"Turha+näistä+asioista+on+kiistellä,+se+on+sinun+mielipiteesi.+"Miksi+sitten+kiistelet?+Minä+en+jumalattomiin+valheisiisi+usko.+Turhaan+niitä+ateismi-palstalle+tyrkytät."Silloinhan+minun+pitäisi+olla+kaltaisesi+ja+olla+samalla+puolella+kanssasi,+mikäli+olisin+jumalaton,+mut+kun+en+ole.+"Nimenomaan+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita.+Sinulla+on+vain+jumalattomat+väitteesi."Et+sinä+Jumalan+puolella+olekkaan,+vaan+jumalattoman+puolella.+Koska+jumalattoman+tunnistaa+heti.+"Minä+tunnistan+sinut+heti+jumalattomaksi,+koska+sinulla+ei+ole+esitellä+sitä+Jumalaa.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti."Niin+lihallisesti+kuolen,+mutta+henkisesti+ja+sielullisesti+on+sit+toinen+juttu.+jumalaton+on+sit+eri+juttu,+heistä+en+tiedä+yhtään+mitään+mihinkä+joutuu."Olet+sinä+naurettava+pelle+:D+Onneksi+sinäkin+kuolet+joskus+jumalattomine+juttuinesi."Mutta+sen+tiedän,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."Lapsellista+sönkötystä."Silloin+voisit+jotakin+tietää,+mikäli+uskoisit+Jeesukseen+kristukseen."Joo,+silloin+tietäsin+potilaan+harhamaailmasta+jotakin."Tottakai+ne+ovat+jumalattoman+mielestä+valheita,+mutta+totuus+on+toinen,+molemmat+ovat+olemassa."Harhoissasi+ovat."Molemmat+ovat+olemassa+henki+sekä+sielu."Harhaisessa+kaalissasi+ovat.+Muuten+ne+ovat+jumalattomia+valeita."Tekis+mieli+mennä+pikkaisen+laittamaan+noille+tieteen+hörhöille,+julkisesti+totuuksia.+Ihmisten+viha+tulisi+olemaan+suunnatonta,+totuuksista,+mutta+ei+ole+vielä+sen+aika,+Suomessa+on+liian+hyvin+asiat+vielä.+Sinne+ei+pidä+mennä+vasta+sitten,+kun+olemme+selkä+seinää+vasten.+Ekana+pitää+näyttää,+mitä+jumalattomuus+saa+aikaan."Olet+sinä+tosiaan+aivan+täys+potilas.+Menisit+lääkäriin.+Siis+ihan+aikuisten+oikeasti.
"elämä+jatkuu+molemmilla+sinä+menet+omilla+todisteillasi+ja+minä+omilla."Elämä+jatkuu+siten,+että+sinulla+ei+edelleenkään+ole+niitä+todisteita.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti."Et+sinä+voi+tietää+mitä+minun+sydämmessäni+on+ja+mitä+sinne+mahtuu.+Luulot+ovat+luuloja."Kyllä+minä+näen+kommenteistasi,+ettet+tiedä+edes+kielioppiasioista+mitään.+Vanha+sanonta:+"Sydämeen+ei+mahdu+kahta+ämmää.+"+Sydämessäni+kirjoitetaan+siis+edelleen+sydämessäni.+Jeesus+on+vienyt+liikaa+aivokapasiteettiasi+ja+jättänyt+sinulle+luulon,+että+osaat+kirjoittaa."Minä+sen+tiedän,+että+Jumala+olemassa,+mutta+jumalaton+ei+tiedä."Sinulla+on+vain+jumalattomasti+valheita."Sitäkään+sinä+et+voi+tietää,+koska+et+tiedä,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa,+sen+takia+sinä+et+voi+tietää+kenenkään+määränpäätä,+varsinkaan+jumalattoman."Minä+tiedän+muiden+hihhuleiden+kuolemasta+sen,+ettet+sinäkään+enää+elä+kuoltuasi."jumalattomalle+on+näyttöä+vaikka+kuinka+paljon"Sinulla+on+vain+jumalattomasti+lapsellisia+väitteitä.+Ei+mitään+muuta."Miten+te+voitte+uskoa+tieteeseen,+kun+silläkään+ei+ole+päteviä+näyttöjä+vaan+luulemisia"Tiede+perustuu+faktoihin+eikä+satukirjoihin+kuten+lapselliset+uskomukset.+"Se+on+sinun+mielipiteesi,+se+ei+muuta+jumalattoman+osaa+yhtään,+jos+Jumala+on+olemassa."Jumalaa+ei+edelleenkään+ole+missään.+Se+on+sinun+jumalaton+kohtalosi,+kuten+hyvin+tiedät."Maailma+ei+tule+muuttumaan+yhtään+paremmaksi,+päinvastoin."Se+sinun+surkea+Jumalasi+loihti+näin+surkean+maailman,+että+sinun+pitää+sitä+haukkua+alituisesti.+"Ei+tarvitse+elää+epävarmuudessa+ja+harhailla+kuin+jumalaton."Mutta+sinähän+olet+jumalaton+ja+harhailet+ateismi-palstalla.
"Et+osaa+mitään+uutta,+aina+tuota+samaa."Mitäs+uutta+sinulla+on?+Hoet+kaiken+aikaa,+että+Jeesus+on,+vaikka+sitä+ei+missään+ole.+Sulla+soi+vanha+valhelevy+aina+vaan."Kyllä+tiedetään."Tiedät+siis+kyllän.+Muuta+et+sitten+tiedäkään."Mene+sinä+kysymään,+minulla+ei+ole+heiltä+mitään+kysyttävää."Ylimielisyytesi+vuoksi+et+pysty+kysymään+hinduilta+mitään.+Vailla+todisteen+todistetta+luulet+olevasi+mielikuvitusjumalasi+kanssa+ainoa+oikeassa+oleva."Ei+minun+tarvitse+häntä+esitellä,+koska+jokainen+Jeesukseen+uskova+tuntee+hänet."Minäkin+tunnen.+Hän+on+psykoottinen+harha."Eihän+se+ole+silloin+jumalattoman+mielipide+ole,+kerta+tiedän,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa.+Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus."Olet+täysin+jumalaton.+Katsos+vaikka+tätä:+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua
Samat+sanat.
"Ihminen+loi+jumalan+oman+kuvan+mukaiseksi."Sinun+Jumalasi+on+siis+iso,+karvainen+apina.+Vai+sopisiko+puhuva+aasi+paremmin?"Jeesus+kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."No+ei+kaksinen+elämä+ole,+jos+tuollaisessa+valhemaailmassa+joutuu+oleilemaan.