Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
105
Kommenttia
1468
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kogtaili?
30.01.2020 21:51
Mulla+on+resupetteri+pallomaha+jo+semmonen+kurttuuli..+toi+mun+muija.+pitäköön+putkenpätkänsä+ei+olis+kiinnostanutkaan+mokoma.
30.01.2020 21:27
pesuretteri..+mun+uusi+jahdi+on+saapunut+laituripaikalle.+Sen+nimi+on+Kasti+1.+ja+siinä+on+römpöttimet+pakobutkissa.
30.01.2020 11:32
resupeteri..+Pattaja+on+pilalla+koska+minä+en+pääse+sinne.+en+rahtilaivalla,+en+lentokoneella,+en+jahdilla+enkä+edes+pussilla+espanjan+kautta..+kelakortissa+ei+riitä+kate.
30.01.2020 10:00
resu+ei+kiinnosta+ne+putket+siellä+naisessa+eikä+ohjaa+mitää.+Mulla+on+arvomaailma+ja+asenne+kohillaan+ja+ollaan+omassa+kastissa+koko+tasokas+laatuperhe.+Aimo+on+hammasjääkäri+ja+on+oma+vatsaan+otto+kiintestössä.+Satuin+näkemään+taas+saaren+kun+vaimo+suuteli+veneellä+alamäkeen+rintalihas+pullollaan.+Perna+arvot+on+meidän+perheelle+täällä+Thaimaassa+tärkeimpiä+ja+me+ei+makseta+läsnä+olon+ihokosketuksen+läheiskasvatuksesta+paateroakaan+kato+kun+meillä+on+limainen+rakkaus.
29.01.2020 19:53
No+se+syssyn+jahtimatka+hesasta+pukettiin+ei+nyt+onnannut+tällä+kertaa.+
Rahtilaivallakaan+ei+näköjään+pääse+ilmaseks+ja+niissä+ei+ole+tax+free+myymälää+että+olis+voinu+kännissä+ilmaseks+sit+matkustaa.+Lennot+on+törkeen+hintasii+ja+lääkäri+ei+anna+lupaa+lentää+ku+on+tota+verenpainetta.+omaa+ladaa+ei+saa+rahtilaivan+kyytiin+sitäkään+ilmaseks+että+oisin+ollut+siellä+ladassa+koko+matkan+ajan+kyydissä+merikontissa+puukuulapenkillä+istuen+ollen.+Ei+siinä+kyl+oo+kilpiäkään+eikä+leimaa+ja+akku+ja+renkaat+on+tyhjät.+Öljyt+pitäs+vaihtaa.+onko+kukaa+menossa+pattajalle+omalla+autolla+ni+voisin+tulla+kyytiin??+Onko+kukaan+mennyt+liftaamalla+ja+saako+siellä+ruokaa+ilmaseks+sitten+perillä+jos+on+nälkä?+Minkälaiset+makkarat+siellä+on?+Onko+lördagia+ollen?+Entä+jos+on+teltassa+koko+ajan+niin+tuleeko+kustannuksia?+Saako+siellä+mitään+kelakortilla+mistään?
No+en+olis+lähtenykkää+vaikka+maksaisitte+resut!+Suomessa+on+kaikki+mitä+tarvii+ja+siili+jalan+jälki+jää+pieneksi.
29.01.2020 12:25
No+se+syssyn+jahtimatka+hesasta+pukettiin+ei+nyt+onnannut+tällä+kertaa.+
Rahtilaivallakaan+ei+näköjään+pääse+ilmaseks+ja+niissä+ei+ole+tax+free+myymälää+että+olis+voinu+kännissä+ilmaseks+sit+matkustaa.+Lennot+on+törkeen+hintasii+ja+lääkäri+ei+anna+lupaa+lentää+ku+on+tota+verenpainetta.+omaa+ladaa+ei+saa+rahtilaivan+kyytiin+sitäkään+ilmaseks+että+oisin+ollut+siellä+ladassa+koko+matkan+ajan+kyydissä+merikontissa+puukuulapenkillä+istuen+ollen.+Ei+siinä+kyl+oo+kilpiäkään+eikä+leimaa+ja+akku+ja+renkaat+on+tyhjät.+Öljyt+pitäs+vaihtaa.+onko+kukaa+menossa+pattajalle+omalla+autolla+ni+voisin+tulla+kyytiin??+Onko+kukaan+mennyt+liftaamalla+ja+saako+siellä+ruokaa+ilmaseks+sitten+perillä+jos+on+nälkä?+Minkälaiset+makkarat+siellä+on?+Onko+lördagia+ollen?+Entä+jos+on+teltassa+koko+ajan+niin+tuleeko+kustannuksia?+Saako+siellä+mitään+kelakortilla+mistään?
No+en+olis+lähtenykkää+vaikka+maksaisitte+resut!+Suomessa+on+kaikki+mitä+tarvii+ja+siili+jalan+jälki+jää+pieneksi.
29.01.2020 12:25
Me+hommattiin+mun+seittemän+vuotiaalle+thaivaimon+pojalle+elite+status+suomesta.+kelakortti+tasokas+ja+titaani+amerikan+expressi+ihan+siksi+kun+poika+on+laadukas+ja+amerikkalaishenkinen.+ollaan+yläkastia+koko+erhe.+tiksin+mäkkärissä+poika+illat+töissä+ni+oppii+rahan+arvon+ettei+se+kasva+puussa.+ei+ole+puu+pudonnu+kauas+omenasta+ja+parempi+status+suomessa+ku+kymmenen+tikkua+laudalla.
28.01.2020 12:55
resupetteri,+avain+oneen+ei+löydy+pudhasta+vaan+kelasta.+Kelakortilla+saa+apteekista+alennusta+korvan+puhistukseen+käytettävästä+pirtureseptistä.+spiritus+fortis.
halvin+onni+on+pontikka,+jonka+teko+taito+kuuluu+kaikille+ravintololoitsijoille+joilla+ravintolat+on+auki+kakstoista+kuu+kautta.+vaimo+ei+ole+pudhalainen+vaan+putaalainen+laatunainen.+Plus+117+kiloa+oli+viimeksi+ku+punnittiin+ennen+vaakan+hajoomista+1993.
26.01.2020 14:35
Kysyin+vantaalla+yheltä+vanhalta+luuskalta+ranskäksi+että+hau+apout+ih+liipedih+ja+näytin+lerppaani+sille.+Soitti+poliisit.+Oisin+muuten+päässy+karkuun+mutta+mäki+oli+jäässä+ja+jäin+siihe+ruopimaan+paikoilleen+ku+on+kesä+kumit+mun+vee+kakstoista+pyörätuolissa.
25.01.2020 12:44
Apteekissa+kysyivät+onko+kelakorttia+ja+mä+sanoin+että+tottakai+on!+Leväytin+nahkaisen+muovilompsan+auki+ja+siellä+oli+kaksikin+kelakorttia.+Vanha+ja+uus.+Näytin+niille+myös+lussakortin+ja+oli+apteekkarin+ilmeessä+selvää+kunnioitusta+ollen.+Sain+sellasen+setin+nappeja+että+se+on+pääsiäinen+ennenkuin+äänet+palaa+pään+sisään+numbailemaan.+Apteekissa+ei+ollu+ku+yksi+luuska+töissä+ni+hämäsin+sitä+pukkaamalla+muka+vahingossa+kaikki+kamat+tiskiltä+lattialle+ja+imaisin+sil+aikaa+käsidesit+naamariin.+Kyllä+harmitti+ku+se+oliki+käsi+rasvaa+ja+maistu+nii+ikävälle+että+lens+laatta.+Liukastuin+siihen+omaan+laattaan+ja+löin+pääni+allergia+hyllyn+kulmaan.
Sain+ilmaseksi+side+harson+päähän.+Kotona+suodatin+sen+läpi+tuulilasin+pesu+nesteet+ja+ei+menny+näkö+ku+toisesta+silmästä.
25.01.2020 12:22
Meidän+perhe+täällä+tahimaassa+tietää+mistä+huhuu+resupetteri!
24.01.2020 22:55
resurensselit,+minua+sanottiin+aikanaan+siepiksi.+Tarkemmin+se+taisi+olla+kiljusieppo.+Petterit!+kiljusieppo+on+lintu.+jos+vähääkään+olisitte+käyneet+lento-opistoa+kapteeniksi+saakka+niin+teitäisitte.
24.01.2020 21:54
Resupetteri..+paljoks+kello+on+hondurasissa?+Ostin+sen+nimittäin+äsken+kun+sattui+olemaan+ylimääräistä.+Vaimo+makso.+Kysyin+että+vuokrataanko+honduras+niin+se+sano+että+ei+ku+ostetaan+se.+Eteeriseni+ensimmäin+ehto+on,+että+hänen+pikku+HD+mahtuu+maahan+ja+matkaan.+Kysyi+minulta,+että+mitä+lisukkeita+minä+haluaisin+tähän+tulevaan+maahamme,+jonka+siis+hän+maksaa.+Sanoin+että+haluan+oman+pää+kaupungin+ja+pensa-aseman+joka+myy+lasolia+ympäri+vuorokauden.+Huvi+puisto+olis+kiva+ja+vuoristo+kylpylä.+Saakohan+hondurasissa+perustaa+liivi+jengejä+ja+osaako+ne+ranskää?+Palvelusväki+siis.
23.01.2020 18:27
Jos+oot+resupetteri+kattonnu+simpsoneja+ni+mulla+on+samanlainen+tukka+ku+hassuklovnilla..+Uimarannalla+muilla+on+pyykkilauta+mutta+mulla+onkin+pesupallo..+kuntohuoneella+hankittu
22.01.2020 21:03
Mulla+on+oma+kuva+mun+molemmissa+tinderissä+rofiilissa.+Kumpikin+profiili+on+saanut+yhden+tykkäyksen+ja+matchin.+Sopiva+kumppani+siis.+Menin+kukka+rintapielessä+treffeille+sitten+niinkuin+olin+sopinut+matchin+kanssa.+Aikani+kun+olin+pyörinyt+siinä+ostarin+aulassa+ja+ketään+ei+näkynyt+niin+tajusin+seurustelleeni+vikat+kaks+kuukautta+itseni+kanssa.+Ilmankos+kaikki+meni+niin+yksiin.+Oli+samat+harrastukset+ja+samanlainen+tukka+korvien+päällä,+samat+kengät+ja+samanlaiset+henkselihousut.+Ajattelinkin+jo+että+liian+hyvää+ollakseen+totta+löytää+noin+hyvä+ja+komea+mies.
22.01.2020 18:00
Ubuntun+kautta+tuli+hälytys+kasvimaalta.+Vilkaisin+valvontakameran+16b.+Siirryttiin+vaimon+kanssa+valmiustilaan+defcon+3.+Hiivin+kumiritsan+kanssa+talon+nurkalle+ja+mäjäytin+jönöjussia+pakaraan+pienellä+kivellä.+Meni+kolmisen+metriä+ohi.+Tällä+kertaa+jäi+jussilta+porkkanat+syömättä.+Palattiin+defcon+2+tasolle+ja+kävin+siinä+sitten+vielä+hätäpaskalla+kun+jännitti+se+tilanne.+Ansalangat+on+paikoillaan+taas.+Sanokaa+jäniksille+että+ihan+turha+tulla+kukkoilemaan.
22.01.2020 17:01
Suomi+on+paras+maa+ja+tarjoaa+kortin+etuja+myös+uusille+suomalaisille+ollen!
https://laitonlehti.net/wp-content/uploads/2018/11/Kela-Gold-1.3.jpg
22.01.2020 15:56
Suomi+on+paras+maa+suomalaiselle+palella.+On+terveyskeskus,+keskussairaala,+etukupongit,+hoivapalvelut,+apteekit,+aamupuurot,+vesikiertoinen+lämpöpatteri+ja+kaikki+toimii+kelakortilla+ollen.
22.01.2020 15:55
Harmittaa+ne+sun+munat.+Olisitpa+sylissäni,+oisit+osa+sisintäni,+munasi+sun+kädessäni,+lähellä+mun+sydäntäni.
19.01.2020 17:08
64 / 74