Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Ollen+olen+havainnut+mielenkiintoa+ollen+huomannen+ollen.+Viittaan+mielenkiintoon+ja+olen+ollen+profiloinut+kaikki+resupetterit.+Havaitsen+heidän+olevan+ollen+dillejä+ja+pattajan+rakkaita.+Meillä+meidän+perhe+ollen+ihan+tosi+rikas+jahtinuudeliperhe.+Meidän+perhe+kirjoitti+juuri+omakotitaloissa+asuville+työntekijöilleen+viiden+eiku+seitsemäntonnin+shekit+euroja+pikku+poonuksena+heidän+ollen+12+kuukautta+töissä+koska+mä+ollen+hyvä+pomo+heille+vaikka+se+muijan+siskonmiesten+veljien+nakkikioski+ei+minuun+mitenkään+liitykään+ollen.+Meillä.+En+ihannoi+enkä+arvosta+pattajaa+enkä+sen+poikia.+Fritsuja+ja+kaikkea.+Tytöt+on+muutenkin+ihan+yäk.
  2. resupetterit..+mä+vedin+kerran+just+tota+darbapotuliinia+vai+mitä+darra+likööriä+se+oli..+törkeen+hyvin+nousi+kuuppaan+propanolin+kanssa.+alahuuli+paloi+ja+viiksit+ku+sytytin+sätkää+siinä+samalla.+Onneks+ei+oo+pään+etupuolella+tukkaa.+Nenä+oli+vereslihalla+kuukauden+ku+siihe+tuli+tulehus.+nasse+sedäksi+resut+sanoi+ostarilla+ja+kärpäset+pörräs+sen+nenän+ympärillä+ku+kärpäset..Äitee+toi+apteekista+pepantteenia+mutta+luulin+sitä+kallen+mäki+tahnaksi+ja+söin+sen+leivän+päällä.