Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei+Jeesukseen+uskovan+tarvitse+tulla+todistamaan+kuoleman+jälkeen+mitään+"
Ei+sinun+tarvitse+sitten+täällä+käydä+kirjoittelemassa+höperöitäkään,+koska+muuhun+sinusta+ei+näemmä+ole.
"Ei+minun+tarvitse+valittaa,+kun+tyydyn+siihen+mitä+minulla+on,+mitä+minulla+ei+ole+sitä+minä+en+tarvitse."
On+se+meille+muille+kärsimys+nähdä+vajavaisen+älysi+vajavaiset+tuotokset.+Ymmärtäisit+edes+hävetä+tyhmyyttäsi,+mutta+kun+siihen+tarvittaisiin+juuri+sitä+älyä.
"Mistäs+sinä+tiedät,+että+missä+paskajonossa+tällä+hetkellä+seisot"
Minä+en+seiso+paskajonossa+vaan+sinä.+Tarkemmin+sanottuna+seisot+paskapääjonossa.
10.03.2020 20:04
"Ei+Jeesukseen+uskovan+tarvitse+tulla+todistamaan+kuoleman+jälkeen+mitään+"
Ei+sinun+tarvitse+sitten+täällä+käydä+kirjoittelemassa+höperöitäkään,+koska+muuhun+sinusta+ei+näemmä+ole.
"Ei+minun+tarvitse+valittaa,+kun+tyydyn+siihen+mitä+minulla+on,+mitä+minulla+ei+ole+sitä+minä+en+tarvitse."
On+se+meille+muille+kärsimys+nähdä+vajavaisen+älysi+vajavaiset+tuotokset.+Ymmärtäisit+edes+hävetä+tyhmyyttäsi,+mutta+kun+siihen+tarvittaisiin+juuri+sitä+älyä.
"Mistäs+sinä+tiedät,+että+missä+paskajonossa+tällä+hetkellä+seisot"
Minä+en+seiso+paskajonossa+vaan+sinä.+Tarkemmin+sanottuna+seisot+paskapääjonossa.
10.03.2020 20:03
Ei+Saatana+mitään+juota.+Saatana+on+pajunköyttä,+jota+syötetään+herkkäuskoisille+höppänöille.
10.03.2020 19:54
"KRISTINUSKON+VERINEN+HISTORIA"
Uskovaiset+ovat+aina+lennättäneet+verta+uskonsodista+noitavainoihin.+Ehtoollisellakin+he+juovat+ihmisen+verta+ja+syövät+ihmisen+lihaa.+Varsinaisia+vampyyreja+ja+kannibaaleja.
10.03.2020 19:16
Melkoista+satuhenkilön+lööperiä.+Eihän+tuollaista+usko+Erkkikään,+vaikka+hän+sentään+uskoo+jopa+Joulupukkiin.
10.03.2020 19:08
Jumala+kieltää+itsensä+kaiken+aikaa.+Siksi+hän+on+aina+täysin+kadoksissa.
10.03.2020 18:57
"Joka+viimeksi+nauraa,+se+parhaiten+nauraa."
Jokaista+naurua+seuraa+aina+myöhempi+nauru.+Ja+jos+joku+nauraa+sen+viimeisen+naurun,+siihen+loppuu+kaikki+ilo.+Ei+ole+voittaja+siis+tuo+viimeinen+nauraja+HAAAAH+HAAAAAH+HAAAAAAA+:D+:D+:D
10.03.2020 05:20
Ainoa+naurettavuus+olet+ihan+sinä+itse,+mutta+et+vähälahjaisena+tajunnut+asiaa.
10.03.2020 05:03
"Jaksa+vaan+siino+odotella,+todisteet+tulevat+sitten+kun+on+niiden+aika,+mikäli+Jumala+ne+sinulle+suo."
Yksikään+hihhuli+ei+ole+kuoltuaan+tullut+todistelemaan+yhtään+mitään.+Kuolema+on+tappanut+heidän+uhonsa+naks+ja+pam.
"Minun+ei+tarvitse+syyttää+itseäni+mistään,+koska+Jumala+on+luonut+juuri+sellaiseksi,+kuin+on+minut+halunnut."
Niin,+et+sinä+älysi+vähyydelle+mitään+voi,+mutta+olematonta+henkimaailman+pelleä+sinun+on+turha+siitä+syyttää.+Sinä+vaan+satuit+seisomaan+paskajonossa,+kun+aivoja+jaettiin.
10.03.2020 04:54
:D+:D+:D+mToden+totta+:D+:D+:D
Tässähän+eräs+pastori+näyttää+mallia:
https://www.youtube.com/watch?v=q-OfNwrFy98&t=98s
10.03.2020 04:44
Hihhulit+luulevat+aina+itsestään+suuria.+Todellisuus+ja+sadut+menevät+heillä+sujuvasti+sekaisin.+He+luulevat+jopa+elävänsä+ikuisesti,+vaikka+ovat+kuoltuaan+täysin+turpa+tukossa.
09.03.2020 20:38
Pitäis+sun+ittes+tietää,+oletko+vakuuttanut+koneesi.+Paitsi+tietysti,+jos+olet+edunvalvojan+ohjauksessa.
09.03.2020 20:36
HAAAAH+HAAAAH+HAAAAA!!!!
Onpas+poliiseilla+työpulaa.
HAAAAAAH+HAAAH+HAAAA!!!!
Saatana+on+jo+housuissasi.
09.03.2020 20:24
Kirjoitin+vain+totta.+Totuuden+saa+sanoa.
09.03.2020 20:21
Aja+itsesi+yli+Caterpillarilla.
09.03.2020 20:16
Olipas+taas+uskovaisen+lähimmäisrakkaasti+sanottu,+puhuva+aasi.+Tuollaista+se+kristinuskon+"rakkaus"+vilpittömimmillään+on.+Kiitos,+että+tuot+sen+selkeästi+kaikille+esiin.+Enpä+ihmettele,+miksi+Uskontojen+uhrit+ry:tä+tarvitaan+edelleen+aktiivisesti,+koska+uskonveljet+ovat+tuollaisia+vähäjärkisiä+ja+lahjattomia+idiootteja.+Oksenna+isäsi+housuihin,+luuseri!!!
09.03.2020 20:15
"Sinä+siis+väität,+ettei+rakkautta+ole?"
Ainakaan+uskovaisista+ei+tule+ilmi+mitään+muuta+kuin+itserakkautta.+Kaikkia+muita+he+vihaavat.+Jumala+ja+uskovaisten+lähimmäisrakkaus+ovat+olemattomia.+Niitä+ei+vaan+ole.
09.03.2020 20:09
Jumala+on+pelkkää+potaskaa.++Todista+muuta,+jos+kykenet,+valepukki!!!
09.03.2020 20:06
En+palvele+satusetien+horinoita.+Tuo+Jumala+esiin!!!
09.03.2020 20:04
Saatan+olla+oikeassa,+kun+totean,+että+Suuri+Jauhopää+oli+sinun+isäsi.+Saatan+sinut+parhaan+ystäväsi+Saatanan+seuraan.
09.03.2020 19:59
126 / 230