Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koronahysterialle+pitää+jo+viimeinkin+laittaa+loppu!!!+Se+on+lapsellista+vouhotusta!!!
Miksi+uutisissa+ei+kerrota,+montako+on+kuollut+flunssaan+tai+syöpään?+Olisi+myös+hauska+saada+tietää,+monellako+on+pukamia.+Olisi+se+komea+otsikko+Iltalehdessä:+"Mummolta+löytyi+pukamat+taas+kerran!+Pääkaupunkiseudulla+varsinainen+pukama-aalto!"
21.05.2020 19:56
Totta.+Arkipyhien+poisto+olisi+suunta+kohti+järkevää+toimintaa.
21.05.2020 19:50
Jeesus+on+sellainen+satuhahmo,+että+se+istuu+tarinaan+kuin+tarinaan.+Mustanaamiokin+seikkailee+vaikka+missä.+Ei+pahemmin+ehdi+kotona+homehtua.+Mutta+sima+on+hyvää,+etenkin+Juhannussima.
21.05.2020 07:32
Kokkokin+kokosi+kokon+muinoin+torstaisin+ja+siihen+meni+koko+päivä+eli+hela+dagen.+Sitten+helavalkea+paloi+koko+illan+helakasti.+Nimeksi+olisi+passannut+parhaiten+Helakkajuhlat.
21.05.2020 07:28
Ennen+vanhaan+hyvää+puukkojunkkariaikaan+laitettiin+helat+heilumaan.+Siitä+se+helatorstai-nimitys+vissiin+keksittiin.+Joku+yritti+vissiin+syödä+salaa+Isoon+Antin+hernekeiton.
21.05.2020 07:13
Muutama+tippa+tuli+vettä,+joten+aika+niukaksi+jää+sateet+täällä+normaalisti+sademetsän+alueella.
21.05.2020 07:10
Hyvä!!+Karjalan+olut+eli+orjalan+ka.....
21.05.2020 07:07
Olen+kuullut,+että+jos+helluntaina+ei+saa,+ei+saa+seitsemään+vuoteen.+Sen+on+joku+saamaton+vanhan+kansan+tapaus+vissiin+omakohtaisesti+kokenut.+Mutta+onneksi+juomaa+sentään+saa.+Ovat+ne+Alkot+edes+joskus+avoinna.+Helluntainakin+sitten+taas+:)
21.05.2020 06:59
Kiteyttävästi+ilmaistu+kuomaseni!++Kiitos!!!
Pienessä+viskisievässä+tyydyn+toteamaan,+että+on+se+vaan+upeaa,+että+vanha+pallo+jaksaa+edelleen+lämmittää+näin+keväisin+ja+tehdä+olosta+mukavaa+jumalan+olemattomuudesta+huolimatta.
20.05.2020 18:59
Tarinan+Jumala+ei+olisi+luonut+viinaa,+jos+hän+pitäisi+sitä+pahana.+Satukertomuksen+Jeesus+muutti+veden+viiniksi,+koska+hänenkin+mielestään+viini+on+parempi+jutska+kuin+vesi.+Jopa+Mooses+itse+löi+sauvallaan+kallioon+ja+sieltä+alkoi+pulputa+pirtua+ja+kansa+oli+mielissään.+Alkoholi+on+siis+jopa+suositeltavaa.+Presidentti+Trump+kehotti+käyttämään+desinfiointiaineita+sisäisesti,+joten+koronat+kuriin+viskin+voimalla!!!!
12.05.2020 05:34
"Mikäs+sitä+siinoa+oikein+harmittaa."
Minua+harmittaa+uskonasioissa+se+hirveä+valehtelun+määrä.+Itseään+järkevinä+pitävät+ihmiset+syöttävät+liirumlaarumia+vakavalla+naamalla+ja+minun+pitäisi+ottaa+tosissaan+sellainen+potaska.+Ei+kuulkaas+onnistu!!!+Tulkaa+yrittämään+vakuuttavampien+todisteiden+kanssa.+Nythän+teillä+on+vain+"todisteet"+eli+lapselliset+väitteenne.
Ihmisten+kirjoittama+satukirja+ei+totisesti+totisesti+totisesti+eikä+vakavasti+ottaen+ole+mikään+todiste.+Tarinan+mukaan+jumala+tyydytti+itsensä+tapattamalla+kolmanneksen+itsestään+Golgatalla.+Eikä+kuitenkaan+sitten+tapattanutkaan.+Näin+ollen+synnit+jäivät+saamatta+anteeksi.+Jos+Jeesus+sattuu+tulemaan+takaisin,+kuten+tarinan+mukaan+väitti+tulevansa,+tapetaan+hänet+oikein+kunnolla,+että+varmana+kuolee.+Ajetaan+hänet+täryjyrällä+littanaksi.+Katsotaan+nouseeko+kolmantena+päivänä+heittämään+huulta
HAAAAAAAH+HAAAAAAAAH+HAAAAAAAAAAA+:D
12.05.2020 05:21
Hiljaahan+silloin+on,+kun+pitää+yksinpuhelua+vaikkapa+toteemipaalulle.+Ei+se+silti+vastaa.+jos+sinäkin+rehelliseksi+rupeat.+Luulen+että+ymmärrät.
12.05.2020 05:11
Uskovainen+luulee
kaiken+minkä+se+kuulee.
Heittelee+vaan+huulee
niin+et+korvissa+tuulee.
Jumalaa+ei+näy+missään,
valehdella+pitää+lissää.
12.05.2020 05:02
Jumalaa+kehutaan+hyväksi.+Ei+sellainen+mitään+pahaa+kenellekään+haluaisi.+Paitsi+mitä+nyt+silloin+muinoin+tarinan+mukaan+hukutti+suurimman+osan+ihmiskuntaa+vedenpaisumukseen.+Mutta+muuten+hän+niin+jeesuksen+kiva+ettei+kehtaa+naamansa+näyttää.
11.05.2020 07:45
Uskon+että+olet+idiootti.+Olen+siis+uskovainen+:D
11.05.2020 07:42
Sinun+höpinäsi+ovat+höyhensarjan+puupää-jutustelua.
Katsos+jumalaton+olet+juuri+sinä,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+jumalaa+tuoda+esittelyyn.
Sinulla+on+vain+lapselliset+väitteesi.
Tuolla+puupäälläsi+sinun+on+turha+tulla+soittamaan+tänne+poskeasi.
11.05.2020 07:42
"se+hevonen+on+meille+parempi."
Niinhän+minä+sanoin.
11.05.2020 07:37
Kysymykseen.+Ei+olisi+iso+vaiva+Jeesukselle+vastata+kysymykseen,+oletko+olemassa.+Mutta+ei+se+vastaa.+Se+on+sama+kuin+toteemipaalulle+juttelisi.+Yhtä+tyhjän+kanssa.
11.05.2020 07:35
Kaiken+aikaahan+olen+yrittänyt+huhuilla,+että+Jeesus+jotain+inahtaisi,+mutta+kun+ei.+Mitään+ei+tule+vastaukseksi.+Tyhjästä+on+tietysti+paha+nyhjäistä.+Senhän+sinä+itsekin+hihhulina+tiedät.
11.05.2020 07:30
En+olekaan+kysynyt,+mikä+merkitys+keksityllä+Jeesuksella+on.+Kaipasin+vain+hänen+jutusteluaan.+Miksi+hän+ei+vastaa+kenellekään?+Aivan+kuin+hän+olisi+olematon.+Luulisi+sellaisella+seikalla+olevan+uskovaisille+jokin+merkitys,+koska+he+kuitenkin+mokomaan+uskovat.+Miksi+puhua+tuntien+yksinpuhelut+jollekin+sellaiselle,+joka+ei+edes+peesaa+eli+nyökyttele.+Jos+esimerkiksi+puukristukselle+puhuu+tunnin,+hän+ei+peesaa+kertaakaan.+Luulisi+sellaisen+olevan+aika+turhauttavaa.
Hevosta+on+pidetty+suomalaisen+miehen+psykiatrina,+koska+sille++miehet+ovat+aina+käyneet+kertomassa+surunsa+ja+murheensa.+Hevonen+osaa+sentään+nyökytellä+eli+peesata.+Se+on+mukana+jutussa.+Mutta+Jeesus+on+kuin+kuollut+lahna.+Ei+eväkään+liikahda.+Mitä+hemmetin+juttuseuraa+sellaisesta+on?+Uskovaiset!+Vaihtakaa+Jeesus+hevoseen!+Bileamin+aasikin+osasi+puhua.+Jeesus+ei+sano+sanaakaan.
09.05.2020 17:36
116 / 230