Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. mulla+ei+ole+petteri..+tapani+kansaa+kyllä+kuuntelen.+Rakas+ollen+suosikkibiisini.+putkenpätkät+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+resu..+Kerran+mulla+oli+kyllä+plikka+matkassa+mukana.+Siskonlikka.+Mentiin+junalla+jorviin+ja+se+lähti+saattamaan+kun+en+oikein+nähnyt+ite+mitään..+ostamani+pontikka+olikin+jotakin+auton+kiillotusainetta..
  2. Kogtaili?
  3. Apteekissa+kysyivät+onko+kelakorttia+ja+mä+sanoin+että+tottakai+on!+Leväytin+nahkaisen+muovilompsan+auki+ja+siellä+oli+kaksikin+kelakorttia.+Vanha+ja+uus.+Näytin+niille+myös+lussakortin+ja+oli+apteekkarin+ilmeessä+selvää+kunnioitusta+ollen.+Sain+sellasen+setin+nappeja+että+se+on+pääsiäinen+ennenkuin+äänet+palaa+pään+sisään+numbailemaan.+Apteekissa+ei+ollu+ku+yksi+luuska+töissä+ni+hämäsin+sitä+pukkaamalla+muka+vahingossa+kaikki+kamat+tiskiltä+lattialle+ja+imaisin+sil+aikaa+käsidesit+naamariin.+Kyllä+harmitti+ku+se+oliki+käsi+rasvaa+ja+maistu+nii+ikävälle+että+lens+laatta.+Liukastuin+siihen+omaan+laattaan+ja+löin+pääni+allergia+hyllyn+kulmaan.Sain+ilmaseksi+side+harson+päähän.+Kotona+suodatin+sen+läpi+tuulilasin+pesu+nesteet+ja+ei+menny+näkö+ku+toisesta+silmästä.