Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ollen+olen+havainnut+mielenkiintoa+ollen+huomannen+ollen.+Viittaan+mielenkiintoon+ja+olen+ollen+profiloinut+kaikki+resupetterit.+Havaitsen+heidän+olevan+ollen+dillejä+ja+pattajan+rakkaita.+Meillä+meidän+perhe+ollen+ihan+tosi+rikas+jahtinuudeliperhe.+Meidän+perhe+kirjoitti+juuri+omakotitaloissa+asuville+työntekijöilleen+viiden+eiku+seitsemäntonnin+shekit+euroja+pikku+poonuksena+heidän+ollen+12+kuukautta+töissä+koska+mä+ollen+hyvä+pomo+heille+vaikka+se+muijan+siskonmiesten+veljien+nakkikioski+ei+minuun+mitenkään+liitykään+ollen.+Meillä.+
En+ihannoi+enkä+arvosta+pattajaa+enkä+sen+poikia.+Fritsuja+ja+kaikkea.+Tytöt+on+muutenkin+ihan+yäk.
31.10.2019 17:07
Minua+ottaa+päähän+omanapanarssut,+nämä+maijat+ja+dillet+jotka+lenkkeilevät,+pullistelevat+saleilla+eivätkä+ole+vaimonsa+ja+lapsensa+seurassa+läsnäolokasvattajina.+
Olen+juuri+tässä+meidän+huvilan+kuntohuoneessa+ja+vieraat+polskii+ja+grillaa.
Lähden+tästä+juuri+autolla+apinavuorelle+josta+kävelen+tunnin+pari+rantaa+pitkin+Hiltoniin+ja+sitten+tulen+taksilla+takaisin+apinavuorelle+hakemaan+auton+ja+ajelen+kotiin.+Ai+miksikö?+No+siksi+että+juna-aseman+lisäksi+tiedän+Hua+Hinista+vain+apinavuoren+ja+Hilton+hotellin.+Minusta+ne+kuulosti+sen+verran+hyviltä+googlaillessa+että+päätin+keksiä+tämmöisen+sadun+tällä+kertaa+tänä+päivänä.+Huomenna+olen+kuuluisa+lukkopainija+Vaasasta+ja+minulla+on+vaikka...+vaikka+suomen+eniten+tesloja.
31.10.2019 14:21
Mua+puri+kissa,+skorpioni,+moskiitto+ja+meluusa.+Sain+rokotussarjan+ja+maksoi+miljardin.+Sitten+meni+suoli+ja+selkää+poltti.+Siellä+oli+leguaani+ja+puri+lapaluuta.+Siihen+sain+salvaa+ja+latsarin.+Makso+miljardikakssataatuhatta.+Sitten+palkohai+vei+jalan.+Otin+siitä+karatella+kiinni+niskasta.+Se+anto+jalan+takaisin+kun+siltä+alkoi+väri+lähteä+päästä.+Onneksi+oli+vakuutukset+ni+ne+laitto+jalan+vakuutusyhtiössä.+Omavastuu+oli+kolme+miljardia.+Rentokilin+allaspoika+puri+mua+reiteen+kun+en+maksanut+altaan+puhdistuksesta.+Siihen+tuli+laastari.+Puhuin+vakuutusyhtilössä+ranskää+ni+sain+alennusta+koska+olen+luotettava+asiakas.+Vilautin+musta+ämexiä+ja+vaimo+soitti+kipakan+puhelun+kuninkaalle+ni+alko+asiat+hoitumaan+VIP+tasoisesti+ja+laadukkaasti.
Arvovaltaiset+vieraat+on+just+savusaunassa+juhlimassa.+Ostettiin+Pankgogiin+nanan+kondon+katolle+savusauna.+Tai+vaimo+sen+osti+souturetkellä+Saimaan+Intian+valtamerellä.
31.10.2019 13:13
Unohdin+kirjaantua+wifiin.
Meillä+on+pojan+54+vuotis+synttäreiden+ohjelmana+tässä+aimo+annos+läheisyyttä.+Tehtiin+pöydästä+maja+laittamalla+lakana+pöytäliinaksi+ja+ollaan+nyt+täällä+majassa.+Pidetään+tietovisaa.+Poika+on+koulunsa+priimus.+Esitän+pojalle+vaikeita+kysymyksiä+mutta+hyvin+se+niihin+vastaa+ikäisekseen.+Kysyin+juuri+että+mikä+on+kukko+ja+sanoo+kiekuu?+Poika+mietti+hetken+ja+vastasi+oikein+että+kukkokiekuu.+Kysyi+myös+että+montako+sylinteriä+on+V12+moottorissa.+Se+vastaus+meni+melko+lähelle+ja+poika+vastasi+että+kahdeksan.
Helmitaululla+sitten+näytin+oikean+vastauksen.+Poika+vähän+siitä+hermostui+ja+söi+vesipatterista+termostaatin+ja+pätkän+antenninjohtoa.+Lopetti+kun+sanoin+että+et+illalla+nää+teletappeja+jos+johdon+syöt.+Mupper+soussa+oli+se+yks+hauska+mikä+se+oli+se+hermitti.
30.10.2019 11:17
minuu+ei+ne+naisen+suolet+enää+kinosta+tässä+iässä.
29.10.2019 19:52
No+mä+kuulun+siihen+ryhmään.+Viimeksi+oltiin+pasilassa+tomin+kanssa.+Denzel+Washington+tuli+siihen+sitten+ja+puhui+amerikkaa.+Kuvattiin+pattajalla+siinä+sitten+doku+mentti+ja+merivesi+oli+saastunut.+Laivaston+arimaali+sanoi+mulle+että+oli+kala+kuollu.
29.10.2019 12:12
Mulla+on+Kela-Gold+kortti.+Sama+muin+matuilla.+Pääsee+jonon+kärkeen+terkkarilla+ja+hammashoidoissa.+Mun+hammashoidot+on+jääneet+viime+vuosina+yhtä+vähiin+kuin+hampaatkin+niin+siltä+osin+menee+hukkaan+ne+edut.+Elinsiirtoja+odottelen+tässä.+Polvet+ja+lonkat+on+jo+laitettu+metallista+ja+vaimo+sanoo+puupääksi.+Ainoa+suomenkielinen+sana+minkä+se+osaa.
Apteekissa+kun+lätkäisee+gold-tason+kelakortin+tiskiin+niin+se+herättää+rispektiä.+Kassaneidille+voi+vaan+sanoa+moro.+Ei+maksa+mitään.+Matkalle+tälläkään+kortilla+ei+pääse+mutta+on+tosi+siistiä+hengailla+netissä+pattajasta+jutellen.+Kävin+lento+asemalla+katsomassa+kun+lentskarit+lähtee+pattajalle.+Kova+ääni+kuuluu+kun+kone+lähtee+resupetterit+kyydissään+kehumassa+kun+saa+rahalla.+Minä+sain+ilmaiseksi.+Saman+vuonna+muutes+Mauno+Koivisto+valittiin+tresidentiksi.
29.10.2019 12:02
Multa+poistettiin+just+suolet.+Makso+saman+verran+ku+Kanadan+bruttokansantuota+2018.+Jos+ei+olis+ollut+vakuusukset+vakuususmekaanikolta+ni+ois+tullu+maitojuna+eli+enlanniksi+milkkiwei.
28.10.2019 21:17
Meillä+oli+riisitautinen+kissa+nimeltä+Miisuliinu.+Ihan+sikahyvän+makunen+nuudelien+kanssa.+Se+oli+poikakissa+ja+ihan+heterokissa+nimestä+huolimatta.+Tökin+sitä+lildolla+takaa+ni+ei+tykänny.+jos+ois+ollu+homokissa+ni+ois+tykänny.
28.10.2019 21:15
Se+muutaman+sentin+putki+naisen+alapäässä+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+tällaista+perusromanttista+ilmaisen+aviovaimon+aviomiestä+jolla+on+kokemusta+aidoista+rakkauksista+joita+ei+tuppaa+tänä+päivänä+rahalla+saamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=tBu-ewMRhkA&list=RDtBu-ewMRhkA&start_radio=1
28.10.2019 18:01
Hommasin+muijalle+suomalaisen+kelakortin.+Nyt+se+saa+sairastaa+ilmaseksi+niin+paljon+kuin+haluaa.+Tuo+sinäkin+akkasi+sairaseläkkeelle+Suomeen!+Terveyskeskuksessa+on+kahviautomaatti+aulassa+ja+siellä+voi+miettiä+mikä+paikka+tänään+on+kipeä.
Pojalla+ei+ollu+mikään+paikka+kipee+ni+kopsautin+sitä+valurautapannulla+polvilumpioon.+Meni+itkuisena+näyttämään+sitä+ja+ilmaiseksi!+Kelakortti+vaan+tiskiin+ja+rötkeniin.
28.10.2019 16:25
On+joo+mutta+meidän+perheellä+on+Kela-Gold+VIP-kortit+joissa+rajaton+luotto+kiireellisiin+sairaalahoitoihin,+Kovasen+takseihin+ja+apteekkiin.+VIP-tasolla+pääsee+maksansiirtojonon+kärkeen+ja+sairaalahuoneessa+on+ilmainen+wifi.+Soitettiin+pari+kipakkaa+puhelua+ja+se+oli+siinä.+Pojan+kortti+on+Gold-Junior+tason+kortti.+Se+mahdollistaa+sen+että+hänen+finnitkin+poistetaan+kelan+piikkiin+plastiikkakirurgilla.
28.10.2019 10:01
Minullakin+oli+unelma.+Heräsin+yksi+sunnuntaiaamu+kipakassa+kohmelossa+palvelutalon+huoneestani+ja+oli+sellainen+ihan+varma+voittajatunne+että+olen+voittanut+lotossa+ja+sitten+Pattayalle+hei+hei+suomi!
Lääkkeen+ottamisen+jälkeen+muisti+virkistyi+ja+en+ollut+lotonnut+ollenkaan.+Veikkaustilillä+oli+17+senttiä+rahaa.+Pistin+sen+sellaiseen+aarrearkku-peliin+mutten+voittanut+mitään.+Muistin+että+sängyn+sokkelin+alle+olin+tunkenut+pantillisia+puteleita+vuosien+varrella+ja+niillä+rahoilla+sitte+Pattayalle+hei+hei+suomi!
Hilikka+työnsi+minut+markettiin+ja+sain+niistä+puteleista+11,50+€.+Katoin+lentolippujen+hinnat+kiihtyneenä+innosta+ja+halvin+lento+oli+520+europaateroa.+Multa+ei+jääny+ku+reilu+viissataa+uupumaan.+Käytiin+hakemassa+mulle+sitten+8+tölkkiä+alekokkia.+Kyllä+niistäkin+boltsi+sekoaa+kun+lutraa+lääkkeitä+joukkoon.
27.10.2019 14:30
Siinä+on+kymmenten+vuosien+myrkyt+ja+mönjät+pinttyneinä.+Ei+lähde+vaikka+ajaisi+teräsharjalla+joka+on+porakoneeseen+kiinnitetty.+Siitä+hyvä+että+pysyy+hyttyset+loitolla+kesällä.+Eivät+tykkää+siitä+hajusta.+Kissat+ja+koirat+alkaa+murista+ja+kuopia+maata+sen+nähdessään.
26.10.2019 19:31
Mä+kerran+lellisisin+akan+poikaa.+Kaks+vuotta+istuin+riksussa.
26.10.2019 09:14
Meidän+perhe+osti+rantahuvilat+Saimaalta,+Thaimaalta+Phuketista+ja+Chonburista,+Kulosaaresta,+Kaskisaaresta,+Sundomista+saaren,+Paraisista+rantahuvilan,+Paraisista+saaren+huviloineen+ja+nyt+Espanjasta+rantahuvilan.+Näihin+kaikkiin+ostettiin+huvijahdit+ja+muita+vesipelejä.+Suomessa+meidän+perheellä+on+enemmän+jahteja+kuin+huviloita.
Phuketista+oli+kätevä+ajaa+jahti+Suomeen+tyttären+rantahuvilalle+ja+just+ajettiin+yksi+jahti+Suomesta+Chiang+Maihin.+Matkalla+leimattiin+koko+perheen+passit+Espanjassa.
Meidän+perhe+rakentaa+Cha+amiin+hotellia+ja+ostoskeskusta+ja+siihen+tulee+meille+oma+kerros.+Salaiselle+tontille+tulee+ihan+siihen+rantaan.+
Nyt+ollan+Chiang+main+huvilallamme+ja+poika+ajoi+tänään+meidän+salaisella+moottoriradalla.+Salainen+ravintolakonsernimme+voi+hyvin+ja+tarjoilijat+on+tyytyväisiä+kun+ostin+niille+kaikille+omakotitalot.+Omasta+salaisesta+kukkatarhasta+hain+kevätlannoitetta+ja+kiillottelin+salaisen+moottoripyöräkokoelmamme.
Voi+olla+että+lennetään+huomenna+Phuketiin.
24.10.2019 23:40
resupetterit..+mä+vedin+kerran+just+tota+darbapotuliinia+vai+mitä+darra+likööriä+se+oli..+törkeen+hyvin+nousi+kuuppaan+propanolin+kanssa.+alahuuli+paloi+ja+viiksit+ku+sytytin+sätkää+siinä+samalla.+Onneks+ei+oo+pään+etupuolella+tukkaa.+Nenä+oli+vereslihalla+kuukauden+ku+siihe+tuli+tulehus.+nasse+sedäksi+resut+sanoi+ostarilla+ja+kärpäset+pörräs+sen+nenän+ympärillä+ku+kärpäset..
Äitee+toi+apteekista+pepantteenia+mutta+luulin+sitä+kallen+mäki+tahnaksi+ja+söin+sen+leivän+päällä.
24.10.2019 10:47
Kysysin+vielä+että+millanen+kela+on+rahtilaivalla+ja+espinjassa?
24.10.2019 10:10
Tota+mä+oon+just+kelannut+äsken+itekkin.+Itse+asiassa+kelasin+sitä+eilenkin+ja+öisin.+Toissapäivänä+kans+ja+kaikkina+päivinä+viis+vuotta+tästä+taaksepäin.
Miten+kellään+muka+on+varaa+tuhlata+rahaa+matkustellen+ja+siellä+sitten+vielä+menee+perilläkin+rahaa?+Rahaa+menee+hotelliin+ja+lentolippuun.+Syömiseen+menee+rahaa+ku+ei+ihminen+pärjää+kauan+ilman+makkaraa+ja+pussinuudelieita.+Vettä+pitää+juoda+ja+sekin+maksaa+ku+hanavesi+ei+taimaassa+oo+hyvää.+Meillä+akka+juo+hanavettä+Suomessa+hyvin+sillä+pärjää+ja+saa+huuhottua+riisipallot+kurkusta+alas.+Sitte+jos+resupetterit+vielä+viinaa+juo+ni+siihen+menee+rahaa+tosi+paljon.+Euroja+ne+on+patitkin.+Naisen+perässä+juoksemiseen+menee+törkypaljon+rahaa+ja+kalliita+lenkarikengiä.
Oonki+sitä+mieltä+että+iha+illuusiotouhua.+Kukaan+suomalainen+ei+koskaan+pääse+pattajalle+niinku+oikeesti.+Lehdistä+lukevat+jonkun+kirjoittamista+haavematkoista+ja+sitte+puhuvat+niistä+ominaan.
Tein+laskelman+että+mun+pitäis+näistä+kelakorvauksista+säästää+24+vuotta+satanen+vuodessa+että+saisin+yhteen+kahen+viikon+matkaan+rahat.+Lääkkeitten+omavastuun+ja+nuudelipussien+jälkeen+ei+jää+ylimääräistä+vuodessa+ku+11,90.+
Mutta+mitä+jos+menis+meidän+perhe+espunjaan+tai+mä+halvalla+rahtilaivalla+taimaahan?+Onko+niissä+millaset+hytit+ja+tax+free+niissä+rahtilaivoissa?
24.10.2019 10:08
Meillä+ei+lellitä.+Laitoin+pojan+hommiin+hampurilaisravintolaan+jo+seiskan+vanhana+ja+estin+sen+kouluunpääsyn.+Turhaan+ne+siellä+koulussa+olis+opettanut+jotakin+hölynpölyä+sille+jotakin+mamatiikkaa+ja+hystoriaa.+Kotona+meillä+vallitsee+läsnäolo+ja+läsnäolokasvatus.+Tuijotan+poikaa+kaksi+tuntia+panakodipäissäni+joka+ilta+mutta+en+puhu+mitään+eikä+tehdä+mitään.+Se+on+sitä+aitoa+läsnäoloa+parhaimmillaan.
Vaimopetterille+ja+poikapetterille+hommattiin+molemmille+kelakortit.+Se+on+kaikkein+paras+luottokortti+ja+tällaisen+mirjaldöörin+musta+amex.+Sähköt+meni+poikki+yöllä+mutta+akka+käy+lataamassa+mun+tapletin+rappukäytävässä+kohta+ku+meen+savelle.
24.10.2019 06:35
64 / 67