järjestyy kyllä kun tahtoa on riittävästi.

        Suurin osa suomalaisista asuu Suomessa ja haluaa asua Suomessa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Thaimaa. Monien mielestä se on liian kuumakin. Suomi on ihan hyvä maa asua. Joidenkin mielestä paras. Turha siitä on sinun katkeroitua, kun kukaan ei usko sinun satumaista elämääsi ja rikkauksiasi. Ei aikuisella ihmisellä luulisi enää olevan tarvetta satuiluun, varsinkaan anonyyminä anonyymeille. Totuus on tarua ihmeellisempää ja valheet ei kanna pitkälle, kuten hyvin tiedät, jos olet harrastanut myös oikeassa elämässä tuota satuilua läheisillesi. Ei kukaan jaksa kauaa sellaista kuunnella.

        Jos haluat satuilla, niin kerro sellaisia hyväntahtoisia satuja äläkä ainoastaan koeta mahtailla ja kehuskella herjojen kera. Jos tarkoituksenasi on ainoastaan loukata ihmisiä ja pahoittaa jonkun mieli, niin silloin on aika jutella pitkään ja hartaasti psykiatrien kanssa. Kateus ja katkeruus syö ihmistä kirjaimellisesti. Se vie lopulta kaiken ja sairastuttaa.
        Mieti ihan vakavissasi, olisiko aika lopettaa tämä palstaharrastuksesi, jos se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan isännän lomat loppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sensei voisit kehittää ihan uuden hahmon palstalle.
        Vaikka sellaisen joka puhuu totta ja kerrot tositarinan itsestäsi. Älä keksi sitten sille uudelle hahmollesi mitään jahteja äläkä merenrantahuviloita. Ei mitään lentokapteenin titteleitä, ei karate sensein arvonimiä, eikä mitään mitä ei oikeasti ole olemassa. Se ei ole mikään synti eikä häpeä, jos olet joutunut tulemaan Suomeen maitojunalla, tai olet käynyt Thaimaassa vain parilla lomamatkalla. Thaimaan matkailu ei ole mikään saavutus kellekään eikä Thaimaassa asuminen. Kuka vaan voi matkustaa ja asua Thaimaassa jos haluaa. Tahdosta se on kiinni ja asiat järjestyy kyllä kun tahtoa on riittävästi.

        Suurin osa suomalaisista asuu Suomessa ja haluaa asua Suomessa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Thaimaa. Monien mielestä se on liian kuumakin. Suomi on ihan hyvä maa asua. Joidenkin mielestä paras. Turha siitä on sinun katkeroitua, kun kukaan ei usko sinun satumaista elämääsi ja rikkauksiasi. Ei aikuisella ihmisellä luulisi enää olevan tarvetta satuiluun, varsinkaan anonyyminä anonyymeille. Totuus on tarua ihmeellisempää ja valheet ei kanna pitkälle, kuten hyvin tiedät, jos olet harrastanut myös oikeassa elämässä tuota satuilua läheisillesi. Ei kukaan jaksa kauaa sellaista kuunnella.

        Jos haluat satuilla, niin kerro sellaisia hyväntahtoisia satuja äläkä ainoastaan koeta mahtailla ja kehuskella herjojen kera. Jos tarkoituksenasi on ainoastaan loukata ihmisiä ja pahoittaa jonkun mieli, niin silloin on aika jutella pitkään ja hartaasti psykiatrien kanssa. Kateus ja katkeruus syö ihmistä kirjaimellisesti. Se vie lopulta kaiken ja sairastuttaa.
        Mieti ihan vakavissasi, olisiko aika lopettaa tämä palstaharrastuksesi, jos se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan isännän lomat loppu

        mulla on ihan viikottain psykiatrikäynti, voin vakuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sensei voisit kehittää ihan uuden hahmon palstalle.
        Vaikka sellaisen joka puhuu totta ja kerrot tositarinan itsestäsi. Älä keksi sitten sille uudelle hahmollesi mitään jahteja äläkä merenrantahuviloita. Ei mitään lentokapteenin titteleitä, ei karate sensein arvonimiä, eikä mitään mitä ei oikeasti ole olemassa. Se ei ole mikään synti eikä häpeä, jos olet joutunut tulemaan Suomeen maitojunalla, tai olet käynyt Thaimaassa vain parilla lomamatkalla. Thaimaan matkailu ei ole mikään saavutus kellekään eikä Thaimaassa asuminen. Kuka vaan voi matkustaa ja asua Thaimaassa jos haluaa. Tahdosta se on kiinni ja asiat järjestyy kyllä kun tahtoa on riittävästi.

        Suurin osa suomalaisista asuu Suomessa ja haluaa asua Suomessa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Thaimaa. Monien mielestä se on liian kuumakin. Suomi on ihan hyvä maa asua. Joidenkin mielestä paras. Turha siitä on sinun katkeroitua, kun kukaan ei usko sinun satumaista elämääsi ja rikkauksiasi. Ei aikuisella ihmisellä luulisi enää olevan tarvetta satuiluun, varsinkaan anonyyminä anonyymeille. Totuus on tarua ihmeellisempää ja valheet ei kanna pitkälle, kuten hyvin tiedät, jos olet harrastanut myös oikeassa elämässä tuota satuilua läheisillesi. Ei kukaan jaksa kauaa sellaista kuunnella.

        Jos haluat satuilla, niin kerro sellaisia hyväntahtoisia satuja äläkä ainoastaan koeta mahtailla ja kehuskella herjojen kera. Jos tarkoituksenasi on ainoastaan loukata ihmisiä ja pahoittaa jonkun mieli, niin silloin on aika jutella pitkään ja hartaasti psykiatrien kanssa. Kateus ja katkeruus syö ihmistä kirjaimellisesti. Se vie lopulta kaiken ja sairastuttaa.
        Mieti ihan vakavissasi, olisiko aika lopettaa tämä palstaharrastuksesi, jos se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan isännän lomat loppu

        2010 on hyvin opettanut Laiffin kirjoittamaan samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2010 on hyvin opettanut Laiffin kirjoittamaan samoin.

        Joo, ne kuulemma tuntee toisensa henkilökohtasesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ne kuulemma tuntee toisensa henkilökohtasesti.

        Totta kumpikaan eivät vaan tiedä toisensa olemassa olosta samanaikaisesti, onhan jakomielitauti varsin paha sairaus... mutta samalta pääteeltä jostain laitoksesta tekstit tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ne kuulemma tuntee toisensa henkilökohtasesti.

        Totta kumpikaan ei vaan tiedä toisensa olemassa olosta, onhan jakautunut persoonallisuus varsin paha sairaus... mutta samalta pääteeltä jostain laitoksesta tekstit tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kumpikaan ei vaan tiedä toisensa olemassa olosta, onhan jakautunut persoonallisuus varsin paha sairaus... mutta samalta pääteeltä jostain laitoksesta tekstit tulee.

        Toinen persoonista on varakas liikemies elelee nuorikkonsa kanssa thaimaassa lapsia on mielialasta riippuen 3-6, toinen persoona on työnjohtotehtävissä oleva suurperheellinen jostain päin suomea, kummallakin on yhteiset harrastukset... nettimatkailu, poreammekuvat ja ilmassa leijuvat gepsit, unohtamatta droonejakaan... toivottavasti vasti nämä palstalla tänäänkin sinisellä vaikuttavat ei ole samaa veljessarjaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sensei voisit kehittää ihan uuden hahmon palstalle.
        Vaikka sellaisen joka puhuu totta ja kerrot tositarinan itsestäsi. Älä keksi sitten sille uudelle hahmollesi mitään jahteja äläkä merenrantahuviloita. Ei mitään lentokapteenin titteleitä, ei karate sensein arvonimiä, eikä mitään mitä ei oikeasti ole olemassa. Se ei ole mikään synti eikä häpeä, jos olet joutunut tulemaan Suomeen maitojunalla, tai olet käynyt Thaimaassa vain parilla lomamatkalla. Thaimaan matkailu ei ole mikään saavutus kellekään eikä Thaimaassa asuminen. Kuka vaan voi matkustaa ja asua Thaimaassa jos haluaa. Tahdosta se on kiinni ja asiat järjestyy kyllä kun tahtoa on riittävästi.

        Suurin osa suomalaisista asuu Suomessa ja haluaa asua Suomessa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Thaimaa. Monien mielestä se on liian kuumakin. Suomi on ihan hyvä maa asua. Joidenkin mielestä paras. Turha siitä on sinun katkeroitua, kun kukaan ei usko sinun satumaista elämääsi ja rikkauksiasi. Ei aikuisella ihmisellä luulisi enää olevan tarvetta satuiluun, varsinkaan anonyyminä anonyymeille. Totuus on tarua ihmeellisempää ja valheet ei kanna pitkälle, kuten hyvin tiedät, jos olet harrastanut myös oikeassa elämässä tuota satuilua läheisillesi. Ei kukaan jaksa kauaa sellaista kuunnella.

        Jos haluat satuilla, niin kerro sellaisia hyväntahtoisia satuja äläkä ainoastaan koeta mahtailla ja kehuskella herjojen kera. Jos tarkoituksenasi on ainoastaan loukata ihmisiä ja pahoittaa jonkun mieli, niin silloin on aika jutella pitkään ja hartaasti psykiatrien kanssa. Kateus ja katkeruus syö ihmistä kirjaimellisesti. Se vie lopulta kaiken ja sairastuttaa.
        Mieti ihan vakavissasi, olisiko aika lopettaa tämä palstaharrastuksesi, jos se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan isännän lomat loppu

        Katsos poika pamautti oikein totuuden suurin osa suomalaista asuu Suomessa, voi vakuuttaa että lause on 100% totta ja paikkaansa pitävä... Tosin suurin osa ruotsalaisistakin asuu yllätys kyllä Ruotsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos poika pamautti oikein totuuden suurin osa suomalaista asuu Suomessa, voi vakuuttaa että lause on 100% totta ja paikkaansa pitävä... Tosin suurin osa ruotsalaisistakin asuu yllätys kyllä Ruotsissa.

        Melkoinen yksinpuhelu, jakautunut persoona keskustelee itsensä kanssa. Huvittavaa, ettei vaan tulisi taas riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen yksinpuhelu, jakautunut persoona keskustelee itsensä kanssa. Huvittavaa, ettei vaan tulisi taas riitaa.

        Se olisi paha jos hänelle tulisi oikein käsirysy itsensä kanssa tähän malliin. Karatekeisari kun ei tunne armoa edes itseään kohtaan ja numballa on musta vyö Kih-Dissä
        https://www.youtube.com/watch?v=vJXtGIhjzzg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi paha jos hänelle tulisi oikein käsirysy itsensä kanssa tähän malliin. Karatekeisari kun ei tunne armoa edes itseään kohtaan ja numballa on musta vyö Kih-Dissä
        https://www.youtube.com/watch?v=vJXtGIhjzzg

        Mulla on resupetteri jo tuppimulkku. Se on vähän niiku ase olis kotelossa käyttämättömänä.. voin vakuuttaa että se on ollut kotelossaan jo kauan.


    • Anonyymi

      Eipä ole koskaan yksikään opas valittanut esinahasta. Innokkaasti ovat suihin ottaneet.

      Lisäksi peseminenkin on keksitty, ei sinne alle mitään kerry.

    • Anonyymi

      Itsellä on elinan surma lahkeessa. Miehisyys kerran meinasi kärsiä kun suomalaisneito katseli sitä ja sanoi että sulla on nätti pippeli. Siis jumankekka se mikään nätti pippeli ole vaan julma suorasuuntaustykki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe