Patayan matkailu romahtanut 60% viime vuodesta.

Anonyymi

Pattayalla on hommat huonosti hanskassa, valtava matkailukato, joidenkin paratiisissa.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiina ja kiinalaiset ovat vastuullisia ja arkoja tämän koronaviruksen suhteen. Kiinassa on karanteenissakin kymmeniämiljoonia ihmisiä. Tässä uutisessa ja "romahduksessa" ei ole mistään muusta nyt kyse kuin uuden influenssan pelosta.
      Mukavan väljää on ja harva noita kiinalaisia kaipaakaan sen kummemmin. Ei ole häävejä kuluttajia muutenkaan joten rahallinen harmi ei ole niin suuri kauppiaillekaan ja mitäs me turret kauppiaista huolehtimaan.

    • Anonyymi

      "Patayan" lerppauutiset. Ei ne lerpuusi ne kiinalaiset huitsulaankaan mene sen kummemmin nyt eikä matkustele muuallekaan. Nyt on turistin markkinat! Iloitkaamme! Yleensä jankkaat siitä kuinka kiinalaiset on pilanneet Pattayan. Nyt jankkaat siitä kuinka kiinalaisten puuttuminen pilaa Pattayan.
      Koeta jo päättää.

      • Anonyymi

        Resupetteri en ole jankannut mitään, katsoin vaan aiheelliseksi laittaa tuon uutisen framelle, joten ei siitä se enempää, aiheena ole se että pattayan turistista on 60 prosenttia kateisessa, meillä täällä hua hinissä on vastaava ilmiö havaittavissa, joskaan ei niin voimakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en ole jankannut mitään, katsoin vaan aiheelliseksi laittaa tuon uutisen framelle, joten ei siitä se enempää, aiheena ole se että pattayan turistista on 60 prosenttia kateisessa, meillä täällä hua hinissä on vastaava ilmiö havaittavissa, joskaan ei niin voimakas.

        Et montaakaan tuhatta kertaa viime vuonna ja vain muutaman satakertaa tänä vuonna.
        Opettele englantia ja katso uutisia. Kiinalaiset pelkää virusta ja ovat karanteenissa. Aivan kuten sinäkin poju siellä Vantaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et montaakaan tuhatta kertaa viime vuonna ja vain muutaman satakertaa tänä vuonna.
        Opettele englantia ja katso uutisia. Kiinalaiset pelkää virusta ja ovat karanteenissa. Aivan kuten sinäkin poju siellä Vantaalla.

        Resupeppu se vaan nyt on factaa että pattayan matkailijoista on kadonnut 3/5 osaa, eikä se sinun ruikuttamisella mihinkään muutu, ihme ukko, en asu vantaalla vaan hua hinissä ja terveisiä kuopioon, kerro perusteesi hoitajalle ja vartialle, lue autonkuljettaja ja hovimestari, se mitä autossa lukee tiedämme kaikki, niiden tehtävä on kuunnella sinua, ei minun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en ole jankannut mitään, katsoin vaan aiheelliseksi laittaa tuon uutisen framelle, joten ei siitä se enempää, aiheena ole se että pattayan turistista on 60 prosenttia kateisessa, meillä täällä hua hinissä on vastaava ilmiö havaittavissa, joskaan ei niin voimakas.

        Numeromieshän se on taas "meillä täällä hua hinissä"...
        "Laitan huomenna", meni jo.
        Onko puhelimesta kamera rikki, kaikki kaupat kiinni vai kuopiossa liikaa lunta..
        Olet täysi p....n puhuja.


      • asiantravel kirjoitti:

        Numeromieshän se on taas "meillä täällä hua hinissä"...
        "Laitan huomenna", meni jo.
        Onko puhelimesta kamera rikki, kaikki kaupat kiinni vai kuopiossa liikaa lunta..
        Olet täysi p....n puhuja.

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.

        Siis pelkkää paskaa puhut reppana!

        Uhosit ja kuittia manguit.
        Niitä sait usean useita.
        Missä viipyvät vastineesi?

        Joten sinä olet ruikuttaja resuperse, asut joo varmasi hua hinissä....
        haha hah hah hah!


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.

        Siis pelkkää paskaa puhut reppana!

        Uhosit ja kuittia manguit.
        Niitä sait usean useita.
        Missä viipyvät vastineesi?

        Joten sinä olet ruikuttaja resuperse, asut joo varmasi hua hinissä....
        haha hah hah hah!


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.

        Siis pelkkää paskaa puhut reppana!

        Uhosit ja kuittia manguit.
        Niitä sait usean useita.
        Missä viipyvät vastineesi?

        Joten sinä olet ruikuttaja resuperse, asut joo varmasi hua hinissä....
        haha hah hah hah!


      • Numball kirjoitti:

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.

        Tottahan toki asut hua hinissä. Pyytelit jatkuvasti kuitteja, thaimaassa kävijöiltä.
        Missä sinun kuitit.? Hävinnyt....
        Meilläpäin tuollaiset akat laitetaan kulkemaan hameessa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tottahan toki asut hua hinissä. Pyytelit jatkuvasti kuitteja, thaimaassa kävijöiltä.
        Missä sinun kuitit.? Hävinnyt....
        Meilläpäin tuollaiset akat laitetaan kulkemaan hameessa.

        Sinulla on todennäköisesti haluja tuohon hameessa kulkemiseen reppanam


      • Numball kirjoitti:

        Ei ole ei, enpä käynyt eilen 7/11 mutta tänään voin käydä, tosin toissapäivänä muutamassa muussa kaupassa mutta taisin hävittää kuitit, eilen olin kotona koko päivän...

        Joten mitä ruikutat, asun varmasti hua hinissä.

        Thaimaasta on helppo laitella aijaata, jos oikeasti on thaimaassa.!!
        https://aijaa.com/Debb8I


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Thaimaasta on helppo laitella aijaata, jos oikeasti on thaimaassa.!!
        https://aijaa.com/Debb8I

        Tässä hieman vänkäämisestä sivullisena odottelen toki Hua Hinistä kuittia, jonka sitten väitetään olevan sitä ja tätä, sekä jonkun isoisän, mutta mielenkiintoista olisi saada Neidon 2010 kuittia landelta, sitten laitan omani Lootaksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hieman vänkäämisestä sivullisena odottelen toki Hua Hinistä kuittia, jonka sitten väitetään olevan sitä ja tätä, sekä jonkun isoisän, mutta mielenkiintoista olisi saada Neidon 2010 kuittia landelta, sitten laitan omani Lootaksesta.

        "Sivullinenpa" hyvinkin joo. ;) Lupauksia tulee kovasti ja vaatimukset koskee aina nimimerkkiä 2010. Muilleko et voi vastata kuitti kuitista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivullinenpa" hyvinkin joo. ;) Lupauksia tulee kovasti ja vaatimukset koskee aina nimimerkkiä 2010. Muilleko et voi vastata kuitti kuitista??

        En anonyymille kilahtaneelle, koska sulla puuhaa 24/7 ilman lisävirikkeitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anonyymille kilahtaneelle, koska sulla puuhaa 24/7 ilman lisävirikkeitäkin.

        Sinäkö et ole anonyymi.?


      • Anonyymi

        Kuin myös, esittele itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös, esittele itsesi.

        Olen sivullinen kuten kerroin Aasin ja Numban kuittijutussa, se saa sinulle sivuliselle idiootille riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sivullinen kuten kerroin Aasin ja Numban kuittijutussa, se saa sinulle sivuliselle idiootille riittää.

        Miksi sinä idiootti kommentoit asiaa jos kerran olet sivullinen.
        olet tampio.


    • Anonyymi

      Pattaya on enemmän paratiisi kun ei ole turisteja.

      • resupeteri.. Pattaja on pilalla koska minä en pääse sinne. en rahtilaivalla, en lentokoneella, en jahdilla enkä edes pussilla espanjan kautta.. kelakortissa ei riitä kate.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        resupeteri.. Pattaja on pilalla koska minä en pääse sinne. en rahtilaivalla, en lentokoneella, en jahdilla enkä edes pussilla espanjan kautta.. kelakortissa ei riitä kate.

        Jatka vaan kaipuutasi purkamista paratiisiisi.


    • Anonyymi

      Ruoan laittoon tarvitaan Pata ja kattila.

    • Anonyymi

      Nyt mie floppaan! -Sanoi sensei kun kelakortin hukkas´

    • Anonyymi

      Kiina on kieltänyt ryhmämatkat toistaiseksi kaikkialle koronaviruksen vuoksi. Thaimaahan, Intiaan, Eurooppaa, Amerikkaan. Australiaan ja ihan kaikkialle.
      Pattaya ei ole mikään poikkeus. Pattayakin kuuluu Thaimaahan, parahin numeropoju, vaikka se sinusta olisi kuinka ihana uutinen tahansa.

      • Anonyymi

        Tuokaan ei muuta sitä tosiasiaa että pattayan matkailu on vähentynyt 3/5 osaa muutamassa kuukaudessa, ja joidenkin arvioiden mukaan tulee vielä laskemaan, rajusti... siis tuosta voi päätellä että 60 % turisteista on kiinalaisia chartermatkalaisia, kohta 4/5 vähentynyt... kuten on ennustettu silloin 80 % on kiinalaisia ryhmämatkaajia... eli 8/10 taitaa pattaya olla paratiiisi kiinalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei muuta sitä tosiasiaa että pattayan matkailu on vähentynyt 3/5 osaa muutamassa kuukaudessa, ja joidenkin arvioiden mukaan tulee vielä laskemaan, rajusti... siis tuosta voi päätellä että 60 % turisteista on kiinalaisia chartermatkalaisia, kohta 4/5 vähentynyt... kuten on ennustettu silloin 80 % on kiinalaisia ryhmämatkaajia... eli 8/10 taitaa pattaya olla paratiiisi kiinalaisille.

        Esim pohjoissuomessa on kiinalaisia turisteja noin 7,5 %,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei muuta sitä tosiasiaa että pattayan matkailu on vähentynyt 3/5 osaa muutamassa kuukaudessa, ja joidenkin arvioiden mukaan tulee vielä laskemaan, rajusti... siis tuosta voi päätellä että 60 % turisteista on kiinalaisia chartermatkalaisia, kohta 4/5 vähentynyt... kuten on ennustettu silloin 80 % on kiinalaisia ryhmämatkaajia... eli 8/10 taitaa pattaya olla paratiiisi kiinalaisille.

        Vain lerppis kykenee samassa lauseessa kertomaan että on ikävä juttu kun kiinalaiset ovat poissa mutta on samaan aikaan hyvä juttu kun kiinalaiset ovat poissa koska kiinalaiset on Pattayan rakkaita.

        Metsämökin tonttu istuu ubuntun ja talkkipurkin kanssa suomikaksnelosella taas koko päivän. Ai mitäkö tekemässä? No etsimässä Pattayasta uutisia ja keksimässä omasta lahosta päästään loput. Sitten hotapulveria ja nitroja päälle kuoleman ja viruksien pelossa toivoen ettei kukaan muukaan matkusta minnekään.
        Tämä on ohimenevä juttu, eikä vaikuta paikalla oleviin turisteihin mitenkään. Kuka nyt ryysistä kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim pohjoissuomessa on kiinalaisia turisteja noin 7,5 %,

        Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei muuta sitä tosiasiaa että pattayan matkailu on vähentynyt 3/5 osaa muutamassa kuukaudessa, ja joidenkin arvioiden mukaan tulee vielä laskemaan, rajusti... siis tuosta voi päätellä että 60 % turisteista on kiinalaisia chartermatkalaisia, kohta 4/5 vähentynyt... kuten on ennustettu silloin 80 % on kiinalaisia ryhmämatkaajia... eli 8/10 taitaa pattaya olla paratiiisi kiinalaisille.

        Ketä kiinnostaa tai mihin vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa tai mihin vaikuttaa?

        Aivan ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain lerppis kykenee samassa lauseessa kertomaan että on ikävä juttu kun kiinalaiset ovat poissa mutta on samaan aikaan hyvä juttu kun kiinalaiset ovat poissa koska kiinalaiset on Pattayan rakkaita.

        Metsämökin tonttu istuu ubuntun ja talkkipurkin kanssa suomikaksnelosella taas koko päivän. Ai mitäkö tekemässä? No etsimässä Pattayasta uutisia ja keksimässä omasta lahosta päästään loput. Sitten hotapulveria ja nitroja päälle kuoleman ja viruksien pelossa toivoen ettei kukaan muukaan matkusta minnekään.
        Tämä on ohimenevä juttu, eikä vaikuta paikalla oleviin turisteihin mitenkään. Kuka nyt ryysistä kaipaa?

        Ei resupeppu, olen todennut että sinä olet pattayarakas, en todellinen pattayalla kävijä, on hän sitten suomalainen tai kiinalainen, vain sinä virtuaalimatkailija, reppana.


    • Anonyymi

      Mites nyt numeromies kun Jörn Donner on kuollut? Hänhän oli suuri sankarisi ja kävelevä tuhkakuppi kuten sinäkin. Oliko oikein että kuoli ja ei tuhlaa sinun kelakorttisi saldoa enempää vai oliko hän parempi ja arvokkaampi ihminen kuin esimerkiksi Miikka? Onko surukännit tänään? 🐒🙂

      • Anonyymi

        Älä nyt onko Donner kuollut, surullista en koskaan pitänyt hänestä... Eikä kysymys ole ihmisen arvokkuudesta vaan siitä että jokainen vastaa itse omista teoistaan, jos vedät prenkkua kaksinkäsin ja tuhoat siinä hommassa maksasi ja munuaiset kuten syy on puhtaasti sinun oma... Lihavuus on hieman kyseenalaisempi uusimpien tutkimusten mukaan geeneillä on paljon vaikutusta asiaan, tupakointi taas ei... dokaaminen ja kessutelu on vapaaehtoista, joten jokainen vastatkoon itse.

        Miikan tapaus on selvä, hän sairasti maksan ja munuaisten vajaatoimintaa, hänellä oli myös alkoholi ongelma, ja hän asusti täällä ilman kunnollista vakuutusta, eikä ollut pankkitilillä saldoa maksaa huippukalliita yksityssairaaloita, lisäksi jokainen thaimaalainen sairaala pystyy nuo oireet hoitamaan eikä maksa mitään tai maksaa korkeintaa 1000 paateroa vrk, mutta kun keho on siinä kunnossa kuin hänellä on vain päivien kysymys milloin noutaja saapuu, se saapuu varmasti, tiedän aika monta jotka ovat kuolleet viinaan, tarkaalleen samat oireet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt onko Donner kuollut, surullista en koskaan pitänyt hänestä... Eikä kysymys ole ihmisen arvokkuudesta vaan siitä että jokainen vastaa itse omista teoistaan, jos vedät prenkkua kaksinkäsin ja tuhoat siinä hommassa maksasi ja munuaiset kuten syy on puhtaasti sinun oma... Lihavuus on hieman kyseenalaisempi uusimpien tutkimusten mukaan geeneillä on paljon vaikutusta asiaan, tupakointi taas ei... dokaaminen ja kessutelu on vapaaehtoista, joten jokainen vastatkoon itse.

        Miikan tapaus on selvä, hän sairasti maksan ja munuaisten vajaatoimintaa, hänellä oli myös alkoholi ongelma, ja hän asusti täällä ilman kunnollista vakuutusta, eikä ollut pankkitilillä saldoa maksaa huippukalliita yksityssairaaloita, lisäksi jokainen thaimaalainen sairaala pystyy nuo oireet hoitamaan eikä maksa mitään tai maksaa korkeintaa 1000 paateroa vrk, mutta kun keho on siinä kunnossa kuin hänellä on vain päivien kysymys milloin noutaja saapuu, se saapuu varmasti, tiedän aika monta jotka ovat kuolleet viinaan, tarkaalleen samat oireet...

        Mielenkiintoista on tämä kela keskustelu, jos joku sairastuu vaikka täällä, ollaan huutamassa apuun ketä milloinkin kelaa, isää, äitiä, finnairia, hallitusta, eduskuntaa, poliisia... ja yleensä yhteiskuntaa... minä olen valinnut täysin toisin, jos minulle tulee jokin vakava sairaus, ja vakuutus ei korvaa, maksan omalla rahalla, jos massi ei riitä, kuolen, päätös on ihan oma kohtainen, enkä edellytä että yhteiskunta kustantaa kalliin yksityissairaalan, päätös tänne muutosta on puhtaasti minun, vastaan itse siitä päätöksestä, jokaisessa tilanteessa, jos perse ei kestä tälläistä, pysy siellä kelan hellässä suojassa, minulla on sen verran varallisuutta että en aivan heti joudu talutetuksi takaovesta ulos, vaikka sairastaisin mitä tahansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista on tämä kela keskustelu, jos joku sairastuu vaikka täällä, ollaan huutamassa apuun ketä milloinkin kelaa, isää, äitiä, finnairia, hallitusta, eduskuntaa, poliisia... ja yleensä yhteiskuntaa... minä olen valinnut täysin toisin, jos minulle tulee jokin vakava sairaus, ja vakuutus ei korvaa, maksan omalla rahalla, jos massi ei riitä, kuolen, päätös on ihan oma kohtainen, enkä edellytä että yhteiskunta kustantaa kalliin yksityissairaalan, päätös tänne muutosta on puhtaasti minun, vastaan itse siitä päätöksestä, jokaisessa tilanteessa, jos perse ei kestä tälläistä, pysy siellä kelan hellässä suojassa, minulla on sen verran varallisuutta että en aivan heti joudu talutetuksi takaovesta ulos, vaikka sairastaisin mitä tahansa...

        Kymmenentuhannen euron vakuutukse numballa ja pelkää ettei vakuutukset korvaa? Kelalta olet anelemassa sadan euron lääkeostoksilta kelakorvauksia oikeusasteita myöten ja kerrot kuinka kaikkien pitäisi asua Suomessa jossa kela pelastaa ja elättää. Kerroit että Suomessa pitää synnyttääkin kun Thaimaassa ei mielestäsi osata synnyttääkään.
        Kovin ristiriitaisia nuo juttusi. Kerroit lukevasi uima-altaalla Jörn Donneria sikaria poltellen ja juoden valkoviiniä. Nyt on sekin unohtunut.
        Vasta mainitsit myös että piti käydä Suomessa jälkitarkastuksessa kun vakuutus ei riittänyt Thaimaassa umpisuolileikkauksen jälkitarkastukseen. Olet melkoinen höpöheikki etkä muista mitä kännissä höpöjät.

        Mutta onnea lihavuusgeeneillesi. Asiallahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa että vedät makkaraa, nuudeleita, spagettia, tupakkaa ja viinaa sohvalla sisätiloissa etkä harrasta laisinkaan liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenentuhannen euron vakuutukse numballa ja pelkää ettei vakuutukset korvaa? Kelalta olet anelemassa sadan euron lääkeostoksilta kelakorvauksia oikeusasteita myöten ja kerrot kuinka kaikkien pitäisi asua Suomessa jossa kela pelastaa ja elättää. Kerroit että Suomessa pitää synnyttääkin kun Thaimaassa ei mielestäsi osata synnyttääkään.
        Kovin ristiriitaisia nuo juttusi. Kerroit lukevasi uima-altaalla Jörn Donneria sikaria poltellen ja juoden valkoviiniä. Nyt on sekin unohtunut.
        Vasta mainitsit myös että piti käydä Suomessa jälkitarkastuksessa kun vakuutus ei riittänyt Thaimaassa umpisuolileikkauksen jälkitarkastukseen. Olet melkoinen höpöheikki etkä muista mitä kännissä höpöjät.

        Mutta onnea lihavuusgeeneillesi. Asiallahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa että vedät makkaraa, nuudeleita, spagettia, tupakkaa ja viinaa sohvalla sisätiloissa etkä harrasta laisinkaan liikuntaa.

        Resupetteri sinä olet sanonut mitä minä teen tai olen tekemättä, nytkin tietoa minusta tuli 14 riviä, mikähän mielenterveyshäiriö saa aikaan moista, oletko sinä oikeasti sairas tai voi omalaatuinen, en ole koskaan lukenut ensimmäistä donnerin kirjaa, en polta, en juurikaan juo, liikun kolme neljä kertaa viikossa kuntosalilla...

        Tuo sinun urputuksesi alkaa olla naurettavaa, resupeppu.

        Olen monta kertaa sanonut ei sinun tarvitse olla minusta huolissasi, itsestäsi olisi syytä olla, 15 vuotta palstalla kertomassa sika amaliasta ja onko pojasta ei ole mikään referenssi.


      • Anonyymi

        Olen nauranut kaltaisillesi reppanoille ja nauran edelleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nauranut kaltaisillesi reppanoille ja nauran edelleenkin.

        Mies tulee räkänenästä, toinen toljan toljanasta, vaan ei tyhjän nauramassa.


    • Anonyymi

      Itse en asu Pattayalla, mutta miten voi kiinnostaa siellä asuvia? Varmaan parempi paratiisi?

    • Anonyymi

      Moi. Jörkalle RIP oli mahtava jätkä. Kun menette suvarabum kattokaa mikä tilanne etukäteen. Liikenne ei vienyt kuin vajaan tunnin Nanalta taksilla. Kenttä olikin toinen juttu 2h meni ennenkuin pääsin läpi noista tsekkauksista. Kinuskia oli niin paljon edessä ja aina tuli fudut niille tarkistuksessa. Just kerkesin koneeseen. Taisin olla viimeinen jota odotettiin. Nyt Tsekkaavat kaiken jos kinuskit lähellä. Näin vain neuvoksi todellisille matkaajille.t.just tullut BG.

      • Anonyymi

        Täh vain hölmö menee taksilla nanalta kentälle se on huonoin mahdollinen reitti, poju pääset bts ja junalla 20 minuutissa kentälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh vain hölmö menee taksilla nanalta kentälle se on huonoin mahdollinen reitti, poju pääset bts ja junalla 20 minuutissa kentälle...

        Varmaan säästit myös paateroita kun menit maitojunalla Suvaan vuonna 2008. Mutta se junaan kapuaminen ja sulloutuminen on ikävämpi juttu jos on paljon kantamuksia. Siksi rahamiehet käyttää taksia.


    • Anonyymi

      Näitä säästäjiä riittää . Minulla oli nimittäin isot laukut mukana. Meneppä lentoasemalle noi mukana Bts/lentoasema juna niin thaikut kattoo kyllä pitkänenällä ei ole pätäkkää. Elikkä Nanalta taksilla maksaa vain 500 paateroa SB Jos ei ole rahaa vaivannäköön niin pysy kotona missä oletkin suomessa. Tämä oli vain Pattayan kundeille tiedoksi elikkä nyt joutuu varamaan enemmän aikaa kentän pakollisuus rutiineihin.. Nyt jo muutama tunti Suomessa. .Kun katson näitä säitä tekisi mieli lähteä takaisin hyvään Mimmin huoltoon. Piti huolta 3kk toimi niinkuin sovittiin ja tili maksettiin, meillä suomalaisilla on hyvä maine joka pidetään. Thaikut pitää meistä kun ollaan asiallisesti/ ja hoidetaan sänkypainin yms ok.

      • Anonyymi

        Kerran mennä BTSllä kentältä vain lentolaukun kanssa. Ihan hyvä vaihtoehto. Ja mitä sen väliä jos thaikut katsoo. Ei ole tarvetta esitellä varakkuutta. Eikä sitä edes ole.


      • Anonyymi

        Pattayan kundi oli vuokrannut seuralaisen itselleen kolmeksi kuukaudeksi, siinä meillä miesten mies, oli tilinkin maksanut sovitusti, hienoa, tämä tapaushan on isoine matkalaukkuineen aivan ykkönen.


      • Anonyymi

        Älkää ikinä menkö taxilla nanalta kentälle, se voi kestää tunteja... aina nanalta bts:lle pray thai asemalle siitä junalla kentälle, helppoa kuin heinänteko, hyvin moni taxikuski ei lähde edes tuota reittiä ajamaan, jos kutenkin haluat leikkiä varakasta 500 paaterolla, varaudu neljän tunnin matkaaikaan, eikä silloin riitä 500 paateroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ikinä menkö taxilla nanalta kentälle, se voi kestää tunteja... aina nanalta bts:lle pray thai asemalle siitä junalla kentälle, helppoa kuin heinänteko, hyvin moni taxikuski ei lähde edes tuota reittiä ajamaan, jos kutenkin haluat leikkiä varakasta 500 paaterolla, varaudu neljän tunnin matkaaikaan, eikä silloin riitä 500 paateroa.

        numerotollo se taas suhailee junalla bangkokissa, harhainen sekopää. milloin olet viimeksi käynyt ulkona mökistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        numerotollo se taas suhailee junalla bangkokissa, harhainen sekopää. milloin olet viimeksi käynyt ulkona mökistäsi.

        kuusi minsaa sitten... kävin tarkastamassa autojen ja moottoripyörien öljyt ja vedet... reppana, tänään ei ole syytä mennä hua hiniin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuusi minsaa sitten... kävin tarkastamassa autojen ja moottoripyörien öljyt ja vedet... reppana, tänään ei ole syytä mennä hua hiniin...

        Reppana kuumus oli hapertanutnavaran jäädyttimen paisuntasäiliön muovit, meni sormi läpi, ei muutakuin jeesusteppiä paikaksi, ja nissanilta tilata uusi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reppana kuumus oli hapertanutnavaran jäädyttimen paisuntasäiliön muovit, meni sormi läpi, ei muutakuin jeesusteppiä paikaksi, ja nissanilta tilata uusi..

        Numeromieshän se taas hua hinissä. Sitten kun saat sen uuden paisuntasäiliön, aijaathan kuitin tänne.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Numeromieshän se taas hua hinissä. Sitten kun saat sen uuden paisuntasäiliön, aijaathan kuitin tänne.?

        Sain jo nissanilta 800 paateroa hieman yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain jo nissanilta 800 paateroa hieman yli.

        830 paateroa



      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Huh huijaa https://aijaa.com/FSlebO

        Hyvä Numba, 10 pistettä, saas nähdä leijuuko, onko mitä vai sitä .... saas kattoo.


      • Numball kirjoitti:

        Huh huijaa https://aijaa.com/FSlebO

        Täytyypä tuumata että tämä on niin hauska, että AASIVAJAKKI ei huomaa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Täytyypä tuumata että tämä on niin hauska, että AASIVAJAKKI ei huomaa.

        Senssu ja Numba riemuitsevat leijuvasta kuitista vuoronperään. Senssu tuntemattomasta syystä ja Numba taas iloitsee kun Kalen mökissä on joku vuokralla ja käynyt kaupassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senssu ja Numba riemuitsevat leijuvasta kuitista vuoronperään. Senssu tuntemattomasta syystä ja Numba taas iloitsee kun Kalen mökissä on joku vuokralla ja käynyt kaupassa.

        Tuntemattomasta syystä, ei poju kuules nyt on niin hauskaa, että taidan nauttia jalojuomaa ja kiitän Numbaa joka kulauksella, tämä hyvä ja rakas kiemurtelee ja selittelee.


    • Anonyymi

      ""Siksi rahamiehet käyttää taksia.""

      Ei vaan kielitaidottomat tollot jotka eivat osaa/uskalla kayttaa parasta ja nopeinta = BTS junaa :-) Kyse ajasta ja mukavuudesta, ei rahasta.

      • Anonyymi

        Niin mutta katsos rahamiehet Pattayan kundit myös vuokraavat seuralaisen jopa kolmeksi kuukaudeksi sopien tilin jonka maksavat, koska eihän ihmissuhdevammainen rahamies normaalisuhteeseen kykene, joutuisi jopa ..... en viitsi.


    • Anonyymi

      Nyt on turistin markkinat Pattayalla! Lennoille on alennusmyynti menossa ja kaverit Pattayalta kertoivat että golfkentillä ja hotelleissakin on alennusmyynnit alkaneet.
      Kävipä munkki että tuli ostettua matkat vasta nyt. Hotelli oli hotelsin kautta -70% tarjouksessa (kylläkin vaa ekalle kahelle viikolle) ja lennot 593EUR. Paluu viikko sonkraanin jälkeen. Kinkit on golfkentiltä pois. Nyt mahtuu pelaamaan ja halvalla.

    • Anonyymi

      Jos käy huono säkä ja iskee maahan saapuessa nuha, niin pistävät pariksi viikoksi lukkojen taakse? Toivottavasti tuovat eristykseen edes viinaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3259
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1763
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1305
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      51
      1074
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe