Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Autourheilu+lienee+sinusta+ainoa+kelvollinen+laji+naisille.+Haalarit+kun+ei+paljasta+kroppaa,+ja+kypärä+peittää+päänkin+urheilusuorituksen+aikana.
25.08.2019 10:57
vm.+–68+kyllä,+mut+olenko+mä+teidän+rinnalla+pikkulapsi?+Tanssissa+en+kyllä+ole+konkari.
25.08.2019 01:53
Etkö+ole+koskaan+nähnyt+alastomia+naisia/tyttöjä+uimassa?+Mä+olen+luullut+et+se+on+Suomessa+ihan+tavallista.
En+tosin+tiedä+mikä+alastomuudesta+tekisi+sen+että+se+olisi+urheilua.
Miesten+välineisiin+kun+olet+ilmeisesti+jo+tutustunutkin,+niin+heitä+katselet+vaatteet+päälläkin+mielellääsi,+kun+tiedät+mitä+siellä+on+alla.
25.08.2019 01:47
Toki+kiinnostuksen+kohteet+on+vetävämmän+näköisiä+kuin+ne+joista+ei+niin+pidä.
Enkä+sun+kannattais+iskeä+niitä+ihmisiä,+jotka+on+sun+makuusi.+Niitä+miehiä+siis.
25.08.2019 01:19
Ja+se+nyt+tuskin+ainakaan+olis+parasta+lapsia+ajatellen.+Tai+siis+lapsille.
25.08.2019 01:07
Niin,+kyllähän+jalkojen+lavittäminen+hallitusti+on+tärkeä+liike.+Sitä+ei+vaan+tehdä+kiimaisten+ukkojen+tähden,+kyllä+siinä+on+ihan+muut+intressit.
Lienet+niitä,+jotka+Nadia+Comăneciakin+katsoi+toinen+käsi+munaskuissa:+https://www.youtube.com/watch?v=Yl9QpC8_LiE
25.08.2019 00:55
Oliks+se+Ilkka+Alanko+ku+laulo,+et+"jospa+onkin+niin,+et+elät+vain+kerran".
Vähän+niinku+et+ois+itsestäänselvää+et+eletään+monta+kertaa,+mut+jos+onkin+niin+et+vain+yks.
No+mä+uskon+et+on+vain+tää+yks.+Mut+toisaalta+iankaikkisen+elämän+ajattelen+vähän+sellaisena,+et+kyllä+kaikesta+tekemisistä+jälki+jää.+Tietysti+ainakin+jos+on+jälkikasvua,+niin+kyllä+sun+tekemiset+vaikuttaa+sinne+ja+heidän+jälkeensäkin.+Mut+myös+kaikki+tekemisesi+vaikuttaa+muihin+ihmisiin,+ja+heihin+joita+ne+muut+tuntee.
En+usko+mihinkään+ylimaailmalliseen+tuomitsijaankaan.+Karmaankin+lähinnä+siten,+että+yllättävän+usein+muiden+auttaja+saa+apua+myös+ihan+muualta.+Pyyteetön+auttaminen+kasvattaa+yllättävän+usein+hedelmää+ihan+oudoilta+tahoilta+silloin+kun+ei+sitä+odota.
25.08.2019 00:44
Sinäkö+ajattelet,+etten+pidä+huolta+jos+annan+vapaat+kädet+sille+mitä+tyttö+haluaa+harrastaa?
En+tietenkään+kuvittele,+että+kaikki+lapset+ovat+samanlaisia+kuin+omani.+Oudosti+vain+kävi+niinkin,+kun+muutin+uuteen+kaupunkiin,+niin+naapurin+epävarmasta+lapsesta+tuli+mun+ja+tyttäreni+avulla+älyttömästi+itsevarmempi.+Tosissaan+hypimme++–+minä+ja+kaks+9-vuotiasta+tyttöä+–+paljasjaloin+kaupungin+halki+uimarannalle.+Ja+illalla+tietty+takas.
25.08.2019 00:31
Noku+katsot+itseäsi+peilistä+hymyilevänä,+niin+ei+se+ole+sellanen+kun+muut+näkee+kun+aidosti+hymyilet.
Ei+ihan+heti+tule+mieleen+ketään+ois+vähemmän+viehättävä+hymyillessään+ku+tiukkana+vakavana.+Ketä+jälkimmäinen+ihminen+kiinnostaa?
25.08.2019 00:10
Nimenomaan+kannattaa.+Silloin+ei+ole+palstaätmit+tule+riippakiviksi.
Yks+pahimmista+asioita+mitä+naiselle+voi+käydä,+on+riippakivi+josta+ei+millään+pääse+eroon.
25.08.2019 00:06
Ai+niin,+mun+tyttöni+15v+on+kyllä+ihan+voimistelija+ja+ratsastaja,+ja+taitaa+vähän+paremmin+osata+puolustuksen+ja+muiden+lukemisen,+kuin+lapset+jotka+eivät+pääse+harrastamaan+kuin+turvallisia+lajeja.
25.08.2019 00:02
En+vastannut+en,+enkä+vastaa+vieläkään.+Mistään+pervoilusta+ei+silti+ollut+kyse.
24.08.2019 23:56
Ymmärrä++ettet+pidä+kaikista+ihmisistä,+mutta+pitäisikö+Suomen+laki+mielestäsi+tehdä+sellaiseksi,+ettei+ei-sinua-miellyttävien+ihmisten+lapsille+anneta+oikeuksia+heidän+vanhempiensa+(sinun+katsomiesi)+syntien+tähden.
Ihanko+pikkasen+tuo+kuulostaa+VT:n+tai+talibanihallituksen+jutulta.
24.08.2019 23:49
Ootkohan+sä+se+maailman+ensmänen+mies,+joka+pitää+Subventiota+seksikkäänä.+Perversioita+maailmaan+mahtuu,+mutta+tuo+on+yks+pahimmista+joista+olen+kuullut.+(Toisaalta+jos+se+ei+ole+kellekään+vahingollista,++niin+se+on+ihan+ok.)
24.08.2019 23:44
Onhan+se+valitettavaa,+että+teikäläisiä+(jotka+näkee+pikkutytöt+seksiobjektina)+on.+Suomessa+aika+vähän+onneksi.
Tärkeintä+on+opettaa+(etenkin+tyttö)lapsille+itseluottamusta+ja+tervettä+järkeä.+
Tyhmyyttä+sun+on+turha+toistella.
24.08.2019 23:37
Tässä+mua+ihmetyttää+eniten+se,+et+millasia+on+ihmiset+joita+nämä+kiinnostaa.
24.08.2019 23:28
Kyl+se+on+vaan+niin,+et+nuorille+tytöille+pitää+opettaa+et+yhtään+ei+kannata+liikkua+mihkään.+Sen+sijaan+kuvankäsittelyä+kannattaa+opetella;+se+on+kivaa+eikä+tarvi+nostaa+persettä+penkistä+mut+silti+saat+itsestäsi+somekelpoisen.
24.08.2019 23:23
harallaan
24.08.2019 23:19
Hei+tsiigaa+millaset+gletjut+Matilla+oli+kisoissa.+Ja+iha+V-tyylillä+veti,+jalat+karallaan.
24.08.2019 23:18
"En+minä+mutta+jotkut+varmaan+näkevät"
Sinähän+se+juuri+kerroit+näkeväsi.
24.08.2019 23:16
56 / 136