Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jatkuvastihan+uskovaiset+mainostavat+täällä+Raamattua+ja+Jeesusta,+vaikka+molemmat+ovat+pelkkää+pötyä.
15.09.2019 07:01
Ateismi+on+tärkeää,+jotta+ihmiset+voivat+elää+vapautuneesti+ilman+taikauskon+kahleita.+Itsensä+huijaaminen+olemattomilla+on+pahin+petos.
15.09.2019 06:55
"kristityt+eivät+hylkää+uskoaan+noilla+eväillä.+Pitäisi+pysyä+totuudessa"
Kristityt+eivät+pysty+omaksumaan+totuutta,+koska+heidät+on+aivopesty+uskomaan+satuihin.++Ainoa+konsti+on+saada+heidän+aivonsa+toimimaan.+Monet+ovat+tässä+onnistuneet,+ja+katso,+järjen+valo+on+palannut+heidän+päähänsä,+eikä+heidän+ole+enää+tarvinnut+invalidisoida+elämäänsä+taikauskossa+pokkurointiin.
15.09.2019 06:48
"Minulle+riittää+Johanneksen+kirjoitus"
Sinulle+riittää+varmasti+minkä+tahansa+satusedän+tarinat.
Toki+uskot+myös+profeetta+Muhammedin+sepustukset.
15.09.2019 06:40
Jumalaan+uskomista+helpottaisi+huomattavasti,+jos+kyseinen+Jumala+olisi+olemassa.
15.09.2019 06:36
"+Tiedätkö+mikä+on+maailman+levinnein+kirja?"
Tiedätkö,+mikä+on+maailman+levinnein+lannoite?
Tiedätkö,+että+Fiat+on+Euroopan+teille+eniten+levinnein+automerkki?
14.09.2019 17:46
"Tulee+jostain+syystä+väkisinkin+mieleen+poliisien+suojeluspyhimys:+Pyhä+Yksinkertaisuus."
Kiitos+samoin.+On+pyhää+yksinkertaisuutta+yrittää+huijata+toista.
"Katsos+kun+se+ei+tässä+kohtaa+menekään+haluamallasi+päin."
Mene+sinä+metsään.+En+tule+perässä.
"Sillä+sinähän+se+törkeästi+pilkkaat+minua,+perustuen+–+vain+ja+ainoastaan+–+omiin+uskomuksiisi,+joita+et+pysty+millään+tavoin+todistamaan."
Katsos,+minä+en+perusta+elämääni+uskomuksiin+kuten+sinä+vaan+faktoihin.+Siinä+on+vissi+ero.
"Se+muuten+tarkoittaa+sitä,+että+sinäkin+olet+USKOVAINEN."
Minä+uskon,+että+olet+tollo.+Olen+siis+uskovainen.+Ja+tässä+uskossani+minulla+on+varma+todiste:+SINÄ!
"Ja+koska+kyseessä+ei+ole+Kristinusko,+olet+vieläpä+harhaoppinen."
Olet+oppimaton+moukka,+joka+sanoo+väärän+todistuksen+toisesta.+Kristinusko+kirjoitetaan+isolla+vain+virkkeen+alussa.
"Valitettava+todellisuus."
Katso+itseäsi+valitettava+ja+säälittävä.+Sinussa+on+paljon+korjattavaa.
14.09.2019 17:41
Niin+sinulta.+Vai+kykenetkö+todistamaan,+että+Johannes+todella+näki?
14.09.2019 17:27
Niin+sinulta.+Vai+kykenetkö+todistamaan,+että+Johannes+todella+näki?
14.09.2019 17:27
Mitä+hemmetin+virkaa+sillä+on,+mitä+joku+Paavali+kirjoittelee?
Jos+minä+kirjoitan,+että+uskovaiset+kuolevat+kuin+kirkon+rotat,
se+on+yhtä+pätevä+kuin+jonkun+Paavalin+pakinat.
Uskovaisille+on+toki+tärkeää+saada+tuomita+toiset.
Se+on+sitä+heidän+"lähimmäisrakkauttaan".
14.09.2019 17:24
HiljS,+käteen+vetäjä!
14.09.2019 14:57
Hiljaa,+koska+et+tiedä+todellisuudesta+yhtikäs+mitään.+Keskity+vaan+masturbointiin.
14.09.2019 14:55
Hakeudu+itse+hpitoon,+koska+et+osaa+edes+kirjoittaa+aasi.
14.09.2019 14:53
"Katsos+kun+Kristinusko+on+uskomista+Jumalan+Sanaan.+Höpinät+on+siitä+kaukana."
Ns.+jumalan+sana+on+IHMISTEN+KIRJOITTAMAA+SEPITYSTÄ.+Ns.+Jumala+ei+ole+sen+eteen+eväänsä+liikauttanut.+Kirjoitinko+eväänsä?+No+kala+hän+varmaan+enämpi+onkin.+Joka+tapauksessa+Raamatut+olisivat+jääneet+tekemättä+ilman+ihmisten+kirjoittamista+ja+rotaatiopainotekniikan+keksimistä.+Raamattu+on+joutava+höpinää.+Ei+mitään+muuta.
14.09.2019 14:50
"Mihin+sinä+perustat+sen+luulosi,+ettei+Jumalaa+varmasti+ole?+Millä+sen+todistat?"
Millä+sinä+todistat+oikeudessa,+että+Jumala+on+olemassa?+Sinulla+ei+ole+mitään+muuta+kuin+suuret+luulosi+ja+lapselliset+väitteesi.+Jumalaa+ei+ole+niin+kauan+kuin+et+tuo+sitä+esiin+muuta+kuin+naiivina+inttämisenä+PISTE
"Sinulla+ei+ole+yhtään+mitään."
Juuri+sinulla+sitä+yhtään+mitään+ei+ole!!!!
Minä+en+edelleenkään+usko+Saatanaan+kuten+sinä+saatananpalvoja.+Sen+palvelija+olet+siis+vain+sinä,+tollo.
14.09.2019 14:44
"Minun+poikani+kuoli+ja+kävi+taivaassa+sekä+helvetissä.+Helvetissä+hän+näki+Jeesusta+pilkanneet+koulukaverinsa"
Minäkin+kuolin+kerran,+noin+varttitunnin+verran,+ja+näin+helvetissä+kaikki+uskovaiset+tiukassa+rivissä+veisaamassa+ikuisesti+virsiä.+Sen+sijaan+ateisteilla+oli+väljempää+terasseilla+auringon+paisteessa.
14.09.2019 14:35
Jumala+on+kovasti+sairas+itse,+koska+kaikkivoivana+sallii+moiset+sairaudet,+vaikka+kaikkivoivana+voisi+aivan+hyvin+antaa+ihmisten+voida+hyvin.+Jumala+sai+aikoinaan+psykoosin,+koska+vietti+ikuisuuden+yksinään+pimeässä+ennen+kuin+keksi+loihtia+valot+päälle+ja+elämää+ympärilleen.
14.09.2019 14:24
"Ihan+tiedoksi,+että+Raamattu+mm.+ennustaa+hyvin+teknis-taloudellisen+laitteen/merkin,+jolla+kaikki+ostaminen+ja+myyminen+hallitaan."
Tokihan+Raamattu+tämän+ennustaa+HAAAH+HAAAH+HAAAA!!!!
"Jes.+17:1:n+mukaan+Damasko+häviää+pysyvästi+maailmankartalta+–+koska+sekin+on+siis+vielä+edessä."
Damaskit+sulta+häviää,+pelle.+Sitä+se+tarkoittaa+HAAAH+HAAAAH+HAAAAAA!!!!
14.09.2019 14:10
"Minä+uskon+Jeesukseen,+jonka+Raamattu+paljasti+Saatanan+olemassaolon."
Sinä+tunnut+uskovan+ihan+mihin+tahansa+ihmisten+keksimään+soopaan.+Niin+lapsellista+jorinaa+ei+ole+keksittykään,+etteikö+se+sinuun+uppoaisi.+Onhan+se+juttu+nasta,+ottaa+tosissaan+höpinät+Saatanasta+HAAAAAH+HAAAAH+HAAAAAA!!!!
14.09.2019 14:06
Ainoita+oikeita+lemmikkejä+ovatkin+täit,+satiaiset+ja+lapamato,+koska+ne+viihtyvät+oikein+hyvin.+Samoin+lutikat+ja+russakat+ovat+helppohoitoisia.+Myös+metsiemme+sulostuttajat,+hirvikärpäset,+hankkiutuvat+seuraan+milteipä+pyytämättä.+Eikä+pidä+unohtaa+kusiaisia,+jotka+pysyvät+loitolla+vain+Raidin+avulla.+Sehän+on+se+myrkky,+joka+tappaa+kuin+Jumala+talossa+ja+puutarhassa.
14.09.2019 13:53
148 / 205