Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siunailu on ateistista, koska siitä ei ole sen siunaaman hyötyä.
27.11.2022 06:57
"Usko häviää nopeasti"
Totta. Meilläpäin asui muinoin uskovainen Usko, joka uskoi pystyvänsä kävelemään vetten päällä kuten Jeesus konsanaan. Ei pystynyt. Usko hävisi nopeasti.
27.11.2022 06:39
Monenkolaisessa humalassa olet, jos olet humalassa?
27.11.2022 06:23
Jumala siis oli maailmankaikkeuden ensimmäinen käsityöläinen. Ja koska hänellä näin ollen on kädet, hän kuuluu kädellisiin eli ihmisapinoihin. Väitteiden mukaanhan Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumala on siis suuri ja mahtava King Kong! Dokumenttaariseksi todisteeksi tässä hänestä kuva Lilith kourassaan: https://th.bing.com/th/id/OIP.dIi66k3YSE-BaKb3Nt4iswHaEl?pid=ImgDet&rs=1
27.11.2022 06:15
Hämmästyttävää! Mahtoi saada tyhjyys mahtavat orkut!
27.11.2022 06:10
Onneksi jumalat osaavat nyhjäistä tyhjästä.
Ovat ne vaan mainioita ihmisten keksintöjä.
27.11.2022 06:09
ON SE VAAN PRRRRKELEEN IHMEELLISTÄ!!!!
27.11.2022 06:07
Vanhurskaana uskovaisena sinulla tietenkin menee herne nenään, jos pyhää henkeä verrataan pieruun. Ota sinne nenääsi herneen sijaan pieru!!!
27.11.2022 06:01
Normaali aikuinen tajuaa parodian, mutta siihen tarvitaan älyä, jota sinulla ei ole.
26.11.2022 19:38
Valitettavaa, että älykkyysosamäärä on jäänyt sinulla kovin alhaiseksi.
26.11.2022 19:38
Sinähän et edes piere ja siksi metaani kertyy aivoihisi haitaten selkeää ajattelua.
26.11.2022 19:35
Sinun "järkesi" on tasotonta tasoa.
Jos joku kertoo pyhistä hengistä ihan vakavissaan, hänhän tietenkin kertoo aikuisten oikeasti vitsejä. Sellaiseen ei voi suhtautua muuten kuin pieruhuumorilla, mutta sinun "älysi" tason tuntien on ymmärrettävää, ettet tajua asiaa kuten pitäisi.
Hyvä että jopa Petteri tajusi, vaikka sinä et kyennyt.
26.11.2022 19:33
"Älykkyysosamääräsi on pikkulapsena tasoa"
Miten äo on pikkulapsena tasoa? Syntyykö se teikäläisillä eri kanavaa kuin muu keho? Teillä älykkyysosamäärä syntyi siis peräaukosta, siis viereisestä reijästä, mikä selittääkin, miksi kirjoittelet niin paljon silkkaa sontaa.
"Silläkin näkyy pärjäävän ja voi internettiin kirjoittaa kuolemattomia viisauksia."
Sinä et tunnu kuolevan pirullakaan, vaikka kuinka kirjoittelisit älyttömyyksiä kännissä pikkulapsena tasoa.
26.11.2022 18:36
Ainakaan Raamatussa ei kerrota mitään atomeista, joten Mooses se keksijä ei taatusti ollut. Kaikkitietäväksi mainostettu Jumalakaan ei vielä siihen aikaan tiennyt atomeista tuon taivaallista. Ennen vanhaan hyvään sota-aikaan jo sentään tiedettiin atomipommista.
26.11.2022 06:21
Hassua, että on hereillä kuolleenakin. Olen nähnyt muutaman kuolleen, eikä heistä kukaan ollut kovinkaan hereillä.
26.11.2022 06:13
Minä en pössyttele, mutta toisinaan tulee pieru. Silloin kaikilla on hauskaa :)
26.11.2022 05:45
Minullakin on olohuoneen hyllyssä lasikuutio, jonka sisältä katselee Buddha. Se ei ole ikinä tehnyt muuta kuin olla möllöttänyt siinä. Se on myös osallistunut kaikkeen yhtä vähän kuin Jumala eli ei mitenkään. Vaikuttaa siltä kuin jumalat olisivat kuolleita tai kuin niitä ei oikeasti olisi olemassakaan. Se on hassua, vaikka hyvin monet vakuuttavat ihan tosissaan, että heidän jumalansa ovat sitten niin eläviä että. Siksi en ole antanut jumalien häiritä elämääni vaan keskittynyt omiin tekoihini.
26.11.2022 05:42
Jumala on aina ollut niin kauan kuin ihmisillä on riittänyt mielikuvitusta. Omasta tahdosta.
26.11.2022 05:32
Hyvää analysointia, kiitos!
26.11.2022 05:31
Ratkaise sinä se, koska asia juuri sinua askarruttaa. Ota pikkuisen humalaa avuksi, jos se vaikka auttaa.
22.11.2022 15:48
67 / 230