- Hyväluonteiset tissit :D
- Ottaisko aloittaja naisen, joka ilmoittaisi että "kaikki kelpaa"?
- Mä lähden siitä, et jos nainen vaatii jotain mitä minä en ole, ei sellainen nainenkaan mulle kelpais.
Eli saahan sitä vaatia, mutta ne vaatimukset kertovat eniten siitä vaatijasta itsestään. - Miks helvetissä varpaankynnet ylipäätään kasvaa niin tolkutonta vauhtia?
Sormenkynnet ovat varmaan joskus ihmiskunnan alkuhämärässä kuluneetkin kun ihmisen on pitänyt tonkia jotain, mut varpaankynsillä ei ole mitään käyttöä. Ne vaan kasvaa ja on täysin turhat. - Totta tuokin. Kyllä se pitää olla valmiiksi katsastettu ja toimivaksi todettu.
- Tietysti jos saa luvan.
Jollei, niin ei siihenkään kuole. Toiset treffit voi silti sopia jos kemiat planeettojen asennot näyttäis olevan kohillaan. - Eihän niissä ole mitään samaa. Sulkevat täydellisesti pois toisensa.
Lisäksi Raamatun luomiskertomuksista ei ole mitään näyttöä. - Kyl mä oisin tehnyt heti perään toisen, mut lapsen äiti ei halunnut auttaa. Otti mieluummin puol vuotta lapsen syntymän jälkeen toisen miehen jolla oli ennestään kolme lasta.
- Vois jo lopettaa ton turhasta touhottamisen. ***tu viitti edes telkkaria avata ku siellä sauhutaan joka välissä vaan jostain potkupallosta.
- Voi hyvinkin olla varaa kun sen lapsen laittaa alulle, mutta mistä tiedät millainen työtilanne on vaikkapa 10 vuoden päästä.
- Ja eikös tarhamaksuistakin tule sisarusalennuksia...
- Mihin muuten perustuu se logiikka, että kahden lapsen elättäminen maksaa enemmän kuin kaksi kertaa yhden lapsen elättäminen?
Jos on neljäkin lasta, siinähän säästää pitkän pennin kun monia tavaroita, varusteita ja vaatteita voi kierrättää nuoremmille. Eikös sen takia yhdestä pitäisi saada eniten lapsilisää, toisesta vähän vähemmän, kolmannesta sit vielä vähän vähemmän jne.?
Ekan lapsen kanssahan on eniten kuluja. - Kun paljousalennukset on alkomaholissa kielletty, niin tuplataan sitten hinta. Tai reilusti ylikin tuplahinta.
- Eiköhän sellaisiakin löydy. Joku tsiikki tai tuisku tai vastaavat luultavasti ainakin.
- Jopa vuosi ilman seksiä, huh huh.
Jos nyt johonkin tinderiin menisin, niin ei mua ainakaan kiinnostais mitkään sarjadeittailijat. - Atm (Atmosphere) eli normaali ilmanpaine on kansainvälisesti vahvistettu ilmanpaineen normaaliarvo, 101 325 pascalia. Ihan pikkasen päälle Baarin siis.
- Saa mulle lahjaks tollasen antaa, muttei tulis mieleenkään ostaa. Mun nykyisellä tulotasollani ton maksamisen menis yli 13 vuotta.
- Ja jos mennään palstan lempiaiheeseen, eli tasoajatteluun, niin varattu mies on automaattisesti korkeammalla tasolla kuin sinkku.
Ajatusmallina varmaan joku sellanen, että sinkkumiehessä on väkisin jotain pahasti vialla kun se on sinkku. Varattu taas ei voi olla läpeensä huono kun joku muukin on sen halunnut. - Jotkut naiset on väittäneet, että vapaat miehet on liian usein liian takertuvia.
Siit en tie mittää, mut näin olen kuullut. - Miten voi olla ylpeä sellaisesta, jonka on saanut lahjaksi? Ei sun syntymäsi tai sukupuolesi ole millään tavalla omaa ansiotasi. Ei tosin vikasikaan. Se vain on ja sillä mennään.
Viksup päriää aina. Ylenpalttisella fyysisellä voimalla ei tee tänä päivänä oikeestaan mitään.