https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000006214019.html
Minusta ei ole sopivaa että noin nuoret tytöt tanssivat vähissä vaatteissa ja seksuaalisesti vihjailevissa asennoissa.
Onko tankotanssi sopiva harrastus lapselle?
103
1231
Vastaukset
On kyllä. Ne seksuaalisesti vihjailevat asennot ovat siellä katsojan päässä.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja aivan saman voisi sanoa kaikenlaisesta voimistelusta.
Juuri niin ja vaikka balettitanssista tai mistä muusta tanssista tahansa.
Burka päälläkö tuota pitäisi harrastaa. Myös telinevoimisteluun burkapakko, ettei kellään vain tulisi seksuaalisia mielleyhtymiä lajista.
- Anonyymi
Sehän olisi mielenkiintoista... harrastaa esim. telinevoimistelua eritaso puomeilla.
Yleisö voisi veikata missä kohtaa aina kukin voimistelija mekkoonsa sotkeutuu, veikkaan et viimeistään silloin kun yläpuomilta alapuomille tulee.
Tanko tanssi on oikeastaan niin vaativaa, et talinevoimistelija ei siitä selviä ilman pitkää opiskelua kyseiseen tankotanssiin. Siinä on oltava todella huippukunnossa ett kyseiseen suoritukseen pystyy.
Itse olen nuorena telinevoimistelua harrastanut, kokeilin nyt aikuisiässä tankotanssia ihan uteliaisuus mielessä... ei onnistu kuin tankoon silpaten ylös. Mutta ett siellä edes yrittäisin kääntyä ylösalaisin ja laskeutua pää alaspäin -> kaiketi olisin niskat nurin lattialla.
Tekniikka on ihan erilaista, pystytankosta ei saa mitään lisävoimaa liikkeisiin, siinä kaikki on lihasvoimaa ja lihastensa hallintaa viimeisen päälle täydellisesti.
Suosittelen ap:een itse kokeilevan, onko se voimistelua, ja miten se sujuisi täysissä pukimissa. Vaatii taatusti sirkustaiteilijan ammattitaitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi mielenkiintoista... harrastaa esim. telinevoimistelua eritaso puomeilla.
Yleisö voisi veikata missä kohtaa aina kukin voimistelija mekkoonsa sotkeutuu, veikkaan et viimeistään silloin kun yläpuomilta alapuomille tulee.
Tanko tanssi on oikeastaan niin vaativaa, et talinevoimistelija ei siitä selviä ilman pitkää opiskelua kyseiseen tankotanssiin. Siinä on oltava todella huippukunnossa ett kyseiseen suoritukseen pystyy.
Itse olen nuorena telinevoimistelua harrastanut, kokeilin nyt aikuisiässä tankotanssia ihan uteliaisuus mielessä... ei onnistu kuin tankoon silpaten ylös. Mutta ett siellä edes yrittäisin kääntyä ylösalaisin ja laskeutua pää alaspäin -> kaiketi olisin niskat nurin lattialla.
Tekniikka on ihan erilaista, pystytankosta ei saa mitään lisävoimaa liikkeisiin, siinä kaikki on lihasvoimaa ja lihastensa hallintaa viimeisen päälle täydellisesti.
Suosittelen ap:een itse kokeilevan, onko se voimistelua, ja miten se sujuisi täysissä pukimissa. Vaatii taatusti sirkustaiteilijan ammattitaitoa.Tankotanssi on kyllä aivan uskomatonta katsottavaa. Aivan käsittämätöntä kehon hallintaa ja lihasvoimaa. Ikään kuin painovoima olisi tankotanssijalle aivan tuntematon käsite. Ei tule se taito helposti, nostan hattua!
-kaskenpolttaja Anonyymi kirjoitti:
Tankotanssi on kyllä aivan uskomatonta katsottavaa. Aivan käsittämätöntä kehon hallintaa ja lihasvoimaa. Ikään kuin painovoima olisi tankotanssijalle aivan tuntematon käsite. Ei tule se taito helposti, nostan hattua!
-kaskenpolttajaJa kyllä se pitää nuorena aloittaa.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja kyllä se pitää nuorena aloittaa.
Kyllä näin on. Hienoa kyllä katsella, kun ihminen taipuu vaikka mihin.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllä näin on. Hienoa kyllä katsella, kun ihminen taipuu vaikka mihin.
Jotkut sit katsoo sen seksinä kun jalkoja levitellään.
Ja vielä pikkutytöt.
Ainahan kaikki on naisten ja tyttöjen vika.
Jos vaikka raiskaankin lapsen, ei se mun vika ole. Se johtui siitä etten voinut vastustaa häntä. Vika on siinä, joka laittoi mut tekemään niin.Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen ap:een itse kokeilevan, onko se voimistelua, ja miten se sujuisi täysissä pukimissa. Vaatii taatusti sirkustaiteilijan ammattitaitoa.Ehkä aloittajan mielestä tyttöjen ja naisten tehtävä on ainoastaan palvella miestä; siivota, tehdä ruokaa, hoitaa lapsia, ja etenkin ottaa osaa ja hellitellä kun miehen työ on niin raskasta. Itse saa käydä glubeilla katsomassa tyttöjä, ja taivastelemassa et toivottavasti kukaan ei näe missä käsi on.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Jotkut sit katsoo sen seksinä kun jalkoja levitellään.
Ja vielä pikkutytöt.
Ainahan kaikki on naisten ja tyttöjen vika.
Jos vaikka raiskaankin lapsen, ei se mun vika ole. Se johtui siitä etten voinut vastustaa häntä. Vika on siinä, joka laittoi mut tekemään niin.Kyllä se noinkin on. Se seksuaalinen on siellä katsojan silmissä ja on ihan sama vaikka toinen olisi pukeutunut säkkiin, jos sen haluaa nähdä seksuaalisena kiusoitteluna, niin sen myös näkee.
- Anonyymi
on tietenkin.
- Anonyymi
Seksikkäämpiä kuin kolmekymppiset kurpat.
- Anonyymi
Ootko saanut pakit seksikkäältä 30v,kun noin harmittaa..
Tangotanssia saa harrastaa sitten kun on namussa karvoja.
Hyvä harrastus, sopii oikein hyvin myös pojille.
Ja kuten tuossa jo sanottiin, niin se lasten seksualisoiminen tapahtuu sen seksualisoijan päässä.
https://viddla.se/Image/Get/eb22549d-5c73-4c32-9f1b-d0e4e774f4ec?type=Width400- Anonyymi
Jos on yliseksualisoitunut, niin sitähän näkee seksuaalisuutta kaikkialla, kaikessa.
Toki, kai noissakin voisi olla jotenkin hieman paksummat/löysemmät/peittävämmät voimisteluvaatteet, jos asia vaivaa, vaikka varmaan helposti tulee raja vastaan, että alkaavatkin haittaamaan suoritusta, tai jopa aiheuttavat vaaratilanteita. (kuten vaikka paritankovoimistelussa, toisen sormet/varpaat saattaisivat mennä jumiin vaatteen alle)
Ehkäpä suurempi ongelma on, että jos pystytangoissa paljon vääntelehtii kehonpaino raajojen varassa oudoissa eri asennoissa, alkaa nivelet jossain vaiheessa pettämään. Varsinkin joku "flag"-asento on aika paha.Wwuwuw kirjoitti:
Äkkiä luistaa tangolta alas jos siinä ihon ja tangon välissä on liukasta kangasta.
Eiku kyl asuvalinnat tehdä mieskatsojien mielipiteen mukaan. Ne mielipiteet kannattaa kysyä suviseuroissa.
Tärkeää ei ole laji tai sen vaativuus, vaan miltä se näyttää joidenkin uskovien silmissä.
- Anonyymi
Aku Ankka -taskukirjojen, varsinkin erikoisnumeroiden keräily on hyvä harrastus lapselle eli alle 16-vuotiaalle :D Isommatkin voivat harrastaa itsekin harrastan tuota minimalistisessa määrin.
- Anonyymi
Minä olen pannut 16v lukion ekaluokkalaista. Myöhästyi koulusta kun jörnin heti aamusta. Laskin sisään niin istui sitten pikkarit liisteessä kouluoäivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pannut 16v lukion ekaluokkalaista. Myöhästyi koulusta kun jörnin heti aamusta. Laskin sisään niin istui sitten pikkarit liisteessä kouluoäivän.
Niin minäkin. Tosin olin silloin itsekin lukion ekalla... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Tosin olin silloin itsekin lukion ekalla... :)
Nykyään ei koulukaverit saa, skootteritytöt kilpailevat mehmettien suosiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kiihottavaa....olitko itse aikuinen??
- Anonyymi
Tuo on kovaa treeniä. Vaatii voimaa ja taitoa. Likaisuus on katsojan omassa päässä.
xL- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ootko kokeillu?
Jooh vähän..
Mutta mulla ei vieläkään ole omaa tankoa olohuoneessa! Pitäisi olla, ehdottomasti. Jos ei muuten niin siitä voi ottaa tukea kun sukkuloi kaaoksen keskellä 😊
Tanko ja renkaat mulla jo on.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh vähän..
Mutta mulla ei vieläkään ole omaa tankoa olohuoneessa! Pitäisi olla, ehdottomasti. Jos ei muuten niin siitä voi ottaa tukea kun sukkuloi kaaoksen keskellä 😊
Tanko ja renkaat mulla jo on.
xL*leuanvetotanko.
xL Anonyymi kirjoitti:
*leuanvetotanko.
xLOo varovainen sen kanssa..
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5425555b-0501-45ca-a992-8e0213b8ca33- Anonyymi
aiotko harjoitella ja esiintyä tinderiiehille niin kai se valtti asiakkaita hankkiessa että on monipuolinen palvelu
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oo varovainen sen kanssa..
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5425555b-0501-45ca-a992-8e0213b8ca33Joo. Aika kylmäävä juttu! Mun renkaat roikkuvat toistaiseksi leuanvetotangossa, koska en ole saanut aikaiseksi selvittää mikä olisi tarpeeksi vahva keino kiinnittää ne kattoon. Niiden kun pitää kestää sitten ruhonpainon rytkähtelyäkin, eli paljon enemmän kuin oman painon verran. Ei olis kiva tulla äkkinäisesti alas edes jaloilteen.
Vaativammat liikkeet teen tietysti valvotusti, mutta venyt ja jotkut osaharjoitteet olisi kiva tehdä joskus kotosallakin.
xL
Ei ole lähempää kokemusta tankourheilusta, mutta sen verran tajuan minäkin, että tuossa lajissa ei kyllä ehdi eikä kiinnosta "vihjailla" mitään. Jos noissa kuvissa näet jotain vihjailevaa, kannustan hakemaan keskusteluapua.
Wwuwuw kirjoitti:
Tankourheilu on muuten paljon parempi nimitys.
Juu, tankotanssista tulee ehkä monille (aloittajalle) mieleen joku strippaus, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse ainakaan tässä tapauksessa.Kaipa sitä edelleenkin tietysti jossain striptease-esityksissäkin varioidaan.
- Anonyymi
Tjoo no kai se harrastuksena sopii siinä missä mitkä tahansa muukin jos se noin nuorilla pysyy liikunnallisena eikä huomionkerrämis -harrastuksena. Tuossakin täytyisi muistaa että vastuu on aikuisilla ja lähinnä mitä tuosta jutusta tulee mieleen niin jos jotain epäsopivaa tuossa oli niin se oli se että noiden lasten kuvat ja nimet julkaistiin jutun yhteydessä, olis voinut kyllä blurrata naamat ja jättää nimet julkaisematta ettei pervot ala niiden avulla jäljittelemään ja tallentelemaan kuvia koneilleen.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Siis täh, blurrata naamat kuin joillain rikollisilla? Eihän noissa kuvissa ole mitään pervoa tai seksuaalista. Sama asia kuin kaikissa urheilulajeissa, pitäis sitten blurrata naamat telinevoimistelijoiltakin ja vaikka pituushyppääjiltä.
Taidat olla aloittaja, kun näet kuvissa jotain seksuaalista. Nyt paljastit itsestäsi jotain todella likaista. Anonyymi kirjoitti:
Siis täh, blurrata naamat kuin joillain rikollisilla? Eihän noissa kuvissa ole mitään pervoa tai seksuaalista. Sama asia kuin kaikissa urheilulajeissa, pitäis sitten blurrata naamat telinevoimistelijoiltakin ja vaikka pituushyppääjiltä.
Taidat olla aloittaja, kun näet kuvissa jotain seksuaalista. Nyt paljastit itsestäsi jotain todella likaista.Todellakin ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla aloittaja, kun näet kuvissa jotain seksuaalista. Nyt paljastit itsestäsi jotain todella likaista.En minä mutta jotkut varmaan näkevät, maailma on raadollinen paikka. Voithan toki yrittää kääntää asian minun herjaamiseksi tässä, sehän teidän puskien tapana on, mutta oletetaanpa tilanne että joku pervosetä nappaa tuosta nimen ja sitten lähestyy tyttöä somessa, pikkuhiljaa alkaa pyytelemään kuvia tankotanssimisesta jne. Luin tuollaisen uutisen aiemmin päivällä niin tuli vaan mieleen se sitten tätä kommentoidessa ja sitäkautta lähestyin asiaa. Eli siis tämän luin:¨
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pauli-haki-netissa-seuraa-13-vuotiaana-tyttona-ja-sitten-alkoi-jarkyttavien-viesten-loputon-tulva-aikuisten-yhteydenotot-poyristyttavat-kiinnostaakos-seksi-44-vuotiaan-kanssa/7521642
Kannattaa ihan kaikkien palstan vanhempien pohtia että kannattaako omasta lapsesta tehdä kohdetta noille? Toki lapsen pitää saada harrastaa ja liikuntahan on terveellistä niin kuten tuossa aiemmin kommentoin että harrastus sinällään on, vanhempien vain tulee sitten huolehtia ettei sen avulla ajaudu vääränlaisten tuttavuuksien pariin. Anonyymi kirjoitti:
En minä mutta jotkut varmaan näkevät, maailma on raadollinen paikka. Voithan toki yrittää kääntää asian minun herjaamiseksi tässä, sehän teidän puskien tapana on, mutta oletetaanpa tilanne että joku pervosetä nappaa tuosta nimen ja sitten lähestyy tyttöä somessa, pikkuhiljaa alkaa pyytelemään kuvia tankotanssimisesta jne. Luin tuollaisen uutisen aiemmin päivällä niin tuli vaan mieleen se sitten tätä kommentoidessa ja sitäkautta lähestyin asiaa. Eli siis tämän luin:¨
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pauli-haki-netissa-seuraa-13-vuotiaana-tyttona-ja-sitten-alkoi-jarkyttavien-viesten-loputon-tulva-aikuisten-yhteydenotot-poyristyttavat-kiinnostaakos-seksi-44-vuotiaan-kanssa/7521642
Kannattaa ihan kaikkien palstan vanhempien pohtia että kannattaako omasta lapsesta tehdä kohdetta noille? Toki lapsen pitää saada harrastaa ja liikuntahan on terveellistä niin kuten tuossa aiemmin kommentoin että harrastus sinällään on, vanhempien vain tulee sitten huolehtia ettei sen avulla ajaudu vääränlaisten tuttavuuksien pariin.Kyllä se vaan niin on, että nää pervot pitää saada kuriin eikä rajoittaa tyttöjen/ naisten elämää. Se on jo nähty mihin se johtaa, eikä se ole yhtään auttanut ainakaan tyttöjen/ naisten elämää. Ja sen tiedät itsekin.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että nää pervot pitää saada kuriin eikä rajoittaa tyttöjen/ naisten elämää. Se on jo nähty mihin se johtaa, eikä se ole yhtään auttanut ainakaan tyttöjen/ naisten elämää. Ja sen tiedät itsekin.
Ja sitten vingutaan näitä ääri- islamistisia maita vastaan, jotka toimivat juuri kuten ätmit/incelit toivoisivat.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että nää pervot pitää saada kuriin eikä rajoittaa tyttöjen/ naisten elämää. Se on jo nähty mihin se johtaa, eikä se ole yhtään auttanut ainakaan tyttöjen/ naisten elämää. Ja sen tiedät itsekin.
V..u, osaatko ollenkaan lukea? minä en ollut tässä mitään rajoittamassa, hain vaan sitä että vanhempien vastuulla on valvoa että lapsi saa harrastaa turvallisesti. Esmes case oulu on näyttänyt että joissakin kullttuureissa on ihan normaalia lähestyä alaikäisiä ja kun kerran yhteikunta ei heitä suojele tulee ainakin vanhempien suojella eikä elää höttöpilvessä ainoastaan. Niin ja lisätään tähän nyt myös se että pervoja on h..isti myös länsikulttuurissa kuten tuon paulin kokeilu osoittaa eikä niistä ainakaan päästä eroon kun on jo kansalaisuus, ihan samalla tavoin niiltä tulee suojella.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
V..u, osaatko ollenkaan lukea? minä en ollut tässä mitään rajoittamassa, hain vaan sitä että vanhempien vastuulla on valvoa että lapsi saa harrastaa turvallisesti. Esmes case oulu on näyttänyt että joissakin kullttuureissa on ihan normaalia lähestyä alaikäisiä ja kun kerran yhteikunta ei heitä suojele tulee ainakin vanhempien suojella eikä elää höttöpilvessä ainoastaan. Niin ja lisätään tähän nyt myös se että pervoja on h..isti myös länsikulttuurissa kuten tuon paulin kokeilu osoittaa eikä niistä ainakaan päästä eroon kun on jo kansalaisuus, ihan samalla tavoin niiltä tulee suojella.
-harmiseikirj-No kuule kun sinä todellakin olit.
Urheilijatyttöjen ja naisten nimiä ei saa sun mukaan mainita, ettei pervomiehet iske kiinni. Tuskin kuviakaan saa näyttää. Tai jos saa, niin burkhat päälle. Ihan sama logiikka sulla ja sun kaltaisilla on..Wwuwuw kirjoitti:
No kuule kun sinä todellakin olit.
Urheilijatyttöjen ja naisten nimiä ei saa sun mukaan mainita, ettei pervomiehet iske kiinni. Tuskin kuviakaan saa näyttää. Tai jos saa, niin burkhat päälle. Ihan sama logiikka sulla ja sun kaltaisilla on..Harmikselle piirakkakuvio..
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/09/27/12/rape-graph.jpg- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmikselle piirakkakuvio..
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/09/27/12/rape-graph.jpgHuoh, siksi teidän suvakkien kanssa on niin hankala kleskustella kun teille ei sovi mikään ratkaisuehdotus, te vaan haluatte vastustaa kaikkea mitä ehdotan juurikin raiskausten vähentämiseksi, teillä itsellä ei ole mitään konkreettisia ratkaisuja mutta teidän päämäärä on tuhota niidenkin ehdotukset jotka edes jotain esittää.
Joo, piirakkakuviosta olen ihan samaa mieltä. Mutta kun palstalla(kin) olen ehdottanut kovempia tuomioita, esim. kuolemanrangaistusta se ei teille sovi, ei ole muka inhimillistä. Kun olen ehdottanut rajoja kiinni, mikä ihan varmasti vähentäisi raiskausten määrää ja estäisi sitä että tyttöjen ei tarvitse pukeutua burkhiin sekään ei sovi. Mikään teille ei sovi muu kuin että hiljentää minun ehdotukset.
Pitäisi vaan lellua kuin kala haaleassa vedessä ja hyväksy ne kaikkien pervojen tekemiset. Siihenhän te pyritte, että me kaikki oltaisiin hiljaa eikä komentoitaisi näitä hankalia juttuja. Sorry ei pysty. Mutta oikeasti joskus surettaa teidän asenne. Tässäkään ketjussa en ole muuta pyytänyt/toivonut kuin että vanhemmat suojelisi lapsiaan, sekin on näköjään liian paha juttu teille.
En minä mutta jotkut varmaan näkevät, maailma on raadollinen paikka. Voithan toki yrittää kääntää asian minun herjaamiseksi tässä, sehän teidän puskien tapana on, mutta oletetaanpa tilanne että joku pervosetä nappaa tuosta nimen ja sitten lähestyy tyttöä somessa, pikkuhiljaa alkaa pyytelemään kuvia tankotanssimisesta jne. Luin tuollaisen uutisen aiemmin päivällä niin tuli vaan mieleen se sitten tätä kommentoidessa ja sitäkautta lähestyin asiaa. Eli siis tämän luin:¨
Kannattaa ihan kaikkien palstan vanhempien pohtia että kannattaako omasta lapsesta tehdä kohdetta noille? Toki lapsen pitää saada harrastaa ja liikuntahan on terveellistä niin kuten tuossa aiemmin kommentoin että harrastus sinällään on, vanhempien vain tulee sitten huolehtia ettei sen avulla ajaudu vääränlaisten tuttavuuksien pariin."En minä mutta jotkut varmaan näkevät"
Sinähän se juuri kerroit näkeväsi.- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
"En minä mutta jotkut varmaan näkevät"
Sinähän se juuri kerroit näkeväsi.Joo, mussuti mussuti, ei oikeasti jaksa teitä. Te syytätte pervoiksi niitä jotka ei ole ja avaatte lastentarhojen ovet niille oikeille maireasti hymyillen. Jos tyhmyys olisi pääoma olisitte rikkaita. Mulla kuule silmät kyyneltyi tuota edellistä wuppikselle kirjoittaessani (vaikka minähän en itke koskaan), on niin musertavaa tuo teidän tyhmyys. Mutta joo, ei välitetä kukaan lapsista, annetaan tapahtua niille mitä vaan, jeesustellaan ja kauhistellaan sitten jälkeenpäin miten voi olla mahdollista.
Joo, mussuti mussuti, ei oikeasti jaksa teitä. Te syytätte pervoiksi niitä jotka ei ole ja avaatte lastentarhojen ovet niille oikeille maireasti hymyillen. Jos tyhmyys olisi pääoma olisitte rikkaita. Mulla kuule silmät kyyneltyi tuota edellistä wuppikselle kirjoittaessani (vaikka minähän en itke koskaan), on niin musertavaa tuo teidän tyhmyys. Mutta joo, ei välitetä kukaan lapsista, annetaan tapahtua niille mitä vaan, jeesustellaan ja kauhistellaan sitten jälkeenpäin miten voi olla mahdollista.
-harmiseikirj-Onhan se valitettavaa, että teikäläisiä (jotka näkee pikkutytöt seksiobjektina) on. Suomessa aika vähän onneksi.
Tärkeintä on opettaa (etenkin tyttö)lapsille itseluottamusta ja tervettä järkeä.
Tyhmyyttä sun on turha toistella.- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Onhan se valitettavaa, että teikäläisiä (jotka näkee pikkutytöt seksiobjektina) on. Suomessa aika vähän onneksi.
Tärkeintä on opettaa (etenkin tyttö)lapsille itseluottamusta ja tervettä järkeä.
Tyhmyyttä sun on turha toistella.Mistäs se sinä olitkaan istumassa? wuppiskohan sitä joskus kysyi muttet vastannut. Jonku pervon tarkoitusperiähän sinisilmäisyys palvelee epäilemättä.
"Tärkeintä on opettaa (etenkin tyttö)lapsille itseluottamusta ja tervettä järkeä. "
No tuosta ollaan samaa mieltä, jotta osaisivat vähän varoa maailman pahuutta ja tarvittaessa puolustautua.
Mistäs se sinä olitkaan istumassa? wuppiskohan sitä joskus kysyi muttet vastannut. Jonku pervon tarkoitusperiähän sinisilmäisyys palvelee epäilemättä.
"Tärkeintä on opettaa (etenkin tyttö)lapsille itseluottamusta ja tervettä järkeä. "
No tuosta ollaan samaa mieltä, jotta osaisivat vähän varoa maailman pahuutta ja tarvittaessa puolustautua.
-harmiseikirj-En vastannut en, enkä vastaa vieläkään. Mistään pervoilusta ei silti ollut kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs se sinä olitkaan istumassa? wuppiskohan sitä joskus kysyi muttet vastannut. Jonku pervon tarkoitusperiähän sinisilmäisyys palvelee epäilemättä.
-harmiseikirj-Ai niin, mun tyttöni 15v on kyllä ihan voimistelija ja ratsastaja, ja taitaa vähän paremmin osata puolustuksen ja muiden lukemisen, kuin lapset jotka eivät pääse harrastamaan kuin turvallisia lajeja.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ai niin, mun tyttöni 15v on kyllä ihan voimistelija ja ratsastaja, ja taitaa vähän paremmin osata puolustuksen ja muiden lukemisen, kuin lapset jotka eivät pääse harrastamaan kuin turvallisia lajeja.
No se on hyvä ja toivoisin isänsäkin ymmärtävän että minä en tässä mitään harrastuksia ole rajoittamassa tai ottamassa pois lapsilta, ainoastaan vanhempien huolenpitoa peräämässä. Ei se minusta ole kovin väärin ja vaikka sun tyttärellä ei ole hätää tai vaaraa se ei tarkoita etteikö jonkun muun tyttärellä voisi olla jossain tilanteessa.
No se on hyvä ja toivoisin isänsäkin ymmärtävän että minä en tässä mitään harrastuksia ole rajoittamassa tai ottamassa pois lapsilta, ainoastaan vanhempien huolenpitoa peräämässä. Ei se minusta ole kovin väärin ja vaikka sun tyttärellä ei ole hätää tai vaaraa se ei tarkoita etteikö jonkun muun tyttärellä voisi olla jossain tilanteessa.
-harmiseikirj-Sinäkö ajattelet, etten pidä huolta jos annan vapaat kädet sille mitä tyttö haluaa harrastaa?
En tietenkään kuvittele, että kaikki lapset ovat samanlaisia kuin omani. Oudosti vain kävi niinkin, kun muutin uuteen kaupunkiin, niin naapurin epävarmasta lapsesta tuli mun ja tyttäreni avulla älyttömästi itsevarmempi. Tosissaan hypimme – minä ja kaks 9-vuotiasta tyttöä – paljasjaloin kaupungin halki uimarannalle. Ja illalla tietty takas.Mitenkäänhän ei ole mahdollista piilottaa lapsia niin, ettei joku voisi kuvia käyttää vääriin tarkoituksiin. Toki lapsia pitää varjella ja varoittaa , heitä ei kuitenkaan voi teljetä sisälle ja pistää verhoja ikkunan eteen.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mitenkäänhän ei ole mahdollista piilottaa lapsia niin, ettei joku voisi kuvia käyttää vääriin tarkoituksiin. Toki lapsia pitää varjella ja varoittaa , heitä ei kuitenkaan voi teljetä sisälle ja pistää verhoja ikkunan eteen.
Ja se nyt tuskin ainakaan olis parasta lapsia ajatellen. Tai siis lapsille.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja se nyt tuskin ainakaan olis parasta lapsia ajatellen. Tai siis lapsille.
Eipä olisi. Lasten pitää saada harrastaa niitäkin lajeja, joissa jalkoväli näkyy.
Anonyymi kirjoitti:
Huoh, siksi teidän suvakkien kanssa on niin hankala kleskustella kun teille ei sovi mikään ratkaisuehdotus, te vaan haluatte vastustaa kaikkea mitä ehdotan juurikin raiskausten vähentämiseksi, teillä itsellä ei ole mitään konkreettisia ratkaisuja mutta teidän päämäärä on tuhota niidenkin ehdotukset jotka edes jotain esittää.
Joo, piirakkakuviosta olen ihan samaa mieltä. Mutta kun palstalla(kin) olen ehdottanut kovempia tuomioita, esim. kuolemanrangaistusta se ei teille sovi, ei ole muka inhimillistä. Kun olen ehdottanut rajoja kiinni, mikä ihan varmasti vähentäisi raiskausten määrää ja estäisi sitä että tyttöjen ei tarvitse pukeutua burkhiin sekään ei sovi. Mikään teille ei sovi muu kuin että hiljentää minun ehdotukset.
Pitäisi vaan lellua kuin kala haaleassa vedessä ja hyväksy ne kaikkien pervojen tekemiset. Siihenhän te pyritte, että me kaikki oltaisiin hiljaa eikä komentoitaisi näitä hankalia juttuja. Sorry ei pysty. Mutta oikeasti joskus surettaa teidän asenne. Tässäkään ketjussa en ole muuta pyytänyt/toivonut kuin että vanhemmat suojelisi lapsiaan, sekin on näköjään liian paha juttu teille.
-harmiseikirj-Voi hyvänen aika. No entäs uimaripojat? Pitääkö sutata kuvista myös näiden naamat ja nimet? Sä ehdotat että yhteiskunnassa elettäisiin pervojen ehdoilla ja rajoitettaisiin tyttöjen elämistä ja olemista
Mä puolestani oon ehdottanut että peruskoulujen liikuntatunneilla opetettaisiin tytöille itsepuolustustaitoja. Ja yleisemmin seksuaalivalistusta ja tasa-arvo-opetusta. Ja mitä nettipedareihin tulee, niin niistäkin on syytä valistaa jo kouluissa ja perustaa nuorille esim joku anonyymi palvelu, jossa näitä voi ilmiantaa. Nythän siihen jotain ylimääräistä rahaa laitettiin.
Mitä mamuihin tulee, niin mun puolesta sopii oikein hyvin, että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia, senkin oon usein sanonut usein.Wwuwuw kirjoitti:
Voi hyvänen aika. No entäs uimaripojat? Pitääkö sutata kuvista myös näiden naamat ja nimet? Sä ehdotat että yhteiskunnassa elettäisiin pervojen ehdoilla ja rajoitettaisiin tyttöjen elämistä ja olemista
Mä puolestani oon ehdottanut että peruskoulujen liikuntatunneilla opetettaisiin tytöille itsepuolustustaitoja. Ja yleisemmin seksuaalivalistusta ja tasa-arvo-opetusta. Ja mitä nettipedareihin tulee, niin niistäkin on syytä valistaa jo kouluissa ja perustaa nuorille esim joku anonyymi palvelu, jossa näitä voi ilmiantaa. Nythän siihen jotain ylimääräistä rahaa laitettiin.
Mitä mamuihin tulee, niin mun puolesta sopii oikein hyvin, että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia, senkin oon usein sanonut usein.Raiskareilta voi tekovälineet takavarikoida valtiolle. Mutta sitten alkaa Harmiskin änkkäämään, kun raiskari on joku Putkonen.
pitkätukka-68 kirjoitti:
En vastannut en, enkä vastaa vieläkään. Mistään pervoilusta ei silti ollut kyse.
Vastasithan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vastasithan.
Juu minäkin muistan että on kertonut. Mutta ei kerrota muille, jos ne ei muista 😇
Ajattelin tienata tuolla jonkun k&k -tittelin.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minäkin muistan että on kertonut. Mutta ei kerrota muille, jos ne ei muista 😇
Ajattelin tienata tuolla jonkun k&k -tittelin.
xLJos mulla olis sama tyyli kuin näillä suvakeilla toteaisin tähän että lapsenraiskaaja se on kuitenkin ja pitäisin sitä kiveen kirjoitettuna totuutena sen jälkeen. Oikeasti xL, nuo on melkoisen kuvottavia ihmisiä mieleltään.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Voi hyvänen aika. No entäs uimaripojat? Pitääkö sutata kuvista myös näiden naamat ja nimet? Sä ehdotat että yhteiskunnassa elettäisiin pervojen ehdoilla ja rajoitettaisiin tyttöjen elämistä ja olemista
Mitä mamuihin tulee, niin mun puolesta sopii oikein hyvin, että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia, senkin oon usein sanonut usein.No kärsisikö lapset siitä kovinkin paljon jos aikuiset ei levittelisi heidän kuvia? minusta se on lapsen oikeuksien puolustamista kun ei levitellä kuvia minne tahansa ilman lupaa. Taitaa olla niin että teille hyville ihmisille on somenäkyvyys tärkeämpää kuin lasten harrastaminen kuntoilun näkökannalta kun noin ärhäkästi olette kuvai levittelemässä.
https://www.is.fi/perhe/art-2000000982573.html
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla olis sama tyyli kuin näillä suvakeilla toteaisin tähän että lapsenraiskaaja se on kuitenkin ja pitäisin sitä kiveen kirjoitettuna totuutena sen jälkeen. Oikeasti xL, nuo on melkoisen kuvottavia ihmisiä mieleltään.
-harmiseikirj-Höpsistä Harmis..
Joskus pikkutyttönä kävin hevostalleilla, ja niilläkin nurkilla pyöri jos jonkinmoista letkunvetäjää. Ei ne (me) lapset aivottomia olleet. Kyllä me elämän tosiasiat jo tiedettiin ja osattiin varoa, ja tallin omistaja niitä hätyytti kovakouraisesti pois. Tallin puhelimeenkin tuli soittoja, jossa vanhat äijät kyselivät miltä ratsastus tuntuu alapäässä, kun oma tytär muka haluaisi myös aloittaa ratsastuksen. Ei meille noista mitään traumoja jäänyt, terveitä lapsia olimme. Nykyään varmaan lapset saavatkin traumaperäisen stressireaktion jo opettajan komentaessa, vanhemmat vaan paapovat ja piilottelevat elämän varjopuolia.
Olisiko ne tallit pitäny sulkea? Pedofiileja luikertelee urheiluvalmentajiksi, lastenhoitajiksi, perheenisiksi, opettajiksi. Pitääkö kaikki nuo lakkauttaa, koska joku voi loukkaantua seksuaalisesti.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kärsisikö lapset siitä kovinkin paljon jos aikuiset ei levittelisi heidän kuvia? minusta se on lapsen oikeuksien puolustamista kun ei levitellä kuvia minne tahansa ilman lupaa. Taitaa olla niin että teille hyville ihmisille on somenäkyvyys tärkeämpää kuin lasten harrastaminen kuntoilun näkökannalta kun noin ärhäkästi olette kuvai levittelemässä.
-harmiseikirj-Aivan varmasti noilta alaikäisiltä (ja vanhemmilta) on kysytty lupa kuvien julkaisuun. Meiltä aikuisiltakin urheilijoilta kysytään, ainakin tietyissä piireissä. Kun mennään julkiselle puolelle, vaikka kilpailemaan, yksityisyyden rajat venyvät. Silloin on oltava valmis siihen, että lehden etusivulla löllyy oma röllykkä tai sisäsivulla tissi vilahtaa. Tytöt ja naiset ovat tottuneet kaikenmaailman runkkareihin jo teini-iästä lähtien, ikäviä loisia, mutta ei pitäisi paljoa hetkauttaa.
xL Anonyymi kirjoitti:
No kärsisikö lapset siitä kovinkin paljon jos aikuiset ei levittelisi heidän kuvia? minusta se on lapsen oikeuksien puolustamista kun ei levitellä kuvia minne tahansa ilman lupaa. Taitaa olla niin että teille hyville ihmisille on somenäkyvyys tärkeämpää kuin lasten harrastaminen kuntoilun näkökannalta kun noin ärhäkästi olette kuvai levittelemässä.
-harmiseikirj-Tuo nyt ihan eri juttu. Aloituksessa oli kyse urheilijoista, joista ainakin yksi oli Suomen mestari ja varmasti on luvan kanssa kuvat otettu.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo nyt ihan eri juttu. Aloituksessa oli kyse urheilijoista, joista ainakin yksi oli Suomen mestari ja varmasti on luvan kanssa kuvat otettu.
Kyllähän nimenomaan varmasti tytöt olivat innoissaan kun Hesari oli tekemässä heistä juttua. Eihän se ihan jokapäiväistä ole, että pääsee esittelemään omaa harrastustaan maan isoimpaan sanomalehteen. Kyllä tyttöjen pettymys olisi ollut suuri, jos naamat olis blurrattu ja nimiä ei olis kerrottu. Kaikki jotka nuorena on olleet liikunnanharrastajia, tajuaa tän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nimenomaan varmasti tytöt olivat innoissaan kun Hesari oli tekemässä heistä juttua. Eihän se ihan jokapäiväistä ole, että pääsee esittelemään omaa harrastustaan maan isoimpaan sanomalehteen. Kyllä tyttöjen pettymys olisi ollut suuri, jos naamat olis blurrattu ja nimiä ei olis kerrottu. Kaikki jotka nuorena on olleet liikunnanharrastajia, tajuaa tän.
Ja mitä olis sanottu perusteluksi? Pedofiilit innostuu teidän notkeudesta?
- Anonyymi
Jos tuossa olis ollut kyse puhtaasti mainoksesta, niin en varmaan olisi ymmärtänyt tuollaisen kuvamateriaalin käyttämistä. Tuossa oli kuitenkin kyseessä ihan artikkeli, jossa esiteltiin mestaruustason urheilijoitakin. Itseasiassa jos kasvot olisi tuossa blurrattu, niin viesti olisi ollut juurikin "katsokaa, tässä on nuoren tytön jalkoväli". Tuollaisenaan artikkeli kertoi urheilijoista, yksilöistä, jotka nyt sattuvat olemaan naispuolisia.
Sitä olen ihan samaakin mieltä, että lapsia pitää ehdottomasti suojella tällaisten artikkelien mahdollisilta seuraamuksilta. Ne pitää tiedostaa, niihin pitää valmistautua, niistä täytyy keskustella, varoittaa ja opettaa kuinka tarpeentullen toimitaan. Rehellisesti sanoen uskon, että esim. artikkelissa esiintyvillä tytöillä on paremmat valmiudet kohdata vääränlainen huomio. He ovat ihan varmasti (ikävä kyllä) sen jo huomanneet ja siihen tietyllä tavalla tottuneet ja heille on asiasta puhuttu. Tilanne on paljon huonompi joidenkin heidän ikätovereidensa kohdalla, jotka eivät ole joutuneet kohtaamaan näitä asioita.
Missään tapauksessa ei saa antaa periksi sille, että näidenkään tyttöjen pitäisi jotenkin piilotella. He eivät tee mitään väärää tai arveluttavaa. Noissa kuvissa ei ole terveen ihmisen silmiin mitään väärää. Kaikki tällainen ajattelu pitää ehdottomasti pyrkiä nostamaan esiin ja poistamaan ja se onnistuu vain ja ainoastaan tekemällä asiat näkyviksi. Asenneilmapiiri on onneksi mennyt PALJON eteenpäin esim. omasta nuoruudestan vuosituhannen vaihteessa. Puhumattakaan isosiskoni nuoruudesta 90 -luvun puolivälissä. Vanhojen äijien julkinen nuorten tyttöjen perään huutelu ja kuolaaminen on selvästi vähentynyt ja tuskin kovin monen tytön isän ystävät pisteyttävät tytön ulkonäköä avoimesti, kuten joidenkin ystävieni isien "kaverit" tekivät, jne. Osin kaikki tuo on ikävä kyllä mennyt piiloon nettiin ja sen paljastamiseen pitäisi uhrata paljon enemmän voimavaroja.
Ajatus siitä, että hyväksikäyttöä ja raiskauksia vastaan taisteltaisiin pistämällä tytöt ja naiset piiloon ja näkymättömiin, on itsestäni TODELLA vastenmielinen. Tuollainen ajatustapa ei istu lainkaan suomalaiseen kulttuuriin. En tiedä minkä patriarkaatin puolesta täällä huudellaan, mutta ei se ainakaan ole Pohjoismainen yhteiskuntamalli! Anonyymi kirjoitti:
Jos tuossa olis ollut kyse puhtaasti mainoksesta, niin en varmaan olisi ymmärtänyt tuollaisen kuvamateriaalin käyttämistä. Tuossa oli kuitenkin kyseessä ihan artikkeli, jossa esiteltiin mestaruustason urheilijoitakin. Itseasiassa jos kasvot olisi tuossa blurrattu, niin viesti olisi ollut juurikin "katsokaa, tässä on nuoren tytön jalkoväli". Tuollaisenaan artikkeli kertoi urheilijoista, yksilöistä, jotka nyt sattuvat olemaan naispuolisia.
Sitä olen ihan samaakin mieltä, että lapsia pitää ehdottomasti suojella tällaisten artikkelien mahdollisilta seuraamuksilta. Ne pitää tiedostaa, niihin pitää valmistautua, niistä täytyy keskustella, varoittaa ja opettaa kuinka tarpeentullen toimitaan. Rehellisesti sanoen uskon, että esim. artikkelissa esiintyvillä tytöillä on paremmat valmiudet kohdata vääränlainen huomio. He ovat ihan varmasti (ikävä kyllä) sen jo huomanneet ja siihen tietyllä tavalla tottuneet ja heille on asiasta puhuttu. Tilanne on paljon huonompi joidenkin heidän ikätovereidensa kohdalla, jotka eivät ole joutuneet kohtaamaan näitä asioita.
Missään tapauksessa ei saa antaa periksi sille, että näidenkään tyttöjen pitäisi jotenkin piilotella. He eivät tee mitään väärää tai arveluttavaa. Noissa kuvissa ei ole terveen ihmisen silmiin mitään väärää. Kaikki tällainen ajattelu pitää ehdottomasti pyrkiä nostamaan esiin ja poistamaan ja se onnistuu vain ja ainoastaan tekemällä asiat näkyviksi. Asenneilmapiiri on onneksi mennyt PALJON eteenpäin esim. omasta nuoruudestan vuosituhannen vaihteessa. Puhumattakaan isosiskoni nuoruudesta 90 -luvun puolivälissä. Vanhojen äijien julkinen nuorten tyttöjen perään huutelu ja kuolaaminen on selvästi vähentynyt ja tuskin kovin monen tytön isän ystävät pisteyttävät tytön ulkonäköä avoimesti, kuten joidenkin ystävieni isien "kaverit" tekivät, jne. Osin kaikki tuo on ikävä kyllä mennyt piiloon nettiin ja sen paljastamiseen pitäisi uhrata paljon enemmän voimavaroja.
Ajatus siitä, että hyväksikäyttöä ja raiskauksia vastaan taisteltaisiin pistämällä tytöt ja naiset piiloon ja näkymättömiin, on itsestäni TODELLA vastenmielinen. Tuollainen ajatustapa ei istu lainkaan suomalaiseen kulttuuriin. En tiedä minkä patriarkaatin puolesta täällä huudellaan, mutta ei se ainakaan ole Pohjoismainen yhteiskuntamalli!Ei tässä olla olut ketään piiloon pistämässä, opettele sinäkin lukemaan " jos jotain epäsopivaa tuossa oli niin se oli se että noiden lasten kuvat ja nimet julkaistiin jutun yhteydessä", siinä luki jos, eli pohdittiin sitä että jos siinä jotain niin voisi olla laittamatta lasten kuvia koska nyt kuitenkin aiheena tankotanssi voi aktivoida pervoja.
Teidän suvaitsevaistenkin pitäisi herätä oikeaan maailmaan, te olette innolla ollut järjestämässä pohjoismaista yhteiskuntamallia sellaiseksi että niitä rajoituksia on tytöille ja naisille ehkä pakko laittaa. En minä sitä halunnut. ei kukaan halunnut. Me "rasistit" on haluttu pitää yhteikunta sellaisena kuin se on ollut, suhteellisen turvallinen kaikille. Te kuitenkin suvaitsevaisuudellanne pilasitte pohjoismaisen yhteikuntamallin niin että pakko on poliisinkin nostaa kädet pystyyn ja vedota rajoittavasti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-pohjois-ruotsissa-naiset-alkaa-menko-yksin-ulos-pimealla/5778920#gs.yrzrqo- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tässä olla olut ketään piiloon pistämässä, opettele sinäkin lukemaan " jos jotain epäsopivaa tuossa oli niin se oli se että noiden lasten kuvat ja nimet julkaistiin jutun yhteydessä", siinä luki jos, eli pohdittiin sitä että jos siinä jotain niin voisi olla laittamatta lasten kuvia koska nyt kuitenkin aiheena tankotanssi voi aktivoida pervoja.
Teidän suvaitsevaistenkin pitäisi herätä oikeaan maailmaan, te olette innolla ollut järjestämässä pohjoismaista yhteiskuntamallia sellaiseksi että niitä rajoituksia on tytöille ja naisille ehkä pakko laittaa. En minä sitä halunnut. ei kukaan halunnut. Me "rasistit" on haluttu pitää yhteikunta sellaisena kuin se on ollut, suhteellisen turvallinen kaikille. Te kuitenkin suvaitsevaisuudellanne pilasitte pohjoismaisen yhteikuntamallin niin että pakko on poliisinkin nostaa kädet pystyyn ja vedota rajoittavasti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-pohjois-ruotsissa-naiset-alkaa-menko-yksin-ulos-pimealla/5778920#gs.yrzrqoTee nimenomaan ette edes tiedä mikä se pohjoismainen yhteiskuntamalli on.
Anonyymi kirjoitti:
Tee nimenomaan ette edes tiedä mikä se pohjoismainen yhteiskuntamalli on.
Nykyään se on tämä:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006180564.html
- Anonyymi
en kyllä näe mitään seksiä mutta sydämmen tykytystä kyllä ja pelkää putoaako lapsi tai tanko poikki eli heittäisin tangon pois joko pultit auki tai rälläkällä poikki ja nukkekoti tilalle että lapset saa leikkiä
- Anonyymi
mutta jos tuksu tai lola pyllistää niin sitten on seksiä ja tosi seksikäs näky onkin ja kääntyvät ja ne tissit ja pimppi paljaana no ei voisi vastustaa olisin myyty ja kikkeli villinä
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos tuksu tai lola pyllistää niin sitten on seksiä ja tosi seksikäs näky onkin ja kääntyvät ja ne tissit ja pimppi paljaana no ei voisi vastustaa olisin myyty ja kikkeli villinä
Ootkohan sä se maailman ensmänen mies, joka pitää Subventiota seksikkäänä. Perversioita maailmaan mahtuu, mutta tuo on yks pahimmista joista olen kuullut. (Toisaalta jos se ei ole kellekään vahingollista, niin se on ihan ok.)
- Anonyymi
Naisethan seksualisoidaan lähes urheilussa kun urheilussa. Ei siinä.ole mitään uutta. Kaikki tanssilliset ja voimistelulliset lajit ovat "itsestäänselvästi" seksualisoivia. Suuressa osassa palloilulajeista naisten vaatteet ovat miesten vastasvia seksuaalisesti "vihjailevampia" ... jne. Jos tytärtään ei halua missään tapauksessa seksualisoitavan, niin hänet täytyy pitää sisätiloissa ainakin viisikymppiseksi saakka. Ehkä kuitenkin järkevämpi tapa on "altistaa" lapsi näille asioille turvallisesti ja valvotusti ja opettaa häntä käsittelemään näitä asioita sekä pitämään huolta itsestään.
- Anonyymi
myönnän näen seksiä naisten ohjaskelkkailussa tai pikaluistelussa tai moukarissa kuulassa ja kieknheitossa niin ei kaikki mutta jotkut täydellisiä vartaloira niin seksikkäät lajit
Kielletään sirkuskoulutkin, sielläkin on akrobaatteja... :)
- Anonyymi
kuten jotkut sinä ja noniin.... tuo hullu l3h43lh-.ihminhen, tuo IIki-ltursoro ;D
- Anonyymi
Ei kielletä tanssikouluja vaan kielletään tietyt ihmiset osallistumastasta sellaisiin.
Melko helppoa, jos esim, jotkut Li Anteronpoika, ja jotkut toiset kuten Antti Rinteen -poika eivät saa saa osallisaua lainkaan :;D
Mutta Todella Mukava oli nähdä sinua Abris juttelijana... Anonyymi kirjoitti:
Ei kielletä tanssikouluja vaan kielletään tietyt ihmiset osallistumastasta sellaisiin.
Melko helppoa, jos esim, jotkut Li Anteronpoika, ja jotkut toiset kuten Antti Rinteen -poika eivät saa saa osallisaua lainkaan :;D
Mutta Todella Mukava oli nähdä sinua Abris juttelijana...Kielletään miehiä katselemasta kuvia ja lukemasta nimiä? 😄
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Todella Mukava oli nähdä sinua Abris juttelijana...Ymmärrä ettet pidä kaikista ihmisistä, mutta pitäisikö Suomen laki mielestäsi tehdä sellaiseksi, ettei ei-sinua-miellyttävien ihmisten lapsille anneta oikeuksia heidän vanhempiensa (sinun katsomiesi) syntien tähden.
Ihanko pikkasen tuo kuulostaa VT:n tai talibanihallituksen jutulta.
- Anonyymi
Oisko naku-uinti myös hyvä laji tytöille? Tai mutapaini alasti? Voisin maksaa päästäkseni katsomaan noita lajeja. Sen sijaan naisjalkapalloa tai naislätkää en katso vaikka minulle maksettaisiin.
Etkö ole koskaan nähnyt alastomia naisia/tyttöjä uimassa? Mä olen luullut et se on Suomessa ihan tavallista.
En tosin tiedä mikä alastomuudesta tekisi sen että se olisi urheilua.
Miesten välineisiin kun olet ilmeisesti jo tutustunutkin, niin heitä katselet vaatteet päälläkin mielellääsi, kun tiedät mitä siellä on alla.
- Anonyymi
Tuollaiset mainokset on ruoka pakolaisille ja raiskaukset lisääntyy mutta onneksi kukaan ei ole vastuussa.
- Anonyymi
Niin no ite haluun vaan nuorta ja tiukkaa. Ihan sama onko se 13 vai 29...
- Anonyymi
Olet oikeassa konnakake!
Hei tsiigaa millaset gletjut Matilla oli kisoissa. Ja iha V-tyylillä veti, jalat karallaan.
Kyl se on vaan niin, et nuorille tytöille pitää opettaa et yhtään ei kannata liikkua mihkään. Sen sijaan kuvankäsittelyä kannattaa opetella; se on kivaa eikä tarvi nostaa persettä penkistä mut silti saat itsestäsi somekelpoisen.
- Anonyymi
Abris voisi opettaa minulle tankotanssin ohjeita.
- Anonyymi
Mutta niin no jos joku abris ja minä olemme tuttuja ja laskemme Sinut -68 pikkulapseksiksi tanssi lajeissa, niin mitäs sitten pikkupojusiseni... sitten voisi olla hauskaa pikkulapsukaisenine,, -- vuosimallia -68?
vm. –68 kyllä, mut olenko mä teidän rinnalla pikkulapsi? Tanssissa en kyllä ole konkari.
Onkohan tuossa jalkovälin esittely tärkein liike?
- Anonyymi
Huoh, mikä tän palstan miehiä vaivaa? Onko puutostila tosiaan noin paha, että tuossakin artikkelissa näkee vaan pikkutyttöjen jalkovälin? Surullista. Noissa kuvissa ei ole tippaakaan seksiä. Jos kuvissa olisi pikkupoikia, luuletko, että naiset kuolaisivat pikkupoikien haarovälejä?
Niin, kyllähän jalkojen lavittäminen hallitusti on tärkeä liike. Sitä ei vaan tehdä kiimaisten ukkojen tähden, kyllä siinä on ihan muut intressit.
Lienet niitä, jotka Nadia Comăneciakin katsoi toinen käsi munaskuissa: https://www.youtube.com/watch?v=Yl9QpC8_LiEpitkätukka-68 kirjoitti:
Niin, kyllähän jalkojen lavittäminen hallitusti on tärkeä liike. Sitä ei vaan tehdä kiimaisten ukkojen tähden, kyllä siinä on ihan muut intressit.
Lienet niitä, jotka Nadia Comăneciakin katsoi toinen käsi munaskuissa: https://www.youtube.com/watch?v=Yl9QpC8_LiEHarmiksen mukaan tuostakin olisi pitänyt blurrata tytön naama piiloon ja piilottaa nimi. 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Huoh, mikä tän palstan miehiä vaivaa? Onko puutostila tosiaan noin paha, että tuossakin artikkelissa näkee vaan pikkutyttöjen jalkovälin? Surullista. Noissa kuvissa ei ole tippaakaan seksiä. Jos kuvissa olisi pikkupoikia, luuletko, että naiset kuolaisivat pikkupoikien haarovälejä?
Ensireaktio vaan oli että jotain arveluttavaa on, juuri tuon jalkovälin esittelyn takia. Mielestäni ei ole sopivimpia lajeja pikkutytöille
pujotteIija kirjoitti:
Ensireaktio vaan oli että jotain arveluttavaa on, juuri tuon jalkovälin esittelyn takia. Mielestäni ei ole sopivimpia lajeja pikkutytöille
Autourheilu lienee sinusta ainoa kelvollinen laji naisille. Haalarit kun ei paljasta kroppaa, ja kypärä peittää päänkin urheilusuorituksen aikana.
Wwuwuw kirjoitti:
Harmiksen mukaan tuostakin olisi pitänyt blurrata tytön naama piiloon ja piilottaa nimi. 🙄
On kyllä ihan vitun hyvä ettei harmiksella eikä pujottelijalla ole lapsia.
- Anonyymi
Tanssiurheilu on kullä mielenkiintoinen laji, tarkkuusammunnan lisäksi...
Noniin joo jaa aamun voimistelut sitten jos Abris tekisi... tarkkuusampuja vain yrittäisi nukkua. - Anonyymi
Joopa joo, minä taidan mennä takaisin nukkumaan ehdin vain vilkaista poliisien tekemät uhkauksesta joista tulee varmastikin tutkintapyyntöjä noin 40 ylikomisariotavastaan, kun poliisi oli uhkaillut sanallisesti jotain henkilöä ja uhkailijoita kohti oli ammuttu ja 2 poliisilla varvas varmasti kipeänä sitten.
Laiton uhkaus on sekin jos poliisi uhkaa tai ohjeistaa jotain kansalaista ilman syytä :D - Anonyymi
No kyllähän se on jalkoväli ja pilllu aika seksuaalinen eli jos sitä kovin levitellään niin terveellä miehellä sykkii..!
- Anonyymi
Mitkä liikuntaharrastukset sitten ovat sopivia tyttölapselle? Ratsastus naisten satulassa jalat yhdessä?
https://i.pinimg.com/236x/fa/06/37/fa0637e0b72f425c5ca20ef8c0b2e711--horse-riding-british.jpg Tottakai on sopiva.
Tankotanssi on ennenkaikkea vooimistelua. Erittäin hyvä liikuntamuoto. Aloittaja painukoon kuuhun seksuaalisine kuvitelmineen. Lapsista. Stna sentään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125