toimenpide. Onneksi tri Nordströmin klinikalla se onnistuu.
Karvojen siirtäminen perseestä päähän on vaikea ja monimutkainen
Anonyymi
40224
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 40
Vanhimmat
Itse kävin hiustensiirto konsultaatiossa 17 vuotiaana Nordstömillä. Konsultaatio kesti 5 minuuttia se meni näin.
"Kyllä me voidaan sulle hiukset laittaa. Se maksaa tämän verran (noin 12000€) ja seuraava vapaaaika tällöin."
Kyllä jälkeenpäin oon ollu iloinen että et pienenä poikana lähtenyt operaation. Nyt ikää 28 ja hiukset käytiin siirtämässä Turkissa tohtori Civas Ekremillä. Ei maksanut kuin puolet Nordströmin hinnoista.
Sikskö miesten mietteet on per seestä?
Kerrankin sai kähärän tukan:)
vautsi vau, oikeat luonnonkiharat
Useimmilla kasvaa ky pärä otsassa, ilman siirtämisiä. Kai persekarvasiirrännäiset juurtuu sen viereen hyvin.
Nordströmillä darkkiksenkin olisi pitänyt käydä eikä valkovenäläisellä halpis plastiikkakirurgilla. Olisi tulos ollut parempi ja päässä muutakin kuin haju.
Oletteko koskaan miettineet, että miksi vain hiukset kasvavat koko ajan lisää pituutta, että hiuksia joutuu usein leikkaamaan, etteivät kasva liian pitkiksi.
Ei ihmisen muut karvat kasva, kuin määrättyyn pituuteen, eikä tarvi niitä leikata lyhemmiksi.
Muutenhan säärikarvat olis kymmenien senttien pituiset, kun niitä ei aja pois.
Sekin on erikoista, että säärikarva ei kasva pituutta, mutta, jos säärikarvan leikkaa lyhyeksi, niin se alkaa kasvamaan ja lopettaa kasvun, kun n.2 cm pituinen.
Miten säärikarva tietää, että se on katkaistu ja sen jälkeen alkaa kasvamaan ja lopettaa kasvun, kun määrämitta on täysi eli n.2cm.
Muutkin karvat tekee samoin, vaikka niillä on oma pituus, mutta eivät kasva jatkuvasti pituutta, kuten hiukset.
t. Ätmi toteaa
- Tukka kasvaa pitkäksi, jotta ihmistä voi tukistaa.
- Karva ei tiedä, että se on katkaistu, siellä vaan on niitä vielä kasvuvaiheessa olevia karvoja, jotka sitten jatkaa kasvuaan. Kokoajanhan ne uudistuu. Siinä on kolme vaihetta mitä karvalla on.
Ja tukistaminen tuntuu oikeestaan aika kivalle.
Veikkaan syyksi biologiaa ja lajien kehitystä.
Apinaesi-isämme sukivat päänahasta täit ja kuivat rasvapaukut. Ilmiöstä tuli myös poliittinen. Kun olit lauman jäsen, hoidettiin pääasiasi ja sinä hoidit myös osasi. Eli nyt olet uudestisyntynyt takiainen.
Kysymys kuuluu: onko kaljuus merkki liiasta sukimisesta vai sen puutteesta? Kasvaako kaljuilla myös perskarvat? Voisin luovuttaa omani perskarvat ja munakarvat. Kasvavat ja reilusti.
Ei tunnu mukavavalle; on kyllä pilleri, se auttaisi, pilleri kuin teurastettu hilleri.
Fina-tabut!
Valtaskunta niin; kannattaa ehkä syötä tuollainen tabletti eli pilleri; voi auttaa nuhaan ja sellaisiin :;D
En suosittele. Tulee helposti paskaa mukana
Olenkin ihmetellyt että mitä ne ruskeat papanat Darkkiksen pälvikaljun sivuilla ovat, rekkamiehen pastillejahan ne. Nyt sekin selvisi.
Mitä se sellainen eurooppalaishenkisyys oikein on?
darkkiksen tapauksessa sitä, että hän ei poistu koskaan yksiöstään koska naiset ajattelevat kaikkea negatiivista darkkiksen kaltaisista sasikaljuista autisteista.
Rasvaako kaljun vaseliinilla kuten Mussolini
No se eurooppalaishenkisyys onkin just sitä, että hyväksytään ja ymmärretään niitä erilaisia mielipiteitä, näkökantoja ja valtavirrasta poikkeavia ihmisiä ja kaikkia eri vähemmistöjä.
Tälläkin palstalla sen aina erittäin hyvin näkee, että ketkä sitä oikein ovat niitä mun kaltaisia nykyaikaisia ja eurooppalaishenkisiä ihmisiä ja ketkä taas sitten niitä vääräuskoisia ja suvaitsemattomia ahdasmielisiä persupaskajuntteja.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös olleet aina erinomaisen hyvät ja mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa. Mä kun asunkin 60 neliön kaksiossa, että asu sä vitun kaljuuntunut persujuntti itse vaan siellä sun ahtaassa yksiössäsi.
Enemmänkin sanoisin viittaavani 70-luvun suvaitsevaiseen ja vasemmistolaiseen solidaariseen ilmapiiriin.
Naapurisi muuten valittivat taas kuin yksiöstäsi kuuluu kovaa meteliä aina öisin: sängyn jouset kitisevät, yksi miesääni- ilmeisesti sä itse - kiljuu kuin sikaa tapettaisiin ja toinen mies hihkuu ma tykkä! ma tykkä! ulkomaalaisittain suomea murtaen.
Paitsi homoja et näytä suvaitsevan etkä ymmärtävän, kun käytät homoseksuaalisuuteen viittaavia sanoja haukkumasanoina. Myös afrikkalaistaustaisista käytät rumaa n-sanaa.
Myöskään Perussuomalaisia poliitikkoja ja heidän äänestäjiään DarkFear ei suvaitse. Eikä myöskään yksiöissä asuvia ihmisiä, kaljuuntuneita tai armeijan käyneitä.
En+sanoisi+sitä,+ettenkö+mä+heitä+suvaitsisi.+Onhan+sen+armeijan+sentään+suorittanut+kuitenkin+varmaan+n.+70%+miesikäluokasta+ja+mitä+vanhempiin+ikäluokkiin+mennään,+niin+sitä+useampi+sen+on+suorittanut.+Että+ei+mulla+todellakaan+ole+mitään+heitä+tai+ketään+muitakaan+näitä+mainitsemiasi+ihmisiä+kohtaan.
En+vaan+silti+tykkää+siitä,+että+mua+väitetään+valheellisesti+sellaiseksi+mitä+en+ole.
No mun tietääkseni tällä palstalla ei ole ketään homoa näitä kirjoituksia lukemassa, että niistä loukkaantuisi. Kuten ei varmaan ole ketään tummaihoistakaan. Mutta jos keksit itse jotain parempia solvaamisilmaisuja ja haukkumanimiä, joita mä voisin käyttää noita mua pilkkaavia lantaperseaivoja kohtaan, niin kerro toki ne mulle.
Muistatko Tintti -sarjakuvan ja kapteeni Haddockin? Tämä hahmo oli erinomainen solvaaja.
Minä olen bi ja minua kirjoituksesi loukkaavat
Mutta miten poistaa kaikki alapään karvoitus nyyttejä myöten?
Luen tämä aloituksen aina "kasvojen siirtäminen perseestä päähän". 🤔
Niin luin minäkin, hieman ihmettelin että mitä siellä sitten pitäisi lukea kun näin sun postauksen. Ketju vaikutti trollilta, mutta noinhan tämä on ihan järkeenkäyvä.
Eikö kellekään ole tullut mieleen, että eikö karvojen siirto päähän voisi tehdä jonkun eläimen karvoilla.
Ajatelkaapa, että sinulla kasvaisi komeat hirvenkarvat päässä tai jonkun linnun höyhenet.
Joltakin hirviseuralta saisi varmaan palan hirven nahkaa, että riittäisi päälaelle ja kai se juurtuu päähän kiinni ja alkaa kasvanaan, jos kirurgi toimenpiteen suorittaa, ennekuin karvojen juuret kuolevat.
Apinalta voisi onnistuakin. Mutta hirveltä?!?, eikös ne ois sitten ihan hirveet? Sellasta harmaata karheeta, hirvikärpäsistä tikkua. Nythän on ollut somessa koira, jolla kasvaa häntä päässä, ni eiköhän siihen juurru mikä tahansa ihmisellekin(?) mutta siinä taisi kyllä olla kyseessä siiamilainen kaksonen, jossa toinen kasvoi toisin päin ja vain häntä näkyi.
Paljon näkee myös ihmisiä, joilla on ponin häntä päässä.
No tämä se vielä tästä päivästä puuttuikin.
Kaarle Viikate, Viikate-yhtyeen laulaja, sanoi jossain haastattelussa, että hänen äänensä on kuin perskarva: yhtä ohut ja epäpuhdas.
Ätmit vois sanoa tukastaan samaa. Etenkin aloituksessa mainitun hiustensiirron jälkeen.
Jalkapallovoittoa DarkFear juhlisti nappaamalla ylimääräisen finan (jotta peräkarvansa kasvavat tuuheiksi - kaljuunsahan ei mikään rohto saa hiuksia kasvamaan).
Fina-tabut vievät seisokin
Kyl tulee hieno. Pysyy lyhyenä ja laineella.
Löytyyköhän peruuttavana toimenpiteenä, kun minusta tuntuu, että minulla on ollut perse kasvojen tilalla jo syntymästä asti?