- Mistä sinä iso mies nyt noin uhriudut?
- Ja muun ajan möllötän yksin himassa syömättä ja tupakoimatta.
- Ja sitten ne raiskatut lapset vielä pakotetaan synnyttämään ne lapset.
- No eihän sitä kehtaa ellei se ole kuuluisan muotoilijan designtuote.
- Sen vähän mitä tuosta olen lukenut, niin ei se kyllä miltään hyväksikäytöltä edes vaikuttanut.
Mutta sen enempää en voi asiaan ottaa kantaa, kun mä en näet tunne tuota tapausta sen tarkemmin. - Mä kyllä luulen, että maissikasvien mielestä kaikki ihmiset näyttää ihan samanlaisilta.
- Toi ahkeruus on ilomme oli kyllä melkoista mustaa huumoria sisältävä käännös :D
- Jos syöminen olisi pelkästään välttämätön pakko täyttää maha jollain kutakuinkin syötäväksi kelpaavalla (mausta ja löyhkästä viis), ihmiset kävis hampparibaareissa.
- Satanen on kymmenen päivän ruoka- ja tupakkarahat mulla.
- Syöminen on mun mielestäni nautinto. En haluaisi olla syömättä, vaikka joku sattuisikin keksimään keinon millä siltä voisi välttyä.
- Tänne läntiselle uudellemaalle kun joku susilauma päätti asettua kodiksi, niin johan lähti kamala susiviha valloilleen ja ne ois heti pitäny tappaa. Ihme touhua. Kyllä täällä on niille riistaa ihan riittämiin, ja pääosinhan tää on ihan böndeä.
- Annatko vielä käyttäjätunnuksen ja salasanan että pääsen lukemaan.
- Googlekääntäjän mukaan tuo tarkoittaa, jotta "Hyvä paska on puoliksi repaleinen".
- Mut on se niin väärin, kun naisille on saatavana dildoja puusta, lasista, metallista jne.
Miehille tekopimppejä samoista materiaaleista. Muuten en ala. - Susien ruoan poistamisen seurauksena susien pitää lähteä etsimään ruokaa ihmisasumusten läheisyydestä. Se tuskin on kenenkään mielestä toivottavaa.
- Olipa mauton huumoriyritelmä.
- Ei vaan nimenomaan perseilevää konservatiivisuutta.
- Sovinismi ei ole mikään liike.
"Sovinismi (myös chauvinismi ja šovinismi) on jonkin ryhmän tai ryhmän jäsenen äärimmäisyyksiin menevää, yksipuolista ja fanaattistakin käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai sen yksityisiä jäseniä kohtaan. "
"Koska sanalla "sovinismi" on sekä yleinen merkitys että erityismerkityksensä, joista kansalliskiihkoilu on alkuperäinen mutta miesten harjoittama sukupuolisovinismi tänään vallitseva, joskus puhutaan tarkennuksen vuoksi yleisestä sovinismista, mikä kattaa sisäänsä yhtä hyvin kansalliskiihkoilun, sukupuolisovinismin kuin rasisminkin. " - Tossahan ois mainio kappale jollekin itsensä vähän vähemmän vakavasti ottavalle hc-punk -bändille. :D
Breijvik on mielipidevanki
ja mämmi on hyvää
hampaiden pesu on tyhmää
liimanhaistelu tekee hyvää
Itseasiassa mä kuulen ton biisin jo päisssäni. - En oo kyllä kuullut Saurista mitään pitkään aikaan, mutta ei kai hän nyt persuksi sentään ole kääntynyt.