Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumat! Kiinalaisethan ovat varsinaisia ruudinkeksijöitä!!!
Mielenkiinnolla odotan, milloin heppujen heppu Jeesus vastaa tuohon hepulimeen
27.11.2022 18:55
Aivan käsittämätön väite! Ei Jumala ole ihmisen kuvatus, ellei hän ole ehta King Kong!
27.11.2022 18:45
Laita linkki
27.11.2022 18:03
Minullekin on kertynyt vatsaa. Se taitaa kuulua Brahmanille, koska minä en ole sellaista tilannut.
27.11.2022 18:02
Kätevää! Mutta synnytyksessä se kuiteski räjähti, ellei Maria synnyttänyt anusaukon kautta.
27.11.2022 18:00
Ota pieru nenääsi, se aito pyhä henki!
(se oli hienosti sanottuna: haista paska!
27.11.2022 15:55
En ole tehnyt gallup-testiä. Mutta ainakin sinä olet hartaana uskovaisena hyvin vakavissasi kanssani.
27.11.2022 15:49
Joo, olen kuullut Taru Valjakasta. Varmasti fiksu nainen toisin kuin satuihin uskovat tollot.
27.11.2022 14:54
Harmi, että ovat niin sivistymättömiä.
27.11.2022 14:51
Katso apina peiliin.
Sieltä katsoo jumalan kuvatus, tuo apina.
Syö välillä muutakin kuin banaania, apina.
27.11.2022 14:51
"Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen!"
Pillu ja kulli samassa! Ohhoh! On se Jumala vaan melkoinen kuvatus! Ei sulla kuvaa olis laittaa tänne palstalle näkyviin?
27.11.2022 14:47
Kaikkea ne egyptiläiset keksivätkin :O
Koe putki ja hanki elämä :)
27.11.2022 14:43
Emme elä. Sivistyneet eivät usko satuolentoihin. Sille et mahda mitään.
27.11.2022 14:34
"Suomi on sivistysvaltio"
Suomi ei ole sivistysvaltio, jos uskomista mielikuvitusolentoon pidetään normaalina.
Kas kun ei joulupukkiin uskota.
27.11.2022 13:13
Ystävämme varmatieto ottaa hartaana uskovaisena herneen nenäänsä, jos joku sanoo hänen suurta ihannettaan pyhää henkeä pieruksi. Ja muillakin vanhurskailla lämpö nousee KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄH :) :) :)
27.11.2022 13:09
Hyvin ne näyttävät tehoavan täällä, koska sinäkin hartaana uskovaisena käyt niiden takia kuumana.
27.11.2022 13:06
"Ei minun televisiossa eikä radiossa kuulu mitään Jumalasta, siellä on useita kanavia."
Vanhemmiten olet menettänyt kuulosi ja näkösi, enkä tarkoita pelkästään ulkonäköäsi.
Omat juttusi ovat toooodella naiiveja. Vaihda itsesi toiselle palstalle, ettet enää ota hernettä uskovaiseen nenääsi.
27.11.2022 13:04
No sinulla ei varmasti nosta mikään mitenkään.
27.11.2022 10:51
"Jumalaa herjaavat vain ateistit joiden lapsuus on ollut jonkin sairaan lahkon keskellä elämistä. "
Taas vääristelevää mutua. Painu sinä sen kurjan lapsuutesi kanssa vanhainkotiin herjaamaan!
Itse herjaan Jumalaa siksi, että tuota kovin rakastavaksi väitettyä olemattomuutta kaupataan joka paikassa: tolppaplakaateissa, televisiossa, radiossa, jopa kadulla kulkiessa. Tuokoon tyrkyttäjät mokoman mikkihiirensä itsensä puhumaan ja lopettakoon valehtelunsa. Sitten lopetan herjaamiset.
27.11.2022 10:50
Siinon luominen tapahtui tiemmä siten, että isäni ei vetänyt käteensä vaan tunki molonsa johonkin akkaan. Näin tuo akka tuli raskaaksi ja lopulta synnytti Siinon. Nyt Siino elää niin pitkään kuin voi elää ja sitten kuolee.
Jumalako syntyi samaan tapaan? Niinkö se teisti-rassukoiden kakkavirta siellä aivojen tilalla aivoittelee. Ketkä olivat Jumalan isä ja äiti?
Mutta missä lymyilevät ne kuolleet hihhulit? Ikään kuin kuolema olisi keskeyttänyt heidän ikuisen kuvittelunsa.
Mikä on teisti-rassukan elämän tarkoitus?
27.11.2022 10:36
66 / 230