Oletko ajatellut että elät vain kerran?
Elät vain kerran
26
<50
Vastaukset
Olenhan minä sitä ajatellut. Kun on vain tämä elämä ja oikeastaan on vain tämä hetki, kannattaa se hetki elää parhaalla mahdollisella tavalla.
Firdawsi kirjoitti:
Ihan hyvä neuvo, jos voisi määrätä, miten elämänsä elää.
No kyllä sitä hiukan määräillä voi. Emme me vallan lastuja laineilla ole.
- Anonyymi
Tiesitkö sitä että kissa kuolee vain kerran, varsinkin kissanpentu?
- Anonyymi
Jep, elämässä on paljon asioita, työ, koulu jne. Olen elänyt, kuin viimeistä päivää, viimeiset kymmenen vuotta, nyt on aika rauhoittua ja keskittyä muuhun. Se rakas löytyy, jos on löytyäkseen.
Oliks se Ilkka Alanko ku laulo, et "jospa onkin niin, et elät vain kerran".
Vähän niinku et ois itsestäänselvää et eletään monta kertaa, mut jos onkin niin et vain yks.
No mä uskon et on vain tää yks. Mut toisaalta iankaikkisen elämän ajattelen vähän sellaisena, et kyllä kaikesta tekemisistä jälki jää. Tietysti ainakin jos on jälkikasvua, niin kyllä sun tekemiset vaikuttaa sinne ja heidän jälkeensäkin. Mut myös kaikki tekemisesi vaikuttaa muihin ihmisiin, ja heihin joita ne muut tuntee.
En usko mihinkään ylimaailmalliseen tuomitsijaankaan. Karmaankin lähinnä siten, että yllättävän usein muiden auttaja saa apua myös ihan muualta. Pyyteetön auttaminen kasvattaa yllättävän usein hedelmää ihan oudoilta tahoilta silloin kun ei sitä odota.- Anonyymi
"Karmaankin lähinnä siten, että yllättävän usein muiden auttaja saa apua myös ihan muualta. Pyyteetön auttaminen kasvattaa yllättävän usein hedelmää ihan oudoilta tahoilta silloin kun ei sitä odota."
Kyllä vaan, tuossa on jokin ihmeellinen taika, olen huomannut saman.
xL
- Anonyymi
Kukahan lauloi joskus "Six Strings, Nine Lives" _D
- 70-luvulla? - Anonyymi
no kerran ja kerran, poppoppoppop. Se on vähän smaksak. Eihän se olemassaolomme ja tietoisuutemme lopu koskaan. Sielumme on katoamaton, kumpaan paikkaan se sitten joutuukin. Täälä maan päälä elämme jonkun kymmenen vuotta ja sitten alkaa ikuisuus-osa.
- Anonyymi
Uusi James Bondin elokuvan nimi "Elin jo eilen" = "I Only lived yesterday" :D
- Anonyymi
Tää on vain yksi elämä ja otan siitä kaiken irti. Siksi juhlin usein, käyn baareissa ja isken naisia. Naiset ei halua seurustella mutta seksiä saan se on OK mutta kaipaisin jotain pidempää juttua.
- Anonyymi
Mukavaa hengitellä rauhallisesti ja tuijotella ikkunasta pihalle, nätiltä näyttää.. Mulla on ollut hyvä elämä. Aika kultaa/hautaa muistot just sopivasti. :)
xL - Anonyymi
Tottakai. Miten muutenkaan ? Eikös tuo ole itsestäänselvyys.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on niin että aina eletään uudestaan eri Kropass... Ite pelkään että synnyn uudestaan Albiino Kiinalaisena..... ja jos ei tajua ees opiskella yliopistotasolla niin jää vaan jonnekin maaseudulle jätteitä penkomaan. Toivottavasti siellä Kiinan Maaseudullakin tajuan opiskella yliopistotasolla, sillä Yliopisto on minulle kaiken ylimmän tiedon Henkilöitymä.... Pelottaa vaan et yliopistokin menettää merkitystä kun Ammattikorkeakoulut puskee jopa samoihin kiinteistöihin Yliopistojen kanssa niinkuin monessa paikassa on käynyt. Yliopisto on kuitenkin sen kaiken ylimmän tiedon henkilöitymä niin ei sitä pitäisi Ammattikorkeakoululla "vesitttää" että on nyt ylintä tietoa hakemassa ja opiskelemassa.
Pistetääs tämä tänne, kun tulee mieleen aina kun näen tuon otsikon.
https://www.youtube.com/watch?v=u6YaFfV_azA- Anonyymi
https://www.goodreads.com/book/show/3731660-yksi-ainoa-el-m Lukekaa jos uskallatte. Minua rupesi ahdistamaan todella kun luin yli puoli elämää sitten 16- tai 17-vuotiaana
- Anonyymi
Tiedän kuka olin edellisessä elämässä.
- Anonyymi
Tähän ketjuun tuollainen.... olisi hyvä uuden James Bond -elokuvan nimi "I only lived yesterday", "Elin vain eilen".
Tämä musiikkikappale Helix - Six Strings, Nine Lives, etsikää jos viitsitte ja löydätte.- Anonyymi
Ok katselin löytyihän netistä tuo Helixin 80-luvun alun rokkik, ennen AC/DC:n tekemää levyä joka oli uudempi ja huonompi saman niminen, linkki rokkiin: https://www.youtube.com/watch?v=Tz1rsv1moic
- Anonyymi
Luin eilen sadun vanhasta ukkikoivusta ja nuoresta koivusta. Ukkikoivu opetti nuorta koivua ja katselivat tähtitaivasta yhdessä. Viettivät paljon aikaa yhdessä. Kokeneena 200 vuotias koivuvanhus oli nähnyt monet myrskyt ja lumipyryt ja tiesi miten myrskyn jälkeen tulee taas rauhallisempaa. Ukkikoivuun alkoi kasvaa kääpää, yksi suurin oksa katkesi syysmyrskyissä ja hän seisoi juurillaan vielä yhden talven. Seuraavana keväänä ukkikoivu kaatui tuulisena päivänä maahan ja näki tähdet paremmin. Olihan ollut jo pitkään väsynyt olo ja juuristoon pakotti lähes jokainen päivä. Mukava olla välillä maaten. Hän katseli tähtiä ja opetti nuorelle koivulle miten hänestä tulee osa elämän kiertokulkua ja maatuu. Nuori koivu saa mullan kautta hänestä energiaa eikä hänen runkonsa tuottama varjo ollut nuoren koivun kasvun tiellä. Hyvin kaikki menee. Viimeisenä päivänään ukkikoivu antoi nuorelle koivulle oksien kätköissään asuneen lehtikeijun josta nuori koivu lupasi pitää hyvää huolta. Tuon jälkeen ukkikoivu ei enää puhunut ja kuoli pois. Kuoliko oikeasti vai tuliko hänestä uutta elämää?
AsianVierestä- Anonyymi
Minä näin unta laskuvarjohyppääjistä, joilla varjot eivät toimineetkaan, eivät avautuneet ollenkaan ja kuolivat kumpikin hyppääjä lentokoneesta, toinen oli kaveri vielä tuossa unessa, ikävä uni: tipahdat "taivaasta" ja varjo ei aukeakaan ja sitten katsot miten se mössähtäminen tuntuu kun tipahdat maan pinnalle korkealta.
AsianPuolelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin unta laskuvarjohyppääjistä, joilla varjot eivät toimineetkaan, eivät avautuneet ollenkaan ja kuolivat kumpikin hyppääjä lentokoneesta, toinen oli kaveri vielä tuossa unessa, ikävä uni: tipahdat "taivaasta" ja varjo ei aukeakaan ja sitten katsot miten se mössähtäminen tuntuu kun tipahdat maan pinnalle korkealta.
AsianPuoleltaToivottavasti hyppääjällä oli perillisiä niin eivät geenit kuole ja ihminen elää jälkipolvissa.
Olisi kauheaa, jos tätä elämää joutuisi elämään kahdesti. Kertakin on liikaa.
Vielä mitä. On se ainakin täällä pakko käydä vielä senkin jälkeen :D
- Anonyymi
Uuden James Bondin idea voisi olla. "I only die seventh", = "kuolen vain seitsemättä kertaani.
- Anonyymi
Mitähän se riekkuminen elämänsä aikana ketään hyödyttää. Yhtä kuollut olet kuin se tasaista elämää elänytkin, eikä mitään muistoja jää jäljelle. Vain viranomainen voi huokaista helpotuksesta, että päästiinpähän tuostakin eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744938- 332771
- 402534
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401852- 881681
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291669- 1661573
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210