Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Liittynyt 7v sitten
132
aloitusta ·
4583
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Turha+näistä+asioista+on+kiistellä,+se+on+sinun+mielipiteesi.+"
Miksi+sitten+kiistelet?+Minä+en+jumalattomiin+valheisiisi+usko.+Turhaan+niitä+ateismi-palstalle+tyrkytät.
"Silloinhan+minun+pitäisi+olla+kaltaisesi+ja+olla+samalla+puolella+kanssasi,+mikäli+olisin+jumalaton,+mut+kun+en+ole.+"
Nimenomaan+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita.+Sinulla+on+vain+jumalattomat+väitteesi.
"Et+sinä+Jumalan+puolella+olekkaan,+vaan+jumalattoman+puolella.+Koska+jumalattoman+tunnistaa+heti.+"
Minä+tunnistan+sinut+heti+jumalattomaksi,+koska+sinulla+ei+ole+esitellä+sitä+Jumalaa.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti.
"Niin+lihallisesti+kuolen,+mutta+henkisesti+ja+sielullisesti+on+sit+toinen+juttu.+jumalaton+on+sit+eri+juttu,+heistä+en+tiedä+yhtään+mitään+mihinkä+joutuu."
Olet+sinä+naurettava+pelle+:D+Onneksi+sinäkin+kuolet+joskus+jumalattomine+juttuinesi.
"Mutta+sen+tiedän,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."
Lapsellista+sönkötystä.
"Silloin+voisit+jotakin+tietää,+mikäli+uskoisit+Jeesukseen+kristukseen."
Joo,+silloin+tietäsin+potilaan+harhamaailmasta+jotakin.
"Tottakai+ne+ovat+jumalattoman+mielestä+valheita,+mutta+totuus+on+toinen,+molemmat+ovat+olemassa."
Harhoissasi+ovat.
"Molemmat+ovat+olemassa+henki+sekä+sielu."
Harhaisessa+kaalissasi+ovat.+Muuten+ne+ovat+jumalattomia+valeita.
"Tekis+mieli+mennä+pikkaisen+laittamaan+noille+tieteen+hörhöille,+julkisesti+totuuksia.+Ihmisten+viha+tulisi+olemaan+suunnatonta,+totuuksista,+mutta+ei+ole+vielä+sen+aika,+Suomessa+on+liian+hyvin+asiat+vielä.+Sinne+ei+pidä+mennä+vasta+sitten,+kun+olemme+selkä+seinää+vasten.+Ekana+pitää+näyttää,+mitä+jumalattomuus+saa+aikaan."
Olet+sinä+tosiaan+aivan+täys+potilas.+Menisit+lääkäriin.+Siis+ihan+aikuisten+oikeasti.
23.05.2019 07:11
Hyvä+aloite!+Kävin+allekirjoittamassa+jo+ajat+sitten.
23.05.2019 06:52
"Sen+kun+pidät+vaan+minua+potilaana,+ja+harhaisena,+mutta+voi+jo+ilmoittaa+tässä+vaiheessa,+että+tulet+karvaasti+pettymään."
En+pety.+Kuoltuaan+ihminen+on+kuollut.+Ettäs+sen+tiedät+potilas.
"Jeesukseta+Kristuksesta+on+vaikka+kuinka+paljon+todisteita,+mutta+jumalaton+kulkee+pimeydessä,+ja+laput+silmillä,+eikä+usko."
Sinulla+on+esittää+todisteeksi+vain+jumalattomat+valheesi,+potilas.
"Vaikka+et+palvoisi,+ihminen+näyttää+puheillansa+ja+kirjoituksillaan+kummalla+puolella+on."
Valehtelet+taas.+En+minä+ole+millään+mikkihiiripuolella.+Vain+sinä+uskot+niihin+harhoihin,+potilas.
"Vaikka+minun+kommentointini+loppuisi,+joku+toinen+joka+uskoo+Jeesukseen+Kristukseen+jatkaa."
Tarkoitin+tätä:+kuolemasi+todistaa,+että+kuolet.+Sen+jälkeen+eivät+potilaat+pakinoi.
"Ei+kukaan+jumalaton+voi+tietää,+mitä+Jeesukseen+uskovalla+on+ja+mitä+ei."
Minä+näen+kommenteistasi,+ettei+sinulla+ainakaan+järkeä+pahemmin+ole.
"Sen+sinä+näät,lihallisen+kuoleman,+että+ihminen+laitetaan+arkkuun+ja+haudataan,+mutta+siihen+se+näkeminen+sit+loppuu,+mutta+sitä+sinä+et+tiedä,+mihinkä+se+ihmisen+henki+ja+sielu+lähtee."
Tarinat+hengistä+ja+sieluista+ovat+jumalattomia+valeita.
"Jumala+on+olemassa,+henki+ja+sielu."
Aivan+jumalaton+vale.
22.05.2019 15:55
"elämä+jatkuu+molemmilla+sinä+menet+omilla+todisteillasi+ja+minä+omilla."
Elämä+jatkuu+siten,+että+sinulla+ei+edelleenkään+ole+niitä+todisteita.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti.
"Et+sinä+voi+tietää+mitä+minun+sydämmessäni+on+ja+mitä+sinne+mahtuu.+Luulot+ovat+luuloja."
Kyllä+minä+näen+kommenteistasi,+ettet+tiedä+edes+kielioppiasioista+mitään.+Vanha+sanonta:+"Sydämeen+ei+mahdu+kahta+ämmää.+"+Sydämessäni+kirjoitetaan+siis+edelleen+sydämessäni.+Jeesus+on+vienyt+liikaa+aivokapasiteettiasi+ja+jättänyt+sinulle+luulon,+että+osaat+kirjoittaa.
"Minä+sen+tiedän,+että+Jumala+olemassa,+mutta+jumalaton+ei+tiedä."
Sinulla+on+vain+jumalattomasti+valheita.
"Sitäkään+sinä+et+voi+tietää,+koska+et+tiedä,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa,+sen+takia+sinä+et+voi+tietää+kenenkään+määränpäätä,+varsinkaan+jumalattoman."
Minä+tiedän+muiden+hihhuleiden+kuolemasta+sen,+ettet+sinäkään+enää+elä+kuoltuasi.
"jumalattomalle+on+näyttöä+vaikka+kuinka+paljon"
Sinulla+on+vain+jumalattomasti+lapsellisia+väitteitä.+Ei+mitään+muuta.
"Miten+te+voitte+uskoa+tieteeseen,+kun+silläkään+ei+ole+päteviä+näyttöjä+vaan+luulemisia"
Tiede+perustuu+faktoihin+eikä+satukirjoihin+kuten+lapselliset+uskomukset.
+"Se+on+sinun+mielipiteesi,+se+ei+muuta+jumalattoman+osaa+yhtään,+jos+Jumala+on+olemassa."
Jumalaa+ei+edelleenkään+ole+missään.+Se+on+sinun+jumalaton+kohtalosi,+kuten+hyvin+tiedät.
"Maailma+ei+tule+muuttumaan+yhtään+paremmaksi,+päinvastoin."
Se+sinun+surkea+Jumalasi+loihti+näin+surkean+maailman,+että+sinun+pitää+sitä+haukkua+alituisesti.
+"Ei+tarvitse+elää+epävarmuudessa+ja+harhailla+kuin+jumalaton."
Mutta+sinähän+olet+jumalaton+ja+harhailet+ateismi-palstalla.
22.05.2019 15:43
"olisiko+paikka+paratiisi+sinulle,+jos+saisi+rauhassa+olla+jumalaton+ja+olla+toimimatta+Jumalan+käskyjen+mukaan?"
Turistikohteista+nimeltään+Helvetti+ja+Taivas+on+niin+surkeat+matkaesitteet,+että+ainakaan+minä+en+aio+matkustaa+kumpaankaan.+Sitä+paitsi+molempien+isännät+vaikuttavat+oleva+arvaamattomia+ja+etenkin+Jumala+hermostuu+herkästi+ja+ottaa+herneen+nenäänsä+peinimmästäkin+ja+kostaa+sitten+loputtomiin.+Voisi+sanoa,+että+Jumala+on+tasainen+luonne:+aina+vihainen.
Henkilökohtaisesti+olen+suunnitellut+meneväni+kuolemani+jälkeen+Korvatunturille,+koska+uskon+Joulupukkiin.+Hän+on+oikein+mukava+ja+reilu+kaveri.+Aina+iloinen+ja+hyväntuulinen,+toisin+kuin+pirut+ja+jumalat.+Joulupukki+ei+ole+ikinä+naulannut+yhtään+tonttua+ristillekään,+vaikka+kuuseen+jouluisin+palloja+ripustetaankin.+Jumala+sen+sijaan+naulitutti+jopa+poikansa+killumaan+ristille+itseään+viihdyttääkseen.+Tosin+siitä+keksittiin+ristisanatehtävät,+koska+Jeesuksen+pään+päälle+oli+jätetty+tyhjä+tila.+Joku+lopulta+keksi,+että+sinne+pitää+kirjoittaa+INRI.+Jeesus+vielä+katsoi+ylöspäin+ja+tokaisi,+että+nyt+se+on+täytetty.+Siitä+sitten+Pontius+Pilatus+hoksasi+ruveta+julkaisemaan+Golgatan+Sanomissa+ristikoita.
22.05.2019 07:29
"Mitäs+uutta+sinulla+on?"
Enhän+minä+voi+muuta+kuin+vastata+ikuisiin+valheisiisi,+jotka+ovat+aina+samaa+paskaa.+Keksi+itse+jotain+uutta.
+"On+minulla+Jeesus+Kristus+sydämmessäni,+tunnen+myöskin+sen+henkisesti.+jumalattomalle+se+on+vaan+valhetta."
Sinulla+on+sydämmmmmessä+monta+ämmää.+Ei+sinne+Jeesus+enää+mahdu.+Olet+jumalaton+äijä.
"Tiedän."
Taas+samaa+jankuttamista.+Sinä+et+tiedä+mitään.+Sinä+vain+luulet+ja+väität.+Rupea+joskus+rehelliseksi+ja+myönnä+virheesi.
"Ei+minun+tarvitse+heiltä+kysyä+mitään,+heidän+uskontonsa+joutaa+vaikka+vessasta+alas.+Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."
Jeesus+on+tie,+joka+viemäriin+vie.+Siellä+hauskaa+ei+lie,+mutta+sinne+joudat+sie.
"jumalaton+ei+tunne+Jumalaa,+eikä+Jeesusta+Kristusta."
Juuri+sinä+olet+jumalaton.+Vai+onko+muuta+näyttöä?
"Yksikään+henki,+joka+kieltää+Jeesuksen,+ei+ole+Jumalasta.+Sellainen+henki+on+antikristuksen+henki,+jonka+te+olette+kuulleet+olevan+tulossa+ja+joka+jo+on+maailmassa."
Lainauksesi+on+ihmisten+sepittämästä+kirjasta.+Siellä+vilisee+kaikenlaisia+mikkihiiriä+puhuvasta+palavasta+pensaasta+puhuvaan+aasiin.+Aivan+kuin+Aku+Ankkaa+lukisi.+Ko.+lehdessä+ei+sentään+tapeta+ketään.+Raamatussa+väkeä+kuolee+kuin+William+Shakespearen+näytelmissä.+Surkea+on+mielikuvituskaverisi+antikristuksen+anti.
22.05.2019 06:02
Minulla+ei+ole+syntejä,+vaikka+sinulla+onkin.
Sadut+eivät+aiheuta+ikuista+elämää.
Synnit+jäytävät+vain+sinua.
Olematon+Jeesus+ei+tyhjyyttä+täytä+mitenkään.+Sitä+paitsi+elämälläni+on+tarkoitus:+minä+elän.+Eläisit+sinäkin+ilman+Jeesus-vankilaa.
21.05.2019 06:05
"Et+osaa+mitään+uutta,+aina+tuota+samaa."
Mitäs+uutta+sinulla+on?+Hoet+kaiken+aikaa,+että+Jeesus+on,+vaikka+sitä+ei+missään+ole.+Sulla+soi+vanha+valhelevy+aina+vaan.
"Kyllä+tiedetään."
Tiedät+siis+kyllän.+Muuta+et+sitten+tiedäkään.
"Mene+sinä+kysymään,+minulla+ei+ole+heiltä+mitään+kysyttävää."
Ylimielisyytesi+vuoksi+et+pysty+kysymään+hinduilta+mitään.+Vailla+todisteen+todistetta+luulet+olevasi+mielikuvitusjumalasi+kanssa+ainoa+oikeassa+oleva.
"Ei+minun+tarvitse+häntä+esitellä,+koska+jokainen+Jeesukseen+uskova+tuntee+hänet."
Minäkin+tunnen.+Hän+on+psykoottinen+harha.
"Eihän+se+ole+silloin+jumalattoman+mielipide+ole,+kerta+tiedän,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa.+Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus."
Olet+täysin+jumalaton.+Katsos+vaikka+tätä:+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua
21.05.2019 05:42
Uskon+heti,+jos+tuot+yhdenkin+syyn+uskoa.+Toistaiseksi+ei+ole+tarjottu+muuta+todisteeksi+kuin+uskovaisten+väitteet.
20.05.2019 18:36
Samat+sanat.
20.05.2019 14:34
"No+en+nyt+noinkaan+sanos,+heikkohermoisia+ovat."
Oi+miten+lähimmäisrakkaasti+taas+tuli+hihhulilta.+Olisi+se+helvetti+joutua+elämään+ikuisesti+jossain+tuollaisten+ilkeiden+pirujen+kanssa.
"Niinhän+se+jumalaton+sanoo"+Juuri+sinä+olet+jumalaton.
"Niinhän+se+pirukin+sanoo+ihmiselle,+että+älä+lopeta+sitä+huumeiden+käyttöä"+Jos+piru+puhuu+sinulle,+sinun+kannattaa+mennä+lääkäriin+harhojesi+vuoksi.+Piru+puhuu+vain+mielenvikaisille+hihhuleille.
"Eihän+teidän+tarvitsekkaan+katsella"+Koko+ajan+tarvitsee+katsella+lapsellisia+kommenttejasi+täällä.+Onneksi+kuoltuasi+et+enää+kommentoi+mitenkään.
"sitä+varten+uskovaiset+Jeesukseen+uskovat,+ovat+samankaltaisia."+Samaan+halpaan+ovat+menneet.
"Vaikka+kuinka+ateisti+pyrkisi,+niin+sinne+ei+välttämättä+huolita."+Jos+olisi+oikeasti+olemassa+rakastava+Jumala,+hän+huolisi+taivaaseensa+kaikki.+Mutta+kun+se+Jumala+on+pelkkää+potaskaa,+sinne+taivaaseen+et+pääse+sinäkään.
20.05.2019 14:29
"Mistä+tiedät+mitä+välivaiheita+ihminen+on+käynyt+läpi.+Vajavainen+katoaa+ja+täydellisempi+tulee+tilalle."+Ainakaan+sinä+et+ole+käynyt+mitään+välivaihetta+läpi.+Vajavainen+apina+mikä+vajavainen+apina.
"Se+tiedetään+jo,+ei+tarvitse+käydä+ylimielisksi."+Et+tunnu+tietävän.
"Niiltä+ei+tarvitse+kysyä+yhtään+mitään."+Taas+tuota+ylimielisyyttä.
"jumalattoman+mielestä+jeesuksen+lupaukset+ovat+turhia"++Juuri+sinä+olet+jumalaton.+Vai+onko+sinulla+esitellä+hänet?
"Jeesuksen+Kristuksen+lupaukset+ovat+pitävempiä,+kuin+yhdenkään+jumalattoman."++Se+on+sinun+jumalaton+mielipiteesi.
PS.+Jumalaa+ei+ole.
20.05.2019 14:15
"vaikka+todisteita+on+vähän."
Onneksi+sentään+ovat+jäänet+todisteeksi+nämä:
https://media.riemurasia.net/albumit/m29073/jeesuksen_luut.jpg
20.05.2019 14:09
"Ihmiskunta+tarvitsee+Jeesusta+Kristusta+elääkseen."
Hyvin+jopa+onnellisemmin+näyttävät+elävän+ihmiset+ilman+Jeesus-vankilaa.
"No+mitäs+ateisti+olis,+pelkkä+nolla."
Ateistin+on+hyvä+olla,
koska+ei+ole+nolla+hällä+polla.
"Tarkoitat+varmaan,+että+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+miljoonat+ihmiset+ovat+saaneet+elämästänsä+kiinni+ja+tien+pelastukseen."
Harmi+heille,+etteivät+he+kuitenkaan+"pelastu".+Kukaan+ei+jaksa+katsella+hihhuleita+ikuisesti.+Voit+olla+siitä+täysin+varma.
20.05.2019 06:27
"Jumala+loi+ihmisen+ihmiseksi.+"
Kovasti+simpanssilta+näytät+sinä+ja+muut+hihhulit,+jos+oikein+tarkasti+peiliin+tiiraat.+Simpanssi+taitaa+olla+jopa+älykkäämpi.
"Parempi+elää+Jeesuksessa+Kristuksessa,+kuin+yhdenkään+jumalattoman+maailmassa."
Tuolla+uskomuksella+ei+kannata+heittäytyä+ylimieliseksi.+Mene+kysymään+vaikka+hinduilta.+Minäkin+uskon+mieluummin+Joulupukkiin,+koska+hän+on+sentään+kerrran+vuodessa+lahjakas+toisin+kuin+sinun+jeesuksesi,+jolta+saa+vain+turhia+lupauksia.
20.05.2019 06:21
"Ihminen+loi+jumalan+oman+kuvan+mukaiseksi."
Sinun+Jumalasi+on+siis+iso,+karvainen+apina.+Vai+sopisiko+puhuva+aasi+paremmin?
"Jeesus+kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."
No+ei+kaksinen+elämä+ole,+jos+tuollaisessa+valhemaailmassa+joutuu+oleilemaan.
19.05.2019 15:21
Totta+joo.+Jumala+ja+muut+mikkihiiret+lakkaavat+olemasta,+jos+niihin+ei+uskota.+On+sääli,+että+Jeesus+invalidisoi+monien+elämän.+Mutta+kai+sillä+on+tarkoitus,+kuten+uskovaiset+hokevat.
19.05.2019 08:40
Raamattu+on+ihmisten+keksimä+sepite.+Siksi+perkeleitä+ja+muita+mikkihiiriä+ei+ole+näkynyt+eikä+kuulunut+tulijärvistä+puhumattakaan.
19.05.2019 08:37
Raamattu+ei+ole+Jumalan+sanaa,+koska+sen+ovat+ihmiset+sepittäneet.+Siksi+on+samantekevää,+vaikka+Jeesusta+sanottaisiin+Rouvaksi.+Pitäis+ensteks+nähdä+kyseinen+Jeesus+ilman+kaftaania.+Olisikohan+kuvaraamatusta+apua?
19.05.2019 05:48
"Mitä+hyötyä+minulla+olisi+olla+huijari,+sillä+vaan+tuhoaisin+itseni,+enkä+olisi+totuudessa.+Totuus+on+Jumala+on+valo,+henki+ja+rakkaus."+En+minä+vaan+tiedä,+mitä+hyötyä+sinulle+on+käydä+kirjoittelemassa+pehmeitä+täällä.++Ehkä+se+Jumala+ei+keskustele+kanssasi+riittävästi.+Ja+taskulampustasi+on+loppunut+patterit.
"Mikäli+näin+on+käynyt+silläkin+on+tarkoituksensa."+Jumala+on+niin+kehno+luoja,+että+nyt+ihmisten+pitää+syyttää+itseään+muka+synneistään,+vaikka+Jumala+olisi+kaikkivoivana+voinut+luoda+täysin+synnitömän+ihmisen+hetkessä.+Ilkeänä+piruna+hän+ei+halunnut+tehdä+niin.+Nyt+ihmisten+pitäisi+syyttää+itseään+kehnon+luojan+kehnosta+luomistyötä.
"Sellaisen+mielestä+on+paska,+joka+ei+tiedä+mikä+Jumala+on+ja+sen+olemassa+oloa."+Koko+ajanhan+sinäkin+täällä+valitat,+kuinka+kamalia+ihmiset+ovat.+Kaikki+johtuu+luojan+surkeudesta.+Hyvä+luoja+olisi+pystynyt+loihtimaan+ihan+kelpo+ihmisiä,+jotka+olisivat+sinunkin+mieleesi.+Siis+muutkin+kuin+sinä.
"Sitä+varten+tuli+maailmaan+Jeesus+Kristus"+Ei+ristillä+riipuskelu+vastusta+pahaa.
"Totuus+on+totuus,+enkä+valita,+enkä+valehtele."+Totuus+on,+että+koko+ajan+käyt+täällä+valittamassa.+Luojasi+luomistaito+on+niin+surkea,+että+sontaa+vain+syntyi.+Siksi+hän+ei+kehtaa+näyttää+naamaansakaan+täällä.
"Minä+todistan+sen,+että+Jumala+on+valo.+Minä+en+voi+mennä,+asioiden+yli.+"+Taskulamppusi+ei+todista+mitään.+Todisteet+esiin,+huijari!!!
18.05.2019 14:25
217 / 230