Naiselliset elementit asunnossasi?

Hmm, mistä tietää olevansa naisen kotona, mitä elementtejä yhdistätte nimenomaan naisen asuntoon?

Meikkejä, sisustuskrääsää? Muuta mitä?

294

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hajuvesipulloja kristallia höyheniä blinglingiä valkoista mustaa hopeaa tuoksukynttilöitä tummennettuja peilejä. Ja se seksipeili tietty! Peilejä muutenki. Karvamattoja ihania tyyynyjä vaaterekkejä kenkäkaappeja KISSA🥰

      • Anonyymi

        Tässä viimeisimmät🦋


      • Kääk. 😅

        Usko pois, nuo löytyy monen miehenkin kotoa. 😃

        Ilman, että Fab5... 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä viimeisimmät🦋

        Nii ja tietty se meikki keskus peileineen. Ja enkelit. Tarotit. Marilynit ja elvikset.🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja tietty se meikki keskus peileineen. Ja enkelit. Tarotit. Marilynit ja elvikset.🦋

        Oou. 😃

        Onko ihan meikkipöytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja tietty se meikki keskus peileineen. Ja enkelit. Tarotit. Marilynit ja elvikset.🦋

        Tarotit 😂🤣😂🤣


      • Anonyymi

        Vttu mitä krääsää


      • Anonyymi

        Öh ... en taida sitten ollakaan nainen.

        Toki löytyy pari hajuvesipulloa ja meikkejä enemmänkin, mutta ei ne ole esillä. Täytyy tonkia kaappeja, jos nuo haluaa nähdä.

        Höyheniä ja karvamattoja ... wtf ... ajatuskin tollasten siivoamisesta hirvittää.


      • Anonyymi

        Narsistit pitävät monesti, että peilejä löytyy taloudesta paljon.


      • Anonyymi

        Kuulostaapa ihanalta😍

        Oma koti vähän ehkä erityylinen, mutta löytyy hajukynttilöitä, mustaa, valkoista, hopeaa, kristallia, hajuvesipulloja ja useampikin seksipeili😃😅🌚

        Niin ja on myös meikkipöytä❤


    • Mun kodin naiselliset elementit on sisustusvalot (ledejä) ikkunoissa ja olkkarissa yksi valoelementti, kynttilöitä muutamassa lyhdyssä, hajuvesipulloja 5 kpl wc:ssä ja 3 rollonia, sisustustyynyjä kahdella sohvalla, torkkupeitot.

      Korvakoruja (joita en juuri käytä) korurasiassa. Ei tule muuta mieleen. 🤔

      Käsirasvaa! Sitä on jokapuolella. 😄

      • Kukkapöytä tai hyllykkö oikeammin. Mutta viherkasveja on miehilläkin?

        🙄

        Vaatekaapista löytyy vielä naisellisiakin juttuja, pari mekkoa ja kenkäparia, rintaliivejä ja muutama naisten paita ja päällyshousut. Ihan kaikkea naisten vaatetta en siis ole vielä hävittänyt. En kyllä käytä niitä (paitsi rintsikoita) koskaan, mutta ne on vielä uutuuttaan siellä, jos tytöttää joku päivä. 😃


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Mulla on moottorisaha rehdisti keskellä keittiönpöytää!

      • Jumaleisshön. 😂


      • Ja rekka parkissa pihalla?


    • Anonyymi

      Valkoista, harmaata,
      hopeaa, kristalleja,
      Vähän maalaisromantiikkaa,
      peilejä, lyhtyjä,
      Kynttilöitä,
      vaaterekki
      Kauniita esineitä ja astioita.
      🥰
      Vähän vaaleanpunaista makkarissa. 💋
      Täydellinen sinkkunaisen koti. 😽

      😍😍😍

      • Prinsessamakkari. 👸 😉


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Prinsessamakkari. 👸 😉

        No se 😍😍😍


    • Ei taida minun koti olla kovin naisellinen. Muutama kynttilä kyllä löytyy ja vessassa hiusjuttuja, voiteita ja meikkejä, joita tosin harvoin käytän. Työkaluja on joka nurkassa.. Meisseleitä, jakari, vasara, akkuporakone ym..😅

      • No nythän löytyy äijäkäs koti sieltä. 😜


      • J-76 kirjoitti:

        No nythän löytyy äijäkäs koti sieltä. 😜

        Teen niitä miestenkin hommia.😅


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Teen niitä miestenkin hommia.😅

        Oikein! 😊 👍


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Teen niitä miestenkin hommia.😅

        Etkä tee mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä tee mitään.

        Ja mistäs sinä sen tiedät?😏


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Ja mistäs sinä sen tiedät?😏

        Tiedänpä vaan 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedänpä vaan 😌

        Niin just. Et tiedä mistään mitään..😅


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Niin just. Et tiedä mistään mitään..😅

        Suuta soittelet.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No nythän löytyy äijäkäs koti sieltä. 😜

        Sama äijä kirjoittelee monella kuvalla. Miten kehtaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama äijä kirjoittelee monella kuvalla. Miten kehtaakin.

        Pimppis on äijäkö?


      • J-76 kirjoitti:

        Pimppis on äijäkö?

        No, en ole.😅


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        No, en ole.😅

        Täällä on spekulaatiomylly kuumana. 😄

        Sellasta se on suomi24 saiteilla.


      • J-76 kirjoitti:

        Täällä on spekulaatiomylly kuumana. 😄

        Sellasta se on suomi24 saiteilla.

        Pääasia kai, että itse tietää sukupuolensa.🙄
        Sillä välin muut saa sitä miettiä tai luulevat tietävänsä..😂


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Pääasia kai, että itse tietää sukupuolensa.🙄
        Sillä välin muut saa sitä miettiä tai luulevat tietävänsä..😂

        No näin kyllä. 👍


    • Anonyymi

      Oli elokuva vanha elokuva Soylent Green, missä naiset itsessään olivat vain huonekaluja miehille asunnoissa :)

      • Oho. 😛


    • Anonyymi

      Taitaa olla koristetyynyt sellaisia, vielä tyttömäisen väriset.

      • Punertavia? 🤔


    • Anonyymi

      Jaahas, mitähän sitä löytyis ...

      Mulla on yhdistetty keittiö, ruokailutila ja olohuone. jossa iso sohva ja iso telkkari on varmaan ne näkyvimmät elementit. Olkkarissa on mustalla taso, sen telkkarin alla ja on siinä myös pleikkari. Kirjoja siinä telkkarin alla ... Jotain lasitavaraa mustassa lasiovisessa vitriinikaapissa. Pitkänukkaset matot, jotka piilottaa hyvin KOIRAN karvat. Musta, nahkainen nojatuoli ... punaiset(tumman) silkkiverhot ... sohvan omien tyynyjen lisäksi yksi torkkutyyny (punainen) ja torkkupeitto (punainen). Kulmapöytä, jossa on tietokone ... sen vieressä tollanen pitkä taso, jolla on akvaario.

      En kyllä tiedä mikä täällä olis erityisen naisellista, mutta kyllä tämän varmaan sinkkunaisen asunnoksi tunnistaa. Ainakin naulakossa roikkuvista (naisten)vaatteista ja (naisten) kengistä tossa eteisessä. Ja vessan kaapista löytyy meikkejä ja naamarasvoja, jos sinne kurkistaa.

      • Anonyymi

        ^^ ai joo ja ledivalot tietysti telkkarin takana :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ^^ ai joo ja ledivalot tietysti telkkarin takana :)

        Nuo voisi olla miehenkin asunnossa, ihan kuten mitkä vaan väritkin. Tai kristallitkin, jopa nukkamatot ja koristetyynyt. 😃

        Miehillä nykyään näkee aika sisustettuja koteja, jopa blingblingiä ja naisilla askeettisempia ja pelkistettyjä.

        Kaapinsisältö varmaan just vaatetus ja kosmetiikka näkyvin ero kumpi sukupuoli asuu talossa. Mistä kysymys tuli mieleeni, niin katselin kuvia myytävistä asunnoista ja pisti silmään juuri purkit ja purnukat mm. wc-tiloissa. Sisustus..


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Nuo voisi olla miehenkin asunnossa, ihan kuten mitkä vaan väritkin. Tai kristallitkin, jopa nukkamatot ja koristetyynyt. 😃

        Miehillä nykyään näkee aika sisustettuja koteja, jopa blingblingiä ja naisilla askeettisempia ja pelkistettyjä.

        Kaapinsisältö varmaan just vaatetus ja kosmetiikka näkyvin ero kumpi sukupuoli asuu talossa. Mistä kysymys tuli mieleeni, niin katselin kuvia myytävistä asunnoista ja pisti silmään juuri purkit ja purnukat mm. wc-tiloissa. Sisustus..

        Viime viikolla löyty tollanen vajaa 2m halkasijaltaan trampoliini keskeltä olohuonetta. Nyt se on onneksi jo löytäny varastopaikkansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla löyty tollanen vajaa 2m halkasijaltaan trampoliini keskeltä olohuonetta. Nyt se on onneksi jo löytäny varastopaikkansa.

        Hahhaa. Hypitkö siinä myös? 😉


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Hahhaa. Hypitkö siinä myös? 😉

        No olihan se pakko testata. Sen verran täytyy aina lapsettaa :)

        Kauheesti ei kuitenkaan viittiny, noin lähellä telkkaria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olihan se pakko testata. Sen verran täytyy aina lapsettaa :)

        Kauheesti ei kuitenkaan viittiny, noin lähellä telkkaria.

        Mahtavaa! 😄👏


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Nuo voisi olla miehenkin asunnossa, ihan kuten mitkä vaan väritkin. Tai kristallitkin, jopa nukkamatot ja koristetyynyt. 😃

        Miehillä nykyään näkee aika sisustettuja koteja, jopa blingblingiä ja naisilla askeettisempia ja pelkistettyjä.

        Kaapinsisältö varmaan just vaatetus ja kosmetiikka näkyvin ero kumpi sukupuoli asuu talossa. Mistä kysymys tuli mieleeni, niin katselin kuvia myytävistä asunnoista ja pisti silmään juuri purkit ja purnukat mm. wc-tiloissa. Sisustus..

        Shampoota ja hiustenhoitoaineita, ripsiväriä-niitähän naisilla on.


    • Me tosimiehet emme käytä edes verhoja, vaan lautoja. ☝️

      • Anonyymi

        Sammalta sä käytät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sammalta sä käytät.

        Niin kattoon..


      • Siis kyllähän sillä perseen pyyhkii. Tosin on se pyyhkiminenkin aika homoa..jotkut käyttää kuulemma jotain saippuaakin. 😳 On tässä kämpässä suihkukin, mä nuijin sen päällä rottia ja torakoita. Me tosimiehet katsos peseydytään Itämeressä ja talvisin kieritään lumessa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis kyllähän sillä perseen pyyhkii. Tosin on se pyyhkiminenkin aika homoa..jotkut käyttää kuulemma jotain saippuaakin. 😳 On tässä kämpässä suihkukin, mä nuijin sen päällä rottia ja torakoita. Me tosimiehet katsos peseydytään Itämeressä ja talvisin kieritään lumessa..

        Tosimiehet käyttää sammalta, neidit pyyhkii paperiin.


      • Ikkunaluukut? Toscanan tyyliin. 😃


    • Anonyymi

      Minä.

      • Tuo oli hyvä. Olet varmaan ätmi..


      • Eikä muuta?


    • Mulla ei taida olla mitään naisellisia elementtejä kotonani, jollei noita viherkasveja nyt lasketa sellaiseksi. Kissaakaan ei enää valitettavasti ole (enkä mä kyllä kissaa pidä "naisellisena elementtinä".

      Ei mulla kyllä mitään äijämäisiä juttujakaan ole.

      • Löytyykö sisustuskrääsää, kuten koristeita ja maskotteja? 😃


      • Anonyymi

        Onko sulla kuitenkin asunto?


      • J-76 kirjoitti:

        Löytyykö sisustuskrääsää, kuten koristeita ja maskotteja? 😃

        Yheltä gimmalta sain kerran tollasen hauskan perikytsenttii korkean hirven. Sen nimi on Hirvonen.

        Noi amppelit ja pari kukkapöytää on mun sisustuselementtejä, ja kirjahylly.

        Sain kaverilta Intiantuliaisena vilkkuvilla ledeillä varustetun hakaristin, mut se on kaapissa. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kuitenkin asunto?

        Missä sä sit luulit et mä asun?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Missä sä sit luulit et mä asun?

        Mä sit luulin, et kirkkoveneen alla ku sanoit et ei mitään oo.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Yheltä gimmalta sain kerran tollasen hauskan perikytsenttii korkean hirven. Sen nimi on Hirvonen.

        Noi amppelit ja pari kukkapöytää on mun sisustuselementtejä, ja kirjahylly.

        Sain kaverilta Intiantuliaisena vilkkuvilla ledeillä varustetun hakaristin, mut se on kaapissa. :D

        Hyvä tuulettaa tätä nikkiä :D


    • Anonyymi

      Naisilla on monesti kylppäri täynnä purkkeja ja purnukoita. Tarviiko sitä naamarasvaa olla kymmentä erilaista... Mitään ei uskalla suihkun jälkeen lainata kun ei tiiä onko ne jotain kiristävää tai valkasevaa.

      Eteisessä rivi kausikenkiä kulloisenkin vuodenajan mukaan, enemmän kuin miehillä on yhteensä. Takkejakin pitää olla miljoona erilaista.

      Naisilla on jostain syystä usein keittiössä erikoinen valikoima mausteita, jauhoja, yrttejä...vaikka ei olisi kova kokkaamaan niin silti hirveästi tuollaista inventaariota.

      Mattoja, koristetyynyjä, viherkasveja, peilejä, vilttejä, enemmän verhoja per yks ikkuna kuin miehillä koko asunnossa...

      • Hehee, totta turiset. Naiset on usein, ei kuitenkaan aina turhan tavaran ystäviä. Lasketaan tässä kohtaa miehet pois joukosta "turhat tavarat". 😄


      • Anonyymi

        Tuon takia en halua miestä sotkemaan kotiani. Typerää ihmettelyä.


      • J-76 kirjoitti:

        Hehee, totta turiset. Naiset on usein, ei kuitenkaan aina turhan tavaran ystäviä. Lasketaan tässä kohtaa miehet pois joukosta "turhat tavarat". 😄

        Kyl jotkut naiset miehiäkin keräilee.


      • Anonyymi

        "Mattoja, koristetyynyjä, viherkasveja, peilejä, vilttejä, enemmän verhoja per yks ikkuna kuin miehillä koko asunnossa..."

        Osui. Itselle on tosi tärkeää, että koti on viihtyisä (omaan silmään). Kasveja sais olla vielä enemmänkin.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyl jotkut naiset miehiäkin keräilee.

        Gyl pitää kokeilla.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Hehee, totta turiset. Naiset on usein, ei kuitenkaan aina turhan tavaran ystäviä. Lasketaan tässä kohtaa miehet pois joukosta "turhat tavarat". 😄

        Onko nuo sisustusesineet turhia tavaroita jos niillä saa mieleisen kodin ja viihtyy paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nuo sisustusesineet turhia tavaroita jos niillä saa mieleisen kodin ja viihtyy paremmin?

        Kyllä ovat roinaa. Askeettisuus pitää ihmisen älyissään. Turha sälä sotkee ajatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat roinaa. Askeettisuus pitää ihmisen älyissään. Turha sälä sotkee ajatuksen.

        Okei, mielipiteensä kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat roinaa. Askeettisuus pitää ihmisen älyissään. Turha sälä sotkee ajatuksen.

        Askeettiset kodit on aika kolkkoja... En viihtyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat roinaa. Askeettisuus pitää ihmisen älyissään. Turha sälä sotkee ajatuksen.

        Niin ja kaikesta "roinasta" huolimatta olen kyllä enemmän älyissäni kuin moni muu ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaikesta "roinasta" huolimatta olen kyllä enemmän älyissäni kuin moni muu ;D

        No tiedä nyt tuota 😂...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedä nyt tuota 😂...

        Minä tiedän, koska itseni tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, koska itseni tunnen.

        Höhöö 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon takia en halua miestä sotkemaan kotiani. Typerää ihmettelyä.

        Ihan positiivisella mielin ihmettelyä.

        On nuo naisten keräilyvimmat osoittautuneet monesti yllättävissä tilanteissa tarpeellisiksi, kun löytyy joka vaivaan sopiva purkki kylppäristä tai juuri reseptiin istuva jauho/ mauste keittiön kaapista. Auliisti myönnän että on mukavaa sohvalla napata koristetyyny niskatueksi ja koristeviltti varpaiden lämmikkeeksi.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyl jotkut naiset miehiäkin keräilee.

        Varmasti. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko nuo sisustusesineet turhia tavaroita jos niillä saa mieleisen kodin ja viihtyy paremmin?

        Turhia ehkä käytännössä, tietysti noin ajatellen viihtyisyys on tärkeää eritoten kotona.

        Olin nuorena koristeiden ja sälän kerääjä, nykyään sellaisia koristeita on vain ja ainoastaan lasten valokuvat ja kynttilät. Kukat. Kaikesta muusta olen luopunut. Toki näin pimeiden tullen ledivalot on makkarien ikkunoissa, verhotangossa.

        Lapset haalii kaikenlaista koristetta nurkkiin, niin tuntuu ahdistavalta se paljous. Työlästäkin siivota, jos on paljon täytettä hyllyillä ja lipastojen päällä tai pöydillä.

        Jos yksin asuisin, mulla olisi vain valokuvia kehyksissä, kukat, kynttilälyhdyt, ikkunaledit ja ehkä muutama valoelementti koristeina.

        Verhot, muutama koristetyyny ja matot sen verran edustavat että niillä saa kotiin pirteyttä ja tyyliä. Vähän siis krääsää, mutta keskenään harmonisia kokonaisuuksia. Olen tarkka, että harmonia säilyy. 😌


    • Minulla ei ole tätä nykyä mitään naisellista asunnossani, mutta lapsena oli toisin. Sain äidiltä kukkataulun lapsena seinälle. Armeijassa vasta ymmärsin, että taulu oli ilmeisesti feminiininen, kun kyseltiin "pidätkö kukkatauluista" psykologian tekstissä. Lapsuuden seinällä olevan kukkataulun perusteella vastasin pitäväni armeijan kysymykseen, että kyllä paljastaen ilmeisesti silloin "feminiisen" piirteen, joka ei sopinut sinne. Nyt naisia on enemmän armeijassa, joten ehkä sillä kukkataulukysymyksellä ei ole sen enempää merkitystä kuin silloin, kun kysymys luotiin ilmeisesti ennen naisten armeijaan tuloa?

      • Lol.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lol.

        Hyvää juhannusta!


      • Okei. 👌


    • Mistä tunnistaa miehen asunnon?

      Minulla esimerkiksi ei ole ensimmäistäkään mattoa lattialla, eikä yhtään koristetyynyä.

      Miksi monella naisella on niin paljon koristetyynyjä, että vieraiden tullen joutuu raivaamaan tyynyjä pois tieltä, kun ei mahdu istumaan?

      Minullakin _on_ koristekasveja, mutta itse alusta kasvatettuja kaupasta ostettujen hedelmien siemenistä. Ei siis kannabista. ; )

      Ei ole minulla moottoripyörän moottoria purettuna olohuoneen pöydällä, mutta pöytätietokone on. Se on vieraille, kun eivät kaikki aina jaksa koko aikaa seurustella vain minun kanssani. Siinä on lankakuulokkeetkin...

      • Kollimaattori: "Mistä tunnistaa miehen asunnon?

        Minulla esimerkiksi ei ole ensimmäistäkään mattoa lattialla, eikä yhtään koristetyynyä."

        Minulla oli vuosia matto, jonka kyllä sain saman kerrostalon naiselta, joka muutti asumaan miehen kanssa. Eli minusta se maton puuttuminen ei tarkoita miehen asuntoa. Uudessa asunnossani en ole kyllä käyttänyt mattoa, sillä imuroimisen sijaan luutuan lattiat.

        Itselläni miehen asunnoksi kaiken paljastaa askeettisuus ja monta tietokonetta asunnossani. Naisilla ei ole kolmea tietokonetta näkyvissä? Ainut vähän feminiisempi esine on verhot, jotka olen saanut vanhemmilta. Eikä nekään niin naiselliset ole. En ole jaksanut ostaa uusia. Yksi tyyny on sängyn päällä ja monesti se tyyny on peitetty Muumeista peräisin olevilla Viidakko Muumitalon ympärillä kuvilla niin kuin myös sängyn pussilankana.


      • Anonyymi

        Sulla on oletettavasti lämpimät lattiat. Mulle ainakin maton oleellisin tehtävä on olla lämmin jalkojen alla. Jos mulla olis asunnossa aina lämpimät lattiat, niin en laittaisi mattoja, vaikka nainen olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oletettavasti lämpimät lattiat. Mulle ainakin maton oleellisin tehtävä on olla lämmin jalkojen alla. Jos mulla olis asunnossa aina lämpimät lattiat, niin en laittaisi mattoja, vaikka nainen olenkin.

        Omasta mielestä matto tuo viihtyisyyttä, niin kuin verhotkin. Jotenkin ilman mattoa asunnot näyttää kolkoilta. No makuasia tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestä matto tuo viihtyisyyttä, niin kuin verhotkin. Jotenkin ilman mattoa asunnot näyttää kolkoilta. No makuasia tietysti.

        Verhot kyllä, mutta mun mielestä ilman mattoja olis mukavampi siivota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestä matto tuo viihtyisyyttä, niin kuin verhotkin. Jotenkin ilman mattoa asunnot näyttää kolkoilta. No makuasia tietysti.

        Mun mielestä on koomista, että miesoletetut sanovat olevansa naisia visuaalisempia, mutta eivät osaa edes asuntoaan sisustaa kuin muutamalla puutuolilla ja sängyllä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä on koomista, että miesoletetut sanovat olevansa naisia visuaalisempia, mutta eivät osaa edes asuntoaan sisustaa kuin muutamalla puutuolilla ja sängyllä.

        Visuaalisuus rajoittuu viuhakkeeseen eli vithulaiseen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visuaalisuus rajoittuu viuhakkeeseen eli vithulaiseen 😂

        Sillä kun sisustaa niin maailma on valmis! ☝️


      • Kaikuuko asunnossasi? 🤨

        Matot oli meiltäkin jäädä pois, mutta laminaatti on niin viileä ja tilat kaikuvat, että hankin huoneisiin mattoja. Enkä ole katunut, ovat allergia ystävällisiä. Ei siis nukkumattoja. 😄


      • J-76 kirjoitti:

        Kaikuuko asunnossasi? 🤨

        Matot oli meiltäkin jäädä pois, mutta laminaatti on niin viileä ja tilat kaikuvat, että hankin huoneisiin mattoja. Enkä ole katunut, ovat allergia ystävällisiä. Ei siis nukkumattoja. 😄

        Ei kaiu, koska minulla on kirjahyllyt täynnä kirjoja eikä posliinikissoja, mutta kun tulit maininneeksi, niin parvekkeen lasituksen jälkeen siellä alkoi kaikumaan aivan tolkuttomasti-masti.

        Jouduin sinne panemaan maton lattialle ja vähän röijyn tapaista (eli maton) seinälle pehmentämään akustikkaa. Ei siellä tosin vieläkään voi esimerkiksi musiikkia kuunnella, mikä naapurisovun kannalta voi olla ihan hyväkin.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Ei kaiu, koska minulla on kirjahyllyt täynnä kirjoja eikä posliinikissoja, mutta kun tulit maininneeksi, niin parvekkeen lasituksen jälkeen siellä alkoi kaikumaan aivan tolkuttomasti-masti.

        Jouduin sinne panemaan maton lattialle ja vähän röijyn tapaista (eli maton) seinälle pehmentämään akustikkaa. Ei siellä tosin vieläkään voi esimerkiksi musiikkia kuunnella, mikä naapurisovun kannalta voi olla ihan hyväkin.

        Okei, kirjat on oiva äänieriste. 👍

        Partsilla kuulokkeet päässä kuunneltava musiikkia?


      • J-76 kirjoitti:

        Okei, kirjat on oiva äänieriste. 👍

        Partsilla kuulokkeet päässä kuunneltava musiikkia?

        "Partsilla kuulokkeet päässä kuunneltava musiikkia?"

        Eipähän kuulu naapureiden mölinä. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        "Partsilla kuulokkeet päässä kuunneltava musiikkia?"

        Eipähän kuulu naapureiden mölinä. ; )

        Plussaa. 😃 👍


    • Anonyymi

      Kirjahyllyn sisältö saattaa paljastaa jotain. Tuossa omaani katselin, niin mietin ettei yksin asuvilla miehillä ehkä ole Diana Gabaldonin tai Lucinda Rileyn tuotantoa.

      Kuukautissuojat ja naisille suunnatut hajusteet (dödöt, hajuvedet) viittaisi naiseen.

      Vaatteet ja kengät myös.

      xLiner

      • Eräs luonani vieraillut nainen kerran kysyi, että ei kai kannata kysyä, mutta olisiko sinulla siteitä?

        Ja yllätyksekseen minulla oli. Oli ollut joku ovelta ovelle -kampanja, jossa tyttölapset ramppasivat jakamassa jonkun rättifirman ilmaisia näytteitä. Mitäpä niitä poiskaan heittämään. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs luonani vieraillut nainen kerran kysyi, että ei kai kannata kysyä, mutta olisiko sinulla siteitä?

        Ja yllätyksekseen minulla oli. Oli ollut joku ovelta ovelle -kampanja, jossa tyttölapset ramppasivat jakamassa jonkun rättifirman ilmaisia näytteitä. Mitäpä niitä poiskaan heittämään. ; )

        Hyvin keksitty satu 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin keksitty satu 👍

        En ole peris. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs luonani vieraillut nainen kerran kysyi, että ei kai kannata kysyä, mutta olisiko sinulla siteitä?

        Ja yllätyksekseen minulla oli. Oli ollut joku ovelta ovelle -kampanja, jossa tyttölapset ramppasivat jakamassa jonkun rättifirman ilmaisia näytteitä. Mitäpä niitä poiskaan heittämään. ; )

        Mulla oli kaivinkoneen varakauha käsilaukussa kun mies yhtäkkiä kysyi löytysikö kobelcoon osia. Olin reipas tyttö ja totta kai autoin!


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        En ole peris. ; )

        Gyl sä ole.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        En ole peris. ; )

        Jyysperis.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs luonani vieraillut nainen kerran kysyi, että ei kai kannata kysyä, mutta olisiko sinulla siteitä?

        Ja yllätyksekseen minulla oli. Oli ollut joku ovelta ovelle -kampanja, jossa tyttölapset ramppasivat jakamassa jonkun rättifirman ilmaisia näytteitä. Mitäpä niitä poiskaan heittämään. ; )

        Tuli mieleen, että olisiko tuollaisessa tilanteessa ollut loukkaavaa tarjota exältä jälkeen jääneitä rättejä?

        Taisin selvitä vahingossa suuresta draamasta selitettyäni uskottavasti siteitteni alkuperän. Olivathan ne vielä avaamattomassa pikkupakkauksessaan, joka ei todellakaan ollut myymäläkokoa.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuli mieleen, että olisiko tuollaisessa tilanteessa ollut loukkaavaa tarjota exältä jälkeen jääneitä rättejä?

        Taisin selvitä vahingossa suuresta draamasta selitettyäni uskottavasti siteitteni alkuperän. Olivathan ne vielä avaamattomassa pikkupakkauksessaan, joka ei todellakaan ollut myymäläkokoa.

        Kuule gyl paras olis ollu antaa talouspaperirulla ni olisis sää säilyttänyt eres miehe kasvot.


      • Anonyymi

        Tuntuu että harvemmin näkee kirjahyllyä jossa oikeasti olisi kirjoja, yleensä koriste-esineitä. Onko isokin kokoelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että harvemmin näkee kirjahyllyä jossa oikeasti olisi kirjoja, yleensä koriste-esineitä. Onko isokin kokoelma?

        Ei nyt mikään valtava, toista tuhatta kuitenkin. Ja osa on varastossa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuli mieleen, että olisiko tuollaisessa tilanteessa ollut loukkaavaa tarjota exältä jälkeen jääneitä rättejä?

        Taisin selvitä vahingossa suuresta draamasta selitettyäni uskottavasti siteitteni alkuperän. Olivathan ne vielä avaamattomassa pikkupakkauksessaan, joka ei todellakaan ollut myymäläkokoa.

        Jotkut naiset ja miehet vetävät herneet nokkaan pelkästä ajatuksestakin että kumppanilla on ollut exiä. Niiden kamat pitäisi kai eron jälkeen polttaa roviolla.

        Mä taas kuulun siihen koulukuntaan, että jos exän jäljiltä uuden kumppanin asunnossa on itselle käyttökelpoista kamaa (terveyssiteitä, suihke-deodoranttia, hiuslakkaa, meikinpoistoainetta...) niin ilolla otan käyttöön!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut naiset ja miehet vetävät herneet nokkaan pelkästä ajatuksestakin että kumppanilla on ollut exiä. Niiden kamat pitäisi kai eron jälkeen polttaa roviolla.

        Mä taas kuulun siihen koulukuntaan, että jos exän jäljiltä uuden kumppanin asunnossa on itselle käyttökelpoista kamaa (terveyssiteitä, suihke-deodoranttia, hiuslakkaa, meikinpoistoainetta...) niin ilolla otan käyttöön!

        Jotkut elävät tukevasti fantasiamaailmassa, mutta heidänkin tunteensa olisi osattava ottaa huomioon. ; )

        Tällä seudulla muuten tosiaan oli nyt jo vuosia sitten oikean invaasio ovelta ovelle mainostajia tuotenäytteiden kanssa. Sain minä ainakin pesupallon ja hiuskiinnikettäkin.

        Missäköhän se pesupallo on? Onkohan se hiuskiinnike jo vanhentunutta? Enpä ole sitäkään tarvinnut, kun hiukseni edelleen ovat tukevasti kiinni ainakin toisesta päästään.


      • Öööö, ketä noi naiset on??? 🤨 🤔

        Jepa, nuo paljastaa.


      • "mietin ettei yksin asuvilla miehillä ehkä ole Diana Gabaldonin tai Lucinda Rileyn tuotantoa"

        Juu ei oo ainakaan mulla, kun en ole koskaan kuullutkaan tuollaisista kirjailijoista. Sen sijaan löytyy Kaurasta/Snelmannia, Saisiota ja Idströmiä jne. mieskirjailijoiden lisäksi.
        Ns. hömppäkirjallisuutta mulla ei kuitenkaan ole.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs luonani vieraillut nainen kerran kysyi, että ei kai kannata kysyä, mutta olisiko sinulla siteitä?

        Ja yllätyksekseen minulla oli. Oli ollut joku ovelta ovelle -kampanja, jossa tyttölapset ramppasivat jakamassa jonkun rättifirman ilmaisia näytteitä. Mitäpä niitä poiskaan heittämään. ; )

        Kyllä mullakin siteitä löytyy kun toi teinityttökin käy välillä kylässä.


    • Anonyymi

      Eros Ramazotti:n cd:t ja Fazerin sininen olkkarin pöydällä paljastavat 😉

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Pelkkä Fazerin sininen ei paljasta...


      • Anonyymi

        Erosinlevyt paljastavat pelimiehen 😄

        xLiner


      • Eros. 😛

        Kaikki naiset ei Ramazotista tykkä, uskomatonta mutta tiiän pari sellaista. 😃


    • Anonyymi

      "mistä tietää olevansa naisen kotona"

      Siitä, että tulee kodikkaaseen ja kauniiseen kotiin 😍 . Miesten kodit ovat ehdottomasti rumempia. Ellei niitä sitten ole suunnitellut nainen. Tietysti myös vähemmistöryhmiin kuuluvilla miehillä on hienoja koteja.

      Poikkeuksia on aina, kuten isäni. Hän sisusti ja kalusti aina kotimme...

      Naisellisia elementtejä sisustuksessa ovat mm. kukat, värit, taulut, maatuska yms nuket .

      • Anonyymi

        Maatuska!


      • Anonyymi

        Samovaari! No se pitää olla..



      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Taitaa olla naisillakin usein vähän niin ja näin sen siisteyden suhteen:

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006640289.html

        Pikkumaista jos kokee turn-offiksi jonkun toisen sisustusmaun... Sais sellainen kandidaatti kyllä mennäkin menojaan jos jääkaappimagneeteista kauhistuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikkumaista jos kokee turn-offiksi jonkun toisen sisustusmaun... Sais sellainen kandidaatti kyllä mennäkin menojaan jos jääkaappimagneeteista kauhistuisi.

        Joo, ei tokikaan kannata nipottaa, mitä se kenellekään kuuluu miten itsekukin asuu mutta kyllä jos on vaikka eläimiä ja niiden sotkuja paljon niin kuin linkin jutussa se käärme rotta lintu -asunto niin joo, ei se kyllä hirveästi kiehtoisi, ja varmaan olisi turn off kun ei sitä semmoisessa asunnossa haluaisi aikaansa viettää.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei tokikaan kannata nipottaa, mitä se kenellekään kuuluu miten itsekukin asuu mutta kyllä jos on vaikka eläimiä ja niiden sotkuja paljon niin kuin linkin jutussa se käärme rotta lintu -asunto niin joo, ei se kyllä hirveästi kiehtoisi, ja varmaan olisi turn off kun ei sitä semmoisessa asunnossa haluaisi aikaansa viettää.

        Juuri näin! V...ttuun joutavat rotat!


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei tokikaan kannata nipottaa, mitä se kenellekään kuuluu miten itsekukin asuu mutta kyllä jos on vaikka eläimiä ja niiden sotkuja paljon niin kuin linkin jutussa se käärme rotta lintu -asunto niin joo, ei se kyllä hirveästi kiehtoisi, ja varmaan olisi turn off kun ei sitä semmoisessa asunnossa haluaisi aikaansa viettää.

        Varmaan enemmän likaa lähtee jostain koirasta kun noista... Etkö hyväksyisi lemmikkiä naisella?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei tokikaan kannata nipottaa, mitä se kenellekään kuuluu miten itsekukin asuu mutta kyllä jos on vaikka eläimiä ja niiden sotkuja paljon niin kuin linkin jutussa se käärme rotta lintu -asunto niin joo, ei se kyllä hirveästi kiehtoisi, ja varmaan olisi turn off kun ei sitä semmoisessa asunnossa haluaisi aikaansa viettää.

        Rotat on aivan ihania lemmikkejä, tulevat superkesyiksi. Harmi vaan sen eläimen luontainen haju ihan puhtaanakin on todella voimakas tottumattoman nenään.

        En eläinystävänä oikein katso hyvällä eläintenkeräilijöitä. Jokainen eläin on yksilö, joka tarvitsee vankeudessa huomiota ja virikkeitä. Myös terraarioeläimet joista itselläni eniten kokemusta.

        Jos eläimiä on liikaa, ne eivät saa riittävästi yksilökohtaista huomiota ja huolenpitoa, esim tilaa. On humaanimpaa keskittyä vain yhteen tai kahteen samanlajiseen lemmikkiin ja tehdä niiden elämä mahdollisimman laadukkaaksi, kun kerätä kokoelma eläimiä omaksi huvikseen. Vankeudessa eläin on täysin ihmisen huolenpidon alla. Eläimen suhde hoitajaansa korvaa sen luonnollisen sosiaalisen käytöksen ja tämä on otettava huomioon myös eksoottisten lemmikkien suhteen, jotka yleensä vankeudessa tulevat täysin lakonisiksi elleivät kesyynny ja muodosta suhdetta hoitajaan.

        En itsekkään treffailisi eläintenkeräilijää, näistä syistä. Olisi omaan makuun turhan yksinkertainen käsityskyvyltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan enemmän likaa lähtee jostain koirasta kun noista... Etkö hyväksyisi lemmikkiä naisella?

        Eipä kysellä häneltä nyt liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kysellä häneltä nyt liikoja.

        Wtf? Saan kysellä ihan mitä itse haluan ja keltä haluan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf? Saan kysellä ihan mitä itse haluan ja keltä haluan :D

        Etpä saa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä saa :D

        😪 No ei sitten...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan enemmän likaa lähtee jostain koirasta kun noista... Etkö hyväksyisi lemmikkiä naisella?

        Joo toki hyväksyn, eläinrakas ihminen ei voi olla läpeensä paha mutta kohtuus pitää olla, jos asunto on eläintarha ei se oikein sitten ole enää mukavaa kenellekään. Tuossa alla juurikin hyvä kommentti, on itsekästä pitää liian paljon eläimiä, yksi tai kaksi samantyyppistä keskenään toimeentulevaa on varmaan sopiva määrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rotat on aivan ihania lemmikkejä, tulevat superkesyiksi. Harmi vaan sen eläimen luontainen haju ihan puhtaanakin on todella voimakas tottumattoman nenään.

        En eläinystävänä oikein katso hyvällä eläintenkeräilijöitä. Jokainen eläin on yksilö, joka tarvitsee vankeudessa huomiota ja virikkeitä. Myös terraarioeläimet joista itselläni eniten kokemusta.

        Jos eläimiä on liikaa, ne eivät saa riittävästi yksilökohtaista huomiota ja huolenpitoa, esim tilaa. On humaanimpaa keskittyä vain yhteen tai kahteen samanlajiseen lemmikkiin ja tehdä niiden elämä mahdollisimman laadukkaaksi, kun kerätä kokoelma eläimiä omaksi huvikseen. Vankeudessa eläin on täysin ihmisen huolenpidon alla. Eläimen suhde hoitajaansa korvaa sen luonnollisen sosiaalisen käytöksen ja tämä on otettava huomioon myös eksoottisten lemmikkien suhteen, jotka yleensä vankeudessa tulevat täysin lakonisiksi elleivät kesyynny ja muodosta suhdetta hoitajaan.

        En itsekkään treffailisi eläintenkeräilijää, näistä syistä. Olisi omaan makuun turhan yksinkertainen käsityskyvyltään.

        Juurikin noin, kirjoitit hyvin tuosta asiasta. itse googlasin sen koirasusinaisen joka kaltoin kohdellut niitä ja jouduttu suurin osa lopettamaan, tuomiosta kertovien juttujen perusteella julma ja välinpitämätön eläintenpitäjä. Gooklaamalla löytyi sen joku nettisivu, sen perusteella taas itse itsensä kokee suureksi eläinystävksi jne. eli siinäkin haalittu enemmän kuin on resursseja ja eläinraukat siitä sitten kärsineet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rotat on aivan ihania lemmikkejä, tulevat superkesyiksi. Harmi vaan sen eläimen luontainen haju ihan puhtaanakin on todella voimakas tottumattoman nenään.

        En eläinystävänä oikein katso hyvällä eläintenkeräilijöitä. Jokainen eläin on yksilö, joka tarvitsee vankeudessa huomiota ja virikkeitä. Myös terraarioeläimet joista itselläni eniten kokemusta.

        Jos eläimiä on liikaa, ne eivät saa riittävästi yksilökohtaista huomiota ja huolenpitoa, esim tilaa. On humaanimpaa keskittyä vain yhteen tai kahteen samanlajiseen lemmikkiin ja tehdä niiden elämä mahdollisimman laadukkaaksi, kun kerätä kokoelma eläimiä omaksi huvikseen. Vankeudessa eläin on täysin ihmisen huolenpidon alla. Eläimen suhde hoitajaansa korvaa sen luonnollisen sosiaalisen käytöksen ja tämä on otettava huomioon myös eksoottisten lemmikkien suhteen, jotka yleensä vankeudessa tulevat täysin lakonisiksi elleivät kesyynny ja muodosta suhdetta hoitajaan.

        En itsekkään treffailisi eläintenkeräilijää, näistä syistä. Olisi omaan makuun turhan yksinkertainen käsityskyvyltään.

        Ei minusta kesyrotat haise yhtään sen enempää kuin vaikka marsut.. Purut kyllä alkaa haisemaan äkkiä jos niitä ei vaihda.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ei tokikaan kannata nipottaa, mitä se kenellekään kuuluu miten itsekukin asuu mutta kyllä jos on vaikka eläimiä ja niiden sotkuja paljon niin kuin linkin jutussa se käärme rotta lintu -asunto niin joo, ei se kyllä hirveästi kiehtoisi, ja varmaan olisi turn off kun ei sitä semmoisessa asunnossa haluaisi aikaansa viettää.

        Heh, arvaa mikä venyttää ja kasvattaa hermoja hyvin? LAPSET! :)

        ennen lapsia kaikki oli tip ja top, paikoillaan ja nätisti pop. Sitten innostuttiin lapsia poimimaan ja kappas, ne ihanat ihmiset, mutta kamalan sotkuiset levittelee kaiken kaikkialle ja yhtään niitä ei häiritse se mikä äitiä häiritsee. :P

        Tai iskää. Kaaos on täydellinen, mutta heistä hyvin harkittu ja ihastuttavaa. :D

        Kun sitä pientä kindermuna yllätystä rupee olemaan muutama sata ja pikkulegoja muutama tuhat lattialla hujan hajan, siinä ei paljon jääkaappimagneetit enää haittaa. :D

        Niitäkin meillä on ja jääkaappi on piirrustusten alla piilossa, kahvan kun pitää esillä, niin tietää mistä nykäistä ovi auki. Toisaalta, ne piirrustukset on tehty sulaa sydäntä ja rakkautta valuaen, niissä lukee äiti ja sydämiä perässä. :')

        Onhan ne oltava esillä, koska lapsi on ne on rakkaudella ja ylepeydellä äidille tehnyt..olis noloa tunkea ne piiloon johonkin.


      • J-76 kirjoitti:

        Heh, arvaa mikä venyttää ja kasvattaa hermoja hyvin? LAPSET! :)

        ennen lapsia kaikki oli tip ja top, paikoillaan ja nätisti pop. Sitten innostuttiin lapsia poimimaan ja kappas, ne ihanat ihmiset, mutta kamalan sotkuiset levittelee kaiken kaikkialle ja yhtään niitä ei häiritse se mikä äitiä häiritsee. :P

        Tai iskää. Kaaos on täydellinen, mutta heistä hyvin harkittu ja ihastuttavaa. :D

        Kun sitä pientä kindermuna yllätystä rupee olemaan muutama sata ja pikkulegoja muutama tuhat lattialla hujan hajan, siinä ei paljon jääkaappimagneetit enää haittaa. :D

        Niitäkin meillä on ja jääkaappi on piirrustusten alla piilossa, kahvan kun pitää esillä, niin tietää mistä nykäistä ovi auki. Toisaalta, ne piirrustukset on tehty sulaa sydäntä ja rakkautta valuaen, niissä lukee äiti ja sydämiä perässä. :')

        Onhan ne oltava esillä, koska lapsi on ne on rakkaudella ja ylepeydellä äidille tehnyt..olis noloa tunkea ne piiloon johonkin.

        Myönnän silti, että lapsien isoksi kasvamisessa erityisen mukavaa on se, että ne lelut vähenee. Kohta niitä saa kantaa jo pois nurkista, kun nyt niitä haalitaan nurkkiin. Tai niitä vaan jostain aina ilmestyy..... *viheltelee* :)


        Mikä tyhjyys joku päivä, kun leluja ei enää ole..kaikki sälä on kasvanut kotoa pois lasten mukana. Muuten huomaan, että tulee kirjoitusvirheitä tänään taas rutkasti, orastava migreeni...ei kulje taas kirjoitus eikä puhe. Meinaa olla vaikeeta saada tuotettua yhtään ymmärrettävää sanaa oikeassa järjestyksessä suustaan ulos, eikä oikein kirjoittamallakaan ilman virheitä.

        Aivoissa pätkii siellä kognitiivisen puolen piuhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf? Saan kysellä ihan mitä itse haluan ja keltä haluan :D

        Teini


    • Anonyymi

      Kaulin.

    • Huonekasveja, kuivakukkia, taidetta, täytettyjä eläimiä ja lintuja, puuhellan sävy mätsää muihin keittiökaappeihin, antiikkisia huonekaluja.....


      Niin, nämä kaikki oli omasta asunnostani :)

      Niin, joo, myös lainapuudeli löytyy ajoittain.

      • Anonyymi

        Miksi te parilliset yhä pyöritte täällä ja sinäkin selität jotain käsittämätöntä shittiä akkas koirasta.


      • Anonyymi

        Rakki mäkeen. Se on tehnyt asunnossa jo aika paljon tuhoa. Etkö pysty sanomaan naiselle vastaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te parilliset yhä pyöritte täällä ja sinäkin selität jotain käsittämätöntä shittiä akkas koirasta.

        Se on exän koira ja tykkään siitä.

        Ja mikä poliisi sinä olet? Kyllä tänne saa kirjoittaa kuka tykkää, oli suhteessa tai ei.


      • " täytettyjä eläimiä ja lintuja"

        Ei kai nuo ole naisellisia, ennemminkin tulee joku norman bates mieleen noista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        " täytettyjä eläimiä ja lintuja"

        Ei kai nuo ole naisellisia, ennemminkin tulee joku norman bates mieleen noista.

        No oliko nuo muut sitten naisellisia?

        Itse asiassa olen samaa mieltä xlinerin kanssa. Ainoa varmahko viite naisesta asunnossa on kylpyhuoneen kaapissa olevat terveyssiteet / tamppoonit ja alusvaatelokerikkojen sisältö.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Se on exän koira ja tykkään siitä.

        Ja mikä poliisi sinä olet? Kyllä tänne saa kirjoittaa kuka tykkää, oli suhteessa tai ei.

        Olet ihan väärässä


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Se on exän koira ja tykkään siitä.

        Ja mikä poliisi sinä olet? Kyllä tänne saa kirjoittaa kuka tykkää, oli suhteessa tai ei.

        Siveyspoliisi: sinussa on isoja viitteitä yhä meneillään olevaan akkasuhteeseeb kun taas me olemme virallisia sinkkukirjoittajia.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        No oliko nuo muut sitten naisellisia?

        Itse asiassa olen samaa mieltä xlinerin kanssa. Ainoa varmahko viite naisesta asunnossa on kylpyhuoneen kaapissa olevat terveyssiteet / tamppoonit ja alusvaatelokerikkojen sisältö.

        Kyllähän mieskin voi käyttää naisten alusvaatteita. Vai eikö?

        Omista (naisen) vessan/kylpyhuoneen kaapeista ei muuten löydy yhtään teveyssidettä tai tampoonia. Käytän kuukuppia ja se taas löytyy aina laukusta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siveyspoliisi: sinussa on isoja viitteitä yhä meneillään olevaan akkasuhteeseeb kun taas me olemme virallisia sinkkukirjoittajia.

        Vai niin. Vai oikein virallisia sinkkuja. Mitäs virkaa te hoidatte?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän mieskin voi käyttää naisten alusvaatteita. Vai eikö?

        Omista (naisen) vessan/kylpyhuoneen kaapeista ei muuten löydy yhtään teveyssidettä tai tampoonia. Käytän kuukuppia ja se taas löytyy aina laukusta..

        Varmaan onnistuu, kun tarpeeksi himottaa, mutta kuvittelisin että sellaiset naisten pitsistringit (vai mitä ne on) on miehellä hieman epämukavat.

        Hyvä sinä. Olet selkeästi luontoystävällinen vaihtoehto!


      • Täytettyjä eläimiä😳
        Siis tyyliin jotain eläinten päitä seinällä?!

        Sano että sä tarkoitit pehmoeläimiä, tai mä irtisanon meidän sielunsisaruuden tähän paikkaan!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täytettyjä eläimiä😳
        Siis tyyliin jotain eläinten päitä seinällä?!

        Sano että sä tarkoitit pehmoeläimiä, tai mä irtisanon meidän sielunsisaruuden tähän paikkaan!

        Mitä? Etkö sinä pidä eläimistä? Luontoa vähän sisälläkin. Arvaisit vaan minkälainen sirkus tämä on :)

        Ei ole pelkkiä päitä, eli ei mitään metsästystrofeita, vaan erilaisista kokoelmista haltuuni päätyneitä kokonaisia piennisäkkäitä, kettu tai mäyrä on suurin. Myös lintuja, pikkulinnuista kanahaukkaan ja metsoon.

        Ne ovat lähinnä vanhojen koulujen/muiden oppilaitosten opetuskokoelmista ja joitakin tapaturmaisesti kuolleita olen itse täytättänyt. Yhtään ei ole siis itse tapettua, minähän olen lähinnä tällainen eläinten pelastaja. Nuokin olen pelastanut roskiin päätymiseltä/maatumiselta :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täytettyjä eläimiä😳
        Siis tyyliin jotain eläinten päitä seinällä?!

        Sano että sä tarkoitit pehmoeläimiä, tai mä irtisanon meidän sielunsisaruuden tähän paikkaan!

        Pehmoeläimet ovat epäekologisempi vaihtoehto, eivätkä sillä tavalla muistuta elämän ainutkertaisuudesta :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Pehmoeläimet ovat epäekologisempi vaihtoehto, eivätkä sillä tavalla muistuta elämän ainutkertaisuudesta :)

        Hö, Friikki☝️

        En näe eroa siinä onko kotona täytetty eläin, vai täytetty ihmiseläin.. Varmaan sitäkin tehtäisiin, jos se olisi laillista.. ( oletan että ei ole) . Vähän erilaiset sukujuhlat, kun erkki-eno ja marja-täti istuis mukana täytteet sisällä ja silmät lasisina..


      • Thymallus kirjoitti:

        Pehmoeläimet ovat epäekologisempi vaihtoehto, eivätkä sillä tavalla muistuta elämän ainutkertaisuudesta :)

        Sano nyt vielä että sä harrastat niitten täyttämistä..


      • Thymallus kirjoitti:

        Mitä? Etkö sinä pidä eläimistä? Luontoa vähän sisälläkin. Arvaisit vaan minkälainen sirkus tämä on :)

        Ei ole pelkkiä päitä, eli ei mitään metsästystrofeita, vaan erilaisista kokoelmista haltuuni päätyneitä kokonaisia piennisäkkäitä, kettu tai mäyrä on suurin. Myös lintuja, pikkulinnuista kanahaukkaan ja metsoon.

        Ne ovat lähinnä vanhojen koulujen/muiden oppilaitosten opetuskokoelmista ja joitakin tapaturmaisesti kuolleita olen itse täytättänyt. Yhtään ei ole siis itse tapettua, minähän olen lähinnä tällainen eläinten pelastaja. Nuokin olen pelastanut roskiin päätymiseltä/maatumiselta :)

        Karmivaa.. Pyöritätkö sä hotellia jonkun suon lähellä ja asut siinä vieressä semmosen mäen päällä? Onko äiti "elossa"?

        Eri munasolusta olet kehittyny.. yyhyyyh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sano nyt vielä että sä harrastat niitten täyttämistä..

        Tuolla ylempänä harmis epäili minua jo leffahahmoksi.
        Tylsää jos kaikilla olis vaan sisustustavarakaupan keinokarvamattoja, pinkkiä satiinia ja blingblingiä.

        Tiedän Espoossa hyvän tyypin/paikan jossa voit täytättää tätisi ja setäsi. Se on oikeasti sellainen talo, jossa tulee heikkohermoisemmalla jonkinlaista värinää. Haisee maatuvalle rasvalle ja lihalle :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Karmivaa.. Pyöritätkö sä hotellia jonkun suon lähellä ja asut siinä vieressä semmosen mäen päällä? Onko äiti "elossa"?

        Eri munasolusta olet kehittyny.. yyhyyyh.

        Nauran hervottomasti....

        Näin se on kaikkien kanssa. Kun riittävän hyvin tuntee, niin vähintään erimunaisiksi osoittaudutaan. Mutta onhan nekin sukua?


      • Thymallus kirjoitti:

        Nauran hervottomasti....

        Näin se on kaikkien kanssa. Kun riittävän hyvin tuntee, niin vähintään erimunaisiksi osoittaudutaan. Mutta onhan nekin sukua?

        Mikähän siinä on, että aina kun luulee törmänneensä johonkin täyspäiseen miesoletettuun, niin se on tyyliin: erakko, joka asuu kuolleiden eläimien kanssa..? Tai vastaavaa..

        Sanonpa vain, että miehillä on helpompi löytää ...ööm.. no tavallinen nainen, kuin päinvastoin.. 🙄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että aina kun luulee törmänneensä johonkin täyspäiseen miesoletettuun, niin se on tyyliin: erakko, joka asuu kuolleiden eläimien kanssa..? Tai vastaavaa..

        Sanonpa vain, että miehillä on helpompi löytää ...ööm.. no tavallinen nainen, kuin päinvastoin.. 🙄

        Älä loukkaa toista :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä loukkaa toista :(

        Taas sinä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taas sinä..

        Jotkut kuulemma täyttää, tai täytättää kuolleita lemmikkieläimiään, mikä siis mun mielestä on ihan yhtä friikkiä kuin siellä kotona istuis tuolissa täytetty ex- puoliso, tai vaikka täytetty äiti. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että aina kun luulee törmänneensä johonkin täyspäiseen miesoletettuun, niin se on tyyliin: erakko, joka asuu kuolleiden eläimien kanssa..? Tai vastaavaa..

        Sanonpa vain, että miehillä on helpompi löytää ...ööm.. no tavallinen nainen, kuin päinvastoin.. 🙄

        Eos.
        Ehkä pyörit hulluissa piireissä? :)

        Siitä olemme samaa mieltä, että tavallinen nainen on helppo löytää, mutta säväyttääkö se, se on jo eri juttu. Ja kuinka epätavallista se tavallinen kestää?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Taas sinä..

        Kuka? 🤔


      • Thymallus kirjoitti:

        Eos.
        Ehkä pyörit hulluissa piireissä? :)

        Siitä olemme samaa mieltä, että tavallinen nainen on helppo löytää, mutta säväyttääkö se, se on jo eri juttu. Ja kuinka epätavallista se tavallinen kestää?

        Hulluissa piireissä, kuten tällä palstalla..🙄 jep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä loukkaa toista :(

        Älä sinä huoli. Nahkani ja huumorintajuni ei ole kovin ohutta.

        Luulen että tämä setämiesnainen wuwwikin osaa naureskella itselleen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? 🤔

        Kun osoitat toista sormellas, osoittaa kolme muuta itseäs..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jotkut kuulemma täyttää, tai täytättää kuolleita lemmikkieläimiään, mikä siis mun mielestä on ihan yhtä friikkiä kuin siellä kotona istuis tuolissa täytetty ex- puoliso, tai vaikka täytetty äiti. 😬

        Et siis tarvii sen Espoon talon osoitetta?


      • Thymallus kirjoitti:

        Et siis tarvii sen Espoon talon osoitetta?

        No laita nyt varmuudeks, jos vaikka ton frouvan tuosta.. kun se aika koittaa.,


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No laita nyt varmuudeks, jos vaikka ton frouvan tuosta.. kun se aika koittaa.,

        Jäähän siitä kiva muisto yhteisestä ajasta.

        Jorvin sairaalan takana Glimssin talomuseon vieressä / melkeinpä alueella. Glimssintie jotain. Ihan tarkkaa osoitetta en muista, mutta katsot samalla talomuseon talot, ja hajun perusteella tunnistat oikean.


      • Thymallus kirjoitti:

        Jäähän siitä kiva muisto yhteisestä ajasta.

        Jorvin sairaalan takana Glimssin talomuseon vieressä / melkeinpä alueella. Glimssintie jotain. Ihan tarkkaa osoitetta en muista, mutta katsot samalla talomuseon talot, ja hajun perusteella tunnistat oikean.

        Aha joo, no jöö..

        Valokuva on kiva muisto! Ei sen kuolleen täytetty nahka..


    • Anonyymi

      Naisten kodin voi tunnistaa siitä ettei ole panostettu musiikintoistolaitteisiin tai televisioon. Sohva on yleensä siisti kulmasohva jossa muutama löhötyyny. Matto lattialla ja muutama kasvi koristaa huoneen kulmauksia. Seinillä tauluja, muita taideteoksia kuistilla ja takapihalla. Kannattaa katsoa verhoja, joillekin naisille verhot ovat tärkeä osa sisustusta. Sängyssä silkkiä tai satiinia ja yöpöydän lokerossa mr. nice.
      Koiran tai kissankarvoja sukissa, olet käynyt naisen luona kylässä.

      AsianVierestä

      • AsianVierestä: "Naisten kodin voi tunnistaa siitä ettei ole panostettu musiikintoistolaitteisiin tai televisioon. "

        Kyllä monet naiset panostavat televisioon ja musiikintoistolaitteisiin. En tietysti ole käynyt niin hirvittävän monen naisen luona, mutta kyllä vierailemissa kohteissa kunnon televisio on jokseenkin aina löytynyt. Vain opiskelijatytöillä on ollut heikompaa. Mihinkä tuo väitteesi naisten huonoista musiikintoistolaitteista tai televisiosta oikein perustuu?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        AsianVierestä: "Naisten kodin voi tunnistaa siitä ettei ole panostettu musiikintoistolaitteisiin tai televisioon. "

        Kyllä monet naiset panostavat televisioon ja musiikintoistolaitteisiin. En tietysti ole käynyt niin hirvittävän monen naisen luona, mutta kyllä vierailemissa kohteissa kunnon televisio on jokseenkin aina löytynyt. Vain opiskelijatytöillä on ollut heikompaa. Mihinkä tuo väitteesi naisten huonoista musiikintoistolaitteista tai televisiosta oikein perustuu?

        Niinpä. Miksi naisen kodista ei muka löytyisi kunnon televisiota ja äänentoistoa? Enpä ole kovin monessa paikassa käynyt, jossa ei olisi ollut vähintään kunnon televisio. Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksi naisen kodista ei muka löytyisi kunnon televisiota ja äänentoistoa? Enpä ole kovin monessa paikassa käynyt, jossa ei olisi ollut vähintään kunnon televisio. Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata.

        Anonyymi: "Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata."

        Kiitos hyvistä huomioista. Itse olen vieraillut opiskelijaneitosten asunnoissa. Siinä 19-20-vuotiailla ei välttämättä ole sitä hyvää televisiota tai stereoita. Töissä käyvillä tai siinä 30-vuotiailla sellaisia alkaa jo löytyä. Isälläni on 80-vuotias naistuttava, jonka luona olen monesti vieraillut. Sieltäkin löytyy hyvä televisio ja hyvä äänentoisto. Myös siskoillani on hyvät telkut ja katson, että näin ollessa ei mies ole täysin vaikuttanut sellaiseen vaan ainakin isompi sisko on niin vaatinut hyvän telkun ja äänentoiston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksi naisen kodista ei muka löytyisi kunnon televisiota ja äänentoistoa? Enpä ole kovin monessa paikassa käynyt, jossa ei olisi ollut vähintään kunnon televisio. Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata.

        Olen alle 40 enkä pahemmin panosta televisioon tai äänentoistoon, kun telkkaria tulee muutenkin niin vähän katseltua.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Anonyymi: "Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata."

        Kiitos hyvistä huomioista. Itse olen vieraillut opiskelijaneitosten asunnoissa. Siinä 19-20-vuotiailla ei välttämättä ole sitä hyvää televisiota tai stereoita. Töissä käyvillä tai siinä 30-vuotiailla sellaisia alkaa jo löytyä. Isälläni on 80-vuotias naistuttava, jonka luona olen monesti vieraillut. Sieltäkin löytyy hyvä televisio ja hyvä äänentoisto. Myös siskoillani on hyvät telkut ja katson, että näin ollessa ei mies ole täysin vaikuttanut sellaiseen vaan ainakin isompi sisko on niin vaatinut hyvän telkun ja äänentoiston.

        Ihan ymmärrettävää, ettei opiskelijan asunnossa ole vehkeet vimpan päälle. Varsinkaan jos elättää oikeasti itse itsensä, eikä käy vanhempien lompakolla.

        Kyllä omankin yli seitsenkymppisen äitini kodista löytyy kunnon tv ja äänentoisto. Hän ei tosin ole itse niitä ostanut, vaan tyttäret hoisivat. Ei äitini silti ihan "syytön" niiden olemassaoloon ole. Hän halusi uuden ja hyvän television. Me vaan hankimme hieman paremman, kuin hän oli itse ajatellut. Kyllähän nykyään jo ihan myyjäkin pitää huolen, ettei sieltä ihan huonojen vehkeiden kanssa ulos kävellä, vaikkei ite mitään niistä tajuais. Vanhemmat ihmiset käyvät vielä liikkeissä, joissa on ihan myyjiä ja asennuksetkin saa avaimet käteen systeemillä jos sattuu tarvimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen alle 40 enkä pahemmin panosta televisioon tai äänentoistoon, kun telkkaria tulee muutenkin niin vähän katseltua.

        Sama täällä. Olen nainen ja hieman alle 40. Enpä kyllä itekään katsele telkkaria, mutta pelaan senkin edestä. Ei tietenkään kaikki noihin panosta, mutta se koskee ihan molempia sukupuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Olen nainen ja hieman alle 40. Enpä kyllä itekään katsele telkkaria, mutta pelaan senkin edestä. Ei tietenkään kaikki noihin panosta, mutta se koskee ihan molempia sukupuolia.

        tinderi peliäkö ja se on jänskää peliä


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Anonyymi: "Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata."

        Kiitos hyvistä huomioista. Itse olen vieraillut opiskelijaneitosten asunnoissa. Siinä 19-20-vuotiailla ei välttämättä ole sitä hyvää televisiota tai stereoita. Töissä käyvillä tai siinä 30-vuotiailla sellaisia alkaa jo löytyä. Isälläni on 80-vuotias naistuttava, jonka luona olen monesti vieraillut. Sieltäkin löytyy hyvä televisio ja hyvä äänentoisto. Myös siskoillani on hyvät telkut ja katson, että näin ollessa ei mies ole täysin vaikuttanut sellaiseen vaan ainakin isompi sisko on niin vaatinut hyvän telkun ja äänentoiston.

        Ehkäpä kaikille se telkkarin katsominen ei ole niin tärkeä asia, että viitsisi maksaa mistään huippuhyvästä. Toisilla taas ei ole telkkaria lainkaan, kun katsovat tietokoneelta.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        AsianVierestä: "Naisten kodin voi tunnistaa siitä ettei ole panostettu musiikintoistolaitteisiin tai televisioon. "

        Kyllä monet naiset panostavat televisioon ja musiikintoistolaitteisiin. En tietysti ole käynyt niin hirvittävän monen naisen luona, mutta kyllä vierailemissa kohteissa kunnon televisio on jokseenkin aina löytynyt. Vain opiskelijatytöillä on ollut heikompaa. Mihinkä tuo väitteesi naisten huonoista musiikintoistolaitteista tai televisiosta oikein perustuu?

        Jaa, harva olisi laittanut hitiin 3000 euroa ja telkkariin toiset 3000 euroa.
        Samsungin 55" ja joku 300 euron rämpytin ei kelpaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, harva olisi laittanut hitiin 3000 euroa ja telkkariin toiset 3000 euroa.
        Samsungin 55" ja joku 300 euron rämpytin ei kelpaa.

        AsianVierestä

        Niille jotka eivät ymmärrä hifilaatuisten musiikkilaitteiden perään tai seuraa televisiomaailman teräväpiirtoteknologiaa, se 55" ja joku tonnin musavehje ei ole panostamista. Tässä teille sivusto josta saa jonkinlaisen käsityksen. Naiset eivät kauheasti ole kiinnostuneita näitä lukemaan
        https://www.hifimaailma.fi/

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille jotka eivät ymmärrä hifilaatuisten musiikkilaitteiden perään tai seuraa televisiomaailman teräväpiirtoteknologiaa, se 55" ja joku tonnin musavehje ei ole panostamista. Tässä teille sivusto josta saa jonkinlaisen käsityksen. Naiset eivät kauheasti ole kiinnostuneita näitä lukemaan
        https://www.hifimaailma.fi/

        AsianVierestä

        Omasta mielestä ihan järjetöntä pistää tuollaisia summia televisioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestä ihan järjetöntä pistää tuollaisia summia televisioon.

        Tätä juuri tarkoitin, harva nainen panostaa telkkareihin ja musalaitteisiin koska pitävät hankintoja järjettöminä:)

        Suomessa suosituin televisio oli varmaan joku Samsung 65" UHD Smart TV UE65NU8005, ominaisuuksiltaan keskitasoa tai vähän sen alapuolella. Laatua arvostava ostaisi LG OLED65E9 telkkarin vaikka hinta on kolminkertainen. Tässä naisten ja miesten ajattelutapa eroaa toisistaan, miksi ostaa parasta kun keskitasoisellakin pärjää jne.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tarkoitin, harva nainen panostaa telkkareihin ja musalaitteisiin koska pitävät hankintoja järjettöminä:)

        Suomessa suosituin televisio oli varmaan joku Samsung 65" UHD Smart TV UE65NU8005, ominaisuuksiltaan keskitasoa tai vähän sen alapuolella. Laatua arvostava ostaisi LG OLED65E9 telkkarin vaikka hinta on kolminkertainen. Tässä naisten ja miesten ajattelutapa eroaa toisistaan, miksi ostaa parasta kun keskitasoisellakin pärjää jne.

        AsianVierestä

        Luulen että aika harva mieskään pistää tuollaisia summia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että aika harva mieskään pistää tuollaisia summia.

        Miksi ei pistäisi? Ostaahan moni uuden skodankin vaikka viettäisi aikaansa siinä vain puolituntia päivässä. Kotona moni viihtyy päivittäin tuota kauemmin, katsoo jopa telkkaria ajallisesti enemmän. Itse en tykkää tablettitietokoneista, en niin kauan kunnes joku valmistaa käteensopivan 27" kummajaisen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että aika harva mieskään pistää tuollaisia summia.

        Ei vain aika harva, vaan todella harva. Ei tarvitse kun katsoa noiden laitteiden myyntilukuja niin näkee, että harvalla miehelläkään sellaiset kotonaan on. Harvalla on myöskään sellaista kotia, että tuollaisten laitteiden hankkiminen olisi kannattavaa. Pistä tuollaiset peruskämpän olohuoneeseen, niin ei siinä katselukokemus silti parane.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, harva olisi laittanut hitiin 3000 euroa ja telkkariin toiset 3000 euroa.
        Samsungin 55" ja joku 300 euron rämpytin ei kelpaa.

        AsianVierestä

        Mulla on vuodelta 2012 minihifi-stereot, jotka maksoivat vain 200-300 ja telkun ostin tammikuussa 2013 100:n hertzin paneelilla 749 euroa. Ei köyhät laita tuhansia euroa laitteisiin. Musiikkilaite on halvasta hinnasta riippumatta hifinsä ansainnut ja 37 tuuman televisiota vuoden 2012 lopussa joku brittitaho sanoi arvostelussaan parhaaksi ei 3D-televisioksi. Minulle oli ponnistus opiskelijana ostaa edes vajaan tuhannen euron televisio. Naiset ovat sen verran järkeviä, että eivät laita tuhansia euroja laitteisiin?

        Nytkin ostaisin vain 55 tuuman 700 euron television, sillä sillä hinnalla saa jo ihan riittävän hyvän. Eiköhän monet naiset ja miehet ole samoilla linjoilla - eli ei kannata törsätä liikaa laitteisiin? Köyhänä en ole saanut veronpalautusta kuin runsaat 1300 euroa parhaimmillaan, joten minulta ei löydy rahaa 3000 euron laitteisiin ja niin uskon olevan monen miehen sekä naisen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tinderi peliäkö ja se on jänskää peliä

        Tinder on niin pelottava, etten uskalla moiseen koskea. Eilen illalla pelailin Resident Evil 2:ta, kun tuli nostalgian nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei pistäisi? Ostaahan moni uuden skodankin vaikka viettäisi aikaansa siinä vain puolituntia päivässä. Kotona moni viihtyy päivittäin tuota kauemmin, katsoo jopa telkkaria ajallisesti enemmän. Itse en tykkää tablettitietokoneista, en niin kauan kunnes joku valmistaa käteensopivan 27" kummajaisen.

        AsianVierestä

        Koska se on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mulla on vuodelta 2012 minihifi-stereot, jotka maksoivat vain 200-300 ja telkun ostin tammikuussa 2013 100:n hertzin paneelilla 749 euroa. Ei köyhät laita tuhansia euroa laitteisiin. Musiikkilaite on halvasta hinnasta riippumatta hifinsä ansainnut ja 37 tuuman televisiota vuoden 2012 lopussa joku brittitaho sanoi arvostelussaan parhaaksi ei 3D-televisioksi. Minulle oli ponnistus opiskelijana ostaa edes vajaan tuhannen euron televisio. Naiset ovat sen verran järkeviä, että eivät laita tuhansia euroja laitteisiin?

        Nytkin ostaisin vain 55 tuuman 700 euron television, sillä sillä hinnalla saa jo ihan riittävän hyvän. Eiköhän monet naiset ja miehet ole samoilla linjoilla - eli ei kannata törsätä liikaa laitteisiin? Köyhänä en ole saanut veronpalautusta kuin runsaat 1300 euroa parhaimmillaan, joten minulta ei löydy rahaa 3000 euron laitteisiin ja niin uskon olevan monen miehen sekä naisen kohdalla.

        Ahaa, tuosta syystä joku sanoi naisten panostavan koska tasomääritelmä oli toisistaan eroava.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tuosta syystä joku sanoi naisten panostavan koska tasomääritelmä oli toisistaan eroava.

        AsianVierestä

        Naiset panostavat enemmän kuin miehet vaatteisiin, kodin sisustukseen, kosmetiikkaan ja lapsiin. Kenties miehet ovat enemmän auto, tietokone ja elektroniikka keskittyneitä. Mutta harvalla miehellä lähinnä autoja lukuunottamatta intressejä sijoittaa laitteisiin tuhansia euroja. Tietysti on eri asia tosirikkaat. Itselläni oli solunaapurina noin Suomen 30 rikkaimman suvun vesa. En kuulema koskaan ole niin rikas, kuin hän, sillä hän perii äitinsä. Lisäksi pikkuserkku oli naimisissa noin Suomen 10 rikkaimman suvun päämiehen tyttären kanssa. Heillä taisin nähdä 3000 euron television ja hienon auton. Kaikki eivät pääse rikkaimpien sukujen listalle tai eivät halua törsätä liikaa johonkin laitteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tuosta syystä joku sanoi naisten panostavan koska tasomääritelmä oli toisistaan eroava.

        AsianVierestä

        Liian kalliit esineet on lähinnä stressaavia, pelkää että ne hajoaa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Naiset panostavat enemmän kuin miehet vaatteisiin, kodin sisustukseen, kosmetiikkaan ja lapsiin. Kenties miehet ovat enemmän auto, tietokone ja elektroniikka keskittyneitä. Mutta harvalla miehellä lähinnä autoja lukuunottamatta intressejä sijoittaa laitteisiin tuhansia euroja. Tietysti on eri asia tosirikkaat. Itselläni oli solunaapurina noin Suomen 30 rikkaimman suvun vesa. En kuulema koskaan ole niin rikas, kuin hän, sillä hän perii äitinsä. Lisäksi pikkuserkku oli naimisissa noin Suomen 10 rikkaimman suvun päämiehen tyttären kanssa. Heillä taisin nähdä 3000 euron television ja hienon auton. Kaikki eivät pääse rikkaimpien sukujen listalle tai eivät halua törsätä liikaa johonkin laitteisiin.

        Taloustutkimuksen mukaan suomalaiset alkoivat törsätä taulutelkkareihin jo vuonna 2018.
        2018 ostettiin jo keskimäärin 55 tuumaisia ja nyt 2020 eniten myy 65 tumman pelit. Vuonna 2019 ostettiin 400 000 uutta taulutekkaria. Keskihinta oli toki vain 750 euroa, ei 3000 euroa. Tuo on samalla se panostuksen eroavaisuus olipa järkevää tai ei.
        50 000 euron autoja ostetaan hiekkateille, tuskin sekään on kovin järkevää jos auton tulevaisuutta ja rahaa miettii. KLONKS KLINKS, kivet paukuttavat auton alustaa ja kuski painaa menemään vain hymy huulilla.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Naiset panostavat enemmän kuin miehet vaatteisiin, kodin sisustukseen, kosmetiikkaan ja lapsiin. Kenties miehet ovat enemmän auto, tietokone ja elektroniikka keskittyneitä. Mutta harvalla miehellä lähinnä autoja lukuunottamatta intressejä sijoittaa laitteisiin tuhansia euroja. Tietysti on eri asia tosirikkaat. Itselläni oli solunaapurina noin Suomen 30 rikkaimman suvun vesa. En kuulema koskaan ole niin rikas, kuin hän, sillä hän perii äitinsä. Lisäksi pikkuserkku oli naimisissa noin Suomen 10 rikkaimman suvun päämiehen tyttären kanssa. Heillä taisin nähdä 3000 euron television ja hienon auton. Kaikki eivät pääse rikkaimpien sukujen listalle tai eivät halua törsätä liikaa johonkin laitteisiin.

        Hinta ei useinkaan edes määrittele parhautta. Monessa vehkeessä maksetaan maltaita esim. brändistä. On tosi harvinaista, että joku superkallis laite voittaa testejä. Suurin osa ihmisistä ei myöskään ole valmis tuplaamaan maksamaansa hintaa saadakseen tuskin havaittavan eron. Itselläni myöskin käyttökokemuksella on paljon väliä. En jaksa käyttää jotain "insinööritaidon mestarinäytettä" jossa käytettävyyteen ei ole uhrattu yhtään ajatusta. Ihmiset painottavat valinnassa eri asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taloustutkimuksen mukaan suomalaiset alkoivat törsätä taulutelkkareihin jo vuonna 2018.
        2018 ostettiin jo keskimäärin 55 tuumaisia ja nyt 2020 eniten myy 65 tumman pelit. Vuonna 2019 ostettiin 400 000 uutta taulutekkaria. Keskihinta oli toki vain 750 euroa, ei 3000 euroa. Tuo on samalla se panostuksen eroavaisuus olipa järkevää tai ei.
        50 000 euron autoja ostetaan hiekkateille, tuskin sekään on kovin järkevää jos auton tulevaisuutta ja rahaa miettii. KLONKS KLINKS, kivet paukuttavat auton alustaa ja kuski painaa menemään vain hymy huulilla.

        AsianVierestä

        Nyt taitaa olla eri aihe keskustelun alla kuin sinkut - mitenkä autot ja televisiot liittyvät sinkkuihin? Tämän aiheen aloitus liittyi naisiin - naiselliset elementit asunnossasi? Nyt ollaan menty erilinjoille, vaikka televisioissa ja muissa onkin jotakin mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Nyt taitaa olla eri aihe keskustelun alla kuin sinkut - mitenkä autot ja televisiot liittyvät sinkkuihin? Tämän aiheen aloitus liittyi naisiin - naiselliset elementit asunnossasi? Nyt ollaan menty erilinjoille, vaikka televisioissa ja muissa onkin jotakin mielenkiintoista.

        Kyllä, ei televisiot ja niiden laadukkuus kuulu mitenkään sisustamiseen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksi naisen kodista ei muka löytyisi kunnon televisiota ja äänentoistoa? Enpä ole kovin monessa paikassa käynyt, jossa ei olisi ollut vähintään kunnon televisio. Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata.

        "Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata."

        Noo, olen 58v nainen ja satsaan äänentoistoon - näin jo alle parikymppisestä. Telkkarikin pitää olla, ja suoratoistopalvelut, vaikken kovasti sitä katselekaan. Telkkarissa on kuitenkin tärkeintä sen istuvuus kotiin. Sen täytyy sijaita optimaalisessa kohdassa ja olla optimaalisen kokoinen, kun huoneeseen astuu... eli telkkarin ei pidä hallita huonetta/asuntoa koollaan ja sijoituksellaan.

        Sen mitä ihmisiä tunnen - ja aika paljon tunnenkin - voisi sanoa jopa 50 ryhmässä satsataan telkkariin ja äänentoistoon. Tunnen aikalailla monta hifistiäkin, heissä nuoria todella vähän. Useimmilla 20 nuorilla ei ole telkkaria, ei äänentoistoa - sitäkin komeammat koneet. Mutta onhan tietysti 50 ikäryhmässäkin niitä, joilla ei ole telkkaria, eikä äänentoistoa. Veljellänikin on vain tabletti. Hänen 30 neliön yksiöön mahtuisi kyllä läppäri ja telkkarikin... Mutta hänellä on muuta tekemistä vapaa-aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain aika harva, vaan todella harva. Ei tarvitse kun katsoa noiden laitteiden myyntilukuja niin näkee, että harvalla miehelläkään sellaiset kotonaan on. Harvalla on myöskään sellaista kotia, että tuollaisten laitteiden hankkiminen olisi kannattavaa. Pistä tuollaiset peruskämpän olohuoneeseen, niin ei siinä katselukokemus silti parane.

        Aivan näin. Todella harva.

        Tuossa on muodostumassa hifisteille tyypillinen keskustelu - nähdään vain oma napa ja oma näkemys "panostamisesta" - eli panostaminen nähdään vain laitteisiin käytettyinä euroina. Viis muusta. Jos summa on suurehko- esim. 10000e per vehje, vasta se voi olla jotenkuten "panostamista".

        Tervejärkinen ihminen ymmärtää "panostamisen" johonkin on aina hyvin henkilökohtaista ja suhteellista, liittyy aina toimeentuloon, omiin rahavirtoihin ja ennen kaikkea henkilön arvostuksiin.

        Kuten sanoit peruskämpän olohuoneeseen on vain mieletöntä hommata huippukallista ja/tai isoa telkkaria. Telkkarin hankinta suunnitellaan aina kodin sille sopivaan paikkaan... Jos katseluetäisyys esim. sohvalta telkkariin on alle 3 m, niin katson 32" telkkarin olevan siihen paras. Kun muutin tänne, myin isomman telkkarin pois.

        Korostan vielä, että panostaminen riippuu täydellisesti henkilön tulojen, mieltymysten, ja arvostusten summasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ei televisiot ja niiden laadukkuus kuulu mitenkään sisustamiseen.

        AsianVierestä

        Paitsi miehillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ei televisiot ja niiden laadukkuus kuulu mitenkään sisustamiseen.

        AsianVierestä

        AsianVierestä: "Kyllä, ei televisiot ja niiden laadukkuus kuulu mitenkään sisustamiseen."

        Kyllä suuria televisioita käytetään sisustukseen tätä nykyä. Televisio on osa myös naisten sisustuspuuhaa. Nykyinen televisio on älytelevisio. Itsekin olen katsellut tänään faijan älytelevisiosta futista. Televisio on linkitetty puhelimeen ja sitä kauttaa avautuu minulle Netflix, Viaplay, YleArena... YouTubesta netin kautta televisiolla voi sisustaa 4K/HDR -kuvaa värikkäästä akvaariosta tai takkatulesta. Olohuoneeseen saadaan väriä ja sisustusta telkulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin. Todella harva.

        Tuossa on muodostumassa hifisteille tyypillinen keskustelu - nähdään vain oma napa ja oma näkemys "panostamisesta" - eli panostaminen nähdään vain laitteisiin käytettyinä euroina. Viis muusta. Jos summa on suurehko- esim. 10000e per vehje, vasta se voi olla jotenkuten "panostamista".

        Tervejärkinen ihminen ymmärtää "panostamisen" johonkin on aina hyvin henkilökohtaista ja suhteellista, liittyy aina toimeentuloon, omiin rahavirtoihin ja ennen kaikkea henkilön arvostuksiin.

        Kuten sanoit peruskämpän olohuoneeseen on vain mieletöntä hommata huippukallista ja/tai isoa telkkaria. Telkkarin hankinta suunnitellaan aina kodin sille sopivaan paikkaan... Jos katseluetäisyys esim. sohvalta telkkariin on alle 3 m, niin katson 32" telkkarin olevan siihen paras. Kun muutin tänne, myin isomman telkkarin pois.

        Korostan vielä, että panostaminen riippuu täydellisesti henkilön tulojen, mieltymysten, ja arvostusten summasta.

        Täällä samankokoinen telkkari. En tosiaan halunnut, että koko kämppä on yhtä isoa telkkariruutua. Omasta mielestä ihan riittävän kokoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan näin. Todella harva.

        Tuossa on muodostumassa hifisteille tyypillinen keskustelu - nähdään vain oma napa ja oma näkemys "panostamisesta" - eli panostaminen nähdään vain laitteisiin käytettyinä euroina. Viis muusta. Jos summa on suurehko- esim. 10000e per vehje, vasta se voi olla jotenkuten "panostamista".

        Tervejärkinen ihminen ymmärtää "panostamisen" johonkin on aina hyvin henkilökohtaista ja suhteellista, liittyy aina toimeentuloon, omiin rahavirtoihin ja ennen kaikkea henkilön arvostuksiin.

        Kuten sanoit peruskämpän olohuoneeseen on vain mieletöntä hommata huippukallista ja/tai isoa telkkaria. Telkkarin hankinta suunnitellaan aina kodin sille sopivaan paikkaan... Jos katseluetäisyys esim. sohvalta telkkariin on alle 3 m, niin katson 32" telkkarin olevan siihen paras. Kun muutin tänne, myin isomman telkkarin pois.

        Korostan vielä, että panostaminen riippuu täydellisesti henkilön tulojen, mieltymysten, ja arvostusten summasta.

        »Jos katseluetäisyys esim. sohvalta telkkariin on alle 3 m, niin katson 32" telkkarin olevan siihen paras.»

        Mihin perustat tämän väittämän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksi naisen kodista ei muka löytyisi kunnon televisiota ja äänentoistoa? Enpä ole kovin monessa paikassa käynyt, jossa ei olisi ollut vähintään kunnon televisio. Tai ok, ehkä AsianVierestä vieraileen vain vähän iäkkäämpien naisten asunnoissa. Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata.

        "Siellä 60 ryhmässä ei varmaankaan juuri televisioon tai äänentoistoon satsata."

        Mulla on 48" telkkari jonka sain mutsilta kun hänen piti saada isompi. Mutsi huitelee lähemmän kaheksaakymppiä (ja diggailee Rammstainia ja Metallicaa).

        Samoin saan aina vanhoja älyluureja siltä, ku hänellä pitää olla aina uusimmat rensselit.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Naiset panostavat enemmän kuin miehet vaatteisiin, kodin sisustukseen, kosmetiikkaan ja lapsiin. Kenties miehet ovat enemmän auto, tietokone ja elektroniikka keskittyneitä. Mutta harvalla miehellä lähinnä autoja lukuunottamatta intressejä sijoittaa laitteisiin tuhansia euroja. Tietysti on eri asia tosirikkaat. Itselläni oli solunaapurina noin Suomen 30 rikkaimman suvun vesa. En kuulema koskaan ole niin rikas, kuin hän, sillä hän perii äitinsä. Lisäksi pikkuserkku oli naimisissa noin Suomen 10 rikkaimman suvun päämiehen tyttären kanssa. Heillä taisin nähdä 3000 euron television ja hienon auton. Kaikki eivät pääse rikkaimpien sukujen listalle tai eivät halua törsätä liikaa johonkin laitteisiin.

        Ilmankos pidät itseäsi köyhänä, vaikka sait veronpalautustakin enemmän kun minä ylipäätään rahaa kolmannesvuodessa (eli 4 kk:ssa).


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        »Jos katseluetäisyys esim. sohvalta telkkariin on alle 3 m, niin katson 32" telkkarin olevan siihen paras.»

        Mihin perustat tämän väittämän?

        On varmaan hänen oma subjektiivinen kokemuksensa. Ite en allekirjota just tota kokoa, mutta en myöskään tykkää katsoo "liian" isoa telkkariruutua (= isoa telkkaria liian läheltä).


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan hänen oma subjektiivinen kokemuksensa. Ite en allekirjota just tota kokoa, mutta en myöskään tykkää katsoo "liian" isoa telkkariruutua (= isoa telkkaria liian läheltä).

        Putkitelkkariaikanahan toi oli jotaan tollasta, koska niitä nyt ei kertakaikkiaan ollut hyvä katsoa läheltä (tai liian isoa vähän kauempaakaan). Pikseleitä pirusti vähemmän, ja nekin kolmesta erivärisestä kuvapisteestä koostuvia, joten ei tosiaan näyttänyt hyvältä jos alko pikselit erottumaan.

        4 K = 3 840 × 2 160 pikseliä
        HD = 1 920 × 1 080 pikseliä
        SD =  720 ×  576 pikseliä (se tavallinen putkitelkkari)


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Putkitelkkariaikanahan toi oli jotaan tollasta, koska niitä nyt ei kertakaikkiaan ollut hyvä katsoa läheltä (tai liian isoa vähän kauempaakaan). Pikseleitä pirusti vähemmän, ja nekin kolmesta erivärisestä kuvapisteestä koostuvia, joten ei tosiaan näyttänyt hyvältä jos alko pikselit erottumaan.

        4 K = 3 840 × 2 160 pikseliä
        HD = 1 920 × 1 080 pikseliä
        SD =  720 ×  576 pikseliä (se tavallinen putkitelkkari)

        Ehkä niin. Ihan noin pitkälle ei oma muisti ulotu :)

        Mulla kyse on ihan siitä ruudun fyysisestä koosta, ei kuvasta. En tykkää kattoa niin läheltä, että joutuu jo kääntämään päätä nähdäkseen kaiken. Ruudun täytyy olla sen kokonen, että se on hyvin tossa selkeän näön alueella. Ihan ilman valtavaa silmien liikettäkään. Oon esim. aina inhonnu mennä elokuvissa paria takimmaista riviä lähemmäs sitä kangasta. Pelejä pelatessa toi korostuu mulla vielä entisestään. Mä kertakaikkiaan inhoan pelata liian isolta ruudulta.

        P.S. Inhoan myös laajakuvatelkkareita :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä niin. Ihan noin pitkälle ei oma muisti ulotu :)

        Mulla kyse on ihan siitä ruudun fyysisestä koosta, ei kuvasta. En tykkää kattoa niin läheltä, että joutuu jo kääntämään päätä nähdäkseen kaiken. Ruudun täytyy olla sen kokonen, että se on hyvin tossa selkeän näön alueella. Ihan ilman valtavaa silmien liikettäkään. Oon esim. aina inhonnu mennä elokuvissa paria takimmaista riviä lähemmäs sitä kangasta. Pelejä pelatessa toi korostuu mulla vielä entisestään. Mä kertakaikkiaan inhoan pelata liian isolta ruudulta.

        P.S. Inhoan myös laajakuvatelkkareita :D

        Itellä on 48" telkkari ja juuri 3m päässä. Toi ruutuhan on pienempi kuin sylissä olevan 15" läppärin näyttö (siis jos otan läppärin suorille käsille eteen ja vertaan sitä tuolla kolmen metrin päässä olevaan ruutuun). Ei todellakaan mitään päänkääntelyä vaikka olis tuplasti isompi tuumakoko.

        Mä en näkis 32" tuuman ruudusta edes tekstiä kolmen metrin päästä (juu pitäis kyl hommata uudet rillit).

        Mikäs laajakuvassa on vikana. Musta se vanha lähes neliön muotoinen (4:3 kuvasuhde) oli kaikkea muuta kuin miellyttävä silmälle. Vai onko nykyään jotain uusia extralaajoja telsuja?

        Et ilmeisesti tykkää käydä kattomassa elokuvia teatterissa?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ilmankos pidät itseäsi köyhänä, vaikka sait veronpalautustakin enemmän kun minä ylipäätään rahaa kolmannesvuodessa (eli 4 kk:ssa).

        Tarkoitukseni oli kuvata sitä, että minulla ei ole varaa 3000 euron televisioon, josta "AsianVierestä" puhuu, jos sellaiset veronpalautuksetkin ovat maksimissa olleet 1300 euroa. Nekin meni heti velan maksuun kaverille. Hetken on ollut kuukausitulot kerran olleet yli 3000 euroa, joten minulle 3000 euroa on käsittämätön raha, jota ei koskaan saa oikein kulutukseen.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Itellä on 48" telkkari ja juuri 3m päässä. Toi ruutuhan on pienempi kuin sylissä olevan 15" läppärin näyttö (siis jos otan läppärin suorille käsille eteen ja vertaan sitä tuolla kolmen metrin päässä olevaan ruutuun). Ei todellakaan mitään päänkääntelyä vaikka olis tuplasti isompi tuumakoko.

        Mä en näkis 32" tuuman ruudusta edes tekstiä kolmen metrin päästä (juu pitäis kyl hommata uudet rillit).

        Mikäs laajakuvassa on vikana. Musta se vanha lähes neliön muotoinen (4:3 kuvasuhde) oli kaikkea muuta kuin miellyttävä silmälle. Vai onko nykyään jotain uusia extralaajoja telsuja?

        Et ilmeisesti tykkää käydä kattomassa elokuvia teatterissa?

        Kuten sanoin, niin tosta koosta en ole samaa mieltä. Itellä on 55", noin neljässä metrissä ja se on perfect. Yhtään isompaa on huolis. Toi on ihan uus telkkari, eli pohdin tätä juttua pitkään ja hartaasti ihan pari viikkoa sitten. Ongelma tossa on se, että sitä ei sitten tosiaan katota muualta kun just tosta sohvalta. Tai siis minä en kato. Muut saa tehä just niinku tahtovat.

        Ja juu tarkotan just niitä panoramoja ja mitä kaikkia niitä nyt on. Ei jaksa edes seurata, koska ne on mun mielestäni hirveitä. Muutamalla tutulla on myös niitä kaarevia versioita, telkkareita ja monitoreita ... ne on mulle jotain ihan järkyttävää. Saisin varmasti viikon migreenin moisen kanssa. En myöskään pystyis ikinä pelaan useemman näytön kanssa. Työskentely silleen menee vielä, jos on pakko. Siinä ei tarvii seurata samalla tavalla.

        Kyllä mä elokuvissa käyn, mutta en tosiaan suostu ikinä muualle kun takariviin. Siellä taas on monesti ongelmana, että äänet on ihan tajuttoman kovat. Tai ehkä ne on vaan yleisesti ottaen säädetty puolikuuroja varten. En osaa sanoa vaikuttaako rivi, kun en muualle suostu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, niin tosta koosta en ole samaa mieltä. Itellä on 55", noin neljässä metrissä ja se on perfect. Yhtään isompaa on huolis. Toi on ihan uus telkkari, eli pohdin tätä juttua pitkään ja hartaasti ihan pari viikkoa sitten. Ongelma tossa on se, että sitä ei sitten tosiaan katota muualta kun just tosta sohvalta. Tai siis minä en kato. Muut saa tehä just niinku tahtovat.

        Ja juu tarkotan just niitä panoramoja ja mitä kaikkia niitä nyt on. Ei jaksa edes seurata, koska ne on mun mielestäni hirveitä. Muutamalla tutulla on myös niitä kaarevia versioita, telkkareita ja monitoreita ... ne on mulle jotain ihan järkyttävää. Saisin varmasti viikon migreenin moisen kanssa. En myöskään pystyis ikinä pelaan useemman näytön kanssa. Työskentely silleen menee vielä, jos on pakko. Siinä ei tarvii seurata samalla tavalla.

        Kyllä mä elokuvissa käyn, mutta en tosiaan suostu ikinä muualle kun takariviin. Siellä taas on monesti ongelmana, että äänet on ihan tajuttoman kovat. Tai ehkä ne on vaan yleisesti ottaen säädetty puolikuuroja varten. En osaa sanoa vaikuttaako rivi, kun en muualle suostu :)

        "Ja juu tarkotan just niitä panoramoja ja mitä kaikkia niitä nyt on."

        Mulla ei oo näistä uusimmista telkkarimalleista mitään käryä. Haha, ei oikeen viitti 300 € kuukausituloilla edes katella mainoslehtisistä millasia hilavitkuttimia on saatavana.


    • Yksi hyvä naisellinen elementti löytyy seinältä ja se on pyykkilauta, ihan muistutuksena pyykkikoneen ihanuudesta naisille 😹

      • On se pyykkilauta tainut aina löytyä omasta asunnostani. Ei ole pelkästään naisten väline vaan mieskin joutuu pyykkilaudan sekä silitysraudan kanssa siistimään vaatteitaan. Ilman lautaa ei saa siistiä miehisiä kauluspaitoja vai saako?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        On se pyykkilauta tainut aina löytyä omasta asunnostani. Ei ole pelkästään naisten väline vaan mieskin joutuu pyykkilaudan sekä silitysraudan kanssa siistimään vaatteitaan. Ilman lautaa ei saa siistiä miehisiä kauluspaitoja vai saako?

        Pesukoneen edeltäjää tarkoitin laudalla, mikä virallinen nimi niin en tiedä 😅
        Ja kyllä se on ollut naisten hommaa muinoinaan ✌️


      • JanneJohannes kirjoitti:

        Pesukoneen edeltäjää tarkoitin laudalla, mikä virallinen nimi niin en tiedä 😅
        Ja kyllä se on ollut naisten hommaa muinoinaan ✌️

        Joo, minulla meni sekaisin pyykkilauta ja silityslauta. Luulin kirjoittaessani sen nimeksi pyykkilauta.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        On se pyykkilauta tainut aina löytyä omasta asunnostani. Ei ole pelkästään naisten väline vaan mieskin joutuu pyykkilaudan sekä silitysraudan kanssa siistimään vaatteitaan. Ilman lautaa ei saa siistiä miehisiä kauluspaitoja vai saako?

        Mulla roikku joskus aikoinaan tietokoneen yläpuolella seinällä helmi- ja rihvelitaulu, eli entisajat taulukkolaskenta ja tekstinkäsittelyvempeleet.


    • Anonyymi

      naisellisia välineitä löytyy kuten imuri pyykinpesukone ja on minulla muutama luutikin no harvojen sinkkunaisten luona tuoksuu pimpin haju mutta monen sinkkunaisen luona haisee miesten haju koska juuri edellinen mies lähti ja toinen tuli tilalla ja kolmas ja neljäs odottaa kun toinen lähtee ja yöpöydällä on avattuja kondomipaketteja ja käytettyjä löytyy mistä vain roskiksista lattioilta sängyn alta kylppäristä kirjahyllyn takaa siis ihan mistä vain ja yleensä makuuhuoneen kahva rikki ja ulkooven lukko kahva erittäin kulunut kun miehet ramppaa kyläilemässä siitä tunnistaa sinkkunaisen kodin

      • Hmph, naisellisia? 😄


      • Anonyymi

        Haha, nuoko naisellisia. Kyllä jokaisella tuntemallani miehellä on imuri ja pyykinpesukone.

        Noista hajuista olet kyllä oikeilla jäljillä (pimpin tai ei). Kyllä ehdottomasti tunnistaa pelkästä hajusta onko miehen vai naisen luona. Nuo muuttujat saattavat hämätä (" juuri edellinen mies lähti ja toinen tuli .."), mutta ei sekoittaa.


    • Anonyymi

      Villalankakerät.

      • Eilen annoin kissalle lankakerän, kun legendan mukaan ne tykkäis leikkiä niillä. Hö, se meni ja istu vaan sen päälle.


    • Mjaa

      Mä taidan aina olla vähän eri linjoilla kuin materialistinen valtavirta, sillä ensimmäinen seikka joka aloituksesta tuli intuiivisesti mieleen oli kysymyslause.

      - Mitä nyt?

      Siis tämä kysymys esitettiin sohvalta. Sen esitti nainen.

      (hihitystä)

      • Mutta viittaako mikään tavara kenenkään sukupuoleen?

        Sitä pitää miettiä. Onhan tässä koko päivä aikaa.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mutta viittaako mikään tavara kenenkään sukupuoleen?

        Sitä pitää miettiä. Onhan tässä koko päivä aikaa.

        (hirn)

        Suoritetaan parallaksikorjaus ja käytetään sanoja.

        Sanat ovat siinä mielessä sukupuolettomia, että vasta niiden keskinäisestä järjestyksestä voi päätellä jotain niiden kirjoittajasta, mutta tällöinkin hyvin köykäisin perustein. Muodostuu lähinnä toivottu mielipide, ei selkeä kuva todellisuudesta. Otaksuma.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Suoritetaan parallaksikorjaus ja käytetään sanoja.

        Sanat ovat siinä mielessä sukupuolettomia, että vasta niiden keskinäisestä järjestyksestä voi päätellä jotain niiden kirjoittajasta, mutta tällöinkin hyvin köykäisin perustein. Muodostuu lähinnä toivottu mielipide, ei selkeä kuva todellisuudesta. Otaksuma.

        (hihitystä)

        Keskustelevuus tekstissä mielestäni paljastaa kirjoittajan naiseksi. Nainen on keskusteleva olento, joka elää viestinnän sotkuisessa maailmankuvassa kuin kala vedessä.

        Mutta eivät kaikki.

        Miehet taas kirjoittelevat yleensä pelkkää paskaa, jossa päähenkilönä on aina jokin henkilökohtainen pääpaskiainen, jolla on suuret suunnitelmat ja selvä näkemys asioiden ja ilmiöiden tilasta ja luonteesta.

        Mutta eivät kaikki.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Keskustelevuus tekstissä mielestäni paljastaa kirjoittajan naiseksi. Nainen on keskusteleva olento, joka elää viestinnän sotkuisessa maailmankuvassa kuin kala vedessä.

        Mutta eivät kaikki.

        Miehet taas kirjoittelevat yleensä pelkkää paskaa, jossa päähenkilönä on aina jokin henkilökohtainen pääpaskiainen, jolla on suuret suunnitelmat ja selvä näkemys asioiden ja ilmiöiden tilasta ja luonteesta.

        Mutta eivät kaikki.

        (naurua)

        Naiselliset sanat:

        Niitä ei ole.


        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Naiselliset sanat:

        Niitä ei ole.


        (naurua)

        Todella hankalaa.

        Kelailin tässä tuntemieni naisten asuntoja mielessäni, sillä minulla on erinomainen näkömuisti. En elä kaukana siitä että joutuisin puhelimitse kertomaan tiedusteleville siitä, missä heidän se ja se tavaransa taas olikaan.

        (välihihitystä)

        Toisessa ääripäässä on mimmi, jolla on moottoripyörä talvisin olohuoneessa (Voitte varmaan kuvitella loput). Taas toisessa ääripäässä on viidakko (Ei puutu kuin apinat palmuista). Tällä välillä on ja elää laidasta laitaan sisustussuunnitelmallisuutta ja mielipidetyranniaa, jopa täydellistä piittaamattomuutta mistään.

        Niin että menepä nyt sitten sanomaan.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Todella hankalaa.

        Kelailin tässä tuntemieni naisten asuntoja mielessäni, sillä minulla on erinomainen näkömuisti. En elä kaukana siitä että joutuisin puhelimitse kertomaan tiedusteleville siitä, missä heidän se ja se tavaransa taas olikaan.

        (välihihitystä)

        Toisessa ääripäässä on mimmi, jolla on moottoripyörä talvisin olohuoneessa (Voitte varmaan kuvitella loput). Taas toisessa ääripäässä on viidakko (Ei puutu kuin apinat palmuista). Tällä välillä on ja elää laidasta laitaan sisustussuunnitelmallisuutta ja mielipidetyranniaa, jopa täydellistä piittaamattomuutta mistään.

        Niin että menepä nyt sitten sanomaan.

        (naurua)

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyin kirjavalintaan. Valitsin fiktiiviselle naiselleni luettavaa, ja tulin näin luoneeksi hänelle jonkinlaista syvyyttä ja persoonallisuutta. Hän ´puhaltui´eloon.

        Asetin kirjan nurinpäin pöydälle ja vierelle puolityhjän viinilasin. Nainen nousi sohvalta säätelemään säleverhoja. Aurinko oli terävällä päällä.

        Mikä tästä asetelmasta tekee naisellisen?

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyin kirjavalintaan. Valitsin fiktiiviselle naiselleni luettavaa, ja tulin näin luoneeksi hänelle jonkinlaista syvyyttä ja persoonallisuutta. Hän ´puhaltui´eloon.

        Asetin kirjan nurinpäin pöydälle ja vierelle puolityhjän viinilasin. Nainen nousi sohvalta säätelemään säleverhoja. Aurinko oli terävällä päällä.

        Mikä tästä asetelmasta tekee naisellisen?

        (hirn)

        Ei mikään.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ei mikään.

        (reps)

        Ei auta. On vain todettava että vaikka pöydällä olisi raskaustestimittari Hesarin päällä lojumassa, niin takuuseen ei voi mennä.

        Raskaustesteihin liittyy näet aina keskustelevuus. Asia on keskustelualtis.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ei auta. On vain todettava että vaikka pöydällä olisi raskaustestimittari Hesarin päällä lojumassa, niin takuuseen ei voi mennä.

        Raskaustesteihin liittyy näet aina keskustelevuus. Asia on keskustelualtis.

        (hihitystä)

        Palaan tähän perustilaan tai -aiheeseen, joka aina vain tuntuu suuria massoja kiinnostavan: Naiseuden mysteeriin.

        Toisinaan (hyvin usein) törmään lukuharratuksissani raivostuttaviin stereotypioihin, joita väsäilevät täysin ammattitaidottomat kädet. Jos käsitys naiseudesta vastaa neljätoistavuotutiaan finninaaman seksuaalista hahmotelmaa (sommitelmaa), ja tämän ulkoapäin kasatun näkemyksen tai tuotteen tai tuotoksen kirjoittaa näkyviin kuin ulkoistettuna, niin minulla nousee sisäisesti tukka pystyyn.

        Ulkoisesti olen ihan cool.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Palaan tähän perustilaan tai -aiheeseen, joka aina vain tuntuu suuria massoja kiinnostavan: Naiseuden mysteeriin.

        Toisinaan (hyvin usein) törmään lukuharratuksissani raivostuttaviin stereotypioihin, joita väsäilevät täysin ammattitaidottomat kädet. Jos käsitys naiseudesta vastaa neljätoistavuotutiaan finninaaman seksuaalista hahmotelmaa (sommitelmaa), ja tämän ulkoapäin kasatun näkemyksen tai tuotteen tai tuotoksen kirjoittaa näkyviin kuin ulkoistettuna, niin minulla nousee sisäisesti tukka pystyyn.

        Ulkoisesti olen ihan cool.

        (reps)

        Syvällisen mietintähetken jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että naisvihan alkuperä on ontossa naiskäsityksessä. Luotu karikatyyri on niin naurettava, että sitä ei voi kuin inhota.

        Ei muuta kuin stidit alle.

        (hirn)


    • Nopeasti vilkaisten näkyy hiusten suoristusrauta ja sen serkku jolla saa rullailtua hiukset. Pieni peili näyttää olevan ja siinä vieressä olevasta tavaramäärästä tunnistan huulipunan ja kynsilakan. Lisäksi joku väri paletti ja vieressä telaa, pensseliä ja sutia jos jonkin laista. Olisko tuunattavien pinta-alojen mukaan.
      Henkarissa näyttää pari kolttua roikkuvan ja niiden alla parit korkkarit ja muutama tasapohja mallin kenkä
      Kaapeissa sitten jonkunlainen purkkiarmeija sekä minulle mystiset kaapit jotka pursuavat vaatteita mutta joissa ei ole mitään päällepantavaa.
      Vastaan uudestaan parin vuoden päästä jos muistan, silloin viimeinenkin tyttö on täältä lähtenyt niin katson mitä minulle on jäänyt.

      Mitä itse olen naisten asunoissa pistäytynyt niin ei ne nyt hirveästi ole minun asunnosta erottunut. Jotakin pieniä yksityiskohtia ehkä enmmän. Täytyy jatkossa keskittyä vähemmän siihen naiseen niin ehtii paremmin havainnoida ympäristöä. Se kyllä on ollut yhteistä että koirien ruokakupit olleet pieniä. Ei tietysti tarvikkaan kun koirat on varpusen kokoisia mutta jos näen pienen koiran kupin niin ihan vaan omien kokemuksien perusteella sanoisin että naisen koti.

      • Anonyymi

        Ei liity yhtään aiheeseen, mutta ihan mielenkiinnosta ...minkä kokoinen on pieni koira? Sanoit toki, että "varpusen kokoinen", mutta kun sellasia ei ole niin mikä oikeasti on pieni koira. Mietin koska itselläni on koira, jonka miellän itse keskikokoiseksi.


      • Hahah, keskity vaan siihen naiseen jatkossakin. Hän on kuitenkin se oleellisempi asia, kun sisustus. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity yhtään aiheeseen, mutta ihan mielenkiinnosta ...minkä kokoinen on pieni koira? Sanoit toki, että "varpusen kokoinen", mutta kun sellasia ei ole niin mikä oikeasti on pieni koira. Mietin koska itselläni on koira, jonka miellän itse keskikokoiseksi.

        Meillä oli joskus koira jonka säkä oli jossakin puolessa metrissä se oli mun mittapuulla keskikokoinen. Semmoinen karjalan karhukoiran tyyppinen.
        Mulla hoitokoirana käy saksanpaimenkoira uros joka on kyllä yli 60 cm. Siinä on iso koira.

        Koitin tuossa muistella rotuja mutta ihan en ole varma olisko isompi niistä ollut kokoluokkaa Bichon ja toinen vähän pienempi. Pienempi näistä koirista oli uros ja vissiin vähän mustasukkaisempaa sorttia. Koskaan en makuuhuoneeseen asti mennyt mutta vähän epäilen että jos siellä olisin yöpynyt niin kolmestaan olisi pitänyt nukkua.


    • Anonyymi

      Muutaman tutun naisen hyllyjä koristaa viinipullot, muutaman miehen taas tyhjät kaljapullot. Monen naisen pöydiltä löytyy kasveja, valokuvia, lasiesineitä - monen miehen pöytiä koristaa tietokoneet, pelikoneet, läjä pelejä ja/tai leffoja. Monen naisen kengät ja takit on eteisessä sotilaallisessa järjestyksen, monen miehen eteinen taas näyttää lähinnä taistelutantereelta johon ulkovaatteet vaan putoaa päältä kasoihin. Monen naisen keittiö on kuin sisustuslehdestä, monen miehen kyökki taas kuin isommankin juhlan jäljiltä.

      Nämä nyt vaan omia havaintoja omien tuttavien kodeista.

      Oma koti on "tyypillisen miehen" tapaan melko askeettinen, nuo ylemmät kuvaukset osuu aika pitkälti itseenkin. Rahaa on palanut lähinnä tekniikkaan eikä tekstiileihin.

      • Anonyymi

        Nykymiehissä ovat kuules aikalailla sellaisia, jotka satsaavat vaatteisiin ja kenkiin. Ystäväni miesystäväkin tilaa collegetakkeja, t-paitoja, farkkuja kuukausittain pitkin maailmaa. Viimeksi amerikasta asti. Merkki hyvä... Tämä mies on ihan tavallinen pulliainen, keskinormaali palkka, ehkä jopa alakäyrällä.


      • Hmph. No olen nähnyt todella siistejäkin poikamiesboxeja. Exäni oli pakkomielteisen siisti. Kaikki tip top ja luotisuorassa, paikoillaan ja puhdasta. :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Hmph. No olen nähnyt todella siistejäkin poikamiesboxeja. Exäni oli pakkomielteisen siisti. Kaikki tip top ja luotisuorassa, paikoillaan ja puhdasta. :D

        Minun yksi serkkumies... voi kamala, jos on langanpätkä siinä maton päällä. Se on nyppäistävä heti pois. Jos on yksi leivänmurunen leikkuulaudalla, keittiö on täysin sotkuinen. No hän rauhoittui perustettuaan perheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykymiehissä ovat kuules aikalailla sellaisia, jotka satsaavat vaatteisiin ja kenkiin. Ystäväni miesystäväkin tilaa collegetakkeja, t-paitoja, farkkuja kuukausittain pitkin maailmaa. Viimeksi amerikasta asti. Merkki hyvä... Tämä mies on ihan tavallinen pulliainen, keskinormaali palkka, ehkä jopa alakäyrällä.

        "Nämä nyt vaan omia havaintoja omien tuttavien kodeista."

        Yritin välttää tuon tyyppiset vastaukset nimenomaan kirjoittamalla, että nämä ovat vain omia kokemuksia.


    • Anonyymi

      Itselläni on erilaisia kauneudenhoito tuotteita: rasvoja, shampoita, muotovaahtoa jne :) Muuta ei taida olla.

      • Ok. :)


    • Anonyymi

      Ihan pelkästä hajusta tietää, vaikka silmät ummessa.

      • Aijaa, miten? Naisilla tuoksuu puhtaalle? Miehillä haisee hiki?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Aijaa, miten? Naisilla tuoksuu puhtaalle? Miehillä haisee hiki?

        Hiki tavallaan. Naisilla ja miehillä on aivan erilainen ominaishaju, ilman että käyttäisivät mitään hajusteita, eivätkä edes varsinaisesti haisisi hielle.


    • Anonyymi

      Helevetti heitin akan ”unisiepparin” itätuuleen.

    • Anonyymi

      Tämä on kolmas ja viimeinen kerta kun yritän vastata aloitukseesi, joka ainut on lentänyt ilmeisesti bittiavaruuteen tai sitt ne on vaan poistettu. Mitään sellaista en ole kirjoittanut; mikä olisi epäsopivaa kielenkäyttöä. Vatasin yksinkertaisesti kuvailemalla asuntoani. Mulla kun ei meikkejä pahemmin löydy, kosteusvoidetta ja huulikiiltoa, kivideororantti. Noista nyt ei pahemmin asuntoa voi suoraan sanoa naisen asunnoksi,

      Suoristusrauta löytyy kylppärin kaapista ja muutama kampa sekä pari hiusharjaa, nuo nyt voi löytyä jonkun pitkä tukkaisen karjunkin asunnosta.

      Jos viel saa lisätä niin Kerman Saven astiasto löytyy tupakeittiön avohyllystä ja ne ovat arkikäyttöön tarkoitettuja. Kynttilöitä on asunnossani sisällä, sekä ulkona lyhdyissä. Kesäkukkia ulkona runsaasti suurissa ruukuissa ja joitain riippukukkasiakin.
      Tänään pitäisi istuttaa muutamia callunoita, kolmea eri väriä. Törkätä vielä muutama katkottu männyn oksa joukkoon, ikivihreää ainakin talveksi asti.
      Tässä riisuttu versio naisellisuudesta...
      trollikka

      • Olihan siinä naisellisiakin elementtejä. 😋


    • Anonyymi

      Partavaahto ja partahöylä voi olla myös naisellinen elementti: jos nainen ajaa säärikarvojaan tuollaisten esineiden avulla.

      Mutta olen hieman pettynyt Braunin uuteen 3-parranajokoneeseen, Philipsin uusi kone, paras malli olisi maksanut lähes tuhat euroa, ja piti kokeilla Braunia. Höylällä ja vaahdolla saa parhaan tuloksen ei millään koneella.

      • Anonyymi

        Kokeilinpa kerran pari ajaa neljää säärikarvaani vaahdolla ja höylällä... ei hyvä juttu ollenkaan. Sain vain haavoja ja yksi karva jää kuitenkin ajamatta. Braunin ladyshave on paras, hopein, helpoin.


      • Joskus ajoin, partahöylä löytyy vieläkin. Vaahdot loppui jo 2017. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilinpa kerran pari ajaa neljää säärikarvaani vaahdolla ja höylällä... ei hyvä juttu ollenkaan. Sain vain haavoja ja yksi karva jää kuitenkin ajamatta. Braunin ladyshave on paras, hopein, helpoin.

        Minä kokeilin ajaa poskivillani saippuavaahdolla ja gilletellä. Arvaa mitä kävi?


    • Anonyymi

      Philipsillä taitaa olla omat tuotteet naisille, muistaakseni joku LadyShave tai joku :)

      Braunin jyristäjää, miestenpartakonetta en ole vielä vaahdon kanssa kokeillut, pitäisi kokeilla jos se toimisi paremmin kun on Wet&Dry-mallia tuo kone, ja vedenpitävyys pitäisi olla 5m syvyyteen saakka ohjekirjan mukaan.

      Miesten koneissa tuo Philipsin kolmihaarateräinen, taipuvalla kaulalla taitaa olla paras kyllä,

    • Anonyymi

      Me-nee-kö-hän-mie-hel-le.

    • Anonyymi

      Braunin uusi kone tosiaan: sukeltajien partakone, voit käyttää 5m syvyydessä mutta silloin muista ottaa verkkovirtajohto pois, eli akulla käytät silloin :D

      Ohjekirjassa lukee noin :F

    • Anonyymi
    • Hmmm.... mikä sitten olisi juuri naisellista?

      Ehkä ympärinsä lojuvat vaatteeni, kenkäni ja laukkuni (en ole kovin järjestälmällinen. Tai voisin olla, mutten nykyisin enää viitsi). Kosmetiikkaa toki löytyy, mutta ne on enimmäkseen laatikoissaan tms piilossa.

      Sohvilla ja sängyillä on toki tyynyjä ja joku karvapeitto tai vastaava. Mutta karvalankamattoja inhoan yli kaiken, niitä ei taida mistään asumuksesta löytyä.

      Jossain on muutama viherkasvi. Mutta kirjoja, niitä on joka puolella, selkeästi aika paljon. Ja joissain paikoissa maalauksia tai muuta taidetta. Ei musta naisellinen piirre kuitenkaan. Ehkä yhden takan päälle sijoitetut tuikkulyhdyt ja taitaa niitä löytyä vähän muualtakin.

      • Kosmetiikka saattaa olla nykyään jo miespuolistenkin laatikoita täyttämässä. Meikkaavia miehiäkin kun on jo enemmän ja enemmän. :)


    • Anonyymi

      Mun kodissa en usko näkyvän mitään naiseen viittavaa. Askeettista ja siistiä, kaikki irtokamat kaappien kätköissä.

      Yllättävää? Ei tod.

      -flowersreally-

      • Löytyykö sänkyä? Kuitenkin huonekaluja, ettei ihan askeettisuuden äärimmäisyydestä puhuta? :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Löytyykö sänkyä? Kuitenkin huonekaluja, ettei ihan askeettisuuden äärimmäisyydestä puhuta? :)

        Täällä on parikin vastaajaa käyttäneet sanaa "askeettinen"... Tuskin ihan kuitenkaan askeettista tarkoittavat, ehkä jotain minimalistista?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Löytyykö sänkyä? Kuitenkin huonekaluja, ettei ihan askeettisuuden äärimmäisyydestä puhuta? :)

        Perushuonekalut löytyvät (sänky, sohva, ruokapöytä, työpöytä, kirjahyllyt).

        Mutta ei mitään ”ylimääräisiä” kuten sohvapöytä, sivupöytiä, lipastoja tms. En tarvitse sellaisia, enkä halua kotiini mitään ylimääräistä. Miksi sohvan edessä pitäisi olla sohvapöytä? Siihen vaan aina lyö säärensä ja se on tiellä.

        Ainoa poikkeus on isoisoisän Karjalasta evakkoon lähtiessä pelastama kaappikello; periaatteessa ilman kelloakin pärjäisi, mutta perintökellon olen halunnut säilyttää, se on osa sukumme tarinaa, ainoa suurempi esine kodissani jolla on tunnearvoa.

        Minusta kotini on nimenomaan askeettinen (määritelmällisesti karu, pelkistetty, koruton), koska mulla ei ole verhoja, ei mattoja (paitsi yksi eteisessä ettei kurat tule sisään), ei yhtäkään koriste-esinettä, ei huonekasveja , ei mitään tauluja tms seinillä (paitsi isot kirjahyllyt) - siis ei mitään, jonka minä koen ylimääräiseksi.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perushuonekalut löytyvät (sänky, sohva, ruokapöytä, työpöytä, kirjahyllyt).

        Mutta ei mitään ”ylimääräisiä” kuten sohvapöytä, sivupöytiä, lipastoja tms. En tarvitse sellaisia, enkä halua kotiini mitään ylimääräistä. Miksi sohvan edessä pitäisi olla sohvapöytä? Siihen vaan aina lyö säärensä ja se on tiellä.

        Ainoa poikkeus on isoisoisän Karjalasta evakkoon lähtiessä pelastama kaappikello; periaatteessa ilman kelloakin pärjäisi, mutta perintökellon olen halunnut säilyttää, se on osa sukumme tarinaa, ainoa suurempi esine kodissani jolla on tunnearvoa.

        Minusta kotini on nimenomaan askeettinen (määritelmällisesti karu, pelkistetty, koruton), koska mulla ei ole verhoja, ei mattoja (paitsi yksi eteisessä ettei kurat tule sisään), ei yhtäkään koriste-esinettä, ei huonekasveja , ei mitään tauluja tms seinillä (paitsi isot kirjahyllyt) - siis ei mitään, jonka minä koen ylimääräiseksi.

        -flowersreally-

        Eikä ole muuten yhden yhtäkään hajuvesipulloakaan. En tajua niitäkään, täysin turhaa hapatusta. Tuoksun kuulemma muutenkin hyvältä. Eikä ole hiustenkuivainta, ei suoristusrautaa, mitä näitä on. Suihkun jälkeen annan tukan kuivua itsestään niin kuin se nyt kuivuu.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perushuonekalut löytyvät (sänky, sohva, ruokapöytä, työpöytä, kirjahyllyt).

        Mutta ei mitään ”ylimääräisiä” kuten sohvapöytä, sivupöytiä, lipastoja tms. En tarvitse sellaisia, enkä halua kotiini mitään ylimääräistä. Miksi sohvan edessä pitäisi olla sohvapöytä? Siihen vaan aina lyö säärensä ja se on tiellä.

        Ainoa poikkeus on isoisoisän Karjalasta evakkoon lähtiessä pelastama kaappikello; periaatteessa ilman kelloakin pärjäisi, mutta perintökellon olen halunnut säilyttää, se on osa sukumme tarinaa, ainoa suurempi esine kodissani jolla on tunnearvoa.

        Minusta kotini on nimenomaan askeettinen (määritelmällisesti karu, pelkistetty, koruton), koska mulla ei ole verhoja, ei mattoja (paitsi yksi eteisessä ettei kurat tule sisään), ei yhtäkään koriste-esinettä, ei huonekasveja , ei mitään tauluja tms seinillä (paitsi isot kirjahyllyt) - siis ei mitään, jonka minä koen ylimääräiseksi.

        -flowersreally-

        Sulla ei tosiaan ole mitään ylimääräistä. Sama täällä. Huonekaluja on tosiaan vähän ja irtoroinaa, joka lähinnä lasten sälää.

        Meiltä löytyy:

        -2 kpl sohvia ( 3 2 hengen, joista toinen vuodesohva vieraille)
        -3 pientä siirreltävää pöytää halkaisijaltaan 40 cm, pyöreitä
        -ruokapöytä 4 tuolia
        - 1 "nojatuolina" toimiva tuoli
        - 2 tv-tasoa
        -3 lasten leulu/sälä hyllykköä, matalia
        -1 lipasto (120cm)
        -2 kpl baarituoleja (keittiön saarekkeella)
        - jalkalamppu ja valopyrmidi
        - eteisessä 2 naulakkoa
        -mattoja joka huoneessa (yhteensä 10 kpl yhteensä plus wc)

        Siinäpä ne. Vaatekaapit lasken kiintokalusteiksi, vaikka irtomallia ovatkin. :)


        Verhot löytyy melkein joka ikkunasta, ei kuitenkaan kaikissa. Käytän kappoja mielellään, koska ikkunoissa on kuitenkin sälekaihtimet. Lapsilla nyt saattaa olla jotkut sivuverhotkin sulostuttamassa heidän huoneitaan.

        Heh, mä käytän hajuvesiä ilmanraikastimena aika usein. :D

        Suihkautan ilmaan vaikkapa veskissä. Harvoin itseeni 30 ml pullosta tulee suihkautettua, kainaloon mielummin rollonit ja menoks. Muutama hajuvesi on varmaan jo 15 vuotta vanhojakin. Ispahan ja samba. On jääny käyttämättä.

        Meikit heitin roskiin, kun havaitsin niidenkin jo menneen vanhoiksi. uusia en ole ostanut, enkä osta.

        Nuo koristeet tosiaan on melko turhaa sälää, lasten valokuvat on muutenkin itselle parhaat "koristeet".

        Meillä on aika iso ok-talo, joten täällä kyllä tilaa olisi enemmällekin roinalle, mutta mielummin sitä väljää tilaa sitten, kun ahtaasti jokapuolella jotain. Oikeesti haaveilen pienestä asutuksesta, jossa olisi integroituna tilat järkevästi ja sälää vielä vähemmän. Mua ahdistaa talon ns. turhat tilatkin. Hukkaneliöt.:)

        Ehkä joskus.


      • J-76 kirjoitti:

        Sulla ei tosiaan ole mitään ylimääräistä. Sama täällä. Huonekaluja on tosiaan vähän ja irtoroinaa, joka lähinnä lasten sälää.

        Meiltä löytyy:

        -2 kpl sohvia ( 3 2 hengen, joista toinen vuodesohva vieraille)
        -3 pientä siirreltävää pöytää halkaisijaltaan 40 cm, pyöreitä
        -ruokapöytä 4 tuolia
        - 1 "nojatuolina" toimiva tuoli
        - 2 tv-tasoa
        -3 lasten leulu/sälä hyllykköä, matalia
        -1 lipasto (120cm)
        -2 kpl baarituoleja (keittiön saarekkeella)
        - jalkalamppu ja valopyrmidi
        - eteisessä 2 naulakkoa
        -mattoja joka huoneessa (yhteensä 10 kpl yhteensä plus wc)

        Siinäpä ne. Vaatekaapit lasken kiintokalusteiksi, vaikka irtomallia ovatkin. :)


        Verhot löytyy melkein joka ikkunasta, ei kuitenkaan kaikissa. Käytän kappoja mielellään, koska ikkunoissa on kuitenkin sälekaihtimet. Lapsilla nyt saattaa olla jotkut sivuverhotkin sulostuttamassa heidän huoneitaan.

        Heh, mä käytän hajuvesiä ilmanraikastimena aika usein. :D

        Suihkautan ilmaan vaikkapa veskissä. Harvoin itseeni 30 ml pullosta tulee suihkautettua, kainaloon mielummin rollonit ja menoks. Muutama hajuvesi on varmaan jo 15 vuotta vanhojakin. Ispahan ja samba. On jääny käyttämättä.

        Meikit heitin roskiin, kun havaitsin niidenkin jo menneen vanhoiksi. uusia en ole ostanut, enkä osta.

        Nuo koristeet tosiaan on melko turhaa sälää, lasten valokuvat on muutenkin itselle parhaat "koristeet".

        Meillä on aika iso ok-talo, joten täällä kyllä tilaa olisi enemmällekin roinalle, mutta mielummin sitä väljää tilaa sitten, kun ahtaasti jokapuolella jotain. Oikeesti haaveilen pienestä asutuksesta, jossa olisi integroituna tilat järkevästi ja sälää vielä vähemmän. Mua ahdistaa talon ns. turhat tilatkin. Hukkaneliöt.:)

        Ehkä joskus.

        Niin! makkarit unohtui vallan. :)

        - 3 sänkyä, joista yksi parivuode
        -2 koulupöytää
        - 2 matalaa 4 lokeroista hyllykköä leluille ja kirjoille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole muuten yhden yhtäkään hajuvesipulloakaan. En tajua niitäkään, täysin turhaa hapatusta. Tuoksun kuulemma muutenkin hyvältä. Eikä ole hiustenkuivainta, ei suoristusrautaa, mitä näitä on. Suihkun jälkeen annan tukan kuivua itsestään niin kuin se nyt kuivuu.

        -flowersreally-

        Nuo hiustenkuivaajat ja suoristusraudat on mullekin outoja. Joskus nuorena oli hiustenkuivain, mutta kuivattelin silläkin enemmän märkiä kenkiä kun hiuksia. :D

        On niin lyhyet hiukset ettei tarvi kun pyyhkeellä kuivat ja on hetkessä kuivat. Ei kyllä ollut kuivaajaa käytössä silloinkaan, kun oli puoleen selkään hiukset. Kuivuu ne muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perushuonekalut löytyvät (sänky, sohva, ruokapöytä, työpöytä, kirjahyllyt).

        Mutta ei mitään ”ylimääräisiä” kuten sohvapöytä, sivupöytiä, lipastoja tms. En tarvitse sellaisia, enkä halua kotiini mitään ylimääräistä. Miksi sohvan edessä pitäisi olla sohvapöytä? Siihen vaan aina lyö säärensä ja se on tiellä.

        Ainoa poikkeus on isoisoisän Karjalasta evakkoon lähtiessä pelastama kaappikello; periaatteessa ilman kelloakin pärjäisi, mutta perintökellon olen halunnut säilyttää, se on osa sukumme tarinaa, ainoa suurempi esine kodissani jolla on tunnearvoa.

        Minusta kotini on nimenomaan askeettinen (määritelmällisesti karu, pelkistetty, koruton), koska mulla ei ole verhoja, ei mattoja (paitsi yksi eteisessä ettei kurat tule sisään), ei yhtäkään koriste-esinettä, ei huonekasveja , ei mitään tauluja tms seinillä (paitsi isot kirjahyllyt) - siis ei mitään, jonka minä koen ylimääräiseksi.

        -flowersreally-

        Jos kodissa on sänky, sohva, kirjahylly kirjoineen (vai mitä sulla sielä kirjahyllyssä on), ei voida puhua askeettisesta. Katsotaakapa jotain japanilaisia makuuhuoneita, siellei ole kuin patja jolla nukutaan.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Sulla ei tosiaan ole mitään ylimääräistä. Sama täällä. Huonekaluja on tosiaan vähän ja irtoroinaa, joka lähinnä lasten sälää.

        Meiltä löytyy:

        -2 kpl sohvia ( 3 2 hengen, joista toinen vuodesohva vieraille)
        -3 pientä siirreltävää pöytää halkaisijaltaan 40 cm, pyöreitä
        -ruokapöytä 4 tuolia
        - 1 "nojatuolina" toimiva tuoli
        - 2 tv-tasoa
        -3 lasten leulu/sälä hyllykköä, matalia
        -1 lipasto (120cm)
        -2 kpl baarituoleja (keittiön saarekkeella)
        - jalkalamppu ja valopyrmidi
        - eteisessä 2 naulakkoa
        -mattoja joka huoneessa (yhteensä 10 kpl yhteensä plus wc)

        Siinäpä ne. Vaatekaapit lasken kiintokalusteiksi, vaikka irtomallia ovatkin. :)


        Verhot löytyy melkein joka ikkunasta, ei kuitenkaan kaikissa. Käytän kappoja mielellään, koska ikkunoissa on kuitenkin sälekaihtimet. Lapsilla nyt saattaa olla jotkut sivuverhotkin sulostuttamassa heidän huoneitaan.

        Heh, mä käytän hajuvesiä ilmanraikastimena aika usein. :D

        Suihkautan ilmaan vaikkapa veskissä. Harvoin itseeni 30 ml pullosta tulee suihkautettua, kainaloon mielummin rollonit ja menoks. Muutama hajuvesi on varmaan jo 15 vuotta vanhojakin. Ispahan ja samba. On jääny käyttämättä.

        Meikit heitin roskiin, kun havaitsin niidenkin jo menneen vanhoiksi. uusia en ole ostanut, enkä osta.

        Nuo koristeet tosiaan on melko turhaa sälää, lasten valokuvat on muutenkin itselle parhaat "koristeet".

        Meillä on aika iso ok-talo, joten täällä kyllä tilaa olisi enemmällekin roinalle, mutta mielummin sitä väljää tilaa sitten, kun ahtaasti jokapuolella jotain. Oikeesti haaveilen pienestä asutuksesta, jossa olisi integroituna tilat järkevästi ja sälää vielä vähemmän. Mua ahdistaa talon ns. turhat tilatkin. Hukkaneliöt.:)

        Ehkä joskus.

        Miksi kaksi tv-tasoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaksi tv-tasoa?

        Vierashuoneessa on toinen telkkari ja dvd-soitin ja vanha pleikka. Siellä voi katsella rauhassa töllöä anoppikin, kun majoittuu meille. :)

        Olkkarissa on suurempi telkka ja uudempi pleikkari, jolla pelataan lähes joka päivä. Minäkin hipsin joskus aniharvoin vierashuoneeseen katselemaan telkkaa, kun toiset pelaa pleikkaa olkkarissa.

        Isäntä halusi ostaa uuden ison telkan muutama vuosi sitten ja se siihen asti käytössä ollut jäi sitten sinne vierashuoneeseen, kun siisti ja toimiva tauluteevee on sekin. Harvoin sitä kukaan katselee. Piti sillekin sitten joku taso olla, ettei lattialle jää särkymään.


      • J-76 kirjoitti:

        Vierashuoneessa on toinen telkkari ja dvd-soitin ja vanha pleikka. Siellä voi katsella rauhassa töllöä anoppikin, kun majoittuu meille. :)

        Olkkarissa on suurempi telkka ja uudempi pleikkari, jolla pelataan lähes joka päivä. Minäkin hipsin joskus aniharvoin vierashuoneeseen katselemaan telkkaa, kun toiset pelaa pleikkaa olkkarissa.

        Isäntä halusi ostaa uuden ison telkan muutama vuosi sitten ja se siihen asti käytössä ollut jäi sitten sinne vierashuoneeseen, kun siisti ja toimiva tauluteevee on sekin. Harvoin sitä kukaan katselee. Piti sillekin sitten joku taso olla, ettei lattialle jää särkymään.

        Meillä nuo tasot ja lipastot on säilytystä varten näppärät. Tulee arkistoitavaa paperia jonkun verran, valokuvia, todistuksia, niin sellaisille ne on käteviä säilytyspaikkoja ja toimii samalla juuri telkkarinkin sijoituspaikkana mainiosti. :)

        Jotkuhan arkistoi vaatehuoneeseen kaikenlaista muutakin, kun vaatteita. Meillä ei ole talossa vaatehuonetta, niin nuo toimii arkistoimiseen samalla. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Meillä nuo tasot ja lipastot on säilytystä varten näppärät. Tulee arkistoitavaa paperia jonkun verran, valokuvia, todistuksia, niin sellaisille ne on käteviä säilytyspaikkoja ja toimii samalla juuri telkkarinkin sijoituspaikkana mainiosti. :)

        Jotkuhan arkistoi vaatehuoneeseen kaikenlaista muutakin, kun vaatteita. Meillä ei ole talossa vaatehuonetta, niin nuo toimii arkistoimiseen samalla. :)

        Meilläkin iso osa huonekaluista on just säilytystä varten. Meillä mm. luetaan kirjoja ja pelataan (lauta)pelejä , eikä niitä viitsi pitää lattioilla. Sitte aina tullee papereita mitä pitää säilyttää ja tosiaan telkkari tarvii tason ja tietokoneenkin ympärillä on kaikenlaista lisälaitetta. Tykkään, että eri jutut olis eri laatikoissa, joten pitää olla paikkoja mihin laittaa. Meillä ei mikään kaappi ole täyteen pakattu, vaan kaikki jutut löytyy helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin iso osa huonekaluista on just säilytystä varten. Meillä mm. luetaan kirjoja ja pelataan (lauta)pelejä , eikä niitä viitsi pitää lattioilla. Sitte aina tullee papereita mitä pitää säilyttää ja tosiaan telkkari tarvii tason ja tietokoneenkin ympärillä on kaikenlaista lisälaitetta. Tykkään, että eri jutut olis eri laatikoissa, joten pitää olla paikkoja mihin laittaa. Meillä ei mikään kaappi ole täyteen pakattu, vaan kaikki jutut löytyy helposti.

        Just tässä pohdiskelen, että pitäis hankkia tohon eteiseen joku lipasto/senkki. Sais pipot, hankat, huivi, sukat laitettua sinne. Onhan ne nytkin kaapissa, eikä lattioilla lojumassa, mutta musta ne on kauheen hankalasti ja tiiviisti sullottuna. Aina pitää kaivaa koko laatikko jos etsii muksulle vaikka hanskoja. Moni varmaan sanos, että miksi hitossa kun meillä on jo hullun paljon säilytystilaa.


    • Anonyymi

      Kun herään, jos herään aamulla, pakko on olla sellainen Wella SuperStrong -muotovaahto jo heti suiksusta lähtiessäni käsille, muuten hiukseni näyttävät hirviömäisille ja pystyssä kokonaan piikkimäisesti.

      Kuin kauhuelokuvien hirviö, hiukset pystyssä ja pörrössä, pelottaa jo itseäkin peiliin katsellessa, on totta.

      • Vai wellaa käytät. :)

        Mäkin käytän muotoluun vaahtoa, useinmiten kyllä vahaa. Sen mitä on pieni tupsu päälaella hiuksiakin, ei ole paljon. :)

        Dino Denverilläkin taitaa olla enemmän hiusta, kun mulla. :)


    • Anonyymi

      Mun seksinukkeni on erittäin naisellinen.

      • Onko nukellasi nimi? :)


    • Anonyymi

      Niin varmaankin olisi tyttöjen mielestä hauskaa muovata hiuksiani kun ovat muovailvat... voisi tehdä jonkun oman kampauksenkin sitten jos minä olisi miesystävä, silloin... tyttökaveri määräilisi hiuksia.

      • Eikös jokainen määräile itse omista hiuksistaan? :)

        Näin ainakin meillä, jopa lapset saa itse päättää millaiset hiukset heillä on ja miten niitä laitella tai laitellaanko ollenkaan. Pestä kyllä on pakko, siitä en jousta. :)


      • J-76 kirjoitti:

        Eikös jokainen määräile itse omista hiuksistaan? :)

        Näin ainakin meillä, jopa lapset saa itse päättää millaiset hiukset heillä on ja miten niitä laitella tai laitellaanko ollenkaan. Pestä kyllä on pakko, siitä en jousta. :)

        Taino 2-vuotiaana jo aloitettiin kampaamossa käynti heidän kanssaan ja ovat saaneet alusta alkaen itse kertoa mistä leikataan ja katsoa kuvia mitkä miellyttää mallina tai pituutena. Minusta on hyvä jo pinenä saada itse päättää itseään koskevista asioista, niin pitkälle kun se turvallisesti ja ei itseään vastaan parhaiten toimii. Mihin ymmärrys ja kykyä riittää.


    • Anonyymi

      Aika hauska juttu "naisten partakone".... hoh pitää olla omat karvakoneet ja hienot.

    • Anonyymi

      Kasa vanhoja dildoja sängyn alla.

      • Kai ne jossain laatikossa siellä on? Ettei pölyyntymässä irrallaan? ;)

        Mulla ei ole koskaan ollut miään seksileluja, ei ainuttakaan, mutta jos olisi säilyttäisin varmaan kaapissa, jonkinlaisessa laatikossa. :D


    • Anonyymi

      Menee varmaan vähän ohi aiheesta, mutta ...

      Miten määritellään koristetyyny tai koristepeitto/viltti/tmv? Noi kun mainitaan useampaan otteeseen tässäkin ketjussa.

      Esim. itselläni on sohvalla 1 tyyny ja viltti. Ne ovat eriväriset kuin sohva itsessään ja näyttävät toki ihan kivoilta siinä. Mulle itselleni ne ei kuitenkaan ole lainkaan koriste-elementtejä, vaan käytännön syistä siinä. Tykkään illalla makoilla sohvalla ja katsoa hetken telkkaria tai lukea kirjaa ennen nukkumaan menoa. Sohvan omat tyynyt on aina aivan liian isoja niskan taakse ja mulle tulee aina vilu, kun aktiivisuustaso laskee. Sopiva tyyny niskan taakse ja viltti päälle, niin on hyvä olla.

      Sillon joskus aikanaan, kun olen asustellut miehen kanssa, niin ihan samalla tavalla hän niitä tyynyä ja vilttiä käytti. Mikä niistä siis tekee koriste-esineitä? Siis mä ymmärrän jos niitä on sohvalla 20, eikä siihen mahdu edes istumaan. En tosin ole koskaan ymmärtäny miten se muka näyttää hyvältä, mutta viis siitä.

      • Sisustustavaraa ne kai on ihan virallisestikin, mutta ilmanmuuta itsekin miellän ne tarpeellisiksi. Etenkin, jos niitä käytetään kuten sinä, lepäilet niissä/niillä. Voihan jollain olla läjäpäin kaikenlaisia tyynyjä ihan vaan koristamassa sohvaa ja luomassa kotiin tunnelmaa. Niin, ettei niitä koskaan käytä vaikkapa lepäilyyn? :)

        Meillä sama homma, kyllä nuo kaikki koristetyynyiksi nimetyt on ihan jatkuvassa käytössäkin, kuten sinulla. Köllötellään pää koristetyynyillä ja peito on kiskaistuna päälle. Pestäkin täytyy ja välillä heittää menemäänkin, kun käyttö ja pesu on kuluttanut ihan nuhjuksi. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Sisustustavaraa ne kai on ihan virallisestikin, mutta ilmanmuuta itsekin miellän ne tarpeellisiksi. Etenkin, jos niitä käytetään kuten sinä, lepäilet niissä/niillä. Voihan jollain olla läjäpäin kaikenlaisia tyynyjä ihan vaan koristamassa sohvaa ja luomassa kotiin tunnelmaa. Niin, ettei niitä koskaan käytä vaikkapa lepäilyyn? :)

        Meillä sama homma, kyllä nuo kaikki koristetyynyiksi nimetyt on ihan jatkuvassa käytössäkin, kuten sinulla. Köllötellään pää koristetyynyillä ja peito on kiskaistuna päälle. Pestäkin täytyy ja välillä heittää menemäänkin, kun käyttö ja pesu on kuluttanut ihan nuhjuksi. :)

        Joo ja mulla se on ainakin myös valittu ensisijasesti käyttöön sopiviksi ja mukaviksi ja toissijasesti niin, että niitä voi pitää aina esillä. Ite vein noita joskus aikanaan aina kaappin ja hain kun laitoin maate, mutta se on liian vaivalloista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja mulla se on ainakin myös valittu ensisijasesti käyttöön sopiviksi ja mukaviksi ja toissijasesti niin, että niitä voi pitää aina esillä. Ite vein noita joskus aikanaan aina kaappin ja hain kun laitoin maate, mutta se on liian vaivalloista.

        Jep. Se on kätevää, kun ne on siinä esillä ja helposti saatavilla. Mulla tahtoo olla se (myönnän turhamaisuuteni), että pitää sointua sävyihin, mutta olla myös käytössä mukavat. :)

        Meillä on aika yks kantaan kaikki sävymaailmassa keskenään, mutta joitakin väripilkkujakin löyty mm. peitossa.


    • Anonyymi

      Muuten joo kuten tuossa jossain elokuvassa naiset olivat esineitä, niin pizza-firmojen omistajat voisivat olla kuin esineitä heh.

      Mies kuin esine.

    • Anonyymi

      Onko sinun omakuva?

      • Kaikki profiilikuvani on periaatteessa omakuvia, niissä on kasvoni joita on muokattu. Joissain on yhdistty minun ja jonkun muun kasvot yhdeksi. Tämänhetkinen on omakuva kyllä minusta, en ole yhdistellyt siihen kenenkään muun kasvoja. Hymyä on muokattu (venytetty)ja meikkifiltteri ja sävyfiltteri laitettu, hiuslisäke lisätty. :)

        Jos kulkisin meikeissä ja ilman silmälaseja, niin kyllä minut tuosta kuvasta tunnistaisi. Ei ehkä kadulla vastaan tullessa, mutta jossain tilassa missä ei ole liikaa naamoissa valinnavaraa. :D


    • Anonyymi

      Niin jos olisi mieskin kuin vaihdettava huonekalu, kuin nojatuoli kuten tuossa vanhassa Soylent Green elokuvassa naiset, kuin huonekaluja...

      Kulunut mies ostan uuden nojatuolin eli miehen, vaihtokauppaa jne.

    • Anonyymi

      Tytöille hyvä vihje: syökää noita persikoita sokeri-kastikkeella, persikan puolikkaita... tekee hyvää, ja on ihan hyvän makuistakin, kuin karkkeja ne purkit.

    • Anonyymi

      Tämä ketju vieläkin täällä. Jos joku tulee ovesta sisään nii ekana mun nahkatakit ja piikkarikengät. Mallinuket. Onko ne tarpeeksi naisellisia?no oisko sitten ne ,korut, meikkipöytä ja veetunko väliä. Kun nämä huoltomiehet sillontällön käy niin enpä usko että yhtään epäilee että naisia asunnossa asuu.😁 välillä vaatepinoja ja pikkareita siellätäällä🦋

      • Kääk, toki ei kai kukaan tätä ketjua hukkaa!? 🙄

        Pikkarit lojuu????? 😅


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Kääk, toki ei kai kukaan tätä ketjua hukkaa!? 🙄

        Pikkarit lojuu????? 😅

        No joo kun kiire niin voi roikkua vaikka joulukuusessa! 🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo kun kiire niin voi roikkua vaikka joulukuusessa! 🦋

        Herran pieksut! 😛


    • Anonyymi

      Vaemaan ömn muutakin kuin putkiloita....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe