Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Moi+mä+olen+jo+täällä+ja+mulla+on+jo+seuraavanlaisia+asioita+matkallani.Eläke,+kela,+työeläke,+sairaseläke,+vakuutus,+sairasvakuutus,+kelakorvaus,+tapaturmavakuutus,+mopovakuutus,+lääkekorvaus,+matkavakuutus,+sairaala,+umpisuoli,+lääkitys,+sairaalakulut,+sairaanhoitokulut,+työkyvyttömyyseläke,+skolioosi,+eläinten+puremat,+kansaneläke,+Jorvin+sydänosasto,+terveyskeskus,+eläkevakuutusyhtiö,+viisumi,+viisumin+uusiminen,+oleskelulupa,+passi,+leima,+eläkeläisviisumi,+800.000+paateroa,+riisin+hintatiedot,+kelakorvaukset+Thaimaassa+utelua,+sairastelua,+tulehduksia,+ihottumaa,+sairaalassa+VIP+huone,+suolitarkastus+tehty,+jälkitarkastus+tehty,+kodin+hälytys+ja+valvontajärjestelmän+asennukset+valmiit+ubuntu,+ilmapuntari,+talkkipurkki,+huolia,+vaikeuksia,+pelkotiloja,+kuolemanpelko,+huijatuksi+tulemisen+pelko,+hintojen+nousun+pelko,+bakteerikammo,+viruskammo,+naiskammo,+rahapula,+murheita,+ahdistusta,+voimatonta+raivoa,+uhoa+ja+oikeudenkäynti+kelan+kanssa+lääkekorvauksista.Kysyisinki+vain+arvon+palstalaisilta+että+kannattaako+tällä+viikolla+mennä+ulos+vai+tuleeko+pöö?
  2. Kerran+koin+rakkautta+naiselta+jolla+oli+putkenpätkä+alhaalla+mutta+sitten+äiti+sanoi+että+47+vuotiaana+pitäs+mun+alkaa+muuttamaan+pikkuhiljaa+omaan+asuntoon.+Lähin+heti+ovet+paukkuen+ja+otin+pankkikirjan+mukaan.+Tulin+samana+iltana+takas+ku+hamsterit+unohtu+ja+lähin+siitä+sitten+kahden+vuoden+päästä+kohti+ensiasuntoa.+Eka+kämppäni+sijaitsi+merenrannalla.+Hoivakoti+Merenranta+oli+takatöölössä.+Ne+ei+huolinu+mun+hamstereita+sinne+asumaan+ja+sanoivat+löytäneensä+uuden+kodin+niille.+Sinä+iltana+oli+todella+sitkeää+kinkkua+iltapalalla+jugun+kanssa+ja+uskokaa+tai+älkää+ni+toisella+kinkulla+oli+häntä.