Karvojen siirtäminen perseestä päähän on vaikea ja monimutkainen

Anonyymi

toimenpide. Onneksi tri Nordströmin klinikalla se onnistuu.

40

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kävin hiustensiirto konsultaatiossa 17 vuotiaana Nordstömillä. Konsultaatio kesti 5 minuuttia se meni näin. 
      "Kyllä me voidaan sulle hiukset laittaa. Se maksaa tämän verran (noin 12000€) ja seuraava vapaaaika tällöin."
      Kyllä jälkeenpäin oon ollu iloinen että et pienenä poikana lähtenyt operaation. Nyt ikää 28 ja hiukset käytiin siirtämässä Turkissa tohtori Civas Ekremillä. Ei maksanut kuin puolet Nordströmin hinnoista.

    • Anonyymi

      Sikskö miesten mietteet on per seestä?

    • Anonyymi

      Kerrankin sai kähärän tukan:)

      • Anonyymi

        vautsi vau, oikeat luonnonkiharat


    • Anonyymi

      Useimmilla kasvaa ky pärä otsassa, ilman siirtämisiä. Kai persekarvasiirrännäiset juurtuu sen viereen hyvin.

    • Anonyymi

      Nordströmillä darkkiksenkin olisi pitänyt käydä eikä valkovenäläisellä halpis plastiikkakirurgilla. Olisi tulos ollut parempi ja päässä muutakin kuin haju.

    • Anonyymi

      Oletteko koskaan miettineet, että miksi vain hiukset kasvavat koko ajan lisää pituutta, että hiuksia joutuu usein leikkaamaan, etteivät kasva liian pitkiksi.
      Ei ihmisen muut karvat kasva, kuin määrättyyn pituuteen, eikä tarvi niitä leikata lyhemmiksi.
      Muutenhan säärikarvat olis kymmenien senttien pituiset, kun niitä ei aja pois.
      Sekin on erikoista, että säärikarva ei kasva pituutta, mutta, jos säärikarvan leikkaa lyhyeksi, niin se alkaa kasvamaan ja lopettaa kasvun, kun n.2 cm pituinen.
      Miten säärikarva tietää, että se on katkaistu ja sen jälkeen alkaa kasvamaan ja lopettaa kasvun, kun määrämitta on täysi eli n.2cm.
      Muutkin karvat tekee samoin, vaikka niillä on oma pituus, mutta eivät kasva jatkuvasti pituutta, kuten hiukset.

      t. Ätmi toteaa

      • - Tukka kasvaa pitkäksi, jotta ihmistä voi tukistaa.
        - Karva ei tiedä, että se on katkaistu, siellä vaan on niitä vielä kasvuvaiheessa olevia karvoja, jotka sitten jatkaa kasvuaan. Kokoajanhan ne uudistuu. Siinä on kolme vaihetta mitä karvalla on.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        - Tukka kasvaa pitkäksi, jotta ihmistä voi tukistaa.
        - Karva ei tiedä, että se on katkaistu, siellä vaan on niitä vielä kasvuvaiheessa olevia karvoja, jotka sitten jatkaa kasvuaan. Kokoajanhan ne uudistuu. Siinä on kolme vaihetta mitä karvalla on.

        Ja tukistaminen tuntuu oikeestaan aika kivalle.


      • Anonyymi

        Veikkaan syyksi biologiaa ja lajien kehitystä.

        Apinaesi-isämme sukivat päänahasta täit ja kuivat rasvapaukut. Ilmiöstä tuli myös poliittinen. Kun olit lauman jäsen, hoidettiin pääasiasi ja sinä hoidit myös osasi. Eli nyt olet uudestisyntynyt takiainen.

        Kysymys kuuluu: onko kaljuus merkki liiasta sukimisesta vai sen puutteesta? Kasvaako kaljuilla myös perskarvat? Voisin luovuttaa omani perskarvat ja munakarvat. Kasvavat ja reilusti.


    • Anonyymi

      Ei tunnu mukavavalle; on kyllä pilleri, se auttaisi, pilleri kuin teurastettu hilleri.

      • Anonyymi

        Fina-tabut!


    • Anonyymi

      Valtaskunta niin; kannattaa ehkä syötä tuollainen tabletti eli pilleri; voi auttaa nuhaan ja sellaisiin :;D

    • Anonyymi

      En suosittele. Tulee helposti paskaa mukana

      • Anonyymi

        Olenkin ihmetellyt että mitä ne ruskeat papanat Darkkiksen pälvikaljun sivuilla ovat, rekkamiehen pastillejahan ne. Nyt sekin selvisi.


      • Anonyymi

        Mitä se sellainen eurooppalaishenkisyys oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sellainen eurooppalaishenkisyys oikein on?

        darkkiksen tapauksessa sitä, että hän ei poistu koskaan yksiöstään koska naiset ajattelevat kaikkea negatiivista darkkiksen kaltaisista sasikaljuista autisteista.


      • Anonyymi

        Rasvaako kaljun vaseliinilla kuten Mussolini


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sellainen eurooppalaishenkisyys oikein on?

        No se eurooppalaishenkisyys onkin just sitä, että hyväksytään ja ymmärretään niitä erilaisia mielipiteitä, näkökantoja ja valtavirrasta poikkeavia ihmisiä ja kaikkia eri vähemmistöjä.

        Tälläkin palstalla sen aina erittäin hyvin näkee, että ketkä sitä oikein ovat niitä mun kaltaisia nykyaikaisia ja eurooppalaishenkisiä ihmisiä ja ketkä taas sitten niitä vääräuskoisia ja suvaitsemattomia ahdasmielisiä persupaskajuntteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        darkkiksen tapauksessa sitä, että hän ei poistu koskaan yksiöstään koska naiset ajattelevat kaikkea negatiivista darkkiksen kaltaisista sasikaljuista autisteista.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös olleet aina erinomaisen hyvät ja mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa. Mä kun asunkin 60 neliön kaksiossa, että asu sä vitun kaljuuntunut persujuntti itse vaan siellä sun ahtaassa yksiössäsi.


      • Enemmänkin sanoisin viittaavani 70-luvun suvaitsevaiseen ja vasemmistolaiseen solidaariseen ilmapiiriin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös olleet aina erinomaisen hyvät ja mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa. Mä kun asunkin 60 neliön kaksiossa, että asu sä vitun kaljuuntunut persujuntti itse vaan siellä sun ahtaassa yksiössäsi.

        Naapurisi muuten valittivat taas kuin yksiöstäsi kuuluu kovaa meteliä aina öisin: sängyn jouset kitisevät, yksi miesääni- ilmeisesti sä itse - kiljuu kuin sikaa tapettaisiin ja toinen mies hihkuu ma tykkä! ma tykkä! ulkomaalaisittain suomea murtaen.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No se eurooppalaishenkisyys onkin just sitä, että hyväksytään ja ymmärretään niitä erilaisia mielipiteitä, näkökantoja ja valtavirrasta poikkeavia ihmisiä ja kaikkia eri vähemmistöjä.

        Tälläkin palstalla sen aina erittäin hyvin näkee, että ketkä sitä oikein ovat niitä mun kaltaisia nykyaikaisia ja eurooppalaishenkisiä ihmisiä ja ketkä taas sitten niitä vääräuskoisia ja suvaitsemattomia ahdasmielisiä persupaskajuntteja.

        Paitsi homoja et näytä suvaitsevan etkä ymmärtävän, kun käytät homoseksuaalisuuteen viittaavia sanoja haukkumasanoina. Myös afrikkalaistaustaisista käytät rumaa n-sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi homoja et näytä suvaitsevan etkä ymmärtävän, kun käytät homoseksuaalisuuteen viittaavia sanoja haukkumasanoina. Myös afrikkalaistaustaisista käytät rumaa n-sanaa.

        Myöskään Perussuomalaisia poliitikkoja ja heidän äänestäjiään DarkFear ei suvaitse. Eikä myöskään yksiöissä asuvia ihmisiä, kaljuuntuneita tai armeijan käyneitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään Perussuomalaisia poliitikkoja ja heidän äänestäjiään DarkFear ei suvaitse. Eikä myöskään yksiöissä asuvia ihmisiä, kaljuuntuneita tai armeijan käyneitä.

        En sanoisi sitä, ettenkö mä heitä suvaitsisi. Onhan sen armeijan sentään suorittanut kuitenkin varmaan n. 70% miesikäluokasta ja mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään, niin sitä useampi sen on suorittanut. Että ei mulla todellakaan ole mitään heitä tai ketään muitakaan näitä mainitsemiasi ihmisiä kohtaan.

        En vaan silti tykkää siitä, että mua väitetään valheellisesti sellaiseksi mitä en ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi homoja et näytä suvaitsevan etkä ymmärtävän, kun käytät homoseksuaalisuuteen viittaavia sanoja haukkumasanoina. Myös afrikkalaistaustaisista käytät rumaa n-sanaa.

        No mun tietääkseni tällä palstalla ei ole ketään homoa näitä kirjoituksia lukemassa, että niistä loukkaantuisi. Kuten ei varmaan ole ketään tummaihoistakaan. Mutta jos keksit itse jotain parempia solvaamisilmaisuja ja haukkumanimiä, joita mä voisin käyttää noita mua pilkkaavia lantaperseaivoja kohtaan, niin kerro toki ne mulle.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No mun tietääkseni tällä palstalla ei ole ketään homoa näitä kirjoituksia lukemassa, että niistä loukkaantuisi. Kuten ei varmaan ole ketään tummaihoistakaan. Mutta jos keksit itse jotain parempia solvaamisilmaisuja ja haukkumanimiä, joita mä voisin käyttää noita mua pilkkaavia lantaperseaivoja kohtaan, niin kerro toki ne mulle.

        Muistatko Tintti -sarjakuvan ja kapteeni Haddockin? Tämä hahmo oli erinomainen solvaaja.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No mun tietääkseni tällä palstalla ei ole ketään homoa näitä kirjoituksia lukemassa, että niistä loukkaantuisi. Kuten ei varmaan ole ketään tummaihoistakaan. Mutta jos keksit itse jotain parempia solvaamisilmaisuja ja haukkumanimiä, joita mä voisin käyttää noita mua pilkkaavia lantaperseaivoja kohtaan, niin kerro toki ne mulle.

        Minä olen bi ja minua kirjoituksesi loukkaavat


    • Anonyymi

      Mutta miten poistaa kaikki alapään karvoitus nyyttejä myöten?

    • Anonyymi

      Luen tämä aloituksen aina "kasvojen siirtäminen perseestä päähän". 🤔

      • Anonyymi

        Niin luin minäkin, hieman ihmettelin että mitä siellä sitten pitäisi lukea kun näin sun postauksen. Ketju vaikutti trollilta, mutta noinhan tämä on ihan järkeenkäyvä.


    • Anonyymi

      Eikö kellekään ole tullut mieleen, että eikö karvojen siirto päähän voisi tehdä jonkun eläimen karvoilla.
      Ajatelkaapa, että sinulla kasvaisi komeat hirvenkarvat päässä tai jonkun linnun höyhenet.
      Joltakin hirviseuralta saisi varmaan palan hirven nahkaa, että riittäisi päälaelle ja kai se juurtuu päähän kiinni ja alkaa kasvanaan, jos kirurgi toimenpiteen suorittaa, ennekuin karvojen juuret kuolevat.

      • Apinalta voisi onnistuakin. Mutta hirveltä?!?, eikös ne ois sitten ihan hirveet? Sellasta harmaata karheeta, hirvikärpäsistä tikkua. Nythän on ollut somessa koira, jolla kasvaa häntä päässä, ni eiköhän siihen juurru mikä tahansa ihmisellekin(?) mutta siinä taisi kyllä olla kyseessä siiamilainen kaksonen, jossa toinen kasvoi toisin päin ja vain häntä näkyi.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Apinalta voisi onnistuakin. Mutta hirveltä?!?, eikös ne ois sitten ihan hirveet? Sellasta harmaata karheeta, hirvikärpäsistä tikkua. Nythän on ollut somessa koira, jolla kasvaa häntä päässä, ni eiköhän siihen juurru mikä tahansa ihmisellekin(?) mutta siinä taisi kyllä olla kyseessä siiamilainen kaksonen, jossa toinen kasvoi toisin päin ja vain häntä näkyi.

        Paljon näkee myös ihmisiä, joilla on ponin häntä päässä.


    • Anonyymi

      No tämä se vielä tästä päivästä puuttuikin.

    • Kaarle Viikate, Viikate-yhtyeen laulaja, sanoi jossain haastattelussa, että hänen äänensä on kuin perskarva: yhtä ohut ja epäpuhdas.

      Ätmit vois sanoa tukastaan samaa. Etenkin aloituksessa mainitun hiustensiirron jälkeen.

    • Anonyymi

      Jalkapallovoittoa DarkFear juhlisti nappaamalla ylimääräisen finan (jotta peräkarvansa kasvavat tuuheiksi - kaljuunsahan ei mikään rohto saa hiuksia kasvamaan).

      • Anonyymi

        Fina-tabut vievät seisokin


    • Anonyymi

      Kyl tulee hieno. Pysyy lyhyenä ja laineella.

    • Anonyymi

      Löytyyköhän peruuttavana toimenpiteenä, kun minusta tuntuu, että minulla on ollut perse kasvojen tilalla jo syntymästä asti?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe